Vallijleintrijn!quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie een blauwe trein. Wat zou ik moeten zien?
Elke dag alleen is bij deze het kleurtje andersquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[ link | afbeelding ]
hadden jullie deze al gezien?
joepiequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er rijden sinds vandaag weer treintjes op Bretigny, al zijn het er maar enkele![]()
http://malignec.transilie(...)1822072013_VDD21.pdf
Meer in het dal dan in de spits.. :pquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er rijden sinds vandaag weer treintjes op Bretigny, al zijn het er maar enkele![]()
http://malignec.transilie(...)1822072013_VDD21.pdf
GTW, rest is Protosquote:
Ach verrek. Heb een paar weken geleden nog in zo'n Protosrammelkast gezeten...quote:
Als ze nu meteen GTWs hadden besteld ipv zo'n ten dode opgeschreven serie als de Protos....quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ach verrek. Heb een paar weken geleden nog in zo'n Protosrammelkast gezeten...
mja, dat is met de kennis van nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ze nu meteen GTWs hadden besteld ipv zo'n ten dode opgeschreven serie als de Protos....
Van de binnenlandse treinen hebben alleen Plan V, SGMm en DD-AR geen airco. Ook de excuus-Benelux staat regelmatig in het lijstje van geen aircoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:51 schreef Koning_Kaak het volgende:
Hallo,
Ik lees al heel lang mee hier, vind treinen wel interessant maar voornamelijk de stroomlijning van dienstregelingen en hoe verkeer geleid wordt. Ja rare hobby, maar daarin ben ik vast niet de enige
Ik heb al tijden een account, nooit gebruikt en alleen gelezen maar nu is het maar eens tijd om daar verandering in te brengen
Vraagje, welke treinen hebben airco? en welke vooral niet?
En DM'90?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de binnenlandse treinen hebben alleen Plan V, SGMm en DD-AR geen airco. Ook de excuus-Benelux staat regelmatig in het lijstje van geen airco
De vraag is of bij de rest van de treinen die wél airco hebben of die het wel doet..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Van de binnenlandse treinen hebben alleen Plan V, SGMm en DD-AR geen airco. Ook de excuus-Benelux staat regelmatig in het lijstje van geen airco
schitterende locatiequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
SMMR 2225 + rijtuigen (32945)
Als trein 32945 was de SMMR 2225 met een fraai sleepje rijtuigen vertrokken uit Wijlre-Gulpen, en heeft na een korte haltering te Eys weer koers gezet richting Simpelveld.
Afgelopen zaterdag
In Wrakrijk kan in iedere trein een raampje open, ook in de trein met airco, geen idee waarom. Er zitten stickertjes op met het verzoek om ze dicht te laten....quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:35 schreef ReisT het volgende:
Ik had het niet over één raampje. Raampjes is meervoud. In aircotreinen kan je niet goedschiks de raampjes open doen.
In Nederland heb je dan van die grapjassen die alle ramen open zetten..quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
In Wrakrijk kan in iedere trein een raampje open, ook in de trein met airco, geen idee waarom. Er zitten stickertjes op met het verzoek om ze dicht te laten....
Volgens mij kan dat in een Talent ook gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
In Wrakrijk kan in iedere trein een raampje open, ook in de trein met airco, geen idee waarom. Er zitten stickertjes op met het verzoek om ze dicht te laten....
In oude Engelse treinen is dat heel gebruikelijk, aan de binnenkant zit namelijk geen hendel om de deur te openenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:56 schreef dennistd het volgende:
Overigens zou het niet verkeerd zijn om in de deuren wel ramen in te bouwen die open kunnen
Volgens mij zijn dat General Electric locs, verwant aan de 44 tons shunters van GE.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:08 schreef greavy het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat van type locomotieven Tata Steel IJmuiden heeft?
Ik ben in het bijzonder opzoek naar informatie over dit type locomotief:
klikje
wrakrijk kun je dat land nu zeker noemenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
In Wrakrijk kan in iedere trein een raampje open, ook in de trein met airco, geen idee waarom. Er zitten stickertjes op met het verzoek om ze dicht te laten....
En dan te bedenken dat jij hier van de woordgrappen bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wrakrijk kun je dat land nu zeker noemen
neuhquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:19 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat jij hier van de woordgrappen bent
Zo een zou ik er kunnen zijn...quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In Nederland heb je dan van die grapjassen die alle ramen open zetten..
Mooi!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
SMMR 2225 + rijtuigen (32945)
Als trein 32945 was de SMMR 2225 met een fraai sleepje rijtuigen vertrokken uit Wijlre-Gulpen, en heeft na een korte haltering te Eys weer koers gezet richting Simpelveld.
Afgelopen zaterdag
Oh ik dacht dat jij dat wel kendequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:50 schreef bork het volgende:
Gaaf, ik zocht net naar info over Russisch breedspoor buiten de voormalige Sovjetunie, blijkt in Sassnitz (Duitsland) het meest westelijke kopstation te zijn met breedspoor-> http://www.faehrhafen-sassnitz.de/bahninfrastruktur/gleisanlagen/
foto
[ afbeelding ]
http://de.wikipedia.org/wiki/DR-Baureihe_V_60#Baureihe_347
Ik wel, in Slowakije heb je trouwens ook breedspoor dat moeten de zoek de straat wereld fokkers momenteel vinden. Ik zoek nog een hint om het net niet voor te zeggen, anders kop jij hem even in?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij dat wel kendeJij bent daar wel vaker in de buurt geweest toch? Zoek anders eens op Linia Hutnicza Szerokotorowa
http://nl.wikipedia.org/wiki/Breedspoor#Russisch_breedspoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Slowakije? Nee dat weet ik dan weer niet
Mag hopen dat dat kut ding niet te vaak gaat rijden, geluidsoverlast.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef greavy het volgende:
[ link | afbeelding ]
SMMR 2225 + rijtuigen (32945)
Als trein 32945 was de SMMR 2225 met een fraai sleepje rijtuigen vertrokken uit Wijlre-Gulpen, en heeft na een korte haltering te Eys weer koers gezet richting Simpelveld.
Afgelopen zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |