abonnement Unibet Coolblue
pi_129012274


Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining


Linkje naar het vorige deel:

Deze OP is hier te vinden
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:20:31 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129012397

Kees en Os nog es dan maar :P
Oh TP, ik heb al iemand die wacht op het boek dus laat maar weten als het uit is, dan krijg je het adres. Die persoon die ik laatst the Art of Racing in the Rain kado gaf wil hem graag lezen ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:20:52 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129012415
:D En niet vergeten alletwee iets erin te schrijven he!!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129012657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kees en Os nog es dan maar :P
Oh TP, ik heb al iemand die wacht op het boek dus laat maar weten als het uit is, dan krijg je het adres. Die persoon die ik laatst the Art of Racing in the Rain kado gaf wil hem graag lezen ^O^
Ik ben nu bezig in The art of racing in the rain. Goed boek! Geen spijt van die gekocht te hebben. Maja moest al een boekenkast erbij kopen kan er beter meteen nog een bij kopen denk ik... _O-

Ik denk dat hij hem tegen het weekend wel uit heeft en dan gooi ik hem op de bus. En nee we zullen er allebei wat inschrijven.

Nogmaals onze Loebes dan maar.. viespeukje was het van de week ^^

Hallo ik ben Loebes en dit soort geintjes flik ik nou altijd als ik nog op visite moet.

IMAG1291 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:27:51 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129012709
:D _O- Ik ben zo blij dat die van mij dat nooit doen!!!!!
Ja the Art is mooi he, ik ben er ook blij mee, net als George een boek wat je ook iedereen wil laten lezen die van honden houdt vind ik!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129012780
Ja Loebes met enige regelmaat haha. Maar ben het gewend heb altijd handdoeken in de auto liggen enzo.

Mijn moeder, schoonouders en mijn vriend willen het boek van the art of racing in the rain ook nog lezen dus die ben ik ook wel even kwijt denk nadat hij uit is haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129020233
Mijn kleine knappert heeft vandaag ook nog even geposeerd voor de foto! Onder het genot van een runder slokdarm... :Y)







  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:34:15 #8
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129021922
Schnaps was vandaag voor de tweede dag mee naar een buitenklus waar ik deze week bezig ben en heeft de hele dag rondgerend, gezwommen, in het gras liggen rollen en in de schaduw liggen slapen O+

Nu zag ik net dat hij een nageltje heeft gebroken. Het is ongeveer een cm van waar de nagel zn voet in gaat [als ik zn vacht aan de kant schuif], heeft een klein beetje gebloed, het gebroken stukje zit er nog aan vast maar wel scheef en hij lijkt er geen last van te hebben. Wat is nu slim om te doen?
Ik dacht om te kijken of het laatste stukje af te knippen is zonder pijn en het dan zo te laten, als hij er last van krijgt morgen een sodabadje en anders naar de dierenarts, maar misschien zijn er betere opties, ik hoor het graag :)
an urge to help mankind overcomes me
pi_129024744
Waarom moet laatste stukje er persé af? Ben je bang dat het verder scheurt? Misschien als je het eraf haalt dat het fout gaat met het eraf halen, dat het misschien beter is om het er zo af te laten vallen als hij er nergens mee kan blijven achter haken tenminste. Dan heeft de rest nog even tijd om te genezen. Soms zijn die stukjes zo gebroken dat als je het eraf wilt halen het verder scheurt. Maar ja dat weet je zelf het beste.

Misschien anders wat Betadine zalf of zo opsmeren als je dat hebt?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:30:45 #10
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129024982
Ik trek die er altijd uit, even pijnlijk maar als het los blijft zitten blijven ze er meestal weer mee haken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:32:31 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129025077
Kees Chico & Billy chillen met Oscar, Sjon lag net buiten beeld erbij:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129079752
Laat momenteel voor de periode van 10 dagen de Australian Cattledog uit van een vriend aangezien ze is aangevallen door een Pitbull en nu met negen hechtingen niet met de uitlaatcentrale mee kan.


Het is daar losloopgebied dus politie komt niet in actie :r
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129080555
quote:
13s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:54 schreef JerryLee het volgende:
Laat momenteel voor de periode van 10 dagen de Australian Cattledog uit van een vriend aangezien ze is aangevallen door een Pitbull en nu met negen hechtingen niet met de uitlaatcentrale mee kan.
[ afbeelding ]

Het is daar losloopgebied dus politie komt niet in actie :r
Wat is dat voor raar gedoe.. Als een hond vals is moet daar wat aan gebeuren of het nou op een losloop terrein gebeurt of niet.

Wat een arm prulleke
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129080698
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat is dat voor raar gedoe.. Als een hond vals is moet daar wat aan gebeuren of het nou op een losloop terrein gebeurt of niet.

Wat een arm prulleke
Op dezelfde plaats is een kennis van mij vorige week lastig gevallen door het ophitsen van vechthonden tegen zijn Oudduitse herder.
Man in kwestie belt 112 ,en krijgt te horen dat ze weten wie het zijn maar zonder heterdaadje ze niets kunnen doen.
Daarna werd het gesprek verbroken

Klein wandelingetje door de wijk levert nog vier incidenten op .

Zelf ben ik 15 mei de ambulance ingeslagen door diezelfde types ,
omdat mij teef ODH (aangelijnd) zijn loslopende kruising bijna molde
Maar krijg gister te horen wegens gebrek aan getuigen word de zaak niet in behandeling genomen.

Gister komt de politie naar mij toe om nog wat gegevens op te nemen terwijl ik het sterk afraad,
Aangezien sinds 15 mei mijn hond erg scherp is naar vreemden en aanbied binnen 20 minuten op het bureau te wezen .
Aan dit verzoek word geen gehoor gegeven,en die van mij grijpt een agent .
Geen verwonding ,maar de agent in kwestie ging er nog over nadenken of er werk van gemaakt gaat worden .
Als het even tegen zit heb ik zo dus een probleem.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129080793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Op dezelfde plaats is een kennis van mij vorige week lastig gevallen door het ophitsen van vechthonden tegen zijn Oudduitse herder.
Man in kwestie belt 112 ,en krijgt te horen dat ze weten wie het zijn maar zonder heterdaadje ze niets kunnen doen.
Daarna werd het gesprek verbroken

Klein wandelingetje door de wijk levert nog vier incidenten op .

Zelf ben ik 15 mei de ambulance ingeslagen door diezelfde types ,
omdat mij teef ODH (aangelijnd) zijn loslopende kruising bijna molde
Maar krijg gister te horen wegens gebrek aan getuigen word de zaak niet in behandeling genomen.

Gister komt de politie naar mij toe om nog wat gegevens op te nemen terwijl ik het sterk afraad,
Aangezien sinds 15 mei mijn hond erg scherp is naar vreemden en aanbied binnen 20 minuten op het bureau te wezen .
Aan dit verzoek word geen gehoor gegeven,en die van mij grijpt een agent .
Geen verwonding ,maar de agent in kwestie ging er nog over nadenken of er werk van gemaakt gaat worden .
Als het even tegen zit heb ik zo dus een probleem.
Fijne wijk waar jij woont zeg.

Heb je het telefoongesprek opgenomen toevallig waarin je zei dat je liever langs komt ivm je hond?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129080901
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fijne wijk waar jij woont zeg.

Heb je het telefoongesprek opgenomen toevallig waarin je zei dat je liever langs komt ivm je hond?
A.Het is niet mijn wijk (gelukkig),maar wel 1 van de weinige losloopgebieden in mijn gemeente .

Nee.zo uitgebreid is mijn telefoon niet .

heb nu een nieuwe liggen samsung galaxy blabla bla ,is daar een app voor te installeren ?

(Vroeger belde ik per computer ,(ADSL) dan kon je alles opnemen ,ideaal )
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129080957
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:22 schreef JerryLee het volgende:

[..]

A.Het is niet mijn wijk (gelukkig),maar wel 1 van de weinige losloopgebieden in mijn gemeente .

Nee.zo uitgebreid is mijn telefoon niet .

heb nu een nieuwe liggen samsung galaxy blabla bla ,is daar een app voor te installeren ?

(Vroeger belde ik per computer ADSL dan kon je alles opnemen ,ideaal )
Het moet wel ergens in te stellen zijn. Google is your friend :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129081003
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het moet wel ergens in te stellen zijn. Google is your friend :)
heb heel de Handleiding PDF ook uitgeprint ,vanavond eens studeren erop.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:53:20 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129082189
Jezus Jerry Lee, wat een gedoe :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:13:45 #20
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129082942

Hot Dog
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129111269
Blik op de toekomst



I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 09:38:56 #22
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129147688
:D Jacky en haar leuke hond acties. :D

Gister moeders jarig, lekker in de achtertuin de hele avond. Zodra 1 bepaald iemand van de visite uit zijn stoel kwam (om naar de wc te gaan of voor iets anders even langer van zijn stoel af was), sprong zij op die stoel. Ging ze mooi en recht op haar billen zitten en trots rondkijken. Alsof ze er echt bij wilde horen zo! _O- En toen hun naar huis gingen, ging ze weer die stoel in, lekker oprollen en slapen! :')

Maakt mij toch altijd vrolijk, dat soort leuke acties!
  zaterdag 20 juli 2013 @ 13:29:26 #23
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_129151693
@CesarMilan :@ die oren! Mooie hond man!

Ik heb vanmorgen ook weer wat geschoten, leuukk :)



pi_129152881
Leuke Shar-Pei. Heeft mijn broer jarenlang en jaren geleden gehad, was toen een van de eerste in NL die ze had, toen mochten ze nog een grote kop hebben. Werden later niet meer gefokt vanwege de luchtweg problemen.
Wel scheten van honden :)
pi_129153476
Foto van vanmorgen tijdens het wandelen.

Mijn vrouw met onze oudste boef, die heel veel interesse toont in een vriendinnetje tijdens het apporteren van een stok :)

pi_129153696
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:20 schreef oh-oh het volgende:


Kees en Os nog es dan maar :P
Geweldig leuke foto! :) Bij toeval in deze pose of het geluk dat ze allebei even stilstonden?
pi_129187433
Wat is het verschrikkelijk warm voor de hondjes deze dagen... onze oude muis ligt standaard voor een grote ventilator en met der koel-deken tegen haar aan of over der heen. Dat is de enige manier waarop ze kan rusten anders ligt ze continue te draaien.

Obi heeft het ook moeilijk hij is sneller moe en dan wordt hij vervelend(er) met z'n puppy-streken. Ook hij heeft z'n eigen privé ventilator en zojuist een zelfgemaakt hondenijsje achter de kiezen.

Dit doet me denken aan zo'n cheesy communie-foto.


Soms passen die gigantische oren niet eens meer op de foto:





Lady zit (typisch westy) weer helemaal onder de troep en zand. Dus die heb ik maar niet laten poseren deze keer...

[ Bericht 9% gewijzigd door CesarMilan op 21-07-2013 15:54:50 ]
pi_129187926
Onze toby was echt oververhit! Gelukkig kan hij nu bij mn ouders in t zwembad, hij vind het heerlijk!
S. 2014
J. 2016
pi_129189134
Ik lig samen met mijn vriend in zwembad Loebes dacht dat wil ik ook. Dus springt erin. Kan hem ook geen ongelijk geven ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 21 juli 2013 @ 16:59:40 #30
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129189439
Mevrouw Jacky negeert het heerlijke badje wat ik voor haar in de tuin heb klaargezet! :') Gelukkig houdt ze zichzelf wel vrij rustig gedurende de dag.
  zondag 21 juli 2013 @ 17:14:49 #31
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129189867
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:34 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Geweldig leuke foto! :) Bij toeval in deze pose of het geluk dat ze allebei even stilstonden?
Die liggen altijd zo te chillen samen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129190086
Wat voor badjes hebben jullie?

Ik kwam deze tegen zo net...
http://www.clicktobuy.nl/(...)43cm-exclusive-aktie

ik denk alleen dat hij binnen 5 min lek is met die grote poten van Obi. (Lady wil niet verder dan haar voetjes in het water dus daarvoor is een zwembad sowieso niet geschikt).
  zondag 21 juli 2013 @ 18:15:59 #33
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129191401


Zo eentje hebben wij er. We gebruiken maar 1 helft. De ander zit er nog altijd onder. Maja, Jacky doet er dus helemaal niets mee op dit moment. Behalve uit drinken! :')
pi_129191631
Imtex zwembad van de action leeft zowaar nog. Al was het eigenlijk niet de bedoeling dat Loebes erin zou gaan ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 21 juli 2013 @ 19:25:51 #35
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_129193131
Sam moet ook niks van water hebben dus die ligt de hele dag al voor pampus in zijn mand :D
Scheelt dat het bij ons in huis nog lekker koel is..
pi_129194344
Ik heb hier een bak van een DAF vrachtwagen(?) staan die ik gebruik als "zwembadje" voor obi, ongeveer vergelijkbaar met zo'n schelp, alleen rechthoekig. Nou ja pootjebaden kan ie erin...maar het wordt meer gebruikt als enorme drinkbak.

Vandaar dat ik me dat afvroeg. Zo'n groter badje zou heel leuk zijn maar ik denk dus binnen 5 minuten zo lek als een zeef. Ik durf het denk ik dan maar niet te proberen..

Afgelopen week heeft Obi échte zwemles gehad, georganiseerd door de trainster van de puppycursus dus met alle andere puppy's samen. Hij is helemaal niet bang voor water, maar toen hij met z'n poten de bodem niet meer voelde was het even paniek.

Nog grotere paniek brak uit toen m'n vriend z'n telefoon maar even in de auto ging leggen. Dat vond hij verschrikkelijk... Af en toe is het toch zo'n held op sokken...
pi_129195107
Zo mijn loge's gaan zo na 2 weken weer naar huis.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 22 juli 2013 @ 00:23:37 #38
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129206006
Wij hadden vandaag visite. We gingen nog even een rondje veld doen ´s avonds laat, en daarna maakten we nog een groepsfoto.

Het meest linkse hondje is een achterachterkleinkind van Chico ( die van mij in het midden ) en Billy rechtsbuiten is natuurlijk zijn achterkleinkind :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129206290
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 00:23 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden vandaag visite. We gingen nog even een rondje veld doen ´s avonds laat, en daarna maakten we nog een groepsfoto.
[ afbeelding ]
Het meest linkse hondje is een achterachterkleinkind van Chico ( die van mij in het midden ) en Billy rechtsbuiten is natuurlijk zijn achterkleinkind :D
Leuk!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129212322
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:03 schreef CesarMilan het volgende:
Ik heb hier een bak van een DAF vrachtwagen(?) staan die ik gebruik als "zwembadje" voor obi, ongeveer vergelijkbaar met zo'n schelp, alleen rechthoekig. Nou ja pootjebaden kan ie erin...maar het wordt meer gebruikt als enorme drinkbak.

Vandaar dat ik me dat afvroeg. Zo'n groter badje zou heel leuk zijn maar ik denk dus binnen 5 minuten zo lek als een zeef. Ik durf het denk ik dan maar niet te proberen..

Afgelopen week heeft Obi échte zwemles gehad, georganiseerd door de trainster van de puppycursus dus met alle andere puppy's samen. Hij is helemaal niet bang voor water, maar toen hij met z'n poten de bodem niet meer voelde was het even paniek.

Nog grotere paniek brak uit toen m'n vriend z'n telefoon maar even in de auto ging leggen. Dat vond hij verschrikkelijk... Af en toe is het toch zo'n held op sokken...
Typisch herderig,als ze in tweeën liggen geen kik,en bij een klitje uitkammen gillen ze de boel bij elkaar

[Zucht]


[ Bericht 4% gewijzigd door JerryLee op 22-07-2013 09:50:49 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129246455
Iemand ervaring met de aquacooler halsband?
S. 2014
J. 2016
pi_129246568
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand ervaring met de aquacooler halsband?
Ja ik ideaal ding wel bij blijven ivm onderkoeling enzo :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 juli 2013 @ 10:55:36 #43
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129247022
Onderkoeling?
Als ik Sjon zo een ding omdoe is ie binnen twintig minuten kokend heet die band :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129247378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Onderkoeling?
Als ik Sjon zo een ding omdoe is ie binnen twintig minuten kokend heet die band :')
Blijft hier goed koud.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129247879
Ik merk wel degelijk verschil aan de jongens, maar hou het ook wel in de gaten... En anders gewoon weer voetjes koelen
S. 2014
J. 2016
pi_129247978
Yep, gebruik hier ook die waterhalsbanden. Zeer fijne dingen. Even laten volzuigen met water, in de koelkast ermee, en als je naar buiten gaat ding om en klaar. Scheelt een berg in mijn optiek.

En dan heb je nog steeds mensen die met dit weer lekker grote stukken gaan wandelen met de hond, of erger nog gaan fietsen... Ongelofelijk... Wat zijn er toch domme mensen, sorry, hondenliefhebbers ;)
pi_129248033
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik merk wel degelijk verschil aan de jongens, maar hou het ook wel in de gaten... En anders gewoon weer voetjes koelen
Loebes is ook een stuk sneller van het hijgen af met dat ding om. Meestal na het wandelen (tijdens heeft geen zin want hij loopt de hele tijd door de bosjes te rennen en dat heeft me er al een gekost haha.)en in de auto ook erg fijn.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129248051
Mijn schoonvader had mijn hond toen het kei warm was aan de fiets meegenomen ... Was behoorlijk pissig..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129248199
Gewoon even een riem aandoen en achter de auto aanhangen, kijken of je schoonpa het leuk vind :)
pi_129248261
Heb er wel wat van gezegd hoor hij Kan al zo slecht tegen warmte.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129249036
Iedere hond kan slecht tegen deze warmte. alle inspanning boven de 18/19 graden is gewoon slecht voor een hond.
Nu met een hond gaan wandelen op wegdek wat misschien wel 30 of 40 graden is is gewoonweg achterlijk. Honden zweten naast hun tong, ook uit hun voetzolen, en die smelten met dit weer bijna dicht...
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:32:16 #52
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_129250419
Gister bij mn werk ook zo'n gek, zag dr al aan komen fietsen, hond ernaast rennen, ze zet dr fiets in het rek, bind de hond vast en verdwijnt de Hema in.
Dus ik was al snel water gaan halen voor m.
En dan een tijd later in de winkel komen vragen "hebben jullie mn hond water gegeven, ik vind het zo schattig" er knapte iets in mn hoofd :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 23 juli 2013 @ 12:37:57 #53
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129250612
:') Ben je met haar ook een stukje gaan fietsen en heb je haar ook aan een rek gebonden?
Wat een mongolen zijn er toch he :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129251478
Ik ga vanavond weer stukje wandelen. Hij leeft zich wel uit in het zwembad. Als hij iets moet doen geeft hij het aan en dan lopen we hier voor even snel. Hij lijkt er niet echt mee te zitten. Meneer is moe van het spelen in het zwembad en ligt nu op mijn ligbed onder de parasol te slapen.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:52:31 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129261995

Ff afkoelen bij de buuf na een warme dag@work!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129262019
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ff afkoelen bij de buuf na een warme dag@work!
Volgens mij heb ik dezelfde maar dan in het groen. :D
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 juli 2013 @ 18:56:29 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129262095
_O- Blauw geloof ik, ze had idd vorig jaar een ander kleur bad :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:01:08 #58
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129262241

Beter koopt ze volgend jaar een groene!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129262436
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 18:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ff afkoelen bij de buuf na een warme dag@work!
Hey die hebben wij ook in het groen
S. 2014
J. 2016
pi_129262457
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hey die hebben wij ook in het groen
Lol _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:10:00 #61
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129262493
_O- Nou dan komen we daar ook es plonsen, voor de compleetheid _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129262656
Be my guest! Dan is toby niet zo alleen :P
S. 2014
J. 2016
pi_129262690
Zal zo eens een foto van Loebes in de groene online zetten.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:45:38 #64
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129263718
Wel lastig om een pup aan de riem te leren lopen met dit weer, arme beestje komt zelfs tegen een uur of 10 's avonds amper vooruit door die hitte. :'(

Gaat goed met Dexter trouwens! Hij is echt heel groot, echt een stevige labrador. Ik denk en hoop dat die een beetje op Loebes van ThinkPink gaat lijken qua formaat zeg maar. :P

''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:46:37 #65
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129263742
:D Kan ie nog niet aan de riem lopen dan?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:47:56 #66
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129263790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:46 schreef oh-oh het volgende:
:D Kan ie nog niet aan de riem lopen dan?
Het gaat nog niet helemaal zoals we het graag zien, maar goed, mag er ook nog niet te veel van verwachten op zo'n jonge leeftijd. :o Hij compenseert het wel, want hij kan al zit en af. :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129263969
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel lastig om een pup aan de riem te leren lopen met dit weer, arme beestje komt zelfs tegen een uur of 10 's avonds amper vooruit door die hitte. :'(

Gaat goed met Dexter trouwens! Hij is echt heel groot, echt een stevige labrador. Ik denk en hoop dat die een beetje op Loebes van ThinkPink gaat lijken qua formaat zeg maar. :P

[ afbeelding ]
Thnx O+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:55:50 #68
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129264037
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Thnx O+
Ik vind die kleine labradors echt niet mooi. Zo laag en ''compact''. Doe mij maar zo'n grote stevige knuffelbeer weet je wel. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129266370
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik vind die kleine labradors echt niet mooi. Zo laag en ''compact''. Doe mij maar zo'n grote stevige knuffelbeer weet je wel. :P
Ik denk dat jij denkt dat Loebes groter is dan hij is. Hij is vaak het ukje hoor. Maar wel breed gebouwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 23-07-2013 21:36:22 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 23 juli 2013 @ 21:32:32 #70
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_129267923
@mauskoekwaus ik vind um errug mooi! ^O^
pi_129268613
Hé een naamgenootje van onze dondersteen!
Prachtbeest hoor maus!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:57:49 #72
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129287160
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik denk dat jij denkt dat Loebes groter is dan hij is. Hij is vaak het ukje hoor. Maar wel breed gebouwd.
Ik vind Loebes er altijd wel groot uit zien :o
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:32 schreef Mubassie het volgende:
@mauskoekwaus ik vind um errug mooi! ^O^
Wij ook. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 21:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hé een naamgenootje van onze dondersteen!
Prachtbeest hoor maus!
Bedankt!

Zit nu wel te twijfelen over het voer, moet ik hem nu toch large breed gaan voeren? Hij krijgt van Fokker de medium breed 10-30 kilo, maar weegt inmiddels al bijna 13 kilo. Zal ik dan toch large breed (30-80 kilo) moeten gaan voeren?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129287308
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik vind Loebes er altijd wel groot uit zien :o

[..]

Wij ook. :D

[..]

Bedankt!

Zit nu wel te twijfelen over het voer, moet ik hem nu toch large breed gaan voeren? Hij krijgt van Fokker de medium breed 10-30 kilo, maar weegt inmiddels al bijna 13 kilo. Zal ik dan toch large breed (30-80 kilo) moeten gaan voeren?
Hij staat niet echt hoog op zijn poten ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129290227
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik vind Loebes er altijd wel groot uit zien :o

[..]

Wij ook. :D

[..]

Bedankt!

Zit nu wel te twijfelen over het voer, moet ik hem nu toch large breed gaan voeren? Hij krijgt van Fokker de medium breed 10-30 kilo, maar weegt inmiddels al bijna 13 kilo. Zal ik dan toch large breed (30-80 kilo) moeten gaan voeren?
Obi kreeg bij de fokker gewoon standaard puppybrok, niet specifiek voor bepaalde rassen en de fokker zweerde daarbij. Toch waren we na een gesprek met de DA bang dat hij te snel zou groeien en groeipijnen zou krijgen, omdat hij toen al zo groot was dat de DA z'n leeftijd volgens mij verkeerd inschatte want ze had het toen al over "binnenkort tandjes wisselen".

En dat doet hij nu zelfs nog niet... Ze wees ons er toen op dat het fosfor gehalte en calcium gehalte bij brokken voor grote rassen anders ligt. Dus hij krijgt nu ook large breed maar hij is ook gewoon echt heel groot voor z'n leeftijd. Alle pups waren zo groot uit dat nest. Obi woog de week dat hij 8 weken was al 9 kilo. Wat hij nu precies weegt weet ik niet.. Hij is nu 19 weken oud, maar past al in een K9 maat 2 tuig...
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:05:53 #75
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129290240
Als het goed is is het enige verschil tussen dat voer het formaat van de brok zelf, de hoeveelheid die je hem geeft en de samenstelling blijft hetzelfde toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129290562
Ik moest bij loebes helemaal van de puppybrok af toen ter tijd.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:18:23 #77
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129290788
Ik geloof daar sowieso niet in hoor, maar ja, met KVV en barf is het ook niet aan de orde.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129290932
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik moest bij loebes helemaal van de puppybrok af toen ter tijd.
Waar blijft Loebes z'n zwembad foto? :D
pi_129291150
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof daar sowieso niet in hoor, maar ja, met KVV en barf is het ook niet aan de orde.
Je wilt het allerbeste voor je hond. Maar er zijn zoveel verhalen... uiteindelijk zie je door de bomen het bos niet meer. Echt niet.. Als je er alleen al voor kiest om voor brokken te gaan dan heb je al schappen vol met keuzes. Allemaal voor en tegens.. sommige zweren het inderdaad ook bij KVV/barf gewoon vanaf het begin. Obi gaat als ie wat ouder is denk ik ook overstappen.
  woensdag 24 juli 2013 @ 14:28:33 #80
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129291273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:25 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Je wilt het allerbeste voor je hond. Maar er zijn zoveel verhalen... uiteindelijk zie je door de bomen het bos niet meer. Echt niet.. Als je er alleen al voor kiest om voor brokken te gaan dan heb je al schappen vol met keuzes. Allemaal voor en tegens.. sommige zweren het inderdaad ook bij KVV/barf gewoon vanaf het begin. Obi gaat als ie wat ouder is denk ik ook overstappen.
Nou ja beetje logisch nadenken en je bedenkt wel dat er eigenlijk geen diersoort is die speciaal apart eten eet als baby/pup/opgroeiend dier, buiten de melk gewoon met de pot mee is zelfs bij mensen normaal, dus waarom zoiets als puppybrok?
Mijn chinezen zijn als pup meteen gespeend met barf en kvv, juist vanaf die groeifase ben ik daar erg blij mee ^O^.
Als ik bij een goede fokker een pup wil en die voert gewone brok haak ik denk ik zelfs wel al af :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129292425
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:21 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Waar blijft Loebes z'n zwembad foto? :D
Oh ja wacht heb er nog wel een op mijn telefoon staan. Geen zin om pc aan te zetten :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129292447
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:25 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

. Obi gaat als ie wat ouder is denk ik ook overstappen.
Want?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129292903

image by Thinkk-Pinkk, on Flickr


image by Thinkk-Pinkk, on Flickr


image by Thinkk-Pinkk, on Flickr


image by Thinkk-Pinkk, on Flickr

Alleen foto's gemaakt op het moment dat hij niet druk was met alles nat maken ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:48:42 #84
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129293896
Schnaps eet EcoStyle brokken, omdat hij onwijs problemen had met zijn huid en vacht. Vind het een goede brok, er zit geen toegevoegde rommel bij en nog belangrijker: hij doet het er goed op. Zou graag overstappen maar heb echt geen plek in mijn mini huisje voor een enorme vriezer. Als ik ooit een groter huis heb gaat hij zeker over op kvv, maar met mijn huidige schema is een brok eigenlijk ook wel handig.

En ik ben jaloers, wil ook zo'n tof zwembad voor Schnaps O+
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:50:15 #85
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129293943
Lang leve de kleine honden, 1 la in mijn eigen vriezer daar prop ik een maandvoorraad vreten in voor vier :D ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129295381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Want?
Hij heeft nu nog een voorraadje brokken. :P En er moet ook ruimte voor zijn in de vriezer.
pi_129295565
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:33 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Hij heeft nu nog een voorraadje brokken. :P En er moet ook ruimte voor zijn in de vriezer.
Ga je niet redden ,word een eigen vriezer :P
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129298660
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 15:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ link | afbeelding ]
image by Thinkk-Pinkk, on Flickr

[ link | afbeelding ]
image by Thinkk-Pinkk, on Flickr

[ link | afbeelding ]
image by Thinkk-Pinkk, on Flickr

[ link | afbeelding ]
image by Thinkk-Pinkk, on Flickr

Alleen foto's gemaakt op het moment dat hij niet druk was met alles nat maken ^^
Loebes is zo schattig op die foto's!

@Jerrylee: Ja, dat weet ik daarom.. over een tijdje!
  woensdag 24 juli 2013 @ 18:29:28 #89
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129299121
Wou dat Jacky haar zwembadje net zo leuk vond! :D Maar nee hoor!
pi_129299368
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 18:17 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Loebes is zo schattig op die foto's!

@Jerrylee: Ja, dat weet ik daarom.. over een tijdje!
Hij is ook heel schattig haha ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129299384
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 18:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Wou dat Jacky haar zwembadje net zo leuk vond! :D Maar nee hoor!
Gewoon er zelf ook in gaan zitten. Loebes vind het geweldig om met ons te spelen in het zwembad.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129299486
Had ik maar een tuin! Of een balkon.. Het is hier binnen 30 graden :{

Ik heb een puppy te logeren trouwens, hij heeft af en toe wat van die viezige traanstrepen maar mijn eigen hond maakt dat bij hem schoon, is dat erg? Overigens is dat niet het enige wat 'ie schoonmaakt :P
pi_129299503
Oeps, quote ipv edit.
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:21:57 #94
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129305784
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Als het goed is is het enige verschil tussen dat voer het formaat van de brok zelf, de hoeveelheid die je hem geeft en de samenstelling blijft hetzelfde toch?
Ik heb de DA maar even gebeld en die zei dat de samenstelling van die brokken wel degelijk anders is, om haar te citeren; ''de samenstelling van een zak met large breed voer is iets aangepast naar het ras''.

Het is mij nog steeds onduidelijk of je labradors als large of medium breed moet zien. :o
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129306583
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik heb de DA maar even gebeld en die zei dat de samenstelling van die brokken wel degelijk anders is, om haar te citeren; ''de samenstelling van een zak met large breed voer is iets aangepast naar het ras''.

Het is mij nog steeds onduidelijk of je labradors als large of medium breed moet zien. :o
Loebes krijgt large brokken.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:40:58 #96
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129306679
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Loebes krijgt large brokken.
Dexter vanaf nu ook. Morgen even die 12 weken enting halen en dan hoeven we met deze meneer (hopelijk) voorlopig niet weer naar de dierenarts. :P

Vandaag wel te horen gekregen dat een leuke hond bij ons in het park 2 knobbeltjes heeft laten weghalen, en die bleken kwaadaardig te zijn, in de hals. Werd er gewoon naar van toen ik het hoorde.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129306766
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Dexter vanaf nu ook. Morgen even die 12 weken enting halen en dan hoeven we met deze meneer (hopelijk) voorlopig niet weer naar de dierenarts. :P

Vandaag wel te horen gekregen dat een leuke hond bij ons in het park 2 knobbeltjes heeft laten weghalen, en die bleken kwaadaardig te zijn, in de hals. Werd er gewoon naar van toen ik het hoorde.
Ja naar he. Het labje van een vriendin van mij is afgelopen weekend ingeslapen. Kwamen haar net tegen Loebes allemaal naar haar zoeken.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:45:35 #98
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129306874
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja naar he. Het labje van een vriendin van mij is afgelopen weekend ingeslapen. Kwamen haar net tegen Loebes allemaal naar haar zoeken.
Vreselijk. Erg veel honden om ons heen waarvan we horen dat ze ergens last van hebben. Bij de dierenwinkel waar we met Koda als pup altijd kwamen hoorden we laatst ook dat er 4 honden van hun vaste bezoekers overleden/ingeslapen waren. 1 had een hartstilstand en die andere 3 hebben ze laten inslapen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129306991
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Vreselijk. Erg veel honden om ons heen waarvan we horen dat ze ergens last van hebben. Bij de dierenwinkel waar we met Koda als pup altijd kwamen hoorden we laatst ook dat er 4 honden van hun vaste bezoekers overleden/ingeslapen waren. 1 had een hartstilstand en die andere 3 hebben ze laten inslapen.
Ja naar he. Die kleine van ons is nu 12 en een half moet er nog even niet aan denken brr. Mijn halve leven al bij me.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:50:33 #100
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129307060
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja naar he. Die kleine van ons is nu 12 en een half moet er nog even niet aan denken brr. Mijn halve leven al bij me.
Pfft zo lang al.. Moet er niet aan denken om zoiets op korte termijn nog een keer mee te maken, dat met die hond in ons park vind ik ook al zo vervelend. Ik raak veel te snel emotioneel betrokken bij dat soort dingen, eigenlijk heb ik dat alleen met honden. :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129307106
quote:
99s.gif Op woensdag 24 juli 2013 21:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Pfft zo lang al.. Moet er niet aan denken om zoiets op korte termijn nog een keer mee te maken, dat met die hond in ons park vind ik ook al zo vervelend. Ik raak veel te snel emotioneel betrokken bij dat soort dingen, eigenlijk heb ik dat alleen met honden. :')
Ik snap je helemaal. En idd zo lang al. Mijn meest bewuste tijd van mijn kindertijd heb ik met Rocky gedeeld.. en mijn ietwat vervelende broertje ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129307832

image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 juli 2013 @ 23:22:39 #103
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_129311866
Leuk topic! Mijn hele leven heb ik al honden, dus dit ga ik volgen. Krijg alleen de foto van onze dwergschnauzerdame niet onlijn...
pi_129312857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 23:22 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Leuk topic! Mijn hele leven heb ik al honden, dus dit ga ik volgen. Krijg alleen de foto van onze dwergschnauzerdame niet onlijn...
Via flickr uploaden?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 11:59:46 #105
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129324830
Sorry, moest deze gewoon even delen. :')
http://vinescope.com/ridley-going-to-da-club-389.html
Die kop van dat beest haha, prachtig.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 25 juli 2013 @ 12:40:50 #106
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129326145
Net even lekker met Jacky wezen wandelen in het Ruigeplaatbos. Heel veel konijntjes gezien! O+

Schaduwzoeker! Daar is Jacky erg goed in!


En toen begonnen de bosjes te ritselen en te kraken.........! Ze heeft nu ook voor het eerst een Schotse Hooglander gezien! :') _O- Ze sprong nog net geen meter achteruit, half jankend/piepend en blaffend toen ze het door kreeg. (Daarna was ze wel stil hoor :P )

En dit was het enge bos monster! :D Was zeker geen kleintje!
pi_129327138
Heel dat boek het droog gehouden.. En in het laatste hoofdstuk alsnog janken he...
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:23:38 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_129327558
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:49 schreef CesarMilan het volgende:
Wat is het verschrikkelijk warm voor de hondjes deze dagen... onze oude muis ligt standaard voor een grote ventilator en met der koel-deken tegen haar aan of over der heen. Dat is de enige manier waarop ze kan rusten anders ligt ze continue te draaien.

Obi heeft het ook moeilijk hij is sneller moe en dan wordt hij vervelend(er) met z'n puppy-streken. Ook hij heeft z'n eigen privé ventilator en zojuist een zelfgemaakt hondenijsje achter de kiezen.

Dit doet me denken aan zo'n cheesy communie-foto.
[ afbeelding ]

Soms passen die gigantische oren niet eens meer op de foto:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lady zit (typisch westy) weer helemaal onder de troep en zand. Dus die heb ik maar niet laten poseren deze keer...
Ooooh wat een lekkerding :D Is dat gewoon een witte herder? Ik vind zulke oren zo fantastisch :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:24:49 #109
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_129327595
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wel lastig om een pup aan de riem te leren lopen met dit weer, arme beestje komt zelfs tegen een uur of 10 's avonds amper vooruit door die hitte. :'(

Gaat goed met Dexter trouwens! Hij is echt heel groot, echt een stevige labrador. Ik denk en hoop dat die een beetje op Loebes van ThinkPink gaat lijken qua formaat zeg maar. :P

[ afbeelding ]
Hey, pup erbij? Twee labs lijken me nog best vermoeiend :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_129327768
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hey, pup erbij? Twee labs lijken me nog best vermoeiend :')
Koda hebben ze een tijdje terug in moeten laten slapen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:34:53 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_129328015
:o Oh, sorry. Awkward.

Wat is er gebeurd?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_129328460
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
:o Oh, sorry. Awkward.

Wat is er gebeurd?
Botkanker 1 of 2 topics terug staat het allemaal. Heel triest allemaal.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 13:54:05 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_129328798
Thanks, zal 't even opzoeken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:21:44 #114
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129331938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heel dat boek het droog gehouden.. En in het laatste hoofdstuk alsnog janken he...
:D Ja en je weet dat het gaat gebeuren he!
Ik lag echt te janken in bed :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129332096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:21 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Ja en je weet dat het gaat gebeuren he!
Ik lag echt te janken in bed :')
Voelde me zo'n zacht ei.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:27:26 #116
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129332168
:P Same here, but care :{w
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129332365
Nog meer goeie ideeën wat boeken betreft?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:32:16 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129332381
Niet wat honden betreft ieg :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129332420
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Niet wat honden betreft ieg :D
Ik lees gelukkig niet alleen honden boeken. Alleen echt dingen die eng zijn niet ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:37:01 #120
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129332590
Offttopic, maar zit je op Goodreads?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129333075
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Offttopic, maar zit je op Goodreads?
Ja dat zit ik zal even kijken hoe ik daar alweer heet. Houd het niet echt bij :@
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 15:50:47 #122
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129333154
Ik log daar automagisch in met mijn FB account, anders wist ik dat ook nooit denk ik _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129333636
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik log daar automagisch in met mijn FB account, anders wist ik dat ook nooit denk ik _O-
Ik ook Vandaar pb.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:04:32 #124
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129333729
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juli 2013 13:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hey, pup erbij? Twee labs lijken me nog best vermoeiend :')
Zoals ThinkPink al zei is Koda er niet meer helaas. In laten slapen vanwege botkanker.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:05:05 #125
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129333747
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook Vandaar pb.
Je moet me ff accepteren als vriendje :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129333927
Gedaan!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129334359
Ik heb sinds een tijdje ook een e-reader weet nog niet wat ik na het huidige boek wil gaan lezen. Als ik dat zo hoor van jullie hoef ik dat boek zeker niet te gaan lezen... ik kan daar echt zo niet tegen.

Valt een beetje in de Hachiko categorie als ik dat zo begrijp?
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:20:17 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129334424
Het is echt een heel mooi boek hoor. Ik ben blij dat ik Hachi gezien heb en ik ben ook blij dat ik The Art of Racing in the Rain gelezen heb. Wat jij TP?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129334954
Ik heb Hatchi ook gezien na ja al x half ofzo.. Kan het gewoon niet kijken :@ Moet het nog eens doorzetten als er helemaal niemand thuis is ofzo.. Lekker ongegeneerd janken met Loebes tegen me aan :'(

En dat boek ja echt ben blij dat ik toen net aan het lurken was in dat topic. Echt een heel leuk boek. Al is leuk misschien niet helemaal het juiste woord.. Maar het is echt een aanrader. Het is niet alleen maar janken geblazen hoor.. Oke het laatste hoofdstuk dan...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129416211
Ben em nu ook aan het lezen (art of racing). Ik vond dat eerste stuk toch al behoorlijk emotioneel, (of ligt dat puur aan mij :P ?) ik zal verdere toelichting achterwege laten voor degene die hem nog willen lezen hier.
pi_129416372
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 22:23 schreef CesarMilan het volgende:
Ben em nu ook aan het lezen (art of racing). Ik vond dat eerste stuk toch al behoorlijk emotioneel, (of ligt dat puur aan mij :P ?) ik zal verdere toelichting achterwege laten voor degene die hem nog willen lezen hier.
Ja zielig he ..

Heb de dvd van hachi vandaag gekocht.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:11:21 #132
130755 Kinga
versier hier
pi_129417891
Iemand ervaring hier met de canny collar?
pi_129418636
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:11 schreef Kinga het volgende:
Iemand ervaring hier met de canny collar?
Nee ben er geen fan van.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129419150
@ Kinga Geen ervaring mee, ik vind zulke dingen ook niets.

Obi heeft straks weer een zwemles gehad. Dus ik liep een stuk het water in het werd ineens redelijk diep. Dus ik viel zowat compleet in het water. Staat Obi aan de kant te kijken naar hoe ik bijna omval, komt op me afgestormd met een blik: "VREEES NIET IK KOM JE REDDEN!!" tot hij merkt dat het toch wel erg diep stopt ie abrupt en rent ie zo snel hij kan weer terug naar de kant. Held op sokken!

Uiteindelijk heeft ie toch wel 2 metertjes(!) "echt" gezwommen.
pi_129419295
Haha hier ook zo'n held op sokken. Hij loopt tegenwoordig graag het water in, zo ver mogelijk. Tot hij merkt dat het te diep wordt om nog te blijven staan en hij eigenlijk moet gaan zwemmen. Dan keert hij snel om :')
We hebben nu ook een logeer hond die wel zwemt. Die gaat dus zwemmen, maar onze held blijft vanaf zijn net niet te diepe plekje staan kijken. :P
  zondag 28 juli 2013 @ 00:10:13 #136
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129420091
:r Mijn honden werden net weer besprongen door een loslopende hond, zo een onopgevoede kut jack russel dit keer weer. Chico kon ik snel op de arm grijpen, rothond beet als een razende om zich heen, baasje kwam op het gemak aankakken.
Billy heeft gevochten als een leeuw, gelukkig valt de schade mee, gekneusde staart en wat niet hele diepe wonden aan zijn poten, beest hing echt in hem vast. Maar zo verkut je mijn sociale honden wel lekker he, dat ik de moeite nog doe om ze op te voeden, bah.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  roze zondag 28 juli 2013 @ 00:12:45 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129420156
Waar is de Corgi gebleven? O+
Your beauty never ever scared me.
pi_129420243
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef oh-oh het volgende:
:r Mijn honden werden net weer besprongen door een loslopende hond, zo een onopgevoede kut jack russel dit keer weer. Chico kon ik snel op de arm grijpen, rothond beet als een razende om zich heen, baasje kwam op het gemak aankakken.
Billy heeft gevochten als een leeuw, gelukkig valt de schade mee, gekneusde staart en wat niet hele diepe wonden aan zijn poten, beest hing echt in hem vast. Maar zo verkut je mijn sociale honden wel lekker he, dat ik de moeite nog doe om ze op te voeden, bah.
Heel vervelend weer! Ik had er eergisteren ook eentje die uit het niets opeens bij mijn hond in zijn nek hing. Baasje nam het niet serieus, maar als die hond er niet af was gegaan had ik hem er zelf wel afgetrokken. Ik hoef geen gaten in mijn hond :(
pi_129420273
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Waar is de Corgi gebleven? O+
Wie, wat, waar?! :o O+ *O*
  roze zondag 28 juli 2013 @ 00:27:47 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129420666
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Wie, wat, waar?! :o O+ *O*
Zoek zo op de pc wie maar er heeft iemand hier een Welshi Corgi Pembroke en kreeg er nog een pup bij. Te weinig Corgi (foto)'s hier O+
Your beauty never ever scared me.
pi_129420698
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef oh-oh het volgende:
:r Mijn honden werden net weer besprongen door een loslopende hond, zo een onopgevoede kut jack russel dit keer weer. Chico kon ik snel op de arm grijpen, rothond beet als een razende om zich heen, baasje kwam op het gemak aankakken.
Billy heeft gevochten als een leeuw, gelukkig valt de schade mee, gekneusde staart en wat niet hele diepe wonden aan zijn poten, beest hing echt in hem vast. Maar zo verkut je mijn sociale honden wel lekker he, dat ik de moeite nog doe om ze op te voeden, bah.
Ohh dat is echt niet leuk nee. Daarom ben ik nu extra voorzichtig met Obi met welke honden ik hem in contact breng. Het is al zo'n zachtgekookt ei....

Lobbes is toen hij nog geen 2 was een keer door 2(!) politiehonden (mechelse herders) behoorlijk aangevallen. Die beesten liepen gewoon los.. vielen zomaar aan zonder reden. Eén van die twee is zelfs eens op het nieuws geweest omdat hij een vermist kindje terug gevonden had. Maar het zijn echt asociale r*thonden dus. Sindsdien had Lobbes het niet meer op grotere reuen (vind je het gek). Heb erg veel met hem moeten doen wilde hij weer wat normaal reageren wanneer grotere reuen wat te dichtbij kwamen. Lobbes was ook niet zo heel dapper..
  zondag 28 juli 2013 @ 00:34:50 #142
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129420936
Er heeft al eens een jack russel in Billy zijn keel gehangen, Karel is doodgebeten door een bordeaux dog, ze zijn een poos geleden precies op de plek van vanavond al eens aangevallen door een am. bul. , Chico is jaren geleden al eens aan gort gebeten door een stafford, en nu dit weer, en ik mijn honden maar opvoeden :')
De lol gaat er echt wel vanaf zo hoor :r
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 28 juli 2013 @ 00:40:40 #143
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_129421148
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef oh-oh het volgende:
:r Mijn honden werden net weer besprongen door een loslopende hond, zo een onopgevoede kut jack russel dit keer weer. Chico kon ik snel op de arm grijpen, rothond beet als een razende om zich heen, baasje kwam op het gemak aankakken.
Billy heeft gevochten als een leeuw, gelukkig valt de schade mee, gekneusde staart en wat niet hele diepe wonden aan zijn poten, beest hing echt in hem vast. Maar zo verkut je mijn sociale honden wel lekker he, dat ik de moeite nog doe om ze op te voeden, bah.
Gatver wat heb ik toch een hekel aan zulke baasjes.en honden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129423733
Als je weet dat je hond zo is, laat em dan niet los. Ik snap nooit hoe die eigenaren denken zo van: "goh hij heeft vorige week een hond aangevallen en gisteren ook, maar vandaag is een andere dag! We proberen het gewoon nog eens!" Of van die eigenaren die maar niet ingrijpen als het fout gaat "het is goed als onze fikkie eens een keer een hap krijgt. Daar leert ie van!"

Ik zou dat zelf iig nooit doen als ik zo'n hond had. Ik zou me kapot schamen als ie zich zo misdraagt.
pi_129426492
Hoe is het Billy ( en zijn wonden) ?

Begint hier weer langzaam socialisatie/spelen met anderen op te pakken .
Staffords en Mastino's is nog :{w
2 1/2 maand verder nu }:|

Start om 5.00 uur nu met die hitte,kom je hier opvallend veel ''vechthonden,, tegen.
Waaronder een aantal waar ik het bestaan al van vergeten was.
Riem om de lantaarnpaal anders breken ze uit ,gezellig :N

[ Bericht 15% gewijzigd door JerryLee op 28-07-2013 08:07:21 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129426517
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:11 schreef Kinga het volgende:
Iemand ervaring hier met de canny collar?
Wat gebruik je nu,en hoe oud is de trekkert ?
Ah Denise Hopper (gevonden).
U-lead,Halti ,canny collar is allemaal gebaseerd op blokkeren ,correctie door ongerief .
Buiten de kans op scheeftrekken en mogelijk nekletsel krijg je nog wel eens slijtplekken op de drukpunten.
Ben hier terug gegaan van halsband naar tuig ,om de druk van de luchtpijp af te halen .
Doordat der strotje niet meer word dichtgeknepen loopt ze een stuk rustiger .
Tevens leg je het draaipunt met een tuig verder naar achter ,dus opspringen/hangen in de lijn word ook een stuk moeilijker .
Gedrag is ook sterk afhankelijk van leeftijd.

[ Bericht 38% gewijzigd door JerryLee op 28-07-2013 08:06:35 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 28 juli 2013 @ 13:13:02 #147
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129430535

Gelukkig vond Billy vanmorgen zijn eurasiervriendinnen meteen wel weer lief O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129430920
quote:
14s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig vond Billy vanmorgen zijn eurasiervriendinnen meteen wel weer lief O+
Mooie oren eurasiers,vind alleen die hoge staart minder
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 28 juli 2013 @ 13:33:48 #149
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129431093
Ik vind het superhonden, niks voor mij maar ze zijn echt onwijs lief, deze ken ik al van pup af aan, een is er zo oud als Billy en een zo oud als Sjon, we gingen altijd met hun naar dat losloopgebied waar Karel doodgebeten werd.


Ik kon vanochtend fijn mijn nieuwe lens even op ze testen ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 28 juli 2013 @ 15:03:55 #150
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_129433617
Mooie foto's :Y

En mooie honden ook, al ben ik het wel eens met Jerry over de staart.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 28 juli 2013 @ 15:09:56 #151
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_129433805
Die van mij knijpt zijn ogen weer eens half dicht :P

But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 28 juli 2013 @ 15:27:54 #152
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_129434369
Schitterende honden.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 28 juli 2013 @ 19:28:50 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129440930

We zijn vanmiddag de hele middag met ze op stap geweest.
Chico was ook mee maar die durfde ik daar niet op die muur te zetten want er zat een hele steile heuvel achter.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 28 juli 2013 @ 19:31:17 #154
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129441029
Wandeling in de bossen en bergen gemaakt met Mishka, de pup die ik een kleinedrie maanden geleden op straat gevonden heb :)









"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 28 juli 2013 @ 20:01:43 #155
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_129442154
Wat een schatje hierboven O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 29 juli 2013 @ 18:55:58 #156
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129477773
Ze hebben in onze wijk, voor de komende twee maanden, een try-out hondenspeeltuin gezet! Vandaag zijn we er even gaan kijken!

Kijk ze nou lekker uit liggen hijgen! :D

  maandag 29 juli 2013 @ 19:09:50 #157
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129478199
:D Lief, maar show us die speeltuin!
Wij hebben net gewandeld met vriendinnetje Pippa O+ O+

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 29 juli 2013 @ 19:37:55 #158
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129479196
Ik heb nog niet super veel foto's van de omgeving zelf! Maar het is ongeveer een 20 meter breed en toch wel zo'n 50 tot 70 meter lang omheind grasveld. (Als mijn even ruw geschatte wiskunde klopt!) Volgens mij hadden ze het ook over een zwembadje deze week! :P

Het is een initiatief om te zien of er genoeg animo voor is. Dus het is nu nog mobiel. Kan zo opgepakt worden en naar de volgende locatie gebracht worden! Deze twee maanden staan ze hier en dan gaan ze in de vier maanden daarna naar nog twee andere locaties.

Morgen is een grote opening. Dan zal ik nog wat meer foto's maken! ;)

Met het onweer van de week was een gigantische tak afgebroken. Die zou later vandaag losgemaakt worden en dan laten ze hem nog even liggen:


Oh en Jacky (en ik :') ) in actie! :D
pi_129500082
Zo wij zijn texel een weekje onveilig maken.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:43:26 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129500106
Jaloers!
Have fun!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129500446
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Jaloers!
Have fun!
Thnx! Heb zelfs mijn fiets bij..
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:55:49 #162
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129500472
:D Ik ben hier geen fietser ( klote heuvels overal :') ) maar daar lijkt het me zalig ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129500657
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:55 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik ben hier geen fietser ( klote heuvels overal :') ) maar daar lijkt het me zalig ^O^
Ik ben sowieso geen fietser. Meer lopen maar heb een infectie in mijn voet. Lopen gaat niet zo lekker. Maar fietsen daar is ook best pittig door de wind. Maar als je hem in de rug hebt gaat het lekker snel.

Nu maar hopen dat fietsen wel gaat.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129501451
Veel plezier op Texel!

Grr.. Nemo heeft zijn Hurrta tuig kapot gebeten :( Ik snap niet goed hoe, want hij had hem om en heeft het borst stuk helemaal door gekauwd. Gelukkig heeft hij ook nog een gewone halsband, maar het tuig vind ik prettiger met uitlaten en is handig voor de auto. Nieuwe kopen dan maar..
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:25:42 #165
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129501492
Laat je dat dan om als jullie binnen zijn?
Zou ik sowieso nooit doen, blijven ze makkelijk ergens aan hangen of zo.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129501561
Naast het hangen ergens aan. Ga je het altijd zien aan de vacht. Daar worden ze niet mooier van.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:29:06 #167
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129501597
Nope, halsbandjes doe ik ook altijd meteen af. Behalve de zelfgemaakte vlooienbandjes, maar die zijn zo gemaakt dat ze heel makkelijk af gaan mochten ze ergens aan vast komen ermee.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129501715
Hij gaat ook regelmatig af, maar ik vind het zo'n gedoe om het elke keer om en af te doen :@ Anders sowieso maar een tuig zoeken wat makkelijker gaat.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:34:20 #169
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129501767
:') Nou nou, wat een gedoe...
Tja, niet gek dat ie het stukbijt dan.
Zo een Hurrta ding is in een beweging af en aan, als je dat al gedoe vindt...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129501817
Ik heb het thuis ook altijd uit. Zoveel moeite is het nou ook weer niet om het aan en uit te doen. Weet niet wat voor tuig je hebt. Maar ik heb er een waar Loebes zelf in en uit stapt. En dan hoeft hij alleen nog maar vast geklikt te worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:37:23 #171
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129501859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb het thuis ook altijd uit. Zoveel moeite is het nou ook weer niet om het aan en uit te doen. Weet niet wat voor tuig je hebt. Maar ik heb er een waar Loebes zelf in en uit stapt. En dan hoeft hij alleen nog maar vast geklikt te worden.
Precies, toen ik nog tuigjes gebruikte stapten de desbetreffende honden daar ook altijd zelf in, pootjes erin, kop erdoor, ik hoefde alleen maar de sluiting te klikken!
Nu heb ik alleen maar halsbanden, wel met kliksluiting, want vier keer pielen met de gespen , daar heb ik dan net geen geduld voor, minstens 10 keer per dag :D :+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129502004
Die van mij staat niet stil ;)
Daarnaast ben ik helemaal niet gewend dat een halsband af gaat thuis. Niemand in mijn omgeving doet het..
Heb er nooit echt gevaar in gezien, maar ik zal erop gaan letten.
pi_129502078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:42 schreef Dragonberry het volgende:
Die van mij staat niet stil ;)
Daarnaast ben ik helemaal niet gewend dat een halsband af gaat thuis. Niemand in mijn omgeving doet het..
Heb er nooit echt gevaar in gezien, maar ik zal erop gaan letten.
Loebes wel want zolang hij niet meewerkt gaan we niet wandelen dus werkt hij maar al te graag mee haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:02:42 #174
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129504585
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:42 schreef Dragonberry het volgende:
Die van mij staat niet stil ;)
Daarnaast ben ik helemaal niet gewend dat een halsband af gaat thuis. Niemand in mijn omgeving doet het..
Heb er nooit echt gevaar in gezien, maar ik zal erop gaan letten.
Of er nou gevaar in schuilt of niet, echt lekker zal het niet zitten toch ook?
En stilstaan moet je ze leren, zelfs Sjon weet dat ie gewoon ff normaal stil moet staan anders gaan we nergens naartoe!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:06:11 #175
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129504696

Sjon en zijn staffordbillen, breek je je voet op als je hem wil stampen _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129506362
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon en zijn staffordbillen, breek je je voet op als je hem wil stampen _O-
Sexy bibs ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:09:58 #177
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129509307
Vandaag de officiele opening gehad! Er waren heel veel hondjes. En erg veel mensen! Jacky was best onder de indruk! Want ze moest eerst nog even wachten voor ze erin mocht!

Brandweer heeft het zwembadje gevuld. (Zwembad is op de andere helft van het speeltuintje.) Jacky durfde natuurlijk eerst niet het water in! :') Wat een doos is het toch! :') Staat ze met haar kont op de rand te wiebelen van: "Ga ik?, nee, ga ik nu dan?, nee, toch niet! Maar ik wil wel! " Heb haar toen ineens maar een zacht zetje gegeven ( :@ hihi ) , zo van: "ga je bal maar pakken!". En toen ze er eenmaal in ging.........

"Ik heb het zo naar mijn zin baasje! Laten we hier nooit meer weg gaan! PLEASE?!"


"OMG! OMG! IK BEN TOCH ZO BLIJ!"




Dollen met één van haar beste vrienden!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:25:29 #178
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129509928
Wat een ontzettend leuk initiatief, als je er zoiets voor krijgt is hondenbelasting betalen mss iets minder erg ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:01:54 #179
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_129511330
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:02:53 #180
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129511366
GEEF!
Wauw _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:45:38 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129512734
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat een ontzettend leuk initiatief, als je er zoiets voor krijgt is hondenbelasting betalen mss iets minder erg ^O^
Inderdaad! Het is nu maar hopen dat het initiatief wordt gesteund en dat we er later een definitieve plek voor terug gaan krijgen! Dat is natuurlijk nog even afwachten! Maar de komende 2 maanden hebben wij een lekkere speelplek! ^O^
pi_129514324
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:42 schreef Dragonberry het volgende:
Die van mij staat niet stil ;)
Daarnaast ben ik helemaal niet gewend dat een halsband af gaat thuis. Niemand in mijn omgeving doet het..
Heb er nooit echt gevaar in gezien, maar ik zal erop gaan letten.
Vloog ooit bij een kennis een DH achter een kat aan via de tuindeur.
Bleef ze achter de onderste grendel haken met der slip ,een wonder dat ze haar nek niet brak .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129522738
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb nog niet super veel foto's van de omgeving zelf! Maar het is ongeveer een 20 meter breed en toch wel zo'n 50 tot 70 meter lang omheind grasveld. (Als mijn even ruw geschatte wiskunde klopt!) Volgens mij hadden ze het ook over een zwembadje deze week! :P

Het is een initiatief om te zien of er genoeg animo voor is. Dus het is nu nog mobiel. Kan zo opgepakt worden en naar de volgende locatie gebracht worden! Deze twee maanden staan ze hier en dan gaan ze in de vier maanden daarna naar nog twee andere locaties.

Morgen is een grote opening. Dan zal ik nog wat meer foto's maken! ;)

Met het onweer van de week was een gigantische tak afgebroken. Die zou later vandaag losgemaakt worden en dan laten ze hem nog even liggen:
[ afbeelding ]

Oh en Jacky (en ik :') ) in actie! :D
[ afbeelding ]
zag toch net jou hond op tv R. ;-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:52:57 #184
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129523034
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:47 schreef Dandilion het volgende:

[..]

zag toch net jou hond op tv R. ;-)
Haha, klopt! :D
pi_129526820
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Haha, klopt! :D
hopelijk komt zo iets soortgelijks ook in rdam Zuid.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  roze dinsdag 30 juli 2013 @ 23:30:44 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129528139
quote:
Wauw wat een beest O+
Your beauty never ever scared me.
pi_129528208
Hierbij ons kleine meisje.
Hebben haar 2.5 jaar terug gekregen uit het asiel.
Ze kwam oorspronkelijk uit Spanje, en vanaf het begin al zindelijk en zeer op ons gesteld.
Ze wordt op 1 oktober alweer 4 jaar.
Op deze foto's, lekker rustig. Ligt graag bij ons op de bank, en bij ons op schoot.
Voor de rest is het een echt lui beest, van de meeste honden hoeft ze niks.
Zwemmen doet ze niet, achter een bal aan niet, achter een tak aan niet al houdt ze wel heel erg van wandelen.


  dinsdag 30 juli 2013 @ 23:56:35 #188
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_129529224
Wat een lieverd O+
Heeft ze in Spanje bij mensen gewoond? En in Nederland ook al ergens anders? Of meteen bij jullie gekomen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_129530359
Ze is in Spanje van de straat geplukt, al gingen ze er wel vanuit dat ze bij mensen heeft gewoond i.v.m. het gedrag dat ze vertoonde.
Vanuit Spanje is ze gelijk, de dag dat ze in het asiel kwam door ons opgehaald.
De advertentie stond net op marktplaats toen we belden, na ons hebben er nog zeker ca. 20 andere mensen gebeld. We zijn dan ook zeer blij dat ze uiteindelijk bij ons terecht is gekomen. *O*
pi_129533520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:32 schreef Thierry92 het volgende:
.
Voor de rest is het een echt lui beest, van de meeste honden hoeft ze niks.
Zwemmen doet ze niet, achter een bal aan niet, achter een tak aan niet al houdt ze wel heel erg van wandelen.

Spaanse cultuur: mañana ... :Z
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:08:51 #191
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129543078

Braaf wachten bij de slager buiten.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129543115
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Braaf wachten bij de slager buiten.
Wel aangelijnd :P

Zijn dat die lijnen met
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:11:38 #193
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129543159
Ja, midden in het centrum, druk daar, sowieso laat ik mijn honden zo nergens staan, altijd bang dat iemand ze jat, ik kijk wel uit.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129543307
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 00:30 schreef Thierry92 het volgende:
Ze is in Spanje van de straat geplukt, al gingen ze er wel vanuit dat ze bij mensen heeft gewoond i.v.m. het gedrag dat ze vertoonde.
Vanuit Spanje is ze gelijk, de dag dat ze in het asiel kwam door ons opgehaald.
De advertentie stond net op marktplaats toen we belden, na ons hebben er nog zeker ca. 20 andere mensen gebeld. We zijn dan ook zeer blij dat ze uiteindelijk bij ons terecht is gekomen. *O*
Mooi verhaal, fijn dat ze bij jullie terecht kon!
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 07:37 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Spaanse cultuur: mañana ... :Z
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_129543315
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja, midden in het centrum, druk daar, sowieso laat ik mijn honden zo nergens staan, altijd bang dat iemand ze jat, ik kijk wel uit.
je mist een hoeder
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:20:09 #196
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129543486
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:15 schreef JerryLee het volgende:

[..]

je mist een hoeder [ afbeelding ]
Nou, ik ben er serieus over aan het denken hoor.
Maar de enige grote hond die ik zou willen waar ik nu woon is een koningspoedel _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:51:09 #197
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_129544430
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:24 schreef Dragonberry het volgende:
Veel plezier op Texel!

Grr.. Nemo heeft zijn Hurrta tuig kapot gebeten :( Ik snap niet goed hoe, want hij had hem om en heeft het borst stuk helemaal door gekauwd. Gelukkig heeft hij ook nog een gewone halsband, maar het tuig vind ik prettiger met uitlaten en is handig voor de auto. Nieuwe kopen dan maar..
Neem het kapotte tuig eens mee naar een schoenmaker, meestal kunnen die meer fixen dan je denkt
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_129552529
Obi had z'n tuig ook kapot gebeten 2 weken terug... nou ja hij is er toch al uitgegroeid dus zo'n ramp is het ook weer niet. Ik heb het nog wel kunnen repareren trouwens. Kostte me wel een naald om door dat dikke stof heen alles weer vast te naaien.

Leek bijna alsof hij het met een schaar doormidden geknipt had. Nergens anders beschadigd ook... Dat was ook bij het borststuk trouwens....
  roze donderdag 1 augustus 2013 @ 15:36:20 #199
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129581354
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
Wandeling in de bossen en bergen gemaakt met Mishka, de pup die ik een kleinedrie maanden geleden op straat gevonden heb :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ Blijft een leuke hond om te zien. Ben echt zo nieuwsgierig hoe ze eruit ziet als ze volgroeid is en naar meer foto's natuurlijk haha
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 20:54:40 #200
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129590175
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129593349
Loebes heeft zijn dag niet. Eerst bevangen van de warmte en nu ziek omdat hij zo nodig zeewater moest drinken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129598972
Lady was gisteren ook niet lekker. Wou niet eten, liep met de staart tussen de poten rond gisteravond. Ik had wel een ritje DA verwacht maar vandaag was ze weer der oude zelf.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 08:56:30 #203
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129603136
Veel honden zijn uit hun doen met dit weer, Billy is ook niet helemaal lekker, dat het morgen maar weer lekker af mag koelen ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:06:46 #204
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129606373
quote:
17s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwww O+ Ik wou dat de mijne net zo gek met water deed!
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:09:50 #205
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129606481
Hij doet niet gek hoor, maar hij geniet wel echt tot in zijn tenen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 11:14:20 #206
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129606627
De onze drinkt alleen uit het badje, maar lekker in het water wroeten zoals toen ze klein was. Dat doet ze niet meer! :{ :D
pi_129610736
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:56 schreef oh-oh het volgende:
Veel honden zijn uit hun doen met dit weer, Billy is ook niet helemaal lekker, dat het morgen maar weer lekker af mag koelen ^O^
Waarom lossen de baasjes dan het probleem voor de hond niet op die op door of een tuinslang met water te laten lopen in de tuin, of voor deze keer als je geen tuin hebt en 13 hoog woont, je douche of bad even met water te vullen en je hond erin te laten dompelen. I.i.g. aanstalten maakt om het je hond wat geriefelijker te maken. :{ Klagen dat je hond uit zijn doen is is niet het probleem oplossen en die waterbak alleen bijvullen is dat ook niet want de hond heeft afkoeling nodig met al dat vacht.

Wij hebben de sproeiers aangezet en de hond rent er heerlijk doorheen en gaat daarna weer geriefelijk na opgedroogd te zijn in de gekoelde zitkamer liggen.( huis heeft een centraal airco systeem)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:29:08 #208
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_129611420
quote:
dude
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
Wandeling in de bossen en bergen gemaakt met Mishka, de pup die ik een kleinedrie maanden geleden op straat gevonden heb :)

baas.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:34:01 #209
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_129611628


Met Lucy, hond van m'n schoonpa die in Spanje, terwijl hoogzwanger en mishandeld, bij het afval was vastgeknoopt aan een container. Opgenomen in het gezin, puppy's weggeven aan geïnteresseerden en ondertussen weer vrolijk en blij een fijn thuis.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_129611663
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes heeft zijn dag niet. Eerst bevangen van de warmte en nu ziek omdat hij zo nodig zeewater moest drinken.
leerproces :Y
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:40:46 #211
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129611911
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Waarom lossen de baasjes dan het probleem voor de hond niet op die op door of een tuinslang met water te laten lopen in de tuin, of voor deze keer als je geen tuin hebt en 13 hoog woont, je douche of bad even met water te vullen en je hond erin te laten dompelen. I.i.g. aanstalten maakt om het je hond wat geriefelijker te maken. :{ Klagen dat je hond uit zijn doen is is niet het probleem oplossen en die waterbak alleen bijvullen is dat ook niet want de hond heeft afkoeling nodig met al dat vacht.

Wij hebben de sproeiers aangezet en de hond rent er heerlijk doorheen en gaat daarna weer geriefelijk na opgedroogd te zijn in de gekoelde zitkamer liggen.( huis heeft een centraal airco systeem)
:') Flikker ff op ja, doe ik wel, maar er moeten ook centjes verdiend worden, ik ben al blij dat ik ze mee mag nemen, zou leuk zijn als ik ze in de tijd van de baas non stop in badjes zou gaan dompelen zeg.
Oh en flikker maar helemaal op, mijn honden hebben geen vacht, goddank :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129613738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:40 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:') Flikker ff op ja, doe ik wel, maar er moeten ook centjes verdiend worden, ik ben al blij dat ik ze mee mag nemen, zou leuk zijn als ik ze in de tijd van de baas non stop in badjes zou gaan dompelen zeg.
Oh en flikker maar helemaal op, mijn honden hebben geen vacht, goddank :P
Werkplek zonder zwembad :')
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:52:03 #213
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129614516
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:29 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Werkplek zonder zwembad :')
:D wat je ook doet, last houden ze toch wel, ze zullen ff buiten moeten pissen en schijten.
Tenminste, dat verwacht ik nog wel van ze hoor, heet of niet heet :6
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:18:40 #214
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129615535
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D wat je ook doet, last houden ze toch wel, ze zullen ff buiten moeten pissen en schijten.
Tenminste, dat verwacht ik nog wel van ze hoor, heet of niet heet :6
Echt? belachelijk! Hier mag dat lekker binnen als het zo warm is, want je moet het ze natuurlijk zo comfortabel mogelijk maken :D

Schnaps begrijpt niet dat het ook een optie is zn mond dicht te houden tijdens het zwemmen, dus vervolgens moet ie de hele dag enorm veel plassen :')
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:20:51 #215
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129615633
Ik laat ze toch echt niet op mijn werk binnen schijten, gewoon rustig aan ff een kwartiertje de schaduwroute doen, kan prima.Ik ga ze geen uur over asfalt laten hollen in de pauze hoor.
Vanmorgen hebben ze een uur gelopen, vanavond gok ik dat het ook weer dat kwartier wordt met als eindpunt weer het badje van de benedenbuuf, ze hebben het echt bar slecht die van mij :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 15:21:52 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129615680

Zielig ;(
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129618929
Hier vandaag ook korte rondjes en achter de caravan in het zwembadje laten spelen. Straks naar het strand. Vanmiddag was het daar echt te warm voor.
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 16:55:24 #218
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_129619168
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zielig ;(
Inderdaad, rotlevens hebben ze! Arme beestjes O+


Vanochtend even in de zon na het zwemmen :)

Denk trouwens dat het heel wat moeite zou kosten om een zindelijke hond alsnog weer binnen te laten plassen/poepen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_129622687
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zielig ;(
Dino heeft uitgevonden dat de ventilator koelte veschaft.
En heeft er beslag op genomen _O-
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_129632002
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zielig ;(
Straathonden ,Hector Malot had er een boek over kunnen schrijven.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129632954
Zo net klaar met wandelen aan zee. Tot het te donker werd om nog wat te zien.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:38:00 #222
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129641738
Jacky begon vannacht om 3 uur (!!!) enorm te zeuren en te piepen. Ik naar beneden. Neus meteen tegen de riem. Gelukkig was het idd serieus alarm :D Ze moest heeeeeeeel erg nodig een nummertje 2. :D Ze trok me nog net niet slepend over de doodstille straat naar het gras. :')
pi_129642918
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]

Met Lucy, hond van m'n schoonpa die in Spanje, terwijl hoogzwanger en mishandeld, bij het afval was vastgeknoopt aan een container. Opgenomen in het gezin, puppy's weggeven aan geïnteresseerden en ondertussen weer vrolijk en blij een fijn thuis.
Wat een kutstreek van die mensen die haar hebben achtergelaten ;(
Fijn dat ze zo goed terecht is gekomen O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:27:56 #224
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129695972
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129696024
_O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_129703442
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nice!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129705205
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:54:43 #228
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129706937
Zometeen met Jacky voor het eerst naar het strand! :p Samen met een doggy vriendin van haar. Ben benieuwd hoe ze het vindt! :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:07:18 #229
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129708652
quote:
De buurtwacht!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:40:46 #230
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129717328
Jacky heeft de tijd van haar leven gehad!

Dit wordt nog moeilijk! Zo veel leuke foto's gemaakt! :D Ik ga nu es ff de leukste uitkiezen!
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:58:27 #231
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129717862


Eerst was het nog laag water, toen kon ze lekker springen!




Lekker samen kuilen graven! Gekke bek! :')


Maar toen moest ze zwemmen! :D Dat deed ze ook vol plezier!
pi_129721975
pi_129722053
quote:
Lijkt de baas op zijn hond of andersom?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129722105
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Lijkt de baas op zijn hond of andersom?
Het is niet mijn hond, al zou ik hem wel willen hebben, prachtig beest!
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:27:03 #235
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129723615
Die tweede foto Bienelientje, heerlijk :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:41:47 #236
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129728542
Ja, Jacky heeft de tijd van haar leven gehad! Ze vond het prachtig. Rennen, spelen, springen, graven, zwemmen. En zelfs geen twijfel dit keer! Ze ging gewoon, HOPPA, het water in! :D

Alleen voor mij geen na-pret. Ben toch nog goed verbrand! :')
pi_129741042
Wat een gedoe. Flinke onweersbuien bij texel. Gelukkig splitste het onweer om het eiland heen. Maar in een tent hoor en zie je alles. Hij is nu niet bang voor onweer maar zoiets kan vrij traumatisch worden voor een hond natuurlijk. Hopelijk komt er vannacht niks meer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129743985
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 08:57:38 #239
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129744315
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een gedoe. Flinke onweersbuien bij texel. Gelukkig splitste het onweer om het eiland heen. Maar in een tent hoor en zie je alles. Hij is nu niet bang voor onweer maar zoiets kan vrij traumatisch worden voor een hond natuurlijk. Hopelijk komt er vannacht niks meer.
Nah, ik geloof echt dat ie alleen bang wordt als je zelf panisch loopt te doen als ie niet bang was hoor. Ik lag laatst in bed met deur en raam open en onweer, de honden werden niet eens wakker, denk dat dat in een tent niet anders was geweest ( en daar waren donderslagen bij die langer dan een minuut aanhielden _O- )
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 13:41:10 #240
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129751842
Dag hittegolf, dag rust :W
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129793405
Wij zijn weer thuis :'( maar wou nog helemaal niet.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129794177
Dino vond de regen heerlijk
Ze rende als een mafketel rondjes op het veld.
En ze weet schijnbaar dat regen=nat=thuiskomen=direkt naar de badkamer lopen=handdoek=afdrogen
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:02:16 #243
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129794351
Haha van die van mij vindt alleen Chico het heerlijk. En ik ook.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:08:54 #244
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_129800809
Voor de mensen die wel eens gaan zwemmen bij het hondenstrandje in Zeewolde, voorlopig maar even niet doen ;)

http://www.omroepflevolan(...)-het-erkemederstrand
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_129800937
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 07:34 schreef JerryLee het volgende:

Oei, dat is hoog... Is het verder goed afgelopen?(hoe dan?)
pi_129808193
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Nonneke het volgende:
Voor de mensen die wel eens gaan zwemmen bij het hondenstrandje in Zeewolde, voorlopig maar even niet doen ;)

http://www.omroepflevolan(...)-het-erkemederstrand
Zag ook iets op het nieuws over een hondenstrandje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129809210
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:08 schreef Nonneke het volgende:
Voor de mensen die wel eens gaan zwemmen bij het hondenstrandje in Zeewolde, voorlopig maar even niet doen ;)

http://www.omroepflevolan(...)-het-erkemederstrand
Check minimaal : http://zwemwater.nl/veilig-zwemmen
Nog beter om plassen,vennen,meren te mijden ,dus rivieren of zee (stromend water )
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129809414
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Oei, dat is hoog... Is het verder goed afgelopen?(hoe dan?)
Hij staat op het balkon ,dus kon gewoon via de trap naar beneden .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:11:55 #249
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129829947
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129836757
Maar eens een (test)video op ooghoogte gemaakt.

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_129837191
Tof gedaan!!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_129856032
Ik weet dat ik hier niet heel veel post. Maar ik heb gewoon behoefte aan reacties van andere hondeneigenaren. Ik ben zo verdrietig.

Onze Frodo is ziek. We weten alleen niet wat er is. Woensdagavond ging hij opeens raar doen met zijn linkerachterpootje, hij kon er niet goed meer op staan en ging steeds heel raar zitten. Om half 10 ging hij uit, en zn linkerpootje deed nog steeds vreemd en zn staart ging naar links staan. Hoppa, hondje gepakt, naar de dierenarts. Die zegt: Hernia. Benchrust voor 2 weken, alleen laten plassen, dan weer in bench. Wij gehoorzaamden, alleen gisterochtend kon hij helemaal niet meer staan, rechterachterpootje deed ook niks meer. Weer naar dierenarts, en die zei dat we toch misschien beter een mri konden laten maken.

Uren in het ziekenhuis gezeten, want het was helemaal vol daar. Uiteindelijk mri gekregen, niks te zien. Moed zonk me in de schoenen, wat kan het dan zijn? Zou hij een tumor hebben? Of is het iets neurologisch? Wordt hij nooit meer beter? ;( Hij kan niet zijn hele leven in een bench liggen zonder functie van achterpoten, en wat vannacht nog duidelijk werd, voelt hij ook niet meer wanneer hij moet poepen en komt het er gewoon uit. Ik ben kapot. Vanmiddag om half 4 zijn we er weer tussen gepropt in het ziekenhuis en krijgen we waarschijnlijk te horen dat er niets te zien is. Ik ben zo bang wat er dan moet gebeuren, straks willen ze in hem snijden om maar gewoon te kijken :'(

Lekker onsamenhangend allemaal. Maar ik weet het gewoon niet meer ;(
pi_129856276
;( :* succes met frodo.
pi_129856305
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:56 schreef Dragonberry het volgende:
;( :* succes met frodo.
dankjewel O+
pi_129864444
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet dat ik hier niet heel veel post. Maar ik heb gewoon behoefte aan reacties van andere hondeneigenaren. Ik ben zo verdrietig.

Onze Frodo is ziek. We weten alleen niet wat er is. Woensdagavond ging hij opeens raar doen met zijn linkerachterpootje, hij kon er niet goed meer op staan en ging steeds heel raar zitten. Om half 10 ging hij uit, en zn linkerpootje deed nog steeds vreemd en zn staart ging naar links staan. Hoppa, hondje gepakt, naar de dierenarts. Die zegt: Hernia. Benchrust voor 2 weken, alleen laten plassen, dan weer in bench. Wij gehoorzaamden, alleen gisterochtend kon hij helemaal niet meer staan, rechterachterpootje deed ook niks meer. Weer naar dierenarts, en die zei dat we toch misschien beter een mri konden laten maken.

Uren in het ziekenhuis gezeten, want het was helemaal vol daar. Uiteindelijk mri gekregen, niks te zien. Moed zonk me in de schoenen, wat kan het dan zijn? Zou hij een tumor hebben? Of is het iets neurologisch? Wordt hij nooit meer beter? ;( Hij kan niet zijn hele leven in een bench liggen zonder functie van achterpoten, en wat vannacht nog duidelijk werd, voelt hij ook niet meer wanneer hij moet poepen en komt het er gewoon uit. Ik ben kapot. Vanmiddag om half 4 zijn we er weer tussen gepropt in het ziekenhuis en krijgen we waarschijnlijk te horen dat er niets te zien is. Ik ben zo bang wat er dan moet gebeuren, straks willen ze in hem snijden om maar gewoon te kijken :'(

Lekker onsamenhangend allemaal. Maar ik weet het gewoon niet meer ;(
Zou het iets met DM kunnen zijn? Dat is een ziekte die zich openbaart als honden wat ouder zijn en waardoor ze aan de achterkant verlamd raken...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Degeneratieve_myelopathie
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_129864473
Oh en heel veel sterkte!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:23:42 #257
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129864524
:@ Kan het geen lyme zijn?
Wat onwijs naar zeg, ik zou gek worden.
Hoe gaat het nu?
Ben benieuwd wat jullie straks horen.
Succes en sterkte!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129864598
Ik kom nog even pronken met onze Izag en Saartje. Saartje is nu 2,5 week bij ons en het gaat echt super!!





Forever yours, forever mine, forever ours...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:27:43 #259
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129864665
Oh hou op wat een schattigheid O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_129865134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh hou op wat een schattigheid O+
dank je! Ze groeit zooo hard!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  roze vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:46:32 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129865375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef Lief17 het volgende:
Ik kom nog even pronken met onze Izag en Saartje. Saartje is nu 2,5 week bij ons en het gaat echt super!!

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
AAAAH AAH O+ Ik smelt hier weg
Your beauty never ever scared me.
pi_129867765
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:21 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Zou het iets met DM kunnen zijn? Dat is een ziekte die zich openbaart als honden wat ouder zijn en waardoor ze aan de achterkant verlamd raken...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Degeneratieve_myelopathie
hij is net 3, denk het niet

We weten nog niks :') het lijkt beter te gaan maar dat kan ook komen door de pijnstillers dus we weten het niet. We zitten in het ziekenhuis te wachten op het oordeel van de radioloog enzo.

Lyme weten we niet, ik neem aan dat ze zometeen bloed afnemen
pi_129867812
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef Lief17 het volgende:
Ik kom nog even pronken met onze Izag en Saartje. Saartje is nu 2,5 week bij ons en het gaat echt super!!

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
hoe lief O+
pi_129868439
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:43 schreef RenRen- het volgende:

[..]

hij is net 3, denk het niet

We weten nog niks :') het lijkt beter te gaan maar dat kan ook komen door de pijnstillers dus we weten het niet. We zitten in het ziekenhuis te wachten op het oordeel van de radioloog enzo.

Lyme weten we niet, ik neem aan dat ze zometeen bloed afnemen
Heel veel sterkte in ieder geval!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_129871996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet dat ik hier niet heel veel post. Maar ik heb gewoon behoefte aan reacties van andere hondeneigenaren. Ik ben zo verdrietig.

Onze Frodo is ziek. We weten alleen niet wat er is. Woensdagavond ging hij opeens raar doen met zijn linkerachterpootje, hij kon er niet goed meer op staan en ging steeds heel raar zitten. Om half 10 ging hij uit, en zn linkerpootje deed nog steeds vreemd en zn staart ging naar links staan. Hoppa, hondje gepakt, naar de dierenarts. Die zegt: Hernia. Benchrust voor 2 weken, alleen laten plassen, dan weer in bench. Wij gehoorzaamden, alleen gisterochtend kon hij helemaal niet meer staan, rechterachterpootje deed ook niks meer. Weer naar dierenarts, en die zei dat we toch misschien beter een mri konden laten maken.

Uren in het ziekenhuis gezeten, want het was helemaal vol daar. Uiteindelijk mri gekregen, niks te zien. Moed zonk me in de schoenen, wat kan het dan zijn? Zou hij een tumor hebben? Of is het iets neurologisch? Wordt hij nooit meer beter? ;( Hij kan niet zijn hele leven in een bench liggen zonder functie van achterpoten, en wat vannacht nog duidelijk werd, voelt hij ook niet meer wanneer hij moet poepen en komt het er gewoon uit. Ik ben kapot. Vanmiddag om half 4 zijn we er weer tussen gepropt in het ziekenhuis en krijgen we waarschijnlijk te horen dat er niets te zien is. Ik ben zo bang wat er dan moet gebeuren, straks willen ze in hem snijden om maar gewoon te kijken :'(

Lekker onsamenhangend allemaal. Maar ik weet het gewoon niet meer ;(
ahw de kleine wurm ;(, hopelijk vinden de snel wat het is en kunnen ze m helpen.

Sterkte meis :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_129884902
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:45 schreef RenRen- het volgende:
Ik weet dat ik hier niet heel veel post. Maar ik heb gewoon behoefte aan reacties van andere hondeneigenaren. Ik ben zo verdrietig.

Onze Frodo is ziek. We weten alleen niet wat er is. Woensdagavond ging hij opeens raar doen met zijn linkerachterpootje, hij kon er niet goed meer op staan en ging steeds heel raar zitten. Om half 10 ging hij uit, en zn linkerpootje deed nog steeds vreemd en zn staart ging naar links staan. Hoppa, hondje gepakt, naar de dierenarts. Die zegt: Hernia. Benchrust voor 2 weken, alleen laten plassen, dan weer in bench. Wij gehoorzaamden, alleen gisterochtend kon hij helemaal niet meer staan, rechterachterpootje deed ook niks meer. Weer naar dierenarts, en die zei dat we toch misschien beter een mri konden laten maken.

Uren in het ziekenhuis gezeten, want het was helemaal vol daar. Uiteindelijk mri gekregen, niks te zien. Moed zonk me in de schoenen, wat kan het dan zijn? Zou hij een tumor hebben? Of is het iets neurologisch? Wordt hij nooit meer beter? ;( Hij kan niet zijn hele leven in een bench liggen zonder functie van achterpoten, en wat vannacht nog duidelijk werd, voelt hij ook niet meer wanneer hij moet poepen en komt het er gewoon uit. Ik ben kapot. Vanmiddag om half 4 zijn we er weer tussen gepropt in het ziekenhuis en krijgen we waarschijnlijk te horen dat er niets te zien is. Ik ben zo bang wat er dan moet gebeuren, straks willen ze in hem snijden om maar gewoon te kijken :'(

Lekker onsamenhangend allemaal. Maar ik weet het gewoon niet meer ;(
Sterkte renren. Hopelijk komen ze er snel achter wat hij mankeert.
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:51:50 #267
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129888658
Sterkte met Frodo, ik duim voor jullie dat alles goed komt! Houd je ons op de hoogte?

Dexter groeit flink, zaterdag 14 weken en weegt nu bijna 17 kilo. Hij luistert echt verschrikkelijk goed in ruil voor een koekje, en mag graag werken, maar hij is vaker ondeugend. Ik kan me niet herinneren dat ik met Koda zó vreselijk veel werk heb gehad. :') Fototje;

''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129892394
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sterkte met Frodo, ik duim voor jullie dat alles goed komt! Houd je ons op de hoogte?

Dexter groeit flink, zaterdag 14 weken en weegt nu bijna 17 kilo. Hij luistert echt verschrikkelijk goed in ruil voor een koekje, en mag graag werken, maar hij is vaker ondeugend. Ik kan me niet herinneren dat ik met Koda zó vreselijk veel werk heb gehad. :') Fototje;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja iedere hond is anders. Rocky de jack russel bij mijn ouders ging vanzelf.. Loebes daarentegen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129893905
Dankjulliewel O+ Gisteren weer naar het dierenziekenhuis en ze zagen een heel kleine hernia. Maar op een heel a-typische plek en ook zo klein dat het eigenlijk geen uitvalsverschijnselen zou mogen vertonen. Misschien dat hij een klap heeft gekregen, dat de wervels tegen ht merk hebben geduwd, en weer terug zijn gesprongen, dat het daarom bijna niet te zien is. Ondertussen heeft hij nog altijd geen controle over zijn linkerpootje, staart, blaas en poep.

Maandag terug. We hopen dat het beter gaat, maar vooral dat het niet verslechtert, dan hebben we gewoon een veel groter probleem. Dan zou het neurologisch kunnen zijn, en dan kn hete zijn dat we er nooit achter gaan komen wat er is.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:43:29 #270
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129894617
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 09:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tja iedere hond is anders. Rocky de jack russel bij mijn ouders ging vanzelf.. Loebes daarentegen.
Ja dat blijkt maar weer. :o Maar hij gaat uit zichzelf zitten bij de stoep, zitten op commando, pootje, en zelfs het commando ''plaats'' kent die bijna. Dan sta ik bij de bench en zeg ik Dexter, plaats! En dan komt die er aan huppelen, en kijkt die zo van ''moet ik er echt in?''. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 11:45:12 #271
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129894638
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:12 schreef RenRen- het volgende:
Dankjulliewel O+ Gisteren weer naar het dierenziekenhuis en ze zagen een heel kleine hernia. Maar op een heel a-typische plek en ook zo klein dat het eigenlijk geen uitvalsverschijnselen zou mogen vertonen. Misschien dat hij een klap heeft gekregen, dat de wervels tegen ht merk hebben geduwd, en weer terug zijn gesprongen, dat het daarom bijna niet te zien is. Ondertussen heeft hij nog altijd geen controle over zijn linkerpootje, staart, blaas en poep.

Maandag terug. We hopen dat het beter gaat, maar vooral dat het niet verslechtert, dan hebben we gewoon een veel groter probleem. Dan zou het neurologisch kunnen zijn, en dan kn hete zijn dat we er nooit achter gaan komen wat er is.
Pfft wat een verhaal zeg, arme Frodo. Ik hoop dat het niks neurologisch is, dat is bij mij waarschijnlijk ook het geval en ik loop ook al 3 jaar rond met klachten die ze niet kunnen verklaren. Een hernia bij een hond kunnen ze eventueel opereren toch? Wel met heel veel risico op beschadiging van de zenuwen als ik het me goed herinner.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:29:39 #272
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_129897048
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat een kutstreek van die mensen die haar hebben achtergelaten ;(
Fijn dat ze zo goed terecht is gekomen O+
Gebeurd helaas veel in Spanje. Het andere hondje dat ze hebben was in een waterbassin gegooid bij m'n schoonpa zijn bedrijf.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_129897091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:25 schreef Lief17 het volgende:
Ik kom nog even pronken met onze Izag en Saartje. Saartje is nu 2,5 week bij ons en het gaat echt super!!

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik lurk eigenlijk alleen nog maar, maar oh my O+ En zit er een Corgi bij? Ik twijfel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_129898718
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Pfft wat een verhaal zeg, arme Frodo. Ik hoop dat het niks neurologisch is, dat is bij mij waarschijnlijk ook het geval en ik loop ook al 3 jaar rond met klachten die ze niet kunnen verklaren. Een hernia bij een hond kunnen ze eventueel opereren toch? Wel met heel veel risico op beschadiging van de zenuwen als ik het me goed herinner.
Ik hoop het ook zo erg. Die arts zei ook, dan heb je echt een probleem. Onderzoek na onderzoek en waarschijnlijk nooit een antwoord. Ze opereren bij een hernia alleen als het erg genoeg is, en dat is het in dit geval niet, je ziet de hernia sowieso amper zitten. Daarom 'hopen' we erop dat hij een harde klap heeft gehad en dat het daaraan ligt, dat veel rust alles oplost.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:38:47 #275
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129900572
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 14:29 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik hoop het ook zo erg. Die arts zei ook, dan heb je echt een probleem. Onderzoek na onderzoek en waarschijnlijk nooit een antwoord. Ze opereren bij een hernia alleen als het erg genoeg is, en dat is het in dit geval niet, je ziet de hernia sowieso amper zitten. Daarom 'hopen' we erop dat hij een harde klap heeft gehad en dat het daaraan ligt, dat veel rust alles oplost.
Zou die klap dan de hernia hebben ''getriggered'' zeg maar? Ik weet wel dat dat bij onze hond Koda het geval was. Die maakte tijdens het spelen een rare beweging met zijn poot, en zodoende kwamen we er achter dat hij botkanker had. Het heeft er waarschijnlijk al een tijdje gezeten, maar door die beweging is het wat meer naar de voorgrond gekomen, misschien is dat bij jullie ook zo.

Nare verhalen altijd, nogmaals heel veel sterkte voor jullie en Frodo, ik hoop dat het goed komt! :*
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129902095
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Zou die klap dan de hernia hebben ''getriggered'' zeg maar? Ik weet wel dat dat bij onze hond Koda het geval was. Die maakte tijdens het spelen een rare beweging met zijn poot, en zodoende kwamen we er achter dat hij botkanker had. Het heeft er waarschijnlijk al een tijdje gezeten, maar door die beweging is het wat meer naar de voorgrond gekomen, misschien is dat bij jullie ook zo.

Nare verhalen altijd, nogmaals heel veel sterkte voor jullie en Frodo, ik hoop dat het goed komt! :*
Ja, dat is dan het idee. Dat de wervels tegen het ruggenmerg zijn geknald, redelijk terug op hun plek zijn gekomen, daarmee dus hernia en uitvalsverschijnselen. We weten het niet, de dag dat het gebeurde is er iemand bijna over hem heen gevallen. Maar hij springt ook veel :') Dus het is zo moeilijk om te achterhalen. Hoeft ook niet, het lost niks op verder.

Dankjewel O+ Het is moeilijk om naar te kijken maar er lijkt vooruitgang... Gering, maar het is wel fijn
pi_129904644
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ja dat blijkt maar weer. :o Maar hij gaat uit zichzelf zitten bij de stoep, zitten op commando, pootje, en zelfs het commando ''plaats'' kent die bijna. Dan sta ik bij de bench en zeg ik Dexter, plaats! En dan komt die er aan huppelen, en kijkt die zo van ''moet ik er echt in?''. :P
Geen reden tot klagen lijkt mij...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_129912017
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik lurk eigenlijk alleen nog maar, maar oh my O+ En zit er een Corgi bij? Ik twijfel.
Het zijn allebei Welsh Corgi Pembroke's O+
Forever yours, forever mine, forever ours...
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:45:02 #279
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_129918808
RenRen heel veel sterkte!
En Lief17 O+ wat een geweldig mooie hond! Veel geluk!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 23:48:59 #280
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_129918989
Trouwens die van ons is weer met zijn neus in een bos takken gelopen :D

pi_129921469
Iemand wel eens gemerkt of zijn/haar pup stinkt tijdens het tandjes wisselen?

Obi is pasgeleden begonnen en hij meurt behoorlijk... Ook laat ie continue scheten die niet te harden zijn...
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:43:10 #282
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_129921699
Milo lietvook heel veel scheten tijdens zijn puppytijd :P, hij stonk/stinkt echter nooit uit zijn bek.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:50:01 #283
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_129921991
Sam ook toen ie nog een pup was.. Man man niet normaal soms :D
Weet niet of dit tijdens de wissel was.
Moet zeggen dat het nu eigenlijk nauwelijks nog voorkomt.
  zondag 11 augustus 2013 @ 00:59:14 #284
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129922423
Die scheetjes zijn vreselijk herkenbaar ja. Wij moeten de hele woonkamer evacueren als dikke Dexter er weer een heeft laten vliegen. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_129922838
"weer eentje? " Hmmpff het lijkt hier bijna continue naar scheet te ruiken.
  zondag 11 augustus 2013 @ 01:09:44 #286
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129922850
Lekker slapen met de katten :D



"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  roze zondag 11 augustus 2013 @ 04:19:14 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129926525
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 01:09 schreef Dven het volgende:
Lekker slapen met de katten :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah gosh O+ Luistert ze trouwens al goed naar je?
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 21:20 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Het zijn allebei Welsh Corgi Pembroke's O+
Meer foto's O+ Ik ben zo verliefd! hihi
Your beauty never ever scared me.
  zondag 11 augustus 2013 @ 10:19:51 #288
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129928674
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 04:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ah gosh O+ Luistert ze trouwens al goed naar je?

[..]

Meer foto's O+ Ik ben zo verliefd! hihi
Ze luistert perfect! Loopt niet weg, blijft naast me lopen, loopt buiten gewoon los.. Zelfs als ik haar eten neerzet begint ze niet met eten voor ik zeg dat ze mag beginnen :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_129929062
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:34 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, dat is dan het idee. Dat de wervels tegen het ruggenmerg zijn geknald, redelijk terug op hun plek zijn gekomen, daarmee dus hernia en uitvalsverschijnselen. We weten het niet, de dag dat het gebeurde is er iemand bijna over hem heen gevallen. Maar hij springt ook veel :') Dus het is zo moeilijk om te achterhalen. Hoeft ook niet, het lost niks op verder.

Dankjewel O+ Het is moeilijk om naar te kijken maar er lijkt vooruitgang... Gering, maar het is wel fijn
Wat erg zeg, zo onverwacht opeens zulke problemen.. Hopelijk herstelt het zich nog. Sterkte in ieder geval!
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:59:38 #290
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_129932171
leuk! wist niet eens dat deze topic er was. Heb nog wel een leuke foto van onze hond :)

NB: hoe post ik een foto vanuit imagehack?
  zondag 11 augustus 2013 @ 13:30:35 #291
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_129933289
Jacky is nu echt dol op water. In plaats van aarzelen, ging ze vanochtend zo de sloot in, achter haar bal aan..... }:| :') Ze stonk! BAH!
pi_129933338
quote:
11s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
leuk! wist niet eens dat deze topic er was. Heb nog wel een leuke foto van onze hond :)

NB: hoe post ik een foto vanuit imagehack?
Niet, beter uit: http://tinypic.com/

[ Bericht 0% gewijzigd door JerryLee op 11-08-2013 13:37:00 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129933527
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Ze luistert perfect! Loopt niet weg, blijft naast me lopen, loopt buiten gewoon los.. Zelfs als ik haar eten neerzet begint ze niet met eten voor ik zeg dat ze mag beginnen :P
Mishka is dus echt herderig :P
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:08:23 #294
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_129935263
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Jacky is nu echt dol op water. In plaats van aarzelen, ging ze vanochtend zo de sloot in, achter haar bal aan..... }:| :') Ze stonk! BAH!
Dexter ook, 14 weken en een geboren zwemmer. Hij sprong zo het water in en hup, zwemmen dat die deed. :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  roze zondag 11 augustus 2013 @ 14:20:10 #295
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_129935857
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Ze luistert perfect! Loopt niet weg, blijft naast me lopen, loopt buiten gewoon los.. Zelfs als ik haar eten neerzet begint ze niet met eten voor ik zeg dat ze mag beginnen :P
Netjes _O_
Your beauty never ever scared me.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:29:17 #296
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129936303
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:36 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Mishka is dus echt herderig :P
Jep, enige dat ik met zekerheid over haar kan zeggen dat er wel iets herderachtigs in moet zitten :P Sommige locals geven aan dat er oost-europese herder in zal moeten zitten. Soort kruising tussen Duitse herder en Siberische Husky..
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:38:57 #297
130755 Kinga
versier hier
pi_129939018
Mag ik ook ff gal spuwen? Mijn ouders zijn op vakantie en hebben Mimi meegenomen omdat ik gewoon moet werken. Het is mijn eerste hondje en ik mis haar zo erg he! Niet gedacht, echt apart hoe snel een mens ook aan die routine kan wennen...
pi_129940458
Guys.
Guys.
Frodo kwispelde. O+ nog wel met afwijking naar links, maar hij kwispelde wel echt overtuigend. Ik hoop dat het teken is van herstel, maar morgen gaan we alsnog vragen om een bloedtest voor lyme, just to be sure. Zijn pootje doet namelijk nog steeds nagenoeg niks.

Heel erg bedankt voor alle sterktewensen. Ik zal af en toe een updateje posten als dat oke is O+ Met foto soms.
pi_129946910
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef RenRen- het volgende:
Guys.
Guys.
Frodo kwispelde. O+ nog wel met afwijking naar links, maar hij kwispelde wel echt overtuigend. Ik hoop dat het teken is van herstel, maar morgen gaan we alsnog vragen om een bloedtest voor lyme, just to be sure. Zijn pootje doet namelijk nog steeds nagenoeg niks.

Heel erg bedankt voor alle sterktewensen. Ik zal af en toe een updateje posten als dat oke is O+ Met foto soms.
Fijn van dat kleine sprongetje vooruit :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:37:25 #300
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_130003557
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:06 schreef RenRen- het volgende:
Guys.
Guys.
Frodo kwispelde. O+ nog wel met afwijking naar links, maar hij kwispelde wel echt overtuigend. Ik hoop dat het teken is van herstel, maar morgen gaan we alsnog vragen om een bloedtest voor lyme, just to be sure. Zijn pootje doet namelijk nog steeds nagenoeg niks.

Heel erg bedankt voor alle sterktewensen. Ik zal af en toe een updateje posten als dat oke is O+ Met foto soms.
^O^ Ik wil heel graag updates en dan vooral zulke !

Wij waren in de dierentuin vandaag.
:') _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_130006744
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 00:37 schreef oh-oh het volgende:

[..]

^O^ Ik wil heel graag updates en dan vooral zulke !

Wij waren in de dierentuin vandaag.
:') _O-
Haha hij durft nogal ^^
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')