quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hup ga de vloer dwijlen, moet nodig gedaan worden
Ik ga even lunchen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey wat pas je mn woorden aan dan
(Het is vroeg en ik ben gaar)
En wanneer zij foto's van eten posten is het heel normaalquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:03 schreef Ambipur het volgende:
Wat ONS Ramadan topic! Lees de OP eens even door
Juistem JFM!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
En wanneer zij foto's van eten posten is het heel normaal
Jij moet betere comebacks maken man, kan niet altijd superwoman to the rescue zijn.quote:
Vandaag gaar. Te weinig geslapenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij moet betere comebacks maken man, kan niet altijd superwoman to the rescue zijn.
ja daarom jaloers toch, werd weer eens gewekt door mn broertjequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Was ook tot 0400 wakkermet jou
NIEMAND mag mij wekken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja daarom jaloers toch, werd weer eens gewekt door mn broertje
Ja, ga je doen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn er veel eenzame mensen in Nederland.. Ging even kijken naar vrijwilligerswerk, allemaal oude mensen die een praatje willen maken..
Dit is best shocking right?
Ja.. Twijfel nog even tussen eenzame ouderen of iets met vluchtelingen. Als ik die advertenties lees voel ik mij zo verdrietig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ga je doen?
Ik heb het ook gedaan en van beide kanten veel voldoening eruit gehaald!
Meneer van 75 met de ziekte van parkinson, heb ik veel van geleerd en is mij en hem (en zijn vrouw de mantelzorger) erg goed bevallen. Het klikte erg goed, ondanks alle verschillen! Heel tof werk is het.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Twijfel nog even tussen eenzame ouderen of iets met vluchtelingen. Als ik die advertenties lees voel ik mij zo verdrietig.
Wat heb jij gedaan? Is het je bevallen?
Ja, daar ben ik bang voorquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meneer van 75 met de ziekte van parkinson, heb ik veel van geleerd en is mij en hem (en zijn vrouw de mantelzorger) erg goed bevallen. Het klikte erg goed, ondanks alle verschillen! Heel tof werk is het.
Je moet wel proberen niet té close te worden, beginnersfout van mijn kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |