Klinks had spannende whatsappberichtjesquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat erg?
vannacht maar 2 uurtjes slaap gehad
Ik heb het ook gedaan, maar ik kreeg dik betaaldquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het zo goed heeft als ik en om uit mijn veilige omgeving te komen.
wie is klinksquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klinks had spannende whatsappberichtjes![]()
Geef je nummer. Ik heb spannendere (is dat een woord?) berichtjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klinks had spannende whatsappberichtjes![]()
Ik weet niet hoor, zij heeft een lange procedure moeten ondergaan hiervoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef je nummer. Ik heb spannendere (is dat een woord?) berichtjes.
Die wil ik ook wel ondergaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, zij heeft een lange procedure moeten ondergaan hiervoor.
Jij zegt: die manier..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het allemaal over hebt weer
Ligt niet aan eten, ligt aan slaapquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Na iftar kunnen we weer communiceren
Weet je zeker dat het olijfolie was?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van olijfolie maar de olijfolie van mijn opa was echt goddelijk. Ik at het elke dag in TR. De smaak was mild, 'grassig' maar vooral mild. Het had bijvoorbeeld geen sterke geur.
Weet iemand een olijfolie die in de buurt van deze beschrijving komt? Wil olijfolie gaan halen maar heb geen zin om paar flessen olijfolie van een halve liter weg te gooien omdat ik het dalijk niks vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |