SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Ik hoop dat ze Marcel in zijn geheel kwijtraken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Marcel zijn stem kwijt raakt.
Hij ziet Maijer, niet verwonderlijk.quote:
Net de hele dag gefietst, mag het...quote:
Ik hoop dat Marcel zichzelf kwijtraakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Marcel in zijn geheel kwijtraken.
Nou wat van_poppel al zegt: hele dag in de zon, tuurlijk ben je bekaf maar je krijgt toch wel een kleur zou je danken.quote:
En mosselen eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef De_Fietser het volgende:
Hij heeft wel een topbaan. 2 uurtjes filmen en monteren en dan BBQ.
Wytze wil Diekstra.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef snellejelle het volgende:
Wytze wil weg bij Marcel, ik denk dat ze Marcel daar alleen achter laten.
factor 50, zes keer smeren per dag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat van_poppel al zegt: hele dag in de zon, tuurlijk ben je bekaf maar je krijgt toch wel een kleur zou je danken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk moet Groeten Van Max die TDF-hotels testen.
lol, topformat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
volgens Johan zijn de hoeren in Roemenië sneller in je hotelkamer dan de koffersquote:
Of die schoonmaakidioot.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
En als het heel slecht is, sturen we Alberto er op afquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Robquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of die schoonmaakidioot.
'Wel even de rubbertjes vervangen he'
Die is betrapt.quote:
Dan zijn er tenminste nog vier sterren bij de Franse ploegen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef snellejelle het volgende:
De Franse ploegen zitten wel in de 4* hotels bovenop alpe d'Huez.
a la Vino.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zijn er tenminste nog vier sterren bij de Franse ploegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |