SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je nou voor feyenoord was geweest had ik gezegd ongedierte overleefd wel, maar dat ben je niet dus kan ik dat ook niet zeggen. Dan maar, met slechte mensen gaat het altijd goed, zie mij maar.
Ik leer welquote:
Mooi liedje wel jaquote:
Datquote:
Vertel....quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Plannen voor morgen zijn alweer gewijzigd
Awwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu geworden: we zien wel wat we gaan doen![]()
Tevens, de romantiek in deze is![]()
[ afbeelding ]
Me 2!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwww
En lekker.. geen plannen! Me like!
Niet direct uit mijn werk. Kan je rons 2:15 in Utrecht zijn? Dan kunnen we daar eerst "winkelen" en als ik sushi ga eten met collega's dan zet ik je weer af bij de bus of treinquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Me 2!!
Jij gaat morgen lekker uit eten toch? Direct uit je werk?
Dat gaat me echt niet lukken schatquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet direct uit mijn werk. Kan je rons 2:15 in Utrecht zijn? Dan kunnen we daar eerst "winkelen" en als ik sushi ga eten met collega's dan zet ik je weer af bij de bus of trein
Geen naaktstrand meer dus ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu geworden: we zien wel wat we gaan doen![]()
Tevens, de romantiek in deze is![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk nietquote:
Lekker wispelturig dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet![]()
Maar alles kan nog veranderen
Oh hai!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef DaMook het volgende:
Rondleiding op de brouwerij in arcen, mwah heb ik al eens gehad, al ken ik wel iemand die best weleens mee wil volgens mij.
Ik wist hetquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Love makes a man do strange things
Veel plezierquote:
You're angry because it's truequote:
quote:
Ze heeft wel een punt, ik ging ook behang afsteken bij mijn vader, ondaks dat ik dat liever niet had gedaan. Toch uit liefde enzoquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Liefde en gevoelens zijn stom
Soms wel, maar soms ook niet. De juiste balns vinden is ergggggg moeilijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Tenzij je de juiste treft op de juiste tijd in je leven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Eensquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tenzij je de juiste treft op de juiste tijd in je leven.
Ik ben blij voor de mensen die dat gevonden hebben. Ik ben bang dat ik het nooit meer zal vindenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tenzij je de juiste treft op de juiste tijd in je leven.
Krat HJ in de schuur zetquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil de juiste gewoon nog even niet treffen![]()
Stiekem vind ik mijn leven nu gewoon veel te leuk!
Met mijn mazzel tref ik dan een vent die bijvoorbeeld stikjaloers gaat doen als ik met Roy zn scharrel burleske ga dansen ofzo![]()
Oh die haal je alleen tevoorschijn als ik een relatie met je aanga?quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die haal je alleen tevoorschijn als ik een relatie met je aanga?
Goed bezig jijquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat is misschien wel, maar misschien ook niet een pluspunt
. Die krat komt er sowieso
.
Ik vind ook dat ik slecht relatie materiaal ben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
Mjah ik ben gewoon van mening dat ik op het moment sowieso slecht relatiemateriaal ben. Ik heb met mn laatste 2 relaties genoegen genomen met minder omdat ik vond dat ik het niet waard was.
Nu ben ik gewoon aan het leren om van mezelf te houden en het bevalt me allemaal best goed zo
Altijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
Mjah ik ben gewoon van mening dat ik op het moment sowieso slecht relatiemateriaal ben. Ik heb met mn laatste 2 relaties genoegen genomen met minder omdat ik vond dat ik het niet waard was.
Nu ben ik gewoon aan het leren om van mezelf te houden en het bevalt me allemaal best goed zo
Ik zou het graag anders zeggen, maar ik ben echt op en top nu, een vriendin zou toch aanpassingen vragenquote:
Ik dacht even dat je het anders bedoelde.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou het graag anders zeggen, maar ik ben echt op en top nu, een vriendin zou toch aanpassingen vragen. Ja opzich wil ik dat, nee eigenlijk heb ik het wel goed nu
.
Zo dit gaat lullig klinken maar omdat mijn zoon over iets minder dan 3 jaar 18 wordt vind ik juist dat zijn mening ed minder zwaar wegen. Natuurlijk hou ik rekening met hem maar niet op de manier waarop ik dat deed toen hij 8 was.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Altijd.
Ik ben niet een van die twee. Je hebt wel gelijk, je moet jezelf er sowieso goed bij voelen en gezien de leeftijd van je zoon zou ik die er ook nog in betrekken
, snap wel dat je het zo zonder vriend wel ok vind. Ik heb ook zoiets
, en dan heb ik niet eens een kind om rekening mee te houden
.
Niet altijd stom hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet.
Goed bezig, de uitleg over mijn mening doen we nog wel via dm, ik ga slapen nuquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo dit gaat lullig klinken maar omdat mijn zoon over iets minder dan 3 jaar 18 wordt vind ik juist dat zijn mening ed minder zwaar wegen. Natuurlijk hou ik rekening met hem maar niet op de manier waarop ik dat deed toen hij 8 was.
Zo lullig ditquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed bezig, de uitleg over mijn mening doen we nog wel via dm, ik ga slapen nu.
ik zie niet waarom dit lullig is, maar dat hoor ik vast nog welquote:
Midden in een gesprek weggaan is lulligquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik zie niet waarom dit lullig is, maar dat hoor ik vast nog wel. Truste
.
Hoi jijquote:
Huppelchick.quote:
Hoe is het lekker ding?quote:
Warm en sinds een minuut geleden nog net een beetje warmer.quote:
oe how come?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Warm en sinds een minuut geleden nog net een beetje warmer.
Beetje rondklikken op internet en af en toe tref je dan een foto van een dame waarvan je denkt 'kom maar hier in dat outfitje'.quote:
Pff mazzelaar!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje rondklikken op internet en af en toe tref je dan een foto van een dame waarvan je denkt 'kom maar hier in dat outfitje'.
Yup, soms heb je zomaar de jackpot.quote:
CHICK!!quote:
Hai!quote:
Als je er maar blij van werdquote:
Halloquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
CHICK!!
Hoe is het met jou? Long time no see enz!!
Waarheid als een koe.quote:
quote:
geweldigquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hallo. Goed hoor, goed goed goed. Met jou?
[..]
Waarheid als een koe.
[..].
Dat zeker! Die mag zo bij mij aanbellen in die outfit.quote:
Je favoriete SC'ers zijn er. Dat zou toch een beetje moeten helpen, zou ik denken.quote:
Komt wel tochquote:
Heb je wel je adres doorgegeven dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeker! Die mag zo bij mij aanbellen in die outfit.
Oh lieverd, ik zou graag zeggen dat mijn favoriete SC'ers er zijn, maar ik mis er nog een paarquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je favoriete SC'ers zijn er. Dat zou toch een beetje moeten helpen, zou ik denken.
Ik hoorde mijn hart gewoon brekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh lieverd, ik zou graag zeggen dat mijn favoriete SC'ers er zijn, maar ik mis er nog een paar.
Nog maar één glas en ik ben erquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt wel toch
[..]
Heb je wel je adres doorgegeven dan?
Dat kan niet, ik zei dat ik er een paar miste, niet dat er geen enkele van m'n favo SC'ers online zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn hart gewoon breken
Whehehequote:
Het is niet alsof haar e-mailadres er bij stond ofzo.quote:
Oh gelukkig!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik zei dat ik er een paar miste, niet dat er geen enkele van m'n favo SC'ers online zijn.
Ah, ik dacht al even dat het mijn hart was.quote:
Hoe kán dat nou?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef Samzz het volgende:
Oh lieverd, ik zou graag zeggen dat mijn favoriete SC'ers er zijn, maar ik mis er nog een paar.
Oh dus je kan haar helemaal niet bereiken?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof haar e-mailadres er bij stond ofzo.
Als ik echt mijn best doe, vast wel...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh dus je kan haar helemaal niet bereiken?
Mooi zo!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt mijn best doe, vast wel...
Muhahaha is er nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al even dat het mijn hart was.
[..]
Hoe kán dat nou?
Slaap lekker!quote:
He twitje, nog wakker?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:03 schreef twi het volgende:
Lees ik het nu goed dat DaMook bij Huppel zit te vissen? Deugnietje.
Valt me tegen van hem hoor!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
weekendje weg... vriend zegt: weekendje rotterdam...
ik zeg: wat denk je zelfx10000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |