Op het wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
Niet denken dat ik alleen tof ben met wat op het?
Nee sukkel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Specularium het volgende:
Dan komt die kerel van de WBV voor een hete balkonscene.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:21 schreef Karina het volgende:
Om 6 uur voetballen de dames weer, tegen IJsland.
Emma is al weg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
ik vind dat roze biggetje zo kut he?
Die mag wel weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Nee, het is op 2.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
Wel schattig dat je nog naar Sesamstraat kijkt.
Heel goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog nooit iets gezien van Star Trek.
Ook niet van Lord of the Rings of Harry Potter.
Ook nog nooit gezien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Titanic boycot ik ook natuurlijk.
Doorspoelen tot ie zinkt en dan dan weer uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef Karina het volgende:
Titanic leek me dan wel wat voor jullie, romantisch en zo.
Ik vond er geen reet aan. Sowieso houd ik niet van dat soort romantische films.
Nou ja in heel veel dingen wel jaquote:
Ik heb hem wel gezien, maar 1x is genoeg. Wat een drama.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doorspoelen tot ie zinkt en dan dan weer uit.
Zou niet weten waarom dat zou moeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef Karina het volgende:
Mannen
De helft heeft al gelogen over de grootte van zijn penis,
Nee gewoon er eerlijk voor uitkomen dat je een kleintje hebt, maakt het uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat zou moeten.
Dat wordt zelden als een nadeel gezien. Jou kan je makkelijk alle hoeken van het huis laten zien.quote:
Ja ik weet het inderdaad weerquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:46 schreef hexje het volgende:
Daarom zegt ze het ook niet. Want ze weet wel wat ze gaan bakken vandaag.
Zij en misschien doen ze wel een DNA test, weet jij veel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
Dan had ie erbij moeten zijn toen William het erin stopte.
Misschien is het wel zo'n slet die er daarna nog 3 heeft gehad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
Dan had ie erbij moeten zijn toen William het erin stopte.
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Zij en misschien doen ze wel een DNA test, weet jij veel.
Ah ik vind ze wel lief. Vooral die kleine boef. Waar ik de naam alweer van vergeten ben. Die ondeugende.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Bij Willy_1967 zie je aan die bolle kopjes gelijk dat het van hem is.
Ja leuk gezinnetje. Als je het kunt beoordelen vanaf een afstand. HIj lijkt me best een aardige kerel. Al is hij niet een van de knapste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Uccie het volgende:
Ik vind Willy, Max en de kiddos wel leuk.
Heb die oudste een keer zien fietsen in Wassenaar.
Serieus? Een housewarming? Ik zou gaan!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
Nou gewoon een housewarming voor de hele buurt.
Z'n tuin is groot genoeg.
Qua beveiliging zal wel hetzelfde zijn. Bea zit er nu en Friso maakt ook niet zoveel lawaai.
Ik vind ze lekker, maar ze moeten wel rijp zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
Karina? Had jij niet laatst wilde perziken? Hoe smaakten die? Ik zag ze vandaag, maar ze zagen er zo zuur uit.
Ze waren iets sappiger dan de "normale" maar niet zuurder. De smaak was eigenlijk zo een beetje hetzelfde als normale perzikken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
Karina? Had jij niet laatst wilde perziken? Hoe smaakten die? Ik zag ze vandaag, maar ze zagen er zo zuur uit.
Waar is dat? Ik zag ze bij de Jumbo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Trouwens eens kijken wat ze vrijdag weer voor apart fruit hebben, volgens mij is er elke week iets nieuws.
Hier bij de AH hebben ze steeds apart fruit. Laatst ook ananasaardbeien bijvoorbeeld. Een week en daarna zie je ze niet meer.quote:
Oh ja, volgens mij postte je daar laatst een foto van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier bij de AH hebben ze steeds apart fruit. Laatst ook ananasaardbeien bijvoorbeeld. Een week en daarna zie je ze niet meer.
Klopt inderdaad. Vorige week hadden ze granaatappels, maar die zijn volgens mij niet meer ZO bijzonder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij postte je daar laatst een foto van.
Volgens mij heb ik nog nooit een granaatappel gegeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Vorige week hadden ze granaatappels, maar die zijn volgens mij niet meer ZO bijzonder.
Zo een ding met allemaal kleine rode besjes erin. Best lekker ook.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een granaatappel gegeten.
Oh ja, dat heb ik wel eens gegeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een ding met allemaal kleine rode besjes erin. Best lekker ook.
Ze zien er raar uit, maar ze smaken wel goed. Ook wel een beetje raar mondgevoel, dat gladde.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
Lychees zijn goor, lijken op stierenballen.
Oeh ook zoooo lekker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:44 schreef Disana het volgende:
Ik hou het al weken bij Sappemeerse aardbeien
Is het een Topshow bij Omroep Kampcommandant?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh ook zoooo lekker.
Ik ben helemaal verzot op frambozen.
Ook lekker, en ik weet dat de Jumbo die heeft.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh ook zoooo lekker.
Ik ben helemaal verzot op frambozen.
Ja ziet er lekker uit, een bombe van swiss rollquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het een Topshow bij Omroep Kampcommandant?
Zijn die een beetje te betalen daar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook lekker, en ik weet dat de Jumbo die heeft.
Ik zal vrijdag eens kijken, want ik weet het niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn die een beetje te betalen daar?
Bij de appie zijn ze echt heel duur, wil ze wel op de markt halen maar eer ik thuis ben is de helft jam
Wat is heel duur?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn die een beetje te betalen daar?
Bij de appie zijn ze echt heel duur, wil ze wel op de markt halen maar eer ik thuis ben is de helft jam
> ¤2,- voor 125gr ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is heel duur?
Volgens mij heeft De Plus ze ook.
Dat doe ik ook, maar het is me wel opgevallen dat mijn Meinardi-aardbeien van 3,99 per doos begin juni naar 1,99 nu zijn gegaan. Dat is zo'n groot verschil dat het wel móest opvallen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit zo naar de prijs, als ik een bak aardbeien zie staan dan neem ik ze. Maar de AH is ook de enige supermarkt hier in de buurt. Er zit nog wel een groenteboer naast, maar daarvan weet ik dat die wel erg duur is, mandarijnen voor 1 euro en zo.
Ik weet niet eens wat een pak melk kostquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar het is me wel opgevallen dat mijn Meinardi-aardbeien van 3,99 per doos begin juni naar 1,99 nu zijn gegaan. Dat is zo'n groot verschil dat het wel móest opvallen.
Dat valt best nog tegen, tenminste hier, helemaal niet zo goedkoop en echt beter vond ik het ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Fruit bij de Turk halen, dagvers en goedkoop.
Meestal dan.
Heb jij nog een echte bakker in de buurt? Daar moet je zuinig op zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een pak melk kostWel wat het brood kost wat ik altijd haal, omdat ik dat bij debakker koop.
Daar haal ik wel lamquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Fruit bij de Turk halen, dagvers en goedkoop.
Meestal dan.
Twee zelfs, een "normale" en een Franse. Plus 2 slagers en een kaasboer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij nog een echte bakker in de buurt? Daar moet je zuinig op zijn.
Mazzelaar!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee zelfs, een "normale" en een Franse. Plus 2 slagers en een kaasboer.
Oh nee, het is een turkse supermarktquote:
Zekerquote:
Lekker hoor. Zou ik zeker ook mijn kaas bij kopen als er zoiets in de buurt zat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
ZekerJe proeft echt verschil en die kaasboer is echt top. Heel veel soorten.
http://www.lamuse.nl/
Ik haal altijd roomkaas (die voor op brood, niet de monchou). In het begin hadden ze die nooit, ik elke keer vragen, en ja hoor, op een gegeven moment had hij het toch maar in huis gehaaldquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zou ik zeker ook mijn kaas bij kopen als er zoiets in de buurt zat.
Oeh wat luxe, daar zou ik inderdaad ook heel veel heen gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
ZekerJe proeft echt verschil en die kaasboer is echt top. Heel veel soorten.
http://www.lamuse.nl/
Geweldig dat dat nog bestaat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik haal altijd roomkaas (die voor op brood, niet de monchou). In het begin hadden ze die nooit, ik elke keer vragen, en ja hoor, op een gegeven moment had hij het toch maar in huis gehaald
De AH hier is echt prut, heel erg klein. Er zit wel een grotere in de Beethovenstraat, maar die is net even te ver weg voor mij (ik heb geen fietsquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Geweldig dat dat nog bestaat.
Al moet ik zeggen dat de Jumbo ook zijn best doet als je om iets vraagt. Maar dat is niet te vergelijken.
De ene keer is het CUL en de andere keer SEX en dan weer MUZ. Dat laatste vooral als Drugshond langskomtquote:
Het wordt tijd dat je een Jumbo om de hoek krijgt dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
De AH hier is echt prut, heel erg klein. Er zit wel een grotere in de Beethovenstraat, maar die is net even te ver weg voor mij (ik heb geen fiets).
Is niet echt plaats voor denk ik. Geen grote panden. Dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je een Jumbo om de hoek krijgt dus
Toekito. U kunt dit nu zien. Iemand met weinig vertrouwen in zichzelf. Ja. En dat is, en dat is het, jammer.quote:
Oh en SPT niet te vergetenquote:
Oh ik dacht sportquote:
Alleen Tem voldoet daar aan tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
sport natuurlijk.
OUD hebben we hier volgens mij niet zo vaak of eigenlijk nooit geloof ik.
ja maar het gaat zelden over kinderen toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen Tem voldoet daar aan toch
Oh en B&H met regelmaat
FTR ja dat ook geregeld. En als Frutsel er soms is, WKN.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
Oh sport. En FTV of hoe het ook wordt afgekort.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar het gaat zelden over kinderen toch?
40+, soms.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
FTR ja dat ook geregeld. En als Frutsel er soms is, WKN.
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #631 Geen natte wind AUBquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
FTR ja dat ook geregeld. En als Frutsel er soms is, WKN.
Ja maar nu ben ik er ook even hè. We kunnen de boel zó overnemenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna elke dag ja, ik ben tenslotte de bejaarde hier.
Ik las behaarde.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna elke dag ja, ik ben tenslotte de bejaarde hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzameling hormoonbommen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
ja maar het gaat zelden over kinderen toch?
Oh ik zie dat topic weleens voorbijkomen maar ik wist niet dat het een SC was, ik dacht dat mensen daar posten wat voor weer het bij hen was.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #631 Geen natte wind AUB
Deze volg ik, is een soort ontopic SC.
Ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Makkelijk. Dh is ook wat ouder, dus die er nog bij en we zijn al bijna in de meerderheid.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar nu ben ik er ook even hè. We kunnen de boel zó overnemen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las behaarde.Weet je niks van jongen. En niet zo selectief verkeerd lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als we ons een keer vervelen gaan we ervoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Makkelijk. Dh is ook wat ouder, dus die er nog bij en we zijn al bijna in de meerderheid.
Ontopic SC...hoe 2010quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja dat is waar..vooral op zondag is het daar erg leuk hoor ik.quote:
Deze niet nee. Gelukkig maar, ik word depri van al dat nieuws wat ik hier in dit forum lees.quote:
Het is nu vrij rustig door alle herhalingen, maar als het nieuwe seizoen van RMV en WMB weer begint dan gaan we weer los.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat is waar..vooral op zondag is het daar erg leuk hoor ik.
Allemaal mensen die de hele tijd dezelfde plaatjes posten,quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat is waar..vooral op zondag is het daar erg leuk hoor ik.
Dan is het zo'n beetje het hardst lopende topic op FOK!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Het is nu vrij rustig door alle herhalingen, maar als het nieuwe seizoen van RMV en WMB weer begint dan gaan we weer los.
Koosssssquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal mensen die de hele tijd dezelfde plaatjes posten,.
Klopt ja, bij een topshow van RMV gaat het echt supersnel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan is het zo'n beetje het hardst lopende topic op FOK!
Ik heb wel eens vergeefs geprobeerd het bij te houden tijdens dat keukenprogramma.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan is het zo'n beetje het hardst lopende topic op FOK!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal mensen die de hele tijd dezelfde plaatjes posten,.
Oh waarop dan? Beter aas gooien Speculaas.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Oh ik dacht, Corrie hapt wel. Maar nee hoor.
Complete waanzin was datquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
ESF topic was gekkigheid zou Willy zeggen.
Iemand moet voorspelbaar zijn in dit topicquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
Uccie hapt dan wel, valt niet tegen.
Het is vaak niet te doen om het écht te volgen, maar wel grappig om ernaast te hebben als je naar die programma's kijkt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vergeefs geprobeerd het bij te houden tijdens dat keukenprogramma.
De halve finale met Anouk was volgens mij nog erger zelfs.quote:
Dan kom je toch niet meer aan kijken toe?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is vaak niet te doen om het écht te volgen, maar wel grappig om ernaast te hebben als je naar die programma's kijkt.
Ik ben in een ESF-splintergroepering gaan posten, ik werd gek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
De halve finale met Anouk was volgens mij nog erger zelfs.
Was wel grappig trouwens, ik had die kroeg waar ze altijd gaan kijken heel anders voorgesteld, veel groter, ik begrijp niet hoe ze daar met zoveel man inpasten tijdens het kijken naar ESF>
Een beetje half om half, en tijdens de reclames teruglezenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kom je toch niet meer aan kijken toe?
Zweet op mijn voorhoofdquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben in een ESF-splintergroepering gaan posten, ik werd gek.
Echt respect dat je dat hebt kunnen modden
Kwestie van trainingquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een beetje half om half, en tijdens de reclames teruglezen
Ja een topic voor VBL-lui...pfff ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zweet op mijn voorhoofdMaar gelukkig waren er geen echte vervelende gasten dat scheelt een stuk. Dat was bij EK vorig jaar soms wel anders.
Ah nou ja, mij is het niet gelukt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een beetje half om half, en tijdens de reclames teruglezen
Sneltoetsen klaar hebben met de standaard reacties. Blauw blauw aan! Koooossss!!, Confrontatie! etc.quote:
Ah je kent de geijkte posts goed. En plaatjes klaarzetten voor als Koos komt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sneltoetsen klaar hebben met de standaard reacties. Blauw blauw aan! Koooossss!!, Confrontatie! etc.
Ik lurk al een tijdje meequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah je kent de geijkte posts goed. En plaatjes klaarzetten voor als Koos komt natuurlijk.
Oh nu ben ik nieuwsgierig, je bent niet Piranhia iig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lurk al een tijdje meeEn op mijn vorige account heb ik ook wel actief meegedaan.
Auti.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu ben ik nieuwsgierig, je bent niet Piranhia iig.
Ik draag geen muts met deze hitte Tem.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:37 schreef Tem het volgende:
Gewoon van je muts afblijven, dan hoef je ze ook niet steeds te wassen.
Hier rijdt, hier, Tem. En zie die kop. Rijdt hier als een koffiemolen. Ik buig mijn hoofd zeer diep.quote:
Welnee. En die 30 graden zie ik ook niet zittenquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik draag geen muts met deze hitte Tem.
En ik ben weer te druk geloof ik...
ZIjn niet de mijne, maar klik maar op mijn Twitter linkje, dat zijn er 2 van mijquote:
Beetje wel, ik zit in 2 topics tegelijkertijd te posten. Beetje hyper.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee. En die 30 graden zie ik ook niet zitten
Het zal de warmte wel zijn. Dan stijgt je bloeddruk een beetje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje wel, ik zit in 2 topics tegelijkertijd te posten. Beetje hyper.
Oh gelukkig, dan is het niet de overgangquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal de warmte wel zijn. Dan stijgt je bloeddruk een beetje.
Ja ik ben ook echt super supermoequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan is het niet de overgang
Ja zou best kunnen. En ik ben ook bekaf elke dag.
Daar heb ik al zeker 2 weken niet meer naar gekeken. Al 2x Groeten van Max gemist en de bakkerts.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Komt omdat jullie teveel Omroep Kampcommandant kijken.
Zoveel kijk ik dat niet, is volgens mij het enige programma wat ik ziequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Komt omdat jullie teveel Omroep Kampcommandant kijken.
Groeten van Max is ook erg leuk, vooral de hotelrecensie. Lekker droog.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoveel kijk ik dat niet, is volgens mij het enige programma wat ik zie
Oh wanneer is dat? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Groeten van Max is ook erg leuk, vooral de hotelrecensie. Lekker droog.
Maandagavond. Half 9.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh wanneer is dat? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Oh ik zat steeds op RTL 5 dan, maar dat is helemaal niet meer zo leuk.quote:
Nee dat was niet echt grappig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Maar dat is natuurlijk helemaal niet grappig.
Lekker zo een pak met een kraantje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijn. Vanmiddag deed ze dat ook al.
Vanmiddag zag ik helemaal niet aan de wijn. Nu ook niet (meer).quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijn. Vanmiddag deed ze dat ook al.
Hij denkt dat het afkleedt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Mart weet toch dat dat soort verticale streepjes niet handig zijn voor op tv?
Wat zag je?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag zag ik helemaal niet aan de wijn. Nu ook niet (meer).
whiskey danquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmiddag zat ik helemaal niet aan de wijn. Nu ook niet (meer).
Zeg ga jij ook al beginnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |