SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je nou voor feyenoord was geweest had ik gezegd ongedierte overleefd wel, maar dat ben je niet dus kan ik dat ook niet zeggen. Dan maar, met slechte mensen gaat het altijd goed, zie mij maar.
Ik leer welquote:
Mooi liedje wel jaquote:
Datquote:
Vertel....quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Plannen voor morgen zijn alweer gewijzigd
Awwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu geworden: we zien wel wat we gaan doen![]()
Tevens, de romantiek in deze is![]()
[ afbeelding ]
Me 2!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwww
En lekker.. geen plannen! Me like!
Niet direct uit mijn werk. Kan je rons 2:15 in Utrecht zijn? Dan kunnen we daar eerst "winkelen" en als ik sushi ga eten met collega's dan zet ik je weer af bij de bus of treinquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Me 2!!
Jij gaat morgen lekker uit eten toch? Direct uit je werk?
Dat gaat me echt niet lukken schatquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet direct uit mijn werk. Kan je rons 2:15 in Utrecht zijn? Dan kunnen we daar eerst "winkelen" en als ik sushi ga eten met collega's dan zet ik je weer af bij de bus of trein
Geen naaktstrand meer dus ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu geworden: we zien wel wat we gaan doen![]()
Tevens, de romantiek in deze is![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk nietquote:
Lekker wispelturig dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet![]()
Maar alles kan nog veranderen
Oh hai!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef DaMook het volgende:
Rondleiding op de brouwerij in arcen, mwah heb ik al eens gehad, al ken ik wel iemand die best weleens mee wil volgens mij.
Ik wist hetquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Love makes a man do strange things
Veel plezierquote:
You're angry because it's truequote:
quote:
Ze heeft wel een punt, ik ging ook behang afsteken bij mijn vader, ondaks dat ik dat liever niet had gedaan. Toch uit liefde enzoquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Liefde en gevoelens zijn stom
Soms wel, maar soms ook niet. De juiste balns vinden is ergggggg moeilijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Tenzij je de juiste treft op de juiste tijd in je leven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Eensquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tenzij je de juiste treft op de juiste tijd in je leven.
Ik ben blij voor de mensen die dat gevonden hebben. Ik ben bang dat ik het nooit meer zal vindenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tenzij je de juiste treft op de juiste tijd in je leven.
Krat HJ in de schuur zetquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil de juiste gewoon nog even niet treffen![]()
Stiekem vind ik mijn leven nu gewoon veel te leuk!
Met mijn mazzel tref ik dan een vent die bijvoorbeeld stikjaloers gaat doen als ik met Roy zn scharrel burleske ga dansen ofzo![]()
Oh die haal je alleen tevoorschijn als ik een relatie met je aanga?quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die haal je alleen tevoorschijn als ik een relatie met je aanga?
Goed bezig jijquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat is misschien wel, maar misschien ook niet een pluspunt
. Die krat komt er sowieso
.
Ik vind ook dat ik slecht relatie materiaal ben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
Mjah ik ben gewoon van mening dat ik op het moment sowieso slecht relatiemateriaal ben. Ik heb met mn laatste 2 relaties genoegen genomen met minder omdat ik vond dat ik het niet waard was.
Nu ben ik gewoon aan het leren om van mezelf te houden en het bevalt me allemaal best goed zo
Altijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
Mjah ik ben gewoon van mening dat ik op het moment sowieso slecht relatiemateriaal ben. Ik heb met mn laatste 2 relaties genoegen genomen met minder omdat ik vond dat ik het niet waard was.
Nu ben ik gewoon aan het leren om van mezelf te houden en het bevalt me allemaal best goed zo
Ik zou het graag anders zeggen, maar ik ben echt op en top nu, een vriendin zou toch aanpassingen vragenquote:
Ik dacht even dat je het anders bedoelde.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou het graag anders zeggen, maar ik ben echt op en top nu, een vriendin zou toch aanpassingen vragen. Ja opzich wil ik dat, nee eigenlijk heb ik het wel goed nu
.
Zo dit gaat lullig klinken maar omdat mijn zoon over iets minder dan 3 jaar 18 wordt vind ik juist dat zijn mening ed minder zwaar wegen. Natuurlijk hou ik rekening met hem maar niet op de manier waarop ik dat deed toen hij 8 was.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Altijd.
Ik ben niet een van die twee. Je hebt wel gelijk, je moet jezelf er sowieso goed bij voelen en gezien de leeftijd van je zoon zou ik die er ook nog in betrekken
, snap wel dat je het zo zonder vriend wel ok vind. Ik heb ook zoiets
, en dan heb ik niet eens een kind om rekening mee te houden
.
Niet altijd stom hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Goed bezig, de uitleg over mijn mening doen we nog wel via dm, ik ga slapen nuquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dit gaat lullig klinken maar omdat mijn zoon over iets minder dan 3 jaar 18 wordt vind ik juist dat zijn mening ed minder zwaar wegen. Natuurlijk hou ik rekening met hem maar niet op de manier waarop ik dat deed toen hij 8 was.
Zo lullig ditquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed bezig, de uitleg over mijn mening doen we nog wel via dm, ik ga slapen nu.
ik zie niet waarom dit lullig is, maar dat hoor ik vast nog welquote:
Midden in een gesprek weggaan is lulligquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dit lullig is, maar dat hoor ik vast nog wel. Truste
.
Hoi jijquote:
Huppelchick.quote:
Hoe is het lekker ding?quote:
Warm en sinds een minuut geleden nog net een beetje warmer.quote:
oe how come?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Warm en sinds een minuut geleden nog net een beetje warmer.
Beetje rondklikken op internet en af en toe tref je dan een foto van een dame waarvan je denkt 'kom maar hier in dat outfitje'.quote:
Pff mazzelaar!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje rondklikken op internet en af en toe tref je dan een foto van een dame waarvan je denkt 'kom maar hier in dat outfitje'.
Yup, soms heb je zomaar de jackpot.quote:
CHICK!!quote:
Hai!quote:
Als je er maar blij van werdquote:
Halloquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
CHICK!!
Hoe is het met jou? Long time no see enz!!
Waarheid als een koe.quote:
quote:
geweldigquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo. Goed hoor, goed goed goed. Met jou?
[..]
Waarheid als een koe.
[..].
Dat zeker! Die mag zo bij mij aanbellen in die outfit.quote:
Je favoriete SC'ers zijn er. Dat zou toch een beetje moeten helpen, zou ik denken.quote:
Komt wel tochquote:
Heb je wel je adres doorgegeven dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeker! Die mag zo bij mij aanbellen in die outfit.
Oh lieverd, ik zou graag zeggen dat mijn favoriete SC'ers er zijn, maar ik mis er nog een paarquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je favoriete SC'ers zijn er. Dat zou toch een beetje moeten helpen, zou ik denken.
Ik hoorde mijn hart gewoon brekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lieverd, ik zou graag zeggen dat mijn favoriete SC'ers er zijn, maar ik mis er nog een paar.
Nog maar één glas en ik ben erquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt wel toch
[..]
Heb je wel je adres doorgegeven dan?
Dat kan niet, ik zei dat ik er een paar miste, niet dat er geen enkele van m'n favo SC'ers online zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn hart gewoon breken
Whehehequote:
Het is niet alsof haar e-mailadres er bij stond ofzo.quote:
Oh gelukkig!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik zei dat ik er een paar miste, niet dat er geen enkele van m'n favo SC'ers online zijn.
Ah, ik dacht al even dat het mijn hart was.quote:
Hoe kán dat nou?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
Oh lieverd, ik zou graag zeggen dat mijn favoriete SC'ers er zijn, maar ik mis er nog een paar.
Oh dus je kan haar helemaal niet bereiken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof haar e-mailadres er bij stond ofzo.
Als ik echt mijn best doe, vast wel...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh dus je kan haar helemaal niet bereiken?
Mooi zo!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt mijn best doe, vast wel...
Muhahaha is er nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al even dat het mijn hart was.
[..]
Hoe kán dat nou?
Slaap lekker!quote:
He twitje, nog wakker?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:03 schreef twi het volgende:
Lees ik het nu goed dat DaMook bij Huppel zit te vissen? Deugnietje.
Valt me tegen van hem hoor!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
weekendje weg... vriend zegt: weekendje rotterdam...
ik zeg: wat denk je zelfx10000
Ik geef jou groot gelijk en hij verdient straf vanwege het voorstel!!quote:
quote:
Ik jou ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef jou groot gelijk en hij verdient straf vanwege het voorstel!!
[..]![]()
JIJ!!
IK MIS JOU!!![]()
Liefde :8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gaat goed hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik jou ook
Maar ik ben er weer. Alleen moet ik zo de auto in. Hoe gaat het met je?
Mooi zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor![]()
Heb tegenwoordig zo'n eng ding genaamd "sociaal leven"![]()
Werk ze schat
Wordt tijd dat we weer eens appenquote:Op donderdag 18 juli 2013 07:56 schreef ajf het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Joh! Moet niet gekker worden met jou, whehe.
Dank uSpreek je snel.
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 07:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt tijd dat we weer eens appen
Hoi LL. Lieve schat; lekker ding enz.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar ff ontbijten enzulks
Beetje op tijd boodschappen doen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoi LL. Lieve schat; lekker ding enz.![]()
[..]
EEN DATE ????????????quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Straks even douchen, mijn moeder pesten, naar een afspraak en dan een date
Nou uhm valt weinig te vertellenquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
EEN DATE ????????????
please do tell
Duidelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou uhm valt weinig te vertellen![]()
Het is een man, en hij wil met mij daten
Dat komt wel goedquote:
Je bent gewoon jaloersquote:
Gun mij mijn happy momentje nou gewoon evenquote:
mensen die happy zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gun mij mijn happy momentje nou gewoon even
Ga weekend vieren jij!!quote:
mensen die weekend hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga weekend vieren jij!!
Byebye allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:15 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die weekend hebbenJe had toch weekend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want het is zulk lekker weer enz.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
dacht bij mezelf blijf toch tot 11 in bed liggen anders, kan ik ook tot 12 werken.. scheelt weer de helftquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had toch weekend?![]()
Want het is zulk lekker weer enz.
boodschappenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Luchtig jurrekie aan. Koffie op en gaan. Boodschappen doen
strandquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He wat naar nou.
Naar het strand![]()
Inb4 strand
Oke tot zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
strand
ik ga ook zo naar een strandje
Das ook lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naar Monnickendam of Twiske ga
Gewoon lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:03 schreef Tamashii het volgende:
Gawd volgende week wellicht hittegolf. Wat is dit dan, een warmtegolf?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heerlijk he.
Mooi weer om lekker aan het strand te liggen/ op een terrasje te zitten
Heeft mijn zoon heel lang gespeeldquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Roy.
Heb jij ooit Yu-Gi-Oh gespeeld?
Nee, daar weet ik echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Roy.
Heb je kaartjes van een kindje afgepakt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Roy.
Ik wist niet dat het lang populair is geweest.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft mijn zoon heel lang gespeeld
Ik zag op marktplaats een hele hoop van ene Roy uit Nijmegen, namelijk. Zal wel toeval zijn dan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, daar weet ik echt helemaal niks van.
Nee, ik heb een sloot van die dingen op zolder liggen die ik maar eens weg moet doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je kaartjes van een kindje afgepakt?
Aah, heb je dat zelf ooit gespeeld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik heb een sloot van die dingen op zolder liggen die ik maar eens weg moet doen.
Daarom was ik op marktplaats aan het kijken om te kijken of die dingen wel verkochten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah, heb je dat zelf ooit gespeeld?
Je kunt ze op marktplaats zetten.
Beetje jammer is dat. Geen idee of dat spel nog loopt eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarom was ik op marktplaats aan het kijken om te kijken of die dingen wel verkochten.
Lijkt voor geen meter te verkopen.
Ach, ik gebruik het niet meer. Iedere cent is meegenomen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat. Geen idee of dat spel nog loopt eerlijk gezegd.
Het is maar net wat een gek ervoor geeft, vooral voor bepaalde munten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, ik gebruik het niet meer. Iedere cent is meegenomen.
Ook even gekeken naar een aantal munten. Ik kan concluderen dat die papiertjes die erbij zitten, die certificaten, niks zeggen.
"Gegarandeerd nominale waarde".
Nope.avi
Blijf het raar vinden dat een munt van 20 euro geen 20 euro waard is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is maar net wat een gek ervoor geeft, vooral voor bepaalde munten.
Dunne sletjes?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Dunne sletjes die hun platte buik dik noemen
Het is dat ze lekkere tieten heeft anders zou ik haar graag op dr bakkes hoeken
Ik heb wel een dikke buikquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
Dunne sletjes die hun platte buik dik noemen
Het is dat ze lekkere tieten heeft anders zou ik haar graag op dr bakkes hoeken
Ik kan het sterker vertellen, ik had 2 jaar terug zo een 5 euro muntstuk, speciaal geslagen voor 1 of ander strontjubileum en geen enkele winkel wilde dat ding accepteren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden dat een munt van 20 euro geen 20 euro waard is.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan het sterker vertellen, ik had 2 jaar terug zo een 5 euro muntstuk, speciaal geslagen voor 1 of ander strontjubileum en geen enkele winkel wilde dat ding accepteren.
Balen is dat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat ik wel vond was een munt van 1/4 gulden uit 1794 ofzo. Die blijkt, als hij FdC is, iets van 225 euro waard te zijn. Helaas is ie niet FdC.
Mja.quote:
Ja, ongeveer de metaal waarde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef muhahaha het volgende:
Jesus wat een verschil.
Weet ik meteen wat mijn oude munten nog waard zijn, niks dus.
Als het zilver is, is het nog een paar cent waard. Anders niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan bewaar ik het nog eens 10 jaar.
Sommige munten wel. Ach zoveel is het niet, hooguit 20 gulden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het zilver is, is het nog een paar cent waard. Anders niet.
Ik heb iig nog een paar 50 gulden stukken, paar 10 gulden stukken, paar 5jes, waaronder een biljet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sommige munten wel. Ach zoveel is het niet, hooguit 20 gulden.
Jij hebt wel veel bewaard.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb iig nog een paar 50 gulden stukken, paar 10 gulden stukken, paar 5jes, waaronder een biljet.
Heb ook biljetten van meer dan 100 jaar oud. Niks waard
Ik verzamelde vroeger buitenlands geld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt wel veel bewaard.![]()
In de hoop op betere tijden?
Ah op die manier. Van mijn opa nog een stapeltje briefjes gehad, geen idee wat dat waard is. Ik gok niks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik verzamelde vroeger buitenlands geld.
Al het Nederlandse van mijn opa gekregen voordat hij doodging.
Je kunt er altijd even naar kijken natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier. Van mijn opa nog een stapeltje briefjes gehad, geen idee wat dat waard is. Ik gok niks.
Nee, voornamelijk buitenlands, geen idee wat dat waard is. Owja en wat voedselbonnen van ww2.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt er altijd even naar kijken natuurlijk.
Nederlands papiergeld?
Dat moet je lekker houden. Is de moeite van het verkopen niet waard kerel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk buitenlands, geen idee wat dat waard is. Owja en wat voedselbonnen van ww2.
Is ook, wel een leuke herinnering.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat moet je lekker houden. Is de moeite van het verkopen niet waard kerel.
Hoi Myr.quote:
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook, wel een leuke herinnering.
vanavond maak ik een bloemkool/brie quiche.quote:
Doe je snel want dinsdag had je die nog welquote:
Leugensquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je snel want dinsdag had je die nog wel
Zo mee eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
vanavond maak ik een bloemkool/brie quiche.
Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te koken als het zo warm is.
Je gaf zelf al toe dat je iets was aangekomen weerquote:
Ik ook maar had vanmorgen al aardappels geschild dus die staan nu opquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:52 schreef Myraela het volgende:
Ik zou liever iets van een pasta salade eten eigenlijk.
Iets ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaf zelf al toe dat je iets was aangekomen weer
Ja ik merk het. Lekker weer, etenstijd enz.quote:
Ach, ik blijf de rest van de dag thuis. Heb voor vandaag wel genoeg gedaan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja ik merk het. Lekker weer, etenstijd enz.
Wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:
Halleekes, superwarm poepoe. Kaneel kiest ook wel het perfecte weekend uit om te gaan klussen haha.
Hij kiest het weekend uit, dat betekent toch niet dat hij bij mij komt klussen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat?
Gaat hij bij jou klussen?
Niet zo serieus man, ik maakte maar een grapjequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kiest het weekend uit, dat betekent toch niet dat hij bij mij komt klussen?
Trustequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga even plat, ben al sinds 4u vanochtend op. Ajuus
Zwembad lenen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond op het menu in Huize Huppel:
Gebraden huppelmuts
Gestoomde haas van het huppelkind
Gebakken huppelhond
En gekookte huppelkat!!
Het is hier niet uit te houden hoor
Hoi !!quote:
Oh yes please!!quote:
Hoi schatquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi !!![]()
Had ik jou al verteld dat ik je lief vind?
Tss ze kennen jouw epic boobs nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh yes please!!
Ik heb net ook al een smeekbede op FB geplaatst!
Als ik nou beloof om een wit t-shirt aan te doen is er dan iemand die mij wil komen bekogelen met waterballonnen?
Ik heb echt verkoeling nodig!! Ik ga dood hier!!
Zelfs dat werkt niet
Neuken? Dan zal ik het in je oor fluisterenquote:
Whehe oh jawel hoor.quote:
Ja hey, dat weet je maar nooit bij jou.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet zo serieus man, ik maakte maar een grapje(zie PI)
Kunnen we het combineren? Neuken in het zwembad? Tis hier ook best warm nlquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuken? Dan zal ik het in je oor fluisteren
Graag zelfs!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Kunnen we het combineren? Neuken in het zwembad? Tis hier ook best warm nl
quote:
Mooi. Ik wacht op jequote:
Dat wilde ik nou juist naakt doen!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef ajf het volgende:
[..]![]()
Kan je niet met wit t-shirt in mijn zwembad duiken?
Je maakt het me weer lekker makkelijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou juist naakt doen!!
Voor jou doe ik dat toch schatquote:
Jij nam Roy mee naar kampioensfeest; so fair enoughquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bang dat ik er zondag echt aan moet geloven!!
Ze willen me meenemen naar de open dag![]()
1) dat was een afspraak die wij hadden, hadden we dus beiden mee ingestemd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij nam Roy mee naar kampioensfeest; so fair enough
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) dat was een afspraak die wij hadden, hadden we dus beiden mee ingestemd!
2) roy gaat niet eens geloof ik
3) ZE WILLEN ME ONTVOEREN EN EEN FEYENOORDSHIRT AANTREKKEN EN DAN MEENEMEN DE KUIP IN!!![]()
4) IK WIL NIEHIET!!!
Wat is er mis met dat laatste?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) dat was een afspraak die wij hadden, hadden we dus beiden mee ingestemd!
2) roy gaat niet eens geloof ik
3) ZE WILLEN ME ONTVOEREN EN EEN FEYENOORDSHIRT AANTREKKEN EN DAN MEENEMEN DE KUIP IN!!![]()
4) IK WIL NIEHIET!!!
ALLES!! Het is een na laatste!quote:
Er zit niks anders op!!quote:
Weet je nog een paar jaar geleden toen ik naar Jeroen van der Boom moest met mijn zusjes? Toen heb ik ook niet gezeurd van pijn in mijn ogen door dat stadion in A'damquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ALLES!!
Schat ik hou van je maar NO WAY DAT IK IN EEN FEYENOORDSHIRT IN DE KUIP GA RONDLOPEN!!
Al bieden ze me veel geld of geweldige seks IK WEIGER!!
Moest jij toen een Ajax-shirt aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Weet je nog een paar jaar geleden toen ik naar Jeroen van der Boom moest met mijn zusjes? Toen heb ik ook niet gezeurd van pijn in mijn ogen door dat stadion in A'dam
Nee oke, maar ik moest het stadion aanschouwen met mijn blauwe kijkers. Was al een straf en dan nog van der Boomquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest jij toen een Ajax-shirt aan?
NEE DUS NIET ZEUREN!!
Ik heb vrienden die de auto midden op de brienenoord stil zetten en mij dan dwingen om naar links te kijken!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik moest het stadion aanschouwen met mijn blauwe kijkers. Was al een straf en dan nog van der Boom
Whehe dat is wel pech voor je. Nou, Mathijs heeft al een mooi shirt hoor met zijn naamquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vrienden die de auto midden op de brienenoord stil zetten en mij dan dwingen om naar links te kijken!
Oh en die mensen hebben thuis ook een "prachtige" tafelde kuip!
Ik heb de perfecte beveiliging voor mijn drankkast hangen!! Een mooie vlag van Ajaxquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Whehe dat is wel pech voor je. Nou, Mathijs heeft al een mooi shirt hoor met zijn naam
Ja dat geloof ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de perfecte beveiliging voor mijn drankkast hangen!! Een mooie vlag van Ajax![]()
Ze blijven nu wel van mijn drank af
Kom je een borreltje halen?quote:
Haha tuurlijk, maar jij mag inschenkenquote:
Prima!!quote:
Ja dat had ik meegekregen. Topquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima!!
Je weet wel dat ik tegenwoordig weer in de buurt woon he
Middagquote:
Hoezo moet je daar op wachten dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja dat had ik meegekregen. Top![]()
Ik heb trek maar moet wachten tot mijn oudste zus thuis is
Mookjequote:
Om te eten lieverd. Ze werkt tot 6 uur. Maar bier pakken kan altijd , hèquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar op wachten dan?![]()
Je kan toch wel een biertje pakken zonder je zus?
quote:
Hupsjequote:
Nou proost dan maar schat!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Om te eten lieverd. Ze werkt tot 6 uur. Maar bier pakken kan altijd , hè
Wanneer gaan we naar de brouwerij?quote:
Haha geen ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou proost dan maar schat!!
Ik sla het eten weer over vandaag! Het is mij veel te warm!
[..]
Wanneer gaan we naar de brouwerij?
Ohquote:
Zeg dat tegen mijn bankrekeningquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef ajf het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou proost dan maar schat!!
Ik sla het eten weer over vandaag! Het is mij veel te warm!
[..]
Wanneer gaan we naar de brouwerij?
Nooit eten overslaan
Ze is binnen. Spreek je later![]()
:*
Ik zie gerard niet dagelijks en bij hem maak ik het meeste kans om iets te regelenquote:
Mijn bank gebruikt rode inktquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn bankrekening![]()
Eet smakelijk en tot snel lief
Wanneer zie je die dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie gerard niet dagelijks en bij hem maak ik het meeste kans om iets te regelen, of ik moet gewoon betalen
.
Oh ik heb het al zo geregeld dat mijn bank die rode inkt niet kan gebruiken. Nu moet ie nog leren dat er ook cijfertjes VOOR de komma mogen staan!quote:
Ik ga morgen gezellig borrelen met de vriendin van ER. Gaan we lekker vrouwelijk maskertjes doen en bier zuipenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:44 schreef DaMook het volgende:
Morgen weer eens uit eten op kosten van de baas en drank erna natuurlijk.
Meestal wel eens per twee weken als ie toevallig bij ons op de brouwerij isquote:
Daar denk ik ook weleens aanquote:[..]
Oh ik heb het al zo geregeld dat mijn bank die rode inkt niet kan gebruiken. Nu moet ie nog leren dat er ook cijfertjes VOOR de komma mogen staan!
Oeh ook leuk, voor jullie danquote:[..]
Ik ga morgen gezellig borrelen met de vriendin van ER. Gaan we lekker vrouwelijk maskertjes doen en bier zuipen
Oh dan hoor ik het welquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meestal wel eens per twee weken als ie toevallig bij ons op de brouwerij is.
[..]
Daar denk ik ook weleens aan.
[..]
Oeh ook leuk, voor jullie dan.
Leuk hequote:
Ik hou je op de hoogtequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan hoor ik het wel![]()
Ik constant![]()
Ja, we gaan er ff flink van genieten dat ER bij zn moeder is
Hoe was je date eigenlijk gegaan?quote:
De eerste keer dat ik zie dat ze er een heeftquote:
Uhuh maar mijn zoon jaagt hier op vliegen om aan zn plant te voerenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik zie dat ze er een heeft. Al zal het niet de eerste zijn
. Jammer dat het geluidje dat ze maakt aan het begin niet duidelijk is, maar Jules zal ook wel een geluid maken als ie op jacht is
.
Die is nog niet geweest, volgende week denk ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe was je date eigenlijk gegaan?
Ow hahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh maar mijn zoon jaagt hier op vliegen om aan zn plant te voeren
Oh, ik dacht dat je die deze week had johquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is nog niet geweest, volgende week denk ik.
Nee na mijn werkweek ergens, woensdag of donderdag wordt dat dan dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je deze week had joh
Aha!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee na mijn werkweek ergens, woensdag of donderdag wordt dat dan dus.
Dat hoop ikquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat hoop ik. En de week erop kom ik jou een kratje HJ brengen toch
.
Dan heb ik iig het weekend erop gezelligheid als het het komend weekend tegenvaltquote:
Ik ben zo gezellig!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan heb ik iig het weekend erop gezelligheid als het het komend weekend tegenvalt.
Neehej mijn weekendquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo gezellig!!
Ho wacht?! Weekend? Dat weekend zit ik op de Zwarte Cross hoor!
Oh ik schrok al!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neehej mijn weekend. 4 en/of 5 augustus
Jaquote:
Hihi, kijk jou eens verwarrend zijn.quote:
Hihi, kijk jou eens grappig zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hihi, kijk jou eens verwarrend zijn.
Eén van mijn vele kwaliteiten.quote:
Wat zijn je andere kwaliteiten dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén van mijn vele kwaliteiten.
En hoi!
Ik kan heel lekker koken.quote:
Een man die kan koken!!quote:
Helaas, voor jou, ben ik niet op zoek naar een baan als kok.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Een man die kan koken!!
DAT heb ik nodig![]()
Hehequote:
Jammer weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas, voor jou, ben ik niet op zoek naar een baan als kok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |