Onzin. De (illegale) settlements zijn een heet hangijzer in het "vredesproces" Als Israel serieus wil praten moeten ze niet doorgaan met bouwen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Niet liegen. Een bouwstop werd niet afgesproken als voorwaarde voor de heropstarting van de onderhandelingen tussen Israël en de Palestijnen.
Ja, Abbas wilde dat maar Israël weigerde. Onder druk van Amerika is Abbas dan toch geplooid en gaat Israël nu als compensatie Palestijnse gevangenen vrijlaten.
Dus kortom: niet liegen.
Hoe dan ook, 't zou dom zijn van de Palestijnen om de onderhandelingen af te blazen want dan gaat die bouw toch gewoon door...quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onzin. De (illegale) settlements zijn een heet hangijzer in het "vredesproces" Als Israel serieus wil praten moeten ze niet doorgaan met bouwen.
Precies. Israel hoeft helemaal geen vrede, ze walsen als apen over de palestijnene nheen. Een vredesproces is een HOAX.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Hoe dan ook, 't zou dom zijn van de Palestijnen om de onderhandelingen af te blazen want dan gaat die bouw toch gewoon door...
Bewijs dat maar. Bewijs maar dat ieder volk een vorm van Zionisme kent.quote:en laten we de realiteit onder ogen zien, als de rollen omgekeerd waren dan zouden de Palestijnen toch wel wat meer doen dan alleen maar wat nederzettingen bouwen op Israëlisch grondgebied.
Euh, de oorlog in '48 en '67?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bewijs dat maar. Bewijs maar dat ieder volk een vorm van Zionisme kent.
Nou, vertel.quote:
Waarom niet? Had Israel half palestina ingepikt en wilden ze dat legaliseren?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:35 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Toen gingen de Palestijnen niet akkoord met de tweestatenoplossing
Nee, dat was een verdelingsplan van de VN waar de joden akkoord mee gingen en de palestijnen nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Had Israel half palestina ingepikt en wilden ze dat legaliseren?
[ afbeelding ]
Details?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Nee, dat was een verdelingsplan van de VN waar de joden akkoord mee gingen en de palestijnen niet
Waarom accepteerden de Palestijnen het plan niet? Omdat Israel al jarenlang de arabieren aan het wegpesten waren misschien? Ik kraak je huis en dwing je om een bestand te sluiten waarbij jij in de wc mag wonen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:52 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Wat details?
Gewoon het VN verdelingsplan van 1947
Dat is ook een verdraaing van feiten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom accepteerden de Palestijnen het plan niet? Omdat Israel al jarenlang de arabieren aan het wegpesten waren misschien? Ik kraak je huis en dwing je om een bestand te sluiten waarbij jij in de wc mag wonen?
Ook? Dus jij was net feiten aan het verdraaien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is ook een verdraaing van feiten.
Hmmm... Ik ben al een tijdje niet in dit topic geweest, maar er wordt in dit topic constant met feiten gesjoemeld. Overigens als ik de berichtgeving een beetje doorspit is er nog helemaal geen akkoord voor extra bouw door de Israelische regering, er is alleen een groen licht gegeven door 'Israel's military-run Civil Administration in the West Bank'.quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook? Dus jij was net feiten aan het verdraaien?
Gaat Israël dan alle nederzettingen ontruimen?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef waht het volgende:
[..]
De Palestijnen moeten unilateraal vrede sluiten.
Dat klopt toch gewoon ook? Als ik een jood was zou ik ook 't liefst in Israël wonenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:02 schreef Skillsy het volgende:
Zionisten gebruiken antisemitisme trouwens niet alleen om mensen en landen te beschuldigen, maar ook om Joden te lokken. Dan zeggen ze: '' Kijk, jullie lijden onder antisemitisme. Kom maar naar hier, hier zijn jullie veilig''
Voor de zionisten is hun enige zorg het behoud van het land. Want het land is 'heilig'. Maar land kan niet heilig zijn in het jodendom ,dat is precies waar het om gaat!!quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:13 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon ook? Als ik een jood was zou ik ook 't liefst in Israël wonen
Alsof jij je daar druk om maakt. Je jat gewoon een tekst van een joodse antizionistische website en denkt dan even de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Het stelen van de joodse identiteit is de grootste misdaad
Mijn ouders en grootouders waren niet zionistisch ,sterker nog ze willen niks met de Russisch staat te maken hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Rosario het volgende:
[..]
Alsof jij je daar druk om maakt. Je jat gewoon een tekst van een joodse antizionistische website en denkt dan even de wijsheid in pacht te hebben.
Zal ik doen, dat vind ik leuk!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef Skillsy het volgende:
Ga verder je Messias aanbidden, zolang het nog kan. Houd van het land. En breng alle joden verder in gevaar. En ga vooral door met bouwen op joodse begraafplaatsen. Zionistische beest.
Ja mijn opa had het heerlijk in Oezbekistan. Al 2000 jaar ongestoord leven. Alle joden zijn daar bijna weg. Toen hij in USA kwam was hij ongelukkig. Hij verlangde terug naar Azie.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
Zal ik doen, dat vind ik leuk!
Ga jij lekker terug naar de shtetl? Daar was het leven zo fijn.
Jouw opa is tweeduizend jaar oud geworden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:12 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ja mijn opa had het heerlijk in Oezbekistan. Al 2000 jaar ongestoord leven. Alle joden zijn daar bijna weg. Toen hij in USA kwam was hij ongelukkig. Hij verlangde terug naar Azie.
Bukharian Superrrrrrrrrrrr![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |