Van het weekend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef klaprooss het volgende:
FR balen van vannacht zeg! En dat je je nu nog steeds rot voelt! En dan ook nog eens een verbranding, zal dat zeker melden idd! We duimen dat je mee mag.
Hoop dat je dan een beetje kan genieten van je vakantie en je je al weer wat beter voelt! Wanneer gaan jullie?
Lekker zweden bla! Veel plezier alvast!
Ja op mijn wenkbrauwbot. Echt nog nooit gehad. En ik laat ze altijd een stukje harsen. Heel veel kleine rot haartjes daar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef Limone het volgende:
Oh nee F_R! Op je gezicht?!
Ik had laatst zelf mijn buik geharst en toen had ik ook een soort brandwond.. maar dat was eigen schuld.
hallo, de tour.wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:12 schreef klaprooss het volgende:
Dank dames! Zit nu lekker lui op de bank 'te wachten' . Er is ook zo veel,op tv de laatste dagen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:01 schreef NoBoNo het volgende:
Maagzuur:
Rennie is vaak maar een tijdelijke oplossing, waarom niet aan de Ranitidine?
quote:Kan ik dit medicijn gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef?
Zwangerschap
Over het gebruik van dit middel tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend. Meld aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op een ander middel dat wel veilig is tijdens de zwangerschap.
Borstvoeding
Gebruik dit medicijn NIET als u borstvoeding geeft of stop de borstvoeding. Van dit medicijn komt namelijk vrij veel in de moedermelk terecht. Het kan bijwerkingen bij het kind geven. Wilt u borstvoeding geven, overleg dan met uw arts of apotheker. Mogelijk kan de arts u (tijdelijk) een ander middel voorschrijven, dat u wel veilig kunt gebruiken.
Da's die stomp/visje theorie. Stomp (plop) = jongetje, visje (aai) = meisje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ook! Meisjes schijnen dat vaker te doen dan jongetjes...
Mabawa, kan me voorstellen dat dat letterlijk een wake up call was! Luister idd naar je lichaam, dat is nooit falen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |