hoe vaker, hoe beterquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat kut ding niet te vaak gaat rijden, geluidsoverlast.
moeten we medelijden met nimby's hebben?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:43 schreef icloud het volgende:
[..]
Als hij in je achtertuin rijd dan word je er niet gelukkig van.
Heel soms wel, normaal ben ik voor de chineese methode maar in dit geval.............quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moeten we medelijden met nimby's hebben?
wij zijn voor de Russische methodequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:44 schreef icloud het volgende:
[..]
Heel soms wel, normaal ben ik voor de chineese methode maar in dit geval.............
Ik word elke dag wakker gemaakt door jr. hoor je mij daar ook over?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik word iedere dag wakker getetterd door een stoomtrein, hoor je mij daar ook over?
Stoomquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik word iedere dag wakker getetterd door een stoomtrein, hoor je mij daar ook over?
Maar das geen treinquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef bork het volgende:
[..]
Ik word elke dag wakker gemaakt door jr. hoor je mij daar ook over?
Ik door de wekker..quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
^^quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef bork het volgende:
[..]
Ik word elke dag wakker gemaakt door jr. hoor je mij daar ook over?
De banken hebben geld gelapt en ab kon niks anders dan het voorgeschoten geld terug betalen, inhoudelijk is er niks besproken en er is dus niks veranderd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
AnsaldoTilburg heeft geld gelapt
http://nos.nl/artikel/531(...)nken-geld-terug.html
Verder is er rond de V250 nog niet veel veranderd
mja, Ansaldo had ook kunnen weigeren, maar dan waren ze weer voor de rechter gesleept en hadden ze alsnog moeten dokken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:40 schreef icloud het volgende:
[..]
De banken hebben geld gelapt en ab kon niks anders dan het voorgeschoten geld terug betalen, inhoudelijk is er niks besproken en er is dus niks veranderd.
Nee in dit geval heeft ing een vordering op hun en die kun je niet betwisten omdat het gewoon vaststaat dat ze de derderekening hebben uitgekeerd, indien ab rechtstreeks een vordering had op de nmbs of nnsfsc dan hadden ze de vordering kunnen betwisten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, Ansaldo had ook kunnen weigeren, maar dan waren ze weer voor de rechter gesleept en hadden ze alsnog moeten dokken.
er zit een verschil tussen een vordering betwisten en deze niet voldoen. Ik had het over het laatste.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee in dit geval heeft ing een vordering op hun en die kun je niet betwisten omdat het gewoon vaststaat dat ze de derderekening hebben uitgekeerd, indien ab rechtstreeks een vordering had op de nmbs of nnsfsc dan hadden ze de vordering kunnen betwisten.
Nee zij betwisten de vordering van de banken niet(dat kunnen ze ook niet), zij betwisten het lichten van de bankgarantie`s, dat is een groot verschil.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen een vordering betwisten en deze niet voldoen. Ik had het over het laatste.
De Italianen betwisten de vordering zeker, alleen is dat iets voor een latere rechtszaak, waar er veel dieper op de materie ingegaan zal worden.
Ze willen helemaal geen cent uitkeren, ook niet aan de banken, maar moeten wel. Dat bedoel ik met het niet eens zijn met de vordering van de banken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee zij betwisten de vordering van de banken niet(dat kunnen ze ook niet)
ook daar zijn ze het inderdaad niet mee eens, maar dat hebben ze bij de rechter niet tegen kunnen houden.quote:, zij betwisten het lichten van de bankgarantie`s, dat is een groot verschil.
Een vordering van de bank kunnen ze niet betwisten, het is feitelijk zo dat de banken geld hebben moeten voorschieten en daarmee is een vordering ontstaan, die kun je met de beste meester nog niet betwisten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze willen helemaal geen cent uitkeren, ook niet aan de banken, maar moeten wel. Dat bedoel ik met het niet eens zijn met de vordering van de banken.
Nee deze hebben ze niet kunnen tegen houden, maar in tegenstelling tot de vordering van de banken kunnen ze dit wel betwisten, in het geval van de bankgarantie kunnen ze eisen dat alles word terug betaald door nmbs en gezien er nog geen feiten vast staan kunnen ze het betwisten, of dat succesvol zal zijn bepaald een rechter.quote:ook daar zijn ze het inderdaad niet mee eens, maar dat hebben ze bij de rechter niet tegen kunnen houden.
je denkt bij dit stukje te juridisch. Ik had het hier over betwisten als in de zin van het er niet mee eens zijn. Daar komt geen rechter aan te pas, maar als het wel had gekund, dan hadden ze deze optie zeker serieus onderzocht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef icloud het volgende:
[..]
Een vordering van de bank kunnen ze niet betwisten, het is feitelijk zo dat de banken geld hebben moeten voorschieten en daarmee is een vordering ontstaan, die kun je met de beste meester nog niet betwisten.
Elke rechter zal ab verteld hebben dat je niet de vordering maar het lichten moet betwisten waarmee je dus niet ing/banken dagvaardig maar nmbs.
Ja precies ik benader het juridisch, dat is het enige recht wat telt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je denkt bij dit stukje te juridisch. Ik had het hier over betwisten als in de zin van het er niet mee eens zijn. Daar komt geen rechter aan te pas, maar als het wel had gekund, dan hadden ze deze optie zeker serieus onderzocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |