SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je nou voor feyenoord was geweest had ik gezegd ongedierte overleefd wel, maar dat ben je niet dus kan ik dat ook niet zeggen. Dan maar, met slechte mensen gaat het altijd goed, zie mij maar.
Ik leer welquote:
Mooi liedje wel jaquote:
Datquote:
Vertel....quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Plannen voor morgen zijn alweer gewijzigd
Awwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu geworden: we zien wel wat we gaan doen![]()
Tevens, de romantiek in deze is![]()
[ afbeelding ]
Me 2!!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwww
En lekker.. geen plannen! Me like!
Niet direct uit mijn werk. Kan je rons 2:15 in Utrecht zijn? Dan kunnen we daar eerst "winkelen" en als ik sushi ga eten met collega's dan zet ik je weer af bij de bus of treinquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Me 2!!
Jij gaat morgen lekker uit eten toch? Direct uit je werk?
Dat gaat me echt niet lukken schatquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet direct uit mijn werk. Kan je rons 2:15 in Utrecht zijn? Dan kunnen we daar eerst "winkelen" en als ik sushi ga eten met collega's dan zet ik je weer af bij de bus of trein
Geen naaktstrand meer dus ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu geworden: we zien wel wat we gaan doen![]()
Tevens, de romantiek in deze is![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk nietquote:
Lekker wispelturig dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet![]()
Maar alles kan nog veranderen
Oh hai!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:28 schreef DaMook het volgende:
Rondleiding op de brouwerij in arcen, mwah heb ik al eens gehad, al ken ik wel iemand die best weleens mee wil volgens mij.
Ik wist hetquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Love makes a man do strange things
Veel plezierquote:
You're angry because it's truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |