Staat genoteerd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Olijfolie erop doen... En dan heeeeel veel gedroogde mint en pul biber.
Goddelijk. Vallahi, zo lekker..
Je bedoelt dronkquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor het dippen van brood! Zie je, normaal haat ik olijfolie in salade's enzo maar deze olie was zo lekker dat ik het zelfs bijna puur at.
Ja, dat stadje was wel vaag... En er komen steeds meer vragen, wil nou langzamerhand wat antwoordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 03:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe aflevering. Gezien? Zo spannend.![]()
Ja zo raar, en die dooie kraaiquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, dat stadje was wel vaag... En er komen steeds meer vragen, wil nou langzamerhand wat antwoorden
slaapwelquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pfoe hele middag ib de weer geweest. Nu dutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
Heb last van de RamadanAl mn matties zijn moslim en doen nu niets.
Kom Kom, je hebt vast wel een Nederlandse homo maatjequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
Nee. Wel Marokkaansquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom Kom, je hebt vast wel een Nederlandse homo maatje
Sinds wnnr ben jij homo??quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vergist je, die ene met die skinnyjeans en sjaaltje, die is er ook een.
Sinds ik jouw foto zag en daarna al mijn vertrouwen in de vrouw verloor.quote:
Je schrok, denkende dat ik echt homo ben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Opeens heb ik de hik, how random.
niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je schrok, denkende dat ik echt homo ben.
Echt, dat zelfs je naasten zich tegen je keren in een grap, is gewoon echt smerig, maar jou kennende, figures.quote:
Hey. Zo sprak mijn ex ook wel eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds ik jouw foto zag en daarna al mijn vertrouwen in de vrouw verloor.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt, dat zelfs je naasten zich tegen je keren in een grap, is gewoon echt smerig, maar jou kennende, figures.
Laat ze gewoon afdwalen van het juiste padquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
netjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |