quote:weggebruikers: voetgangers, fietsers, bromfietsers, bestuurders van een gehandicaptenvoertuig, van een motorvoertuig of van een tram, ruiters, geleiders van rij- of trekdieren of vee en bestuurders van een bespannen of onbespannen wagen;
quote:Weggebruikers zijn verplicht gevolg te geven aan de verkeerstekens die een gebod of verbod inhouden.
Ik ben het niet eens met jouw incorrecte stelling, en jij kan dat zelf ook niet zijn; zie foto van dat bloemendaal? stukjequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bent inmiddels overtuigd dat zones met een snelheidsbeperking voor alle weggebruikers geldt?
Morgen zullen ongetwijfeld meer users zich in de discussie mengen. Ik ga nu lekker naar bed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
ja maar echt heel veel verder dan stukjes rechtboek quoten die de desbetreffende mening ondersteunen lijken jullie niet meer te komen
dan lijkt me beter om terug te keren naar het nieuwsfeitje in kwestie dan verder te gaan et deze semantische discussie
Vandaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
ja maar echt heel veel verder dan stukjes rechtboek quoten die de desbetreffende mening ondersteunen lijken jullie niet meer te komen
dan lijkt me beter om terug te keren naar het nieuwsfeitje in kwestie dan verder te gaan et deze semantische discussie
Waarom staat dat verkeersbord aan de linkerkant?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met jouw incorrecte stelling, en jij kan dat zelf ook niet zijn; zie foto van dat bloemendaal? stukje
Zou je stellen dat wanneer de fietsers op de rijbaan moet rijden, hij die snelheid aan moet houden ja.. maar dat zeg je niet
vraag het de wegbeheerder, als er geen juridische grond voor is moet je niet bij mij wezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom staat dat verkeersbord aan de linkerkant?
Er moet een elektrische fiets rijbewijs komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
dan lijkt me beter om terug te keren naar het nieuwsfeit
damn rightquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er moet een elektrische fiets rijbewijs komen.
Eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er moet een elektrische fiets rijbewijs komen.
Omdat nederlandse wet dat niet mogelijk maakt omdat maar max 0.25kw toe is gestaan, dat is te weinig voor een 3wieler (laat staan dat er dan nog boodschappen/dik persoon op kan)quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
ja waarom niet eigenlijk
met een 3wieler kom ik makkelijker thuis na een avondje stappen
Brommerrijbewijs is er al, het hoeft niet gelijk een autorijbewijs te zijn maar voertuigbeheersing en wat extra kennis kan geen kwaad lijkt me voor degene die toch op een fiets stappen met extra aandrijving en hogere snelheid dan ze gewend zijn.quote:
Nou brommerijbewijs (wat een hoax maar ok) is er alquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Brommerrijbewijs is er al, het hoeft niet gelijk een autorijbewijs te zijn maar voertuigbeheersing en wat extra kennis kan geen kwaad lijkt me voor degene die toch op een fiets stappen met extra aandrijving en hogere snelheid dan ze gewend zijn.
Op zich een goed idee om die te geven bij verkoop van zo'n elekrische fiets.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:45 schreef Life2.0 het volgende:
men gaat gewoon leren rijden bij de rijopleiding
Dan is het allang te laat, dat zijn merendeel ouderen, met de grootste moeite kun je niets meer leren, dat zit er gewoon 40 jaar in, hoe zijn denken en verwachten dat anderen rijden..quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich een goed idee om die te geven bij verkoop van zo'n elekrische fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |