Marokko en Tunesië zijn echte aanraders. Ben persoonlijk van de Maghreblanden alleen in Marokko en Algerije geweest maar vond Algerije echt 3x niks..quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Helaas nog niet. Maar staat zeker op de planning ooit
Wegblijven nu inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 04:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Marokko en Tunesië zijn echte aanraders. Ben persoonlijk van de Maghreblanden alleen in Marokko en Algerije geweest maar vond Algerije echt 3x niks..
Inshallah wil ik ooit naar Irak gaan, lijkt mij enorm interessant (en dat zeg ik niet omdat jij het bent). Heb alleen het idee dat het nog niet zo stabiel is helaas.
Dikgedrukte zal dt inderdaad verklaren, alsmede de branche.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:55 schreef o.us2.0 het volgende:
Liep stage in de Marokkaanse hoofdkantoor van Carrefour. Maar hij maakte ook wel duidelijk dat het voor veel kantoren in Marokko Frans vaak ook de taal is van meetings en dergelijke omdat er ook vaak Fransen, Canadezen en Belgen werken.
Die Algerijnen hebben bijna 10 jaar gestreden als leeuwen. De Fransen zagen Algerije echt als een van de Franse provincies, en zaten ook circa 1,3 miljoen ed noirs, oftewel Franse boeren/koloniaten en nazaten ervan die in een totaal gescheiden en eigen (welvarende) samenleving leefden in Algerije tegenover de armere echte Algerijn. Columnist Sylvain Ephimenco (voor Elsevier) is bijv in Algerije geboren. Honderd duizenden Algerijnen zijn gestorven en oa ook hier en daar chemische wapens ingezet. Nu staan Algerijnen ook niet bekend als de meest makkeljke mensen...de Fransen hebben duidelijk de verkeerde gepaktquote:Denk dat de mate van verfransing meer zo is: Algerije > Marokko > Tunesië > Mauritanië. Heb wel veel erge verhalen gehoord over Frans-Algerije. Ook over de burgeroorlogen daar voor en tijdens de onafhankelijkheid. Was echt onder de indruk. Dan was de onafhankelijkheid van Marokko echt vreedzaam vergeleken met daar.
Ok, bedankt voor de tip! Ik vroeg net aan m'n vader, die zei dat het aan de andere kant van Tunis is tov van waar wij wonen maar zal wel een keertje bezoek brengen. La Goulette vind ik ook wel gezellig 's avondsquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
7ayy Nasr is toch wel een van de bekendste uitgaansstraten in de avond in Tunis en heel leuk. Doet aan Libanon denken, grote verlichte straat in de avond die hier en daar stijl naar beneden loopt (heuvelachtig) met links en rechts allemaal restaurants, leuke cafes en kleding/schoenwinkels. En boven appartementen. De moeite waard maar wel in de avond dan is de sfeer veel leuker.
Ja. Klopt. Hoor ik IRL ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Valt wel mee, je bent sinds enkele weken lekker rustig.
Ok. Ik begrijp het niet, maar klinkt oke.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was rouwende en boos op de hele wereld. Shit happens.
Droogklootquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok. Ik begrijp het niet, maar klinkt oke.
Ga je nog 3 dagen vasten?
Haha Algerijnen zijn zeker niet bekend als makkelijke mensen. Ik kan me nog de Arabische comentator herrineren van Al Jazeera toen Zidane die kopstoot gaf: Ookal speelt hij voor Frankfrijk, het blijft een Algerijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 04:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dikgedrukte zal dt inderdaad verklaren, alsmede de branche.
[..]
Die Algerijnen hebben bijna 10 jaar gestreden als leeuwen. De Fransen zagen Algerije echt als een van de Franse provincies, en zaten ook circa 1,3 miljoen ed noirs, oftewel Franse boeren/koloniaten en nazaten ervan die in een totaal gescheiden en eigen (welvarende) samenleving leefden in Algerije tegenover de armere echte Algerijn. Columnist Sylvain Ephimenco (voor Elsevier) is bijv in Algerije geboren. Honderd duizenden Algerijnen zijn gestorven en oa ook hier en daar chemische wapens ingezet. Nu staan Algerijnen ook niet bekend als de meest makkeljke mensen...de Fransen hebben duidelijk de verkeerde gepaktinteressante geschiedenis.
Hoe moet ik dat lezen? Op het moment geloof je even nergens in en kan het misschien terug komen of?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Droogkloot
Nee. Geen zin. Ik ben nog nadenkende hoe ik het geloof voor mijzelf in moet vullen.
Algerije is idd ziek verfranst, had een Algerijnse vriendin waar alleen maar Frans wordt gesproken in de familie. Zowel hier als in Algerije spreken ze alleen maar Frans in de familie. De vader is de enige die Arabisch goed kan eigenlijk. Groot verschil met de Maghreb mensen die ik ken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 03:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Liep stage in de Marokkaanse hoofdkantoor van Carrefour. Maar hij maakte ook wel duidelijk dat het voor veel kantoren in Marokko Frans vaak ook de taal is van meetings en dergelijke omdat er ook vaak Fransen, Canadezen en Belgen werken.
Denk dat de mate van verfransing meer zo is: Algerije > Marokko > Tunesië > Mauritanië. Heb wel veel erge verhalen gehoord over Frans-Algerije. Ook over de burgeroorlogen daar voor en tijdens de onafhankelijkheid. Was echt onder de indruk. Dan was de onafhankelijkheid van Marokko echt vreedzaam vergeleken met daar.
Ik ben geen atheist. Voor de rest kan ik je niet echt antwoord geven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat lezen? Op het moment geloof je even nergens in en kan het misschien terug komen of?
Als morgen een familielid van je een ongeval krijgt en zwaar gewond raakt, icinden dua edermisin 'Allah im ne olur sen <xxx> koru' diye?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben geen atheist. Voor de rest kan ik je niet echt antwoord geven.
Wederom, ik ben geen atheist... Allaha siginmaktan kacmiyorumquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als morgen een familielid van je een ongeval krijgt en zwaar gewond raakt, icinden dua edermisin 'Allah im ne olur sen <xxx> koru' diye?
Doe maar. Zal hij vast waarderenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:28 schreef bzl. het volgende:
Succes vandaag iedereen. Misschien ga ik wel koken voor m'n vader vanavond. Omdat ik het nooit doe.![]()
Zo NRC abonnementen verkopen![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was rouwende en boos op de hele wereld. Shit happens.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor jou heb ik alleen maar liefde hoor![]()
Sterkte met het rouwen en boos voelen, sucks.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hup ga de vloer dwijlen, moet nodig gedaan worden
Ik ga even lunchen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey wat pas je mn woorden aan dan
(Het is vroeg en ik ben gaar)
En wanneer zij foto's van eten posten is het heel normaalquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:03 schreef Ambipur het volgende:
Wat ONS Ramadan topic! Lees de OP eens even door
Juistem JFM!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En wanneer zij foto's van eten posten is het heel normaal
Jij moet betere comebacks maken man, kan niet altijd superwoman to the rescue zijn.quote:
Vandaag gaar. Te weinig geslapenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij moet betere comebacks maken man, kan niet altijd superwoman to the rescue zijn.
ja daarom jaloers toch, werd weer eens gewekt door mn broertjequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was ook tot 0400 wakkermet jou
NIEMAND mag mij wekken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja daarom jaloers toch, werd weer eens gewekt door mn broertje
Ja, ga je doen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn er veel eenzame mensen in Nederland.. Ging even kijken naar vrijwilligerswerk, allemaal oude mensen die een praatje willen maken..
Dit is best shocking right?
Ja.. Twijfel nog even tussen eenzame ouderen of iets met vluchtelingen. Als ik die advertenties lees voel ik mij zo verdrietig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ga je doen?
Ik heb het ook gedaan en van beide kanten veel voldoening eruit gehaald!
Meneer van 75 met de ziekte van parkinson, heb ik veel van geleerd en is mij en hem (en zijn vrouw de mantelzorger) erg goed bevallen. Het klikte erg goed, ondanks alle verschillen! Heel tof werk is het.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Twijfel nog even tussen eenzame ouderen of iets met vluchtelingen. Als ik die advertenties lees voel ik mij zo verdrietig.
Wat heb jij gedaan? Is het je bevallen?
Ja, daar ben ik bang voorquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meneer van 75 met de ziekte van parkinson, heb ik veel van geleerd en is mij en hem (en zijn vrouw de mantelzorger) erg goed bevallen. Het klikte erg goed, ondanks alle verschillen! Heel tof werk is het.
Je moet wel proberen niet té close te worden, beginnersfout van mijn kant.
Klinks had spannende whatsappberichtjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat erg?
vannacht maar 2 uurtjes slaap gehad
Ik heb het ook gedaan, maar ik kreeg dik betaaldquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het zo goed heeft als ik en om uit mijn veilige omgeving te komen.
wie is klinksquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klinks had spannende whatsappberichtjes![]()
Geef je nummer. Ik heb spannendere (is dat een woord?) berichtjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klinks had spannende whatsappberichtjes![]()
Ik weet niet hoor, zij heeft een lange procedure moeten ondergaan hiervoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef je nummer. Ik heb spannendere (is dat een woord?) berichtjes.
Die wil ik ook wel ondergaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, zij heeft een lange procedure moeten ondergaan hiervoor.
Jij zegt: die manier..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het allemaal over hebt weer
Ligt niet aan eten, ligt aan slaapquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Na iftar kunnen we weer communiceren
Weet je zeker dat het olijfolie was?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van olijfolie maar de olijfolie van mijn opa was echt goddelijk. Ik at het elke dag in TR. De smaak was mild, 'grassig' maar vooral mild. Het had bijvoorbeeld geen sterke geur.
Weet iemand een olijfolie die in de buurt van deze beschrijving komt? Wil olijfolie gaan halen maar heb geen zin om paar flessen olijfolie van een halve liter weg te gooien omdat ik het dalijk niks vind.
Nee, maar ik wil het best proberen als ik de juiste olie heb gevonden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:33 schreef Ambipur het volgende:
Borte, heb je wel eens olie in cacik gedaan
Olijfolie erop doen... En dan heeeeel veel gedroogde mint en pul biber.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil het best proberen als ik de juiste olie heb gevonden.
Voor het dippen van brood! Zie je, normaal haat ik olijfolie in salade's enzo maar deze olie was zo lekker dat ik het zelfs bijna puur at.quote:
Staat genoteerd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Olijfolie erop doen... En dan heeeeel veel gedroogde mint en pul biber.
Goddelijk. Vallahi, zo lekker..
Je bedoelt dronkquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor het dippen van brood! Zie je, normaal haat ik olijfolie in salade's enzo maar deze olie was zo lekker dat ik het zelfs bijna puur at.
Ja, dat stadje was wel vaag... En er komen steeds meer vragen, wil nou langzamerhand wat antwoordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe aflevering. Gezien? Zo spannend.![]()
Ja zo raar, en die dooie kraaiquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, dat stadje was wel vaag... En er komen steeds meer vragen, wil nou langzamerhand wat antwoorden
slaapwelquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pfoe hele middag ib de weer geweest. Nu dutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
Heb last van de RamadanAl mn matties zijn moslim en doen nu niets.
Kom Kom, je hebt vast wel een Nederlandse homo maatjequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
Heb last van de RamadanAl mn matties zijn moslim en doen nu niets.
Nee. Wel Marokkaansquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom Kom, je hebt vast wel een Nederlandse homo maatje
Sinds wnnr ben jij homo??quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vergist je, die ene met die skinnyjeans en sjaaltje, die is er ook een.
Sinds ik jouw foto zag en daarna al mijn vertrouwen in de vrouw verloor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |