Hier op zich wel goed geslapen, en zelfs een keer niet naar het toilet gehoeven vannacht (ooit mag ik er wel 3/4 keer aan geloven) en dat terwijl ik juist best veel gedronken had gisteren tegen bedtijd
Hilz de eerste keer dat je er s nachts uit moet is idd wel vervelende, hoop voor jou dat het slechts bij een keer per nacht blijft..
Ferrari ik hoop dat je gewoon lekker op vakantie mag! Waar wil je naar toe gaan? Is wel gewoon lekker, even er tussen uit even genieten!
Hilz altijd leuk babykroelen! Ik mag vanavond ook (al is deze baby al een week of 10 ivm verbouwing geen tijd gehad om eerder te gaan

)
Ben ook zo benieuwd hoe Jelle er op reageert.. Toen ik vanmorgen zei dat we vanavond naar een baby gaan kijken zei hij heel resoluut NEE..
Vorige keer dat we op kraanvisite geweest zijn vond hij het ook wel spannend (paar weken terug) en begon zelfs een beetje mee te huilen toen de baby begon te huilen, wist niet wat hij er mee aan moest denk ik
Op het kdv is hij wel altijd lief en geïnteresseerd voor de baby's (maar die zijn net wat ouder)
Laiv wat vervelend dat je zon last hebt van maagzuur ondanks de antagel

En bla lekker vakantie bijna en lekker er tussenuit babyknuffelen!