abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:46:05 #251
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_129942675
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Niet liegen. Een bouwstop werd niet afgesproken als voorwaarde voor de heropstarting van de onderhandelingen tussen Israël en de Palestijnen.

Ja, Abbas wilde dat maar Israël weigerde. Onder druk van Amerika is Abbas dan toch geplooid en gaat Israël nu als compensatie Palestijnse gevangenen vrijlaten.

Dus kortom: niet liegen.
Onzin. De (illegale) settlements zijn een heet hangijzer in het "vredesproces" Als Israel serieus wil praten moeten ze niet doorgaan met bouwen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_129944104
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Onzin. De (illegale) settlements zijn een heet hangijzer in het "vredesproces" Als Israel serieus wil praten moeten ze niet doorgaan met bouwen.
Hoe dan ook, 't zou dom zijn van de Palestijnen om de onderhandelingen af te blazen want dan gaat die bouw toch gewoon door...

en laten we de realiteit onder ogen zien, als de rollen omgekeerd waren dan zouden de Palestijnen toch wel wat meer doen dan alleen maar wat nederzettingen bouwen op Israëlisch grondgebied.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:30:16 #253
pi_129944467
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:20 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Hoe dan ook, 't zou dom zijn van de Palestijnen om de onderhandelingen af te blazen want dan gaat die bouw toch gewoon door...
Precies. Israel hoeft helemaal geen vrede, ze walsen als apen over de palestijnene nheen. Een vredesproces is een HOAX.
quote:
en laten we de realiteit onder ogen zien, als de rollen omgekeerd waren dan zouden de Palestijnen toch wel wat meer doen dan alleen maar wat nederzettingen bouwen op Israëlisch grondgebied.
Bewijs dat maar. Bewijs maar dat ieder volk een vorm van Zionisme kent.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_129944550
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Bewijs dat maar. Bewijs maar dat ieder volk een vorm van Zionisme kent.
Euh, de oorlog in '48 en '67?
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:33:46 #255
pi_129944602
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:32 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Euh, de oorlog in '48 en '67?
Nou, vertel.
pi_129944671
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nou, vertel.
Toen gingen de Palestijnen niet akkoord met de tweestatenoplossing
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:39:37 #257
pi_129944818
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:35 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Toen gingen de Palestijnen niet akkoord met de tweestatenoplossing
Waarom niet? Had Israel half palestina ingepikt en wilden ze dat legaliseren?

pi_129945244
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Waarom niet? Had Israel half palestina ingepikt en wilden ze dat legaliseren?

[ afbeelding ]
Nee, dat was een verdelingsplan van de VN waar de joden akkoord mee gingen en de palestijnen niet
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:51:24 #259
pi_129945260
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Nee, dat was een verdelingsplan van de VN waar de joden akkoord mee gingen en de palestijnen niet
Details?
pi_129945302
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Details?
Wat details?

Gewoon het VN verdelingsplan van 1947
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:58:27 #261
pi_129945479
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:52 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Wat details?

Gewoon het VN verdelingsplan van 1947
Waarom accepteerden de Palestijnen het plan niet? Omdat Israel al jarenlang de arabieren aan het wegpesten waren misschien? Ik kraak je huis en dwing je om een bestand te sluiten waarbij jij in de wc mag wonen?
pi_129946694
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom accepteerden de Palestijnen het plan niet? Omdat Israel al jarenlang de arabieren aan het wegpesten waren misschien? Ik kraak je huis en dwing je om een bestand te sluiten waarbij jij in de wc mag wonen?
Dat is ook een verdraaing van feiten.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 11 augustus 2013 @ 18:36:54 #263
pi_129946761
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:34 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is ook een verdraaing van feiten.
Ook? Dus jij was net feiten aan het verdraaien?
pi_129946890
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 18:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ook? Dus jij was net feiten aan het verdraaien?
Hmmm... Ik ben al een tijdje niet in dit topic geweest, maar er wordt in dit topic constant met feiten gesjoemeld. Overigens als ik de berichtgeving een beetje doorspit is er nog helemaal geen akkoord voor extra bouw door de Israelische regering, er is alleen een groen licht gegeven door 'Israel's military-run Civil Administration in the West Bank'.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_129947067
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef waht het volgende:

[..]

De Palestijnen moeten unilateraal vrede sluiten.
Gaat Israël dan alle nederzettingen ontruimen?
pi_129947472
Het woord ‘Israël’ heeft tegenwoordig over het algemeen betrekking op de overzeese politieke natie, de staat Israël. Als mensen zeggen: ‘Ik ga naar Israël’, bedoelen ze Tel Aviv of Jeruzalem. Maar het woord ‘Israël’ in de Tora en in de canonieke geschriften van het jodendom spreekt van de heilige gemeenschap die G'd heeft opgeroepen via Abraham en Sarah, aan wie G'd de Tora (‘onderricht’) op de berg Sinaï heeft gegeven. De psalmisten en de profeten, de wijzen van het jodendom in alle tijden, de gebeden die het jodendom leert, gebruiken het woord ‘Israël’ allemaal in de betekenis van ‘heilige gemeenschap’. In de meeste vormen van het jodendom betekent ‘Israël’ het leven vormen naar het beeld, naar de gelijkenis van G'd, die zich in de Tora heeft geopenbaard

Maar er werd ons ook geleerd hoe we moesten leven in de diaspora. Zo moesten we loyale staatsburgers zijn in al onze gastlanden. Maar het belangrijkste was dat we in geen geval met onze eigen handen een einde aan de ballingschap mochten maken. Tot de dag waarop de Messias ons terug naar het Heilige Land leidt is het onze taak om ons te onderwerpen en ons leven in de diaspora te aanvaarden.

Dit G'ddelijk decreet verbiedt ons dus rechtstreeks om een eigen land of staat te vormen. Niet in Palestina en niet in eender welk ander land. Een ander volk overheersen is helemaal uit den boze. Jodendom staat voor nederigheid en barmhartigheid, terwijl het zionisme al van in het begin gepaard gaat met nationalistische arrogantie en brutale agressie. Dat bewijst dat jodendom en zionisme twee tegengestelden zijn
pi_129947596
Zionisten gebruiken antisemitisme trouwens niet alleen om mensen en landen te beschuldigen, maar ook om Joden te lokken. Dan zeggen ze: '' Kijk, jullie lijden onder antisemitisme. Kom maar naar hier, hier zijn jullie veilig'' En wanneer westerse landen hun steun aan Israël dreigen op te zeggen, moeten ze maar één woord laten vallen,''Holocaust', en het geld begint opnieuw te rollen'

We 'bidden voor een snelle komst van de Messias zodat er opnieuw vrede kan zijn in deze wereld. Maar zolang die dag niet komt, hopen we op een snelle Palestijnse overname van de staat Israël. Liefst op een vreedzame manier, maar als het moet met geweld
Elke dag bidden wij voor de vreedzame ontbinding van de zionistische staat Israël, om plaats te maken voor een Palestijns regime, zodat het land opnieuw bestuurd kan worden door de rechtmatige eigenaars. Het is aan hen en aan hen alleen om te beslissen hoe ze over het land regeren of dat nu op een democratische, seculiere of islamitische manier gebeurt

Sjalom
  Moderator zondag 11 augustus 2013 @ 19:42:50 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_129949144
euh ... ?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_129950357
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:02 schreef Skillsy het volgende:
Zionisten gebruiken antisemitisme trouwens niet alleen om mensen en landen te beschuldigen, maar ook om Joden te lokken. Dan zeggen ze: '' Kijk, jullie lijden onder antisemitisme. Kom maar naar hier, hier zijn jullie veilig''
Dat klopt toch gewoon ook? Als ik een jood was zou ik ook 't liefst in Israël wonen
pi_129951463
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:13 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Dat klopt toch gewoon ook? Als ik een jood was zou ik ook 't liefst in Israël wonen
Voor de zionisten is hun enige zorg het behoud van het land. Want het land is 'heilig'. Maar land kan niet heilig zijn in het jodendom ,dat is precies waar het om gaat!!

Een 'joodse staat' is niks. Kun jij mij uitleggen wat een joodse staat is? Wat is dat? Ik weet niet wat dat betekent hoor. Het is net zoiets zeggen als een joodse auto of een joodse lamp. Het betekent helemaal NIKS.

Het stelen van de joodse identiteit is de grootste misdaad
pi_129953904
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 20:40 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Het stelen van de joodse identiteit is de grootste misdaad
Alsof jij je daar druk om maakt. Je jat gewoon een tekst van een joodse antizionistische website en denkt dan even de wijsheid in pacht te hebben.
pi_129955609
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:29 schreef Rosario het volgende:

[..]

Alsof jij je daar druk om maakt. Je jat gewoon een tekst van een joodse antizionistische website en denkt dan even de wijsheid in pacht te hebben.
Mijn ouders en grootouders waren niet zionistisch ,sterker nog ze willen niks met de Russisch staat te maken hebben.
Je hebt geen idee wat jodendom inhoudt. Al die tijd was er helemaal geen sprake van zionisme, sterker nog , tot voor kort waren joden antizionistisch. Ze wisten dat ze niet naar Palestina mochten vertrekken. Hertz heeft de joden misleid met zijn ideologie

De staat is gemaakt uit angst, angst dat we er niet meer zouden zijn, maar we zijn er nog steeds. We praktiseren onze religie al duizenden jaren lang.
Helaas maakt men geen onderscheid meer tussen zionisme en jodendom en kent men het ook niet meer door de zionistische propaganda.

Overigens heb ik het wel gejat ja, niet van sites maar van Rabbijnen in mijn eigen omgeving, maar vooral van het boek 'In naam van de Tora' van Yakov Rabkin , die hier voor in de kast schittert !!! (waar ik al eerder in dit topic reeks citaties van heb vermeld , maar blijkbaar is je dat ontgaan). Noem het jatten. Ik noem het de waarheid. En die doet pijn.

Ga verder je Messias aanbidden, zolang het nog kan. Houdt van het land. En breng alle joden verder in gevaar. En ga vooral door met bouwen op joodse begraafplaatsen. Zionistische beest.
pi_129955668
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:59 schreef Skillsy het volgende:

Ga verder je Messias aanbidden, zolang het nog kan. Houd van het land. En breng alle joden verder in gevaar. En ga vooral door met bouwen op joodse begraafplaatsen. Zionistische beest.
Zal ik doen, dat vind ik leuk!
Ga jij lekker terug naar de shtetl? Daar was het leven zo fijn. :)
pi_129956235
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Rosario het volgende:

[..]

Zal ik doen, dat vind ik leuk!
Ga jij lekker terug naar de shtetl? Daar was het leven zo fijn. :)
Ja mijn opa had het heerlijk in Oezbekistan. Al 2000 jaar ongestoord leven. Alle joden zijn daar bijna weg. Toen hij in USA kwam was hij ongelukkig. Hij verlangde terug naar Azie.

Bukharian Superrrrrrrrrrrr ^O^

pi_129956506
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:12 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ja mijn opa had het heerlijk in Oezbekistan. Al 2000 jaar ongestoord leven. Alle joden zijn daar bijna weg. Toen hij in USA kwam was hij ongelukkig. Hij verlangde terug naar Azie.

Bukharian Superrrrrrrrrrrr ^O^

Jouw opa is tweeduizend jaar oud geworden?

Anakin doet trouwens weinig moeite om de Turkse vlag in je avatar te verbergen. Misschien had je toch iets beter je best moeten doen om echt over te komen als een Oezbeekse jood die zoveel over de religie weet. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')