abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129009422
Zwangerschap & geboorte

24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
17 oktober: Urla (meisje)
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984 (jongetje)
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010 (jongetje)

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***14 december: Soempie & Wiebelkont***
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***

2014

03 januari: ikke_84
07 januari: Vanyel
08 januari: Flowerbox
21 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81
Eind januari: Linda2205 (tweeling)
Eind januari: NoBoNo (heit)

03 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
06 februari: WupWup
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel

06 maart: klaprooss

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_129009439
Ik sloot hem... Nog aanpassingen??
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:09:03 #3
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129009520
Niet dat ik weet!
pi_129010333
Klaproos eerste echo morgen! Spannend hè!
Wij hebben morgen de tweede, met euh.. 10 weken? 11 weken? Jongens, ik kan 't nou al niet meer bijhouden, hoe moet dat nou als straks die zwangerschapsdementie er nog overheen komt?

Toch heb ik me nog maar even ingeschreven voor een hardloopwedstrijd op 20 oktober, ga gewoon kijken hoe bol ik dan al ben en of het nog te doen is, anders doe ik alleen mee aan de clinic vooraf en ga ik langs de kant staan aanmoedigen *O* .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:32:30 #5
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129010378
Volgens mij geen aanpassingen, de vorige was net nieuw :+ .
pi_129010413
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Wij hebben morgen de tweede, met euh.. 10 weken? 11 weken? Jongens, ik kan 't nou al niet meer bijhouden, hoe moet dat nou als straks die zwangerschapsdementie er nog overheen komt?

Toch heb ik me nog maar even ingeschreven voor een hardloopwedstrijd op 20 oktober, ga gewoon kijken hoe bol ik dan al ben en of het nog te doen is, anders doe ik alleen mee aan de clinic vooraf en ga ik langs de kant staan aanmoedigen *O* .
jij bent gek :D
pi_129010460
quote:

11.

en je bent knetter met je hardloopwedstijrd. Maar heej, die nick zal je wel niet voor niets gekozen hebben!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129010533
Hardlopen??? Rfr poeh respect voor je. En neem een ticker doe houdt het voor je bij.
Zand het klinkt allemaal heef positief met je buik die groeit.
pi_129010625
Het is maar 8 kilometer!
Dat loop ik nu ook drie keer per week.. Misschien was ik wel iets te enthousiast maar we gaan met een hele groep en dat leuk me wel een keertje leuk :@.
Ik heb ook geen idee hoeveel ik al gegroeid zal zijn, straks blaas ik helemaal op in de aankomende paar weken! :o
It will set you free
pi_129010672
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef DJMomo het volgende:

[..]

11.

en je bent knetter met je hardloopwedstijrd. Maar heej, die nick zal je wel niet voor niets gekozen hebben!
noem je r nou een schlemiel ? :P
pi_129010702
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nee, jij gaat lekker met je "je bent gek". O-)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129010704
Ja Skip moet nog ff zeggen wat t wordt dan kan je ook vermelden :p

Ik had ook pijnlijke steken onder in me buik ter hoogte van de eierstokken. Bleek bandenpijn te zijn. nu heb ik t nog af en toe, maar niet meer zo erg.

Hil wat leuk een vrijgezellendag! Maar t lijkt me ook best pittig met al die activiteiten. Ik krijg honger als ik aan die bbq en lunche denk jam jam :)

Bij de vk waar ik zit worden ook veel echo's gemaakt. Ik vind t wel bijzonder om te zien hoe snel de groei gaat.
Sinds een paar dagen voel ik ook wat bewegingen <3 niet de plopjes waar jullie t over hebben maar ik voel wat schuiven.
pi_129010838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef DJMomo het volgende:

[..]

nee, jij gaat lekker met je "je bent gek". O-)
Ik voel de positieve vibes aan alle kanten om me heen! ;(

( _O- )
It will set you free
pi_129010890
Run Forrest Run!

:')

Maarre, serieus, _O_ zelfs non-zwanger trek ik dat al niet.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129010924
Rfr maar 8km..... ben al buiten adem als ik eraan denk haha. Maar ach je kan idd altijd stoppen als t niks wordt en erbij zijn en aanmoedigen is ook leuk
pi_129011136
RFR, wow... Hoe ver ben je dan? Fanatiek hoor!

Klaproos, spannend!
Home is where the O+ is...
pi_129011151
RIP aan je doos, RFR ;(
pi_129011204
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef Limone het volgende:
RIP aan je doos, RFR ;(
Waarom haar doos? Hoe loop jij hard? :D
pi_129011268
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef Limone het volgende:
RIP aan je doos, RFR ;(
Die doet het toch al niet meer :o .

Hoever ben ik dan, euh 24 weken. Misschien was het toch ietsjes te enthousiast..
It will set you free
pi_129011371
Ja, waarschijnlijk wel :D. Ben je al eerder zwanger geweest?
pi_129011372
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef Cwen het volgende:

[..]

Waarom haar doos? Hoe loop jij hard? :D
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet hardloop, maar na een flinke wandeling heb toch echt wel heel erg last van de doos/schaambot-regio. :o
pi_129011430
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet hardloop, maar na een flinke wandeling heb toch echt wel heel erg last van de doos/schaambot-regio. :o
Ahhh... Dat is bij mij het enige onderdeel dat geen pijn doet :D
pi_129011508
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Cwen het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel :D. Ben je al eerder zwanger geweest?
Nee, vandaar het enthousiasme. Ik heb ook geen idee hoe ik dat voor me moet zien, wanneer ik zeg maar echt ga groeien..
Tja, alle directe collega's lopen mee, iedereen was hartstikke fanatiek, dus ik dacht: "Dat kan vast nog wel!"
It will set you free
pi_129011550
Ik heb overigens geen dozen-pijn, soms wat rugpijn maar dat zal van de groeiende borsten komen.
Heb (nu al!) van die beha-verbreders moeten kopen.
It will set you free
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:16:03 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129012199
quote:

Oef, succes :o Ik als fanatieke hardloopster (3x pw 10+ km bij atletiekvereniging) ben gestopt met echt afstanden rennen bij 15 weken. Laatst met 25wk nog 15x1min gelopen..nou, m'n bekkenbodem viel er bijna uit :D! Luister goed naar je lichaam!

Ik heb net met tranen en al (zoals alleen zwangeren kunnen) mijn falen ik-ben-lichamelijk-en-geestelijk-op toegegeven aan m'n leidinggevende. Hij gaat het bespreken met m'n coördinator voor evt oplossingen. Zucht.
pi_129012427
GotC :*. Wat niet gaat, dat gaat niet, hopelijk denken ze een beetje met je mee!
pi_129012429
Wie weet doe je het 'gewoon ff' RFR! Ik kan het je zelfs niet nadoen er over te denken :D

Spannend al die 1e (en 2e, 3e, 4e.....) echo's! Ik heb er nu 4 of 5 gehad en ben steeds weer zenuwachtig. Zal er ook nog wel een aantal krijgen omdat ze de groei willen volgen ivm hypertensie. Sowieso ook nog een 3d echo eind september.

Zo uitslag urinekweek, het is schoon. Gister eerste eitje gehad en dat doet ook goed z'n werk. Over 2 dagen maar aan de frambozen tomaat en avocado, best fijn voor vriendlief :Y)
pi_129012445
Oh Gotcie! :* Heel goed dat je het hebt aangegeven! Niemand behalve jijzelf kan voor jou opkomen..
pi_129012554
GOTC, goed dat je 't hebt aangegeven! :*
En dank voor het advies :) .
It will set you free
pi_129012596
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:16 schreef GotC het volgende:

[..]

Oef, succes :o Ik als fanatieke hardloopster (3x pw 10+ km bij atletiekvereniging) ben gestopt met echt afstanden rennen bij 15 weken. Laatst met 25wk nog 15x1min gelopen..nou, m'n bekkenbodem viel er bijna uit :D! Luister goed naar je lichaam!

Ik heb net met tranen en al (zoals alleen zwangeren kunnen) mijn falen ik-ben-lichamelijk-en-geestelijk-op toegegeven aan m'n leidinggevende. Hij gaat het bespreken met m'n coördinator voor evt oplossingen. Zucht.

Rot dat het moet en het voelt misschien als falen, maar goed dat het gebeurd is! Hopelijk komt er een goed plan! Weet nu ook voor een volgende keer dat je het niet tot dit punt moet laten komen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129012660
Jeetje Mabawa, wat akelig, je spoiler. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 16-07-2013 17:41:33 ]
pi_129013081
Goedzo GotC! Is geen falen. Je lichaam is zwanger!!
Mawaba, wat griezelig!!

Wow RFR.. Wat alle anderen zeggen!! Echt WOW! Maar... Misschien doe je het gewoon 'even'. *O*

En Cwen, ik ga je ook even een PM sturen over hypnobirthing...
pi_129013230
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:26 schreef Limone het volgende:
Jeetje Mabawa, wat akelig, je spoiler. :{
Het lijkt misschien erger dan het was hoor, niets gebeurd en een kwestie van seconden of deeltjes daarvan. Maar het idee dat... blugh. Nooit meer, ik heb nu een zoon om voor te zorgen en dat doe ik door goed voor mezelf te zorgen en op te passen!
pi_129014385
Ja! O+
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:33:27 #35
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129014900
Gotc :* is geen falen, wat niet gaat, gaat niet :*
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:00:02 #36
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129015708
Bedankt dames O+ :* Stond gelijk bij het lezen van jullie berichtjes weer te tranen in de bieb. Jullie hebben ook zeker gelijk, en het is precies wat Mabawa zegt :Y
Komt wel goed, maar moet mezelf even goed in de gaten houden.
pi_129016130
Wat goed dat je aan de bel hebt getrokken gotc!

En iemand zij dat ze geen plopjes maar geschuif voelde...dat had ik ook in het begin :)
pi_129017526
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat goed dat je aan de bel hebt getrokken gotc!

En iemand zij dat ze geen plopjes maar geschuif voelde...dat had ik ook in het begin :)
Ik ook! Meisjes schijnen dat vaker te doen dan jongetjes... ;)

Mabawa, kan me voorstellen dat dat letterlijk een wake up call was! Luister idd naar je lichaam, dat is nooit falen :)
pi_129017973
Mijn eerste meisje plopte hoor ;)
pi_129018162
Schijnen, he, schijnen ;). De eerste beweging hier was een enorme schuif, was echt te bizar :D
pi_129021096
Hier ook sinds ongeveer een week duidelijke plopjes O+ en als ik mijn hand op mijn buik leg word de kleine actief. echt zo mooi.
pi_129021316
Heerlijk toch al dat geschuif en geplop :)

Gotc goed dat je t nu aangegeven hebt, nu kunnen ze er rekening me houden en hopelijk komen ze met een goed plan.

Mabawa dat klinkt best eng. Maar goed dat je nu wat minder ver hoeft te rijden.
pi_129022461
gotc aan jezelf en aan je baby denken hoor. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen hoe moeilijk dat ook is.
Mabawa dat is echt eng he? Gelukkig is er niks gebeurd.

Hier morgen weer naar het z-huis dan hoor ik of ik op vakantie mag. Ik ga uit van wel. Al vond vriend mij er slecht uitzien. Nou volgens mij komt dat door de mevrouw die vandaag niet kon harsen. Auw echt ik heb nog nooit zo's pijn gehad en het is nu nog steeds rood en dik.
pi_129028336
Auw, hier de hele middag en avond al een flinke verbouwing in m'n buik, zo erg dat ik er misselijk van werd. Kan echt geen een houding fatsoenlijk aannemen en continue harde buik zo ongeveer. Dacht dat ik niet overdreven veel gedaan had vanmorgen (en vanmiddag zelfs flink rust gehouden).

Sorry moest het ff kwijt, zal na wat slaap vast beter gaan..
pi_129033688
Ik heb tot nu toe weinig geslapen vannacht lijkt het. Maagzuur, ik voel me er zo beroerd door....

Nu maar even kijken of wat eten helpt.
pi_129033972
Goedemorgen bollies! Ik mag mezelf feliciteren met mn eerste middernachtelijk'Sjit ik moet plassen' bed verlaat actie. *O*

Ik hoop dat je op vakantie mag fr! Even lekker weg. Hoe is het met je hars verwondingen?

Hilliebillie goed geslapen? Heeft je buikkleintje zich gedragen vannacht?

Laiv met maagzuur... bah! Dus vanaf vandaag vriendjes worden met de rennies?

Ik heb gisteren met het mupke van vriendinnetje gekoeld. Jeetje wat is ze mooi en klein. Vandaag vast naar de notatis om de huwelijks akte op te laten stellen ;) O+
  woensdag 17 juli 2013 @ 08:15:21 #47
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_129034161
Goedemorgen! Gisteren een dag zonder internet gezeten, dus ik heb een hoop om terug te lezen :)

Vandaag 39 weken!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_129034251
Hoop dat je een beetje geslapen hebt Hillie! :* voor Tiekje die dus een maagzuurrijke nacht had. Rotgevoel is dat.
Sylver 39 weken!!!

Heerlijk he Hilz, baby kroelen! O+ Veel plezier bij de notaris ;)
pi_129034344
Hillzillah, ik was al goede vriendjes met de antagel, maar dat hielp dus niet genoeg...

Gelukkig nog geslapen tot 10 voor 8, toen hoorde mijn zoontje de vuilniswagen, dus die was niet meer te houden..
pi_129034528
hillz, welkom bij de club :P

Leuk, baby kroelen :) alhoewel ik babytjes van andere vasthouden maar eng vindt, bang dat ik iets stuk maak :')

hopelijk mag je weg FR

Hillieb, vervelend zeg, hopelijk gaat het vandaag beter

lavineertekje als je er s'nachts last van hebt proberen je hoofdeinde wat te verhogen..schijnt beter te zijn.

Hier vanavond weer controle bij vk..maar das niet meer als hartje luisteren, bloeddruk meten en weer wegwezen :)
En alleen vandaga en morgen nog werken en dan vakantieeee, lekker weekje naar zweden eindelijk de kleine van mijn schoonzusje bewonderen :)
pi_129034754
Hier op zich wel goed geslapen, en zelfs een keer niet naar het toilet gehoeven vannacht (ooit mag ik er wel 3/4 keer aan geloven) en dat terwijl ik juist best veel gedronken had gisteren tegen bedtijd ;)

Hilz de eerste keer dat je er s nachts uit moet is idd wel vervelende, hoop voor jou dat het slechts bij een keer per nacht blijft..

Ferrari ik hoop dat je gewoon lekker op vakantie mag! Waar wil je naar toe gaan? Is wel gewoon lekker, even er tussen uit even genieten!

Hilz altijd leuk babykroelen! Ik mag vanavond ook (al is deze baby al een week of 10 ivm verbouwing geen tijd gehad om eerder te gaan ;( )
Ben ook zo benieuwd hoe Jelle er op reageert.. Toen ik vanmorgen zei dat we vanavond naar een baby gaan kijken zei hij heel resoluut NEE..
Vorige keer dat we op kraanvisite geweest zijn vond hij het ook wel spannend (paar weken terug) en begon zelfs een beetje mee te huilen toen de baby begon te huilen, wist niet wat hij er mee aan moest denk ik ;)
Op het kdv is hij wel altijd lief en geïnteresseerd voor de baby's (maar die zijn net wat ouder)

Laiv wat vervelend dat je zon last hebt van maagzuur ondanks de antagel :*

En bla lekker vakantie bijna en lekker er tussenuit babyknuffelen! O+
pi_129035055
Mabawa wat eng!

Goed naar je lichaam geluisterd Gotc.

Hoop dat je groen licht krijgt om op vakantie te gaan FR

Sylver 39 weken *O*

Leuk naar Zweden Bla *jaloers* :D

Hillz ook een onderbroken nacht, zuigt, hoewel ik meestal op de automatische piloot naar de badkamer waggel en weer terug in bed binnen 0.2 seconden weer slaap.

Straks allerlaatste afspraak bij de VK, ze wilde deze afspraak nog door laten gaan om alles af te sluiten, kan ik meteen vragen of ze wel de controles in het kraambed wil doen ;)
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:01:23 #53
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129035656
Maagzuur:
Rennie is vaak maar een tijdelijke oplossing, waarom niet aan de Ranitidine?
pi_129035740
Hillie nog een beetje kunnen slapen?
L'tiekje nog een beetje kunnen slapen? Maagzuur is zo een bitch.
Klaproos today is Your day het is bijna middag.
Hilz veel plezier met baby knuffelen.
Mijn hars verwonding is gewoon een brandwond. En ben er echt pissig over. Behalve dat ik nu echt voor joker loop doet het ook echt pijn. Smeer nu telkens met bepathen cool spray maar het is een ongelukkig plekje om in te smeren. Denk dat ik toch maar een negatieve review achterlaat.

Thanks voor alle vakantie wensen ik verwacht dat ik gewoon mee mag. Oké afgelopen nacht dacht ik er anders over, we gaan naar de buurt van Parijs dus niet ver weg.
Vriend dacht op zijn minst dat ik weeën oid had. Dat was het niet ik was zo misselijk ivm met een slokdarm die in brand stond was het na 10 min jammeren toch enkeltje wc -O- kon daarna nog niet slapen want nog steeds heel misselijk.
pi_129035774
ja, rooss, succes vandaag!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129035840
FR balen van vannacht zeg! En dat je je nu nog steeds rot voelt! En dan ook nog eens een verbranding, zal dat zeker melden idd! We duimen dat je mee mag.
Hoop dat je dan een beetje kan genieten van je vakantie en je je al weer wat beter voelt! Wanneer gaan jullie?

Lekker zweden bla! Veel plezier alvast!
♥ J & S
pi_129035871
Dank dames! Zit nu lekker lui op de bank 'te wachten' . Er is ook zo veel,op tv de laatste dagen :')
♥ J & S
pi_129035873
Oh nee F_R! Op je gezicht?!

Ik had laatst zelf mijn buik geharst en toen had ik ook een soort brandwond.. maar dat was eigen schuld.
pi_129035883
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef klaprooss het volgende:
FR balen van vannacht zeg! En dat je je nu nog steeds rot voelt! En dan ook nog eens een verbranding, zal dat zeker melden idd! We duimen dat je mee mag.
Hoop dat je dan een beetje kan genieten van je vakantie en je je al weer wat beter voelt! Wanneer gaan jullie?

Lekker zweden bla! Veel plezier alvast!
Van het weekend.
Het zou wel goed komen ik heb alleen niet op schade ide vorm van pigmentvlekken daar ben ik wel gevoelig voor.

Hou je het nog een beetje vol met wachten?
pi_129035899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
Oh nee F_R! Op je gezicht?!

Ik had laatst zelf mijn buik geharst en toen had ik ook een soort brandwond.. maar dat was eigen schuld.
Ja op mijn wenkbrauwbot. Echt nog nooit gehad. En ik laat ze altijd een stukje harsen. Heel veel kleine rot haartjes daar.
pi_129035942
Wat slordig zeg. Ik zou ze even bellen om het te melden. Wie weet hebben ze ook nog een goede tip om het te verzorgen?
pi_129035976
Veel succes zo Klaprooss! Wat kijk je nu? Ik moet nog een uur hometrainen en ga een docu kijken, maar als je iets leukers kijkt dan houd ik mij aanbevolen!
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:16:40 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129035983
FR wat nasty van dat harsen! :X Hoop dat je hoort dat je lekker op vakantie mag.

Bla, veel plezier in Zweden!

Roos..nog een paar uurtjes :) Duurt lang dan he?

Maagzuur en niet-slapers.. :*
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:18:35 #64
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129036030
Klaprooss! Veel succes en nog meer plezier straks!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129036070
Verbranden met harsen??? Christus wat een klunzen!! En al helemaal boven je oog!
Ik ga straks lekker een stukje fietsen met vriendin en haar mini meisje. Ik wordt helemaal simpel van dat bank hangen. Buiten zijn ze de hele wijk aan het asfalteren dus de tuin is niet te doen. Niet voor de herrie maar voor de stank. :r

Nog maar een paar uurtjes klaproos! *O*
pi_129036096
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef klaprooss het volgende:
Dank dames! Zit nu lekker lui op de bank 'te wachten' . Er is ook zo veel,op tv de laatste dagen :')
hallo, de tour.wat wil je nog meer?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129036124
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:01 schreef NoBoNo het volgende:
Maagzuur:
Rennie is vaak maar een tijdelijke oplossing, waarom niet aan de Ranitidine?
quote:
Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?
Zwangerschap
Over het gebruik van dit middel tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. Meld aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op een ander middel dat wel veilig is tijdens de zwangerschap.
Borstvoeding
Gebruik dit medicijn NIET als u borstvoeding geeft of stop de borstvoeding. Van dit medicijn komt namelijk vrij veel in de moedermelk terecht. Het kan bijwerkingen bij het kind geven. Wilt u borstvoeding geven, overleg dan met uw arts of apotheker. Mogelijk kan de arts u (tijdelijk) een ander middel voorschrijven, dat u wel veilig kunt gebruiken.
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:23:46 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129036144
FR wat naar -O-

Bla fijne vakantie!

Klaproos veel suc6!
pi_129036158
thnx dames :)
pi_129036181
Wachten is niets, de tijd gaat te langzaam nu. Ik kan natuurlijk het huishouden doen :')

De tour? Ik vind alleen de laatste 20 min leuk :+!

Limone helaas geen tip, kijk nu TLC maar dat is ook niets. Zucht, welke docu ga je kijken?
♥ J & S
pi_129036224
Hoef je niet te werken vandaag, klaprooss?
Wel spannend, vanmiddag weet je meer :D
Ik mag morgenochtend, denk niet dat ik kan slapen vannacht :').
pi_129036274
Nee zand, heb lekker weekend! Werk in de zorg :). Zaterdag weer pas aan t werk.

Haha het slapen ging hier wel goed, hoe laat mag jij?
♥ J & S
pi_129036353
heb je geen leuke serie die je kunt downloaden
of boodschappen die je moet doen
of bij iemand op de koffie

of een klusje wat toch moet gebeuren (als ik me verveel danworden meestal eindelijk de klsujes gedaan die anders blijven liggen, zo heb ik afgelopen week de stoel van de babykamer geschuurd en geschilderd en de garage opgeruimd *) )

ow en tip voor volgende keer..afspraken voor echo's e.d s'morgens vroeg plannen :P
  woensdag 17 juli 2013 @ 10:36:14 #74
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129036403
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik ook! Meisjes schijnen dat vaker te doen dan jongetjes... ;)

Mabawa, kan me voorstellen dat dat letterlijk een wake up call was! Luister idd naar je lichaam, dat is nooit falen :)
Da's die stomp/visje theorie. Stomp (plop) = jongetje, visje (aai) = meisje.

---

Goed dat je aan de bel getrokken hebt, GotC!

Klaproos: Veel plezier straks!

Shit, nou ben ik de rest als nog vergeten.. -O-

[ Bericht 9% gewijzigd door ProjSkippy op 17-07-2013 10:43:20 ]
pi_129036687
Haha je hebt gelijk bla! Maar vanwege m'n werk wilde ik het liever later op de dag, werk onregelmatig en als ik had moeten werken had dat gekund.

Ik kijk nu heel Engeland bakt. Vind heel Holland bakt ook leuk dus dit zal ook wel oke zijn! Daarna douchen en waarschijnlijk toch even het huis doen!
Net wel een positief telefoontje van vriend, het is vrijwel zeker dat hij aangenomen is voor een nieuwe baan *O* . Alleen het salaris moet nog besproken worden maar man ik ben nu al blij!

goed bezig, en dat in 1 dag? Leuk!
♥ J & S
pi_129036833
FR, wat balen en heel eerlijk gezegd ben ik blij dat het je wenkbrauw is, ik dacht eerst ergens anders... :'(
Maar ruk van de misselijkheid en ik hoop echt dat je lekker op vakantie mag!

Klaproos, de tijd gaat voorbij, echt! Spannend!

Limone,een uur op de hometrainer... Ik wil ook maar die van mij staat al weken stof te vergaren! :(

Bla, fijne vakantie!

Hilz, dat is een mindere mijlpaal, maar een mijlpaal none the less ;)! Hier nog steeds niet eruit om te plassen, maar ik word vaker wakker met darmkramp, volgens mij zitten die een beetje in de verdrukking...

Maar eerst mag ik zo naar de vk, geboorteplan bespreken en kiddo spieken!
pi_129036930
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Cwen het volgende:
FR, wat balen en heel eerlijk gezegd ben ik blij dat het je wenkbrauw is, ik dacht eerst ergens anders... :'(
Maar ruk van de misselijkheid en ik hoop echt dat je lekker op vakantie mag!

Klaproos, de tijd gaat voorbij, echt! Spannend!

Limone,een uur op de hometrainer... Ik wil ook maar die van mij staat al weken stof te vergaren! :(

Bla, fijne vakantie!
Welke pijnlijke plek dacht jij dan? De nu niet meer te harsen plek?
pi_129036936
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:47 schreef klaprooss het volgende:
Haha je hebt gelijk bla! Maar vanwege m'n werk wilde ik het liever later op de dag, werk onregelmatig en als ik had moeten werken had dat gekund.

Ik kijk nu heel Engeland bakt. Vind heel Holland bakt ook leuk dus dit zal ook wel oke zijn! Daarna douchen en waarschijnlijk toch even het huis doen!
Net wel een positief telefoontje van vriend, het is vrijwel zeker dat hij aangenomen is voor een nieuwe baan *O* . Alleen het salaris moet nog besproken worden maar man ik ben nu al blij!

goed bezig, en dat in 1 dag? Leuk!
Goed nieuws voor je vriend *O*
pi_129036990
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:55 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Uh-huh... Ik ken er, die moeten in hun zwangerschap er ook daar optimaal uitzien... Ieuw.
pi_129037016
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:56 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Goed nieuws voor je vriend *O*
Klaproos, wat fijn!! *O*
pi_129037037
Klinkt goed klaproos :)
pi_129037069
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:58 schreef Cwen het volgende:

[..]

Uh-huh... Ik ken er, die moeten in hun zwangerschap er ook daar optimaal uitzien... Ieuw.
Dat laat ik nu wel uit mijn hoofd. Al ben ik vanmorgen wel met een scheermesje aan de gang geweest. Wil toch naar het zwembad volgende week. En volgens mij mag ontharingscrème oid nu niet.
pi_129037141
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat laat ik nu wel uit mijn hoofd. Al ben ik vanmorgen wel met een scheermesje aan de gang geweest. Wil toch naar het zwembad volgende week. En volgens mij mag ontharingscrème oid nu niet.
Hèhè, zelfs een scheermesje vind ik dapper... Maar ik heb momenteel ook iets meer buik ;).

Ik kan me voorstellen dat ontharingscreme niet handig is nu, nee.
pi_129037241
scheermesjesgaat ier ook niet meer zo heul handig..moet een buik aan de kant duwen wil ik zien wat ik doe :')
pi_129037259
Je bent ook een heel stuk verder hè.
Ik vind mijn buik al echt mega.
pi_129037261
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:58 schreef Cwen het volgende:

[..]

Auw de gedachten alleen al.. Ik kan zelfs al niet meer hebben ladyshave.. Omdat ik voor m'n gevoel alles open trek..
:'( das ook nie alles..

Ontharingscrème is hier het enige wat wel nog werkt.. Eigenlijk niet bij nagedacht dat dat niet zou mogen??
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:11:09 #87
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129037356
Kale kano's! *O*

Het liefst natuurlijk ook tijdens de zwangerschap, maar goed ik kan me er wel iets bij voorstellen dat dat voor de dames niet prettig is, dus het is zeker geen moeten.
pi_129037383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:30 schreef klaprooss het volgende:
Nee zand, heb lekker weekend! Werk in de zorg :). Zaterdag weer pas aan t werk.

Haha het slapen ging hier wel goed, hoe laat mag jij?
Ik mag morgen al 's ochtends :).
Heb er een beetje raar gevoel bij :').
Ik denk dat het wel goed zit, maar ga er ook vanuit dat het mis kan zijn. En dan zie ik vooral heel erg op tegen al het gedoe wat daar dan weer bij hoort... naja, we zien het wel :).
pi_129037399
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:55 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

In een salon kan dat prima 8-).
pi_129037518
oh, heel holland bakt O+ martine O+ de billenknijpster :7
en fijn nieuws voor je vent, klaprooss!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 17 juli 2013 @ 11:20:03 #91
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129037598
IT was het toch klaprooss? Daar zoeken ze gelukkig nog wel wat goed personeel, dat scheelt!
pi_129038206
NoBoNo geen it, hij zit in de reclame. Nu een eigen bedrijf maar hij gaat er bijna aan onderdoor. En tja als er ook nog een kleintje bij komt is het wel prettig om wat vastigheid te hebben qua salaris. Het zal alsnog een hele rit worden. Z'n compagnon doet moeilijk, maar dan ook echt moeilijk en op een vervelende manier. Lastig maar ook daar komen we doorheen!

Vanmiddag kom,ik terug met hopelijk goed nieuws! Fijne dag :*
♥ J & S
pi_129038460
FR wat rot van de harsbrandplek! Hopelijk in het zh alles goed en mag je lekker weg.

Rooss spannend!!!! Goed nieuws voor je (8>
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:12:21 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129039200
Fijn nieuws Roos! *O* Vanmiddag door voor nóg meer goed nieuws! :)

Pfoeh, dat scheren daar beneden is ook nog een gedoe. Voorheen kon ik m'n buik gewoon wat verplaatsen..nou, nu echt niet meer :')
pi_129039258
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Cwen het volgende:

Maar eerst mag ik zo naar de vk, geboorteplan bespreken en kiddo spieken!
Is ook niet leuk. Maar nog even Swennie! Dan kan je aan je herstel werken. Hebben ze je daarover al iets van prognoses gegeven?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

In een salon kan dat prima 8-).
Nou, liever niet in die van f_r :+

quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:25 schreef klaprooss het volgende:
Wachten is niets, de tijd gaat te langzaam nu. Ik kan natuurlijk het huishouden doen :')

De tour? Ik vind alleen de laatste 20 min leuk :+!

Limone helaas geen tip, kijk nu TLC maar dat is ook niets. Zucht, welke docu ga je kijken?
Ik keek 'Mijn geniale broer Harry' Op zich een goede docu, maar er zitten ook close-ups van alcoholverslaafden in en ik word altijd erg onpasselijk van de (gezichts)huid van alcoholverslaafden. Dus net zwanger niet echt een aanrader. Dan is Heel Holland Bakt een betere voor de volgende keer :)

Fijn van je vriend!

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 10:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb je geen leuke serie die je kunt downloaden
of boodschappen die je moet doen
of bij iemand op de koffie

of een klusje wat toch moet gebeuren (als ik me verveel danworden meestal eindelijk de klsujes gedaan die anders blijven liggen, zo heb ik afgelopen week de stoel van de babykamer geschuurd en geschilderd en de garage opgeruimd *) )

ow en tip voor volgende keer..afspraken voor echo's e.d s'morgens vroeg plannen :P
Wat lekker pro-actief! Ik ga dan meestal een boek lezen. Of, als ik mij daarop niet kan concentreren, oude tijdschriften..
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:16:17 #96
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129039353
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef GotC het volgende:
Fijn nieuws Roos! *O* Vanmiddag door voor nóg meer goed nieuws! :)

Pfoeh, dat scheren daar beneden is ook nog een gedoe. Voorheen kon ik m'n buik gewoon wat verplaatsen..nou, nu echt niet meer :')
Ook dat kun je laten doen! ;-)
pi_129039386
nja meestal als ik al het punt heb bereikt dat ik me verveel kan ik daar de rust niet voor vinden :P
pi_129039477
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja meestal als ik al het punt heb bereikt dat ik me verveel kan ik daar de rust niet voor vinden :P
heerlijk! Alhoewel vervelen ook goed is (of geldt dat alleen voor kinderen?)..
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:19:46 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129039478
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:16 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Ook dat kun je laten doen! ;-)
Pfuh :D Ammenooitniet.
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:21:01 #100
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129039523
Man/vriend wil daar niet bij helpen? :?
Nou ja dan moet ik ook niet zeuren! hahaha
pi_129039586
Goedemiddag!
Vanmorgen eindelijk weer even wat meer kunnen uitslapen, dus heb weer wat slaap uurtjes ingehaald, jeej :)

Klaproos, bijnaaa! Succes vanmiddag en ook vooral met het wachten ;) En fijn dat je vriend waarschijnlijk een nieuwe baan heeft!
Bla en hopelijk FR, bijna vakantie w/
En FR, succes met de brandwond, wel echt slecht hoor! Zou inderdaad nog wel even bellen of een review achterlaten..

Sylver, 39 weken, gaat snel nu! Alles al voorbereid staan en klaar :) ?
En hier vandaag dus 38 weken *O* !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')