Obesitaquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zit zo vol, als iemand me een duwtje geef,rol ik om.
In stappen eten..?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zit zo vol, als iemand me een duwtje geeft, rol ik om.
ja dat is leuk als je in coma ligtquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In stappen eten, gewoon sonde in je neus steken en zakje met voeding eraan hangen toch.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef Triggershot het volgende:
Turks Alevitisch collega van mij begon vandaag aan de Ramadan: "We geloven allemaal in Mohammed, als 99% van de moslimwereld zegt dat hij heeft bevolen om te vasten in Ramadan, doe ik mee, simpel"
Ben je ineens de Paus der Alevi's die even aan excommunicatie kan doenquote:
Geen zin hierinquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je ineens de Paus der Alevi's die even aan excommunicatie kan doen?
Die gast is meer Alevi dan jij.
Jup.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef xaban06 het volgende:
Hebben de Alevieten binnen hun stroming ook nog andere stromingen?
jip, volksreligie en alles, heel veel verschillende opvattingenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef xaban06 het volgende:
Hebben de Alevieten binnen hun stroming ook nog andere stromingen?
Nee Trigger.. heb voor de verandering, hayirdir, geen zin in een discussie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt dan ook geen spreekwoordelijke poot om op te staan.
Er is geen discussie, jij bent simpelweg niet in staat om te bepalen wie / wel geen Alevi is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee Trigger.. heb voor de verandering, hayirdir, geen zin in een discussie.
Om hiervan af te zijn: haklisin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen discussie, jij bent simpelweg niet in staat om te bepalen wie / wel geen Alevi is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |