jij bent gekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Klaproos eerste echo morgen! Spannend hè!
Wij hebben morgen de tweede, met euh.. 10 weken? 11 weken? Jongens, ik kan 't nou al niet meer bijhouden, hoe moet dat nou als straks die zwangerschapsdementie er nog overheen komt?
Toch heb ik me nog maar even ingeschreven voor een hardloopwedstrijd op 20 oktober, ga gewoon kijken hoe bol ik dan al ben en of het nog te doen is, anders doe ik alleen mee aan de clinic vooraf en ga ik langs de kant staan aanmoedigen.
11.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Wij hebben morgen de tweede, met euh.. 10 weken? 11 weken? Jongens, ik kan 't nou al niet meer bijhouden, hoe moet dat nou als straks die zwangerschapsdementie er nog overheen komt?
Toch heb ik me nog maar even ingeschreven voor een hardloopwedstrijd op 20 oktober, ga gewoon kijken hoe bol ik dan al ben en of het nog te doen is, anders doe ik alleen mee aan de clinic vooraf en ga ik langs de kant staan aanmoedigen.
noem je r nou een schlemiel ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:34 schreef DJMomo het volgende:
[..]
11.
en je bent knetter met je hardloopwedstijrd. Maar heej, die nick zal je wel niet voor niets gekozen hebben!
quote:
Ik voel de positieve vibes aan alle kanten om me heen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef DJMomo het volgende:
[..]
nee, jij gaat lekker met je "je bent gek".
Die doet het toch al niet meerquote:
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet hardloop, maar na een flinke wandeling heb toch echt wel heel erg last van de doos/schaambot-regio.quote:
Ahhh... Dat is bij mij het enige onderdeel dat geen pijn doetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik niet hardloop, maar na een flinke wandeling heb toch echt wel heel erg last van de doos/schaambot-regio.
Nee, vandaar het enthousiasme. Ik heb ook geen idee hoe ik dat voor me moet zien, wanneer ik zeg maar echt ga groeien..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Cwen het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel. Ben je al eerder zwanger geweest?
Oef, succesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef RunForrestRun het volgende:
Rot dat het moet en het voelt misschien als falen, maar goed dat het gebeurd is! Hopelijk komt er een goed plan! Weet nu ook voor een volgende keer dat je het niet tot dit punt moet laten komen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Oef, succesIk als fanatieke hardloopster (3x pw 10+ km bij atletiekvereniging) ben gestopt met echt afstanden rennen bij 15 weken. Laatst met 25wk nog 15x1min gelopen..nou, m'n bekkenbodem viel er bijna uit
! Luister goed naar je lichaam!
Ik heb net met tranen en al (zoals alleen zwangeren kunnen) mijn falen ik-ben-lichamelijk-en-geestelijk-op toegegeven aan m'n leidinggevende. Hij gaat het bespreken met m'n coördinator voor evt oplossingen. Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt misschien erger dan het was hoor, niets gebeurd en een kwestie van seconden of deeltjes daarvan. Maar het idee dat... blugh. Nooit meer, ik heb nu een zoon om voor te zorgen en dat doe ik door goed voor mezelf te zorgen en op te passen!quote:
Ik ook! Meisjes schijnen dat vaker te doen dan jongetjes...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat goed dat je aan de bel hebt getrokken gotc!
En iemand zij dat ze geen plopjes maar geschuif voelde...dat had ik ook in het begin
Van het weekend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef klaprooss het volgende:
FR balen van vannacht zeg! En dat je je nu nog steeds rot voelt! En dan ook nog eens een verbranding, zal dat zeker melden idd! We duimen dat je mee mag.
Hoop dat je dan een beetje kan genieten van je vakantie en je je al weer wat beter voelt! Wanneer gaan jullie?
Lekker zweden bla! Veel plezier alvast!
Ja op mijn wenkbrauwbot. Echt nog nooit gehad. En ik laat ze altijd een stukje harsen. Heel veel kleine rot haartjes daar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
Oh nee F_R! Op je gezicht?!
Ik had laatst zelf mijn buik geharst en toen had ik ook een soort brandwond.. maar dat was eigen schuld.
hallo, de tour.wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef klaprooss het volgende:
Dank dames! Zit nu lekker lui op de bank 'te wachten' . Er is ook zo veel,op tv de laatste dagen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:01 schreef NoBoNo het volgende:
Maagzuur:
Rennie is vaak maar een tijdelijke oplossing, waarom niet aan de Ranitidine?
quote:Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?
Zwangerschap
Over het gebruik van dit middel tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. Meld aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op een ander middel dat wel veilig is tijdens de zwangerschap.
Borstvoeding
Gebruik dit medicijn NIET als u borstvoeding geeft of stop de borstvoeding. Van dit medicijn komt namelijk vrij veel in de moedermelk terecht. Het kan bijwerkingen bij het kind geven. Wilt u borstvoeding geven, overleg dan met uw arts of apotheker. Mogelijk kan de arts u (tijdelijk) een ander middel voorschrijven, dat u wel veilig kunt gebruiken.
Da's die stomp/visje theorie. Stomp (plop) = jongetje, visje (aai) = meisje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ook! Meisjes schijnen dat vaker te doen dan jongetjes...
Mabawa, kan me voorstellen dat dat letterlijk een wake up call was! Luister idd naar je lichaam, dat is nooit falen
Welke pijnlijke plek dacht jij dan? De nu niet meer te harsen plek?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Cwen het volgende:
FR, wat balen en heel eerlijk gezegd ben ik blij dat het je wenkbrauw is, ik dacht eerst ergens anders...
Maar ruk van de misselijkheid en ik hoop echt dat je lekker op vakantie mag!
Klaproos, de tijd gaat voorbij, echt! Spannend!
Limone,een uur op de hometrainer... Ik wil ook maar die van mij staat al weken stof te vergaren!
Bla, fijne vakantie!
Goed nieuws voor je vriendquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:47 schreef klaprooss het volgende:
Haha je hebt gelijk bla! Maar vanwege m'n werk wilde ik het liever later op de dag, werk onregelmatig en als ik had moeten werken had dat gekund.
Ik kijk nu heel Engeland bakt. Vind heel Holland bakt ook leuk dus dit zal ook wel oke zijn! Daarna douchen en waarschijnlijk toch even het huis doen!
Net wel een positief telefoontje van vriend, het is vrijwel zeker dat hij aangenomen is voor een nieuwe baan. Alleen het salaris moet nog besproken worden maar man ik ben nu al blij!
goed bezig, en dat in 1 dag? Leuk!
Uh-huh... Ik ken er, die moeten in hun zwangerschap er ook daar optimaal uitzien... Ieuw.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Welke pijnlijke plek dacht jij dan? De nu niet meer te harsen plek?
Dat laat ik nu wel uit mijn hoofd. Al ben ik vanmorgen wel met een scheermesje aan de gang geweest. Wil toch naar het zwembad volgende week. En volgens mij mag ontharingscrème oid nu niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:58 schreef Cwen het volgende:
[..]
Uh-huh... Ik ken er, die moeten in hun zwangerschap er ook daar optimaal uitzien... Ieuw.
Hèhè, zelfs een scheermesje vind ik dapper... Maar ik heb momenteel ook iets meer buikquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat laat ik nu wel uit mijn hoofd. Al ben ik vanmorgen wel met een scheermesje aan de gang geweest. Wil toch naar het zwembad volgende week. En volgens mij mag ontharingscrème oid nu niet.
Auw de gedachten alleen al.. Ik kan zelfs al niet meer hebben ladyshave.. Omdat ik voor m'n gevoel alles open trek..quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:58 schreef Cwen het volgende:
[..]
Uh-huh... Ik ken er, die moeten in hun zwangerschap er ook daar optimaal uitzien... Ieuw.
Ik mag morgen al 's ochtendsquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:30 schreef klaprooss het volgende:
Nee zand, heb lekker weekend! Werk in de zorg. Zaterdag weer pas aan t werk.
Haha het slapen ging hier wel goed, hoe laat mag jij?
In een salon kan dat primaquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Welke pijnlijke plek dacht jij dan? De nu niet meer te harsen plek?
Is ook niet leuk. Maar nog even Swennie! Dan kan je aan je herstel werken. Hebben ze je daarover al iets van prognoses gegeven?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef Cwen het volgende:
Limone,een uur op de hometrainer... Ik wil ook maar die van mij staat al weken stof te vergaren!
Maar eerst mag ik zo naar de vk, geboorteplan bespreken en kiddo spieken!
Nou, liever niet in die van f_rquote:
Ik keek 'Mijn geniale broer Harry' Op zich een goede docu, maar er zitten ook close-ups van alcoholverslaafden in en ik word altijd erg onpasselijk van de (gezichts)huid van alcoholverslaafden. Dus net zwanger niet echt een aanrader. Dan is Heel Holland Bakt een betere voor de volgende keerquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:25 schreef klaprooss het volgende:
Wachten is niets, de tijd gaat te langzaam nu. Ik kan natuurlijk het huishouden doen
De tour? Ik vind alleen de laatste 20 min leuk!
Limone helaas geen tip, kijk nu TLC maar dat is ook niets. Zucht, welke docu ga je kijken?
Wat lekker pro-actief! Ik ga dan meestal een boek lezen. Of, als ik mij daarop niet kan concentreren, oude tijdschriften..quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
heb je geen leuke serie die je kunt downloaden
of boodschappen die je moet doen
of bij iemand op de koffie
of een klusje wat toch moet gebeuren (als ik me verveel danworden meestal eindelijk de klsujes gedaan die anders blijven liggen, zo heb ik afgelopen week de stoel van de babykamer geschuurd en geschilderd en de garage opgeruimd)
ow en tip voor volgende keer..afspraken voor echo's e.d s'morgens vroeg plannen
Ook dat kun je laten doen! ;-)quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:12 schreef GotC het volgende:
Fijn nieuws Roos!Vanmiddag door voor nóg meer goed nieuws!
Pfoeh, dat scheren daar beneden is ook nog een gedoe. Voorheen kon ik m'n buik gewoon wat verplaatsen..nou, nu echt niet meer
heerlijk! Alhoewel vervelen ook goed is (of geldt dat alleen voor kinderen?)..quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nja meestal als ik al het punt heb bereikt dat ik me verveel kan ik daar de rust niet voor vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |