Je schrok, denkende dat ik echt homo ben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Opeens heb ik de hik, how random.
niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je schrok, denkende dat ik echt homo ben.
Echt, dat zelfs je naasten zich tegen je keren in een grap, is gewoon echt smerig, maar jou kennende, figures.quote:
Hey. Zo sprak mijn ex ook wel eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds ik jouw foto zag en daarna al mijn vertrouwen in de vrouw verloor.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt, dat zelfs je naasten zich tegen je keren in een grap, is gewoon echt smerig, maar jou kennende, figures.
Laat ze gewoon afdwalen van het juiste padquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
Heb last van de RamadanAl mn matties zijn moslim en doen nu niets.
netjes!quote:
Als je schrikt gaat de hik juist weg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je schrok, denkende dat ik echt homo ben.
Ik ook. Ben echt levensloosquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik sluit en open mijn ogen met jullie, echt te erg dit.
Zoek een fokker uit als vriend, kun je je levenloosheid helemaal compleet maken! Samen fokken alluuus.quote:
Denken dat jij normaal bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je schrikt gaat de hik juist weg.
Zou Trigger mij willen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zoek een fokker uit als vriend, kun je je levenloosheid helemaal compleet maken! Samen fokken alluuus.
hierbij, eet smakelijk allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef Triggershot het volgende:
Turks Alevitisch collega van mij begon vandaag aan de Ramadan: "We geloven allemaal in Mohammed, als 99% van de moslimwereld zegt dat hij heeft bevolen om te vasten in Ramadan, doe ik mee, simpel"
Juiste instelling, heel goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef Triggershot het volgende:
Turks Alevitisch collega van mij begon vandaag aan de Ramadan: "We geloven allemaal in Mohammed, als 99% van de moslimwereld zegt dat hij heeft bevolen om te vasten in Ramadan, doe ik mee, simpel"
Obesitaquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zit zo vol, als iemand me een duwtje geef,rol ik om.
In stappen eten..?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zit zo vol, als iemand me een duwtje geeft, rol ik om.
ja dat is leuk als je in coma ligtquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In stappen eten, gewoon sonde in je neus steken en zakje met voeding eraan hangen toch.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef Triggershot het volgende:
Ben je ineens de Paus der Alevi's die even aan excommunicatie kan doenquote:
Geen zin hierinquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je ineens de Paus der Alevi's die even aan excommunicatie kan doen?
Die gast is meer Alevi dan jij.
Jup.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef xaban06 het volgende:
Hebben de Alevieten binnen hun stroming ook nog andere stromingen?
jip, volksreligie en alles, heel veel verschillende opvattingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef xaban06 het volgende:
Hebben de Alevieten binnen hun stroming ook nog andere stromingen?
Nee Trigger.. heb voor de verandering, hayirdir, geen zin in een discussie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen spreekwoordelijke poot om op te staan.
Er is geen discussie, jij bent simpelweg niet in staat om te bepalen wie / wel geen Alevi is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee Trigger.. heb voor de verandering, hayirdir, geen zin in een discussie.
Om hiervan af te zijn: haklisin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen discussie, jij bent simpelweg niet in staat om te bepalen wie / wel geen Alevi is.
valt me tegen van jequote:
het is ramadanquote:
Echt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Je hebt mij inhoudelijk helemaal afgemaakt"
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
"Je hebt mij inhoudelijk helemaal afgemaakt"
ongesteld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Ambipur het volgende:
DOE EENS LIEF TEGEN MIJ, VANDAAG KAN IK HET NIET HEBBEN.
Valt snel eten onder cardio?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu weer lief doen allemaal.
Net cardio gedaan zeg, sjonge jonge.
Alsof jij bidquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
combinatie van snel eten en daarna bidden, slopend hoor!
quote:
Alleen jij komt weer met zoiets op de proppen.quote:
prachtig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alleen jij komt weer met zoiets op de proppen.
Vandaag wel volgehouden of niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hierop haten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Altijd toch.quote:
Waaruit maak jij haat op dan?quote:
eh oke?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga hier niet eens op in jfm, 100.
Ja! Wel een behoefte om het te herhalen steeds, huhquote:
Maakt niet uit, wordt je sterk vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja! Wel een behoefte om het te herhalen steeds, huh
Ging stukquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Triggershot het volgende:
@ Che_, bro nu moet je hard lachen, 93929.
Hahaha snapje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ging stukgelukkig weten ze niet wat er staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |