SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Ik hoop dat ze Marcel in zijn geheel kwijtraken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Marcel zijn stem kwijt raakt.
Hij ziet Maijer, niet verwonderlijk.quote:
Net de hele dag gefietst, mag het...quote:
Ik hoop dat Marcel zichzelf kwijtraakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Marcel in zijn geheel kwijtraken.
Nou wat van_poppel al zegt: hele dag in de zon, tuurlijk ben je bekaf maar je krijgt toch wel een kleur zou je danken.quote:
En mosselen eten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef De_Fietser het volgende:
Hij heeft wel een topbaan. 2 uurtjes filmen en monteren en dan BBQ.
Wytze wil Diekstra.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:26 schreef snellejelle het volgende:
Wytze wil weg bij Marcel, ik denk dat ze Marcel daar alleen achter laten.
factor 50, zes keer smeren per dag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat van_poppel al zegt: hele dag in de zon, tuurlijk ben je bekaf maar je krijgt toch wel een kleur zou je danken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk moet Groeten Van Max die TDF-hotels testen.
lol, topformat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
volgens Johan zijn de hoeren in Roemenië sneller in je hotelkamer dan de koffersquote:
Of die schoonmaakidioot.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
En als het heel slecht is, sturen we Alberto er op afquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Robquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Of die schoonmaakidioot.
'Wel even de rubbertjes vervangen he'
Die is betrapt.quote:
Dan zijn er tenminste nog vier sterren bij de Franse ploegen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef snellejelle het volgende:
De Franse ploegen zitten wel in de 4* hotels bovenop alpe d'Huez.
a la Vino.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zijn er tenminste nog vier sterren bij de Franse ploegen.
Is toch ook zo. Ze zijn een keer derde geworden in een tussensprint.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef snellejelle het volgende:
Vacansoleil rijdt een goede tour.
Vinden ze zelf
En Hilaire ook maar Michael nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:30 schreef snellejelle het volgende:
De Franse ploegen zitten wel in de 4* hotels bovenop alpe d'Huez.
Marcel Mayer regelt dat achter de schermenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die halve tamme van een Dennis van der fucking Geest aan tafel zit, terwijl hij aan het begin van de uitzending beweert dat hij eigenlijk nog vrij weinig van de Tour heeft kunnen zien.. Welke idioot verzint dat nou, dat vraag ik me echt af (misschien wel meerderen)... Die gast heeft helemaal niets te melden, zelfs Vincent Bijlo vond ik nog een betere gast
Vincent is zon debieltje joh Dennis is nog minder.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom die halve tamme van een Dennis van der fucking Geest aan tafel zit, terwijl hij aan het begin van de uitzending beweert dat hij eigenlijk nog vrij weinig van de Tour heeft kunnen zien.. Welke idioot verzint dat nou, dat vraag ik me echt af (misschien wel meerderen)... Die gast heeft helemaal niets te melden, zelfs Vincent Bijlo vond ik nog een betere gast
Ik heb geen EPOfabriek in de schuur.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja jongens, rijd eerst de tour maar eens.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Johnny steeds onsympathieker worden
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Johnny steeds onsympathieker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |