Scrollen als een bezetene en ondertussen F5 rammelen op Fok! ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:45 schreef _Dido_ het volgende:
Ik wil ook een online relatie. Met online seks
Ja en het was ook echt heel leuk met hem! Je hebt gelijk geloof ik, dankjewel!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze heb je dus tijdens het uitgaan ofzo ontmoet? Dus ken je hem al een beetje, of tenminste een indruk. Dus weinig echt engs aan lijkt me. Gewoon doen.
heb jij die?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt een whatsapp relatie hier ook onder?
Laat maarquote:
Nee ik toonde interesse in jouquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
heb jij die?
Met mevrouw roze crocs had ik ook een online relatie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Wat privé zaken waardoor ze emotioneel beïnvloed werd / moe was en niet helemaal aanwezig was die dagen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik toonde interesse in jou
ja ik snap m dus niet. FaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Ok ze had haar maandstonden ... en?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat privé zaken waardoor ze emotioneel beïnvloed werd / moe was en niet helemaal aanwezig was die dagen.
Dan moet je of niet daten of die zorgen/emoties even parkeren voor na de date.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat privé zaken waardoor ze emotioneel beïnvloed werd / moe was en niet helemaal aanwezig was die dagen.
Zou je denken ja. Het was ook een tikkie ongemakkelijk omdat ik op mijn woorden moest letten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je of niet daten of die zorgen/emoties even parkeren voor na de date.
klinkt echt als een superstart jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:06 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zou je denken ja. Het was ook een tikkie ongemakkelijk omdat ik op mijn woorden moest letten.
Maar je wil toch juist samen iets gaan doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:47 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja maar... dan zijn we dus alsnog met zijn tweeën op een terras of in de kroeg. Is eng!
Maar jullie hebben vast gelijk. Ik begin vast met moed verzamelen
Ja.. ik wil hem graag zien maar vind het ook eng dus zocht een soort makkelijk oplossing. Bijvoorbeeld weer naar dezelfde kroeg gaan met vrienden en dan vragen of hij ook komt. Maar inmiddels geloof ik dat dat helemaal niet zo'n goed idee isquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je wil toch juist samen iets gaan doen?
Dan horen we wel hoe het afgelopen is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Ja.. ik wil hem graag zien maar vind het ook eng dus zocht een soort makkelijk oplossing. Bijvoorbeeld weer naar dezelfde kroeg gaan met vrienden en dan vragen of hij ook komt. Maar inmiddels geloof ik dat dat helemaal niet zo'n goed idee is![]()
Dus ik ga hem gewoon vragen of ie wat wil gaan drinken samen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noem het dan gewoon een meet in plaats van een date. Is de beladenheid weg, geen gigantisch verwachtingspatroon wat zich in je koppie aan het ontvouwen is, opgelost, slotje. Sjeesh.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Ja.. ik wil hem graag zien maar vind het ook eng dus zocht een soort makkelijk oplossing. Bijvoorbeeld weer naar dezelfde kroeg gaan met vrienden en dan vragen of hij ook komt. Maar inmiddels geloof ik dat dat helemaal niet zo'n goed idee is![]()
Dus ik ga hem gewoon vragen of ie wat wil gaan drinken samen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan gewoon tijdens de meet voor je hosselenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:
Eens met al het bovenstaande, plus het feit dat die mogelijke date waarschijnlijk zelf ook wel een beetje nerveus is als je wat gaat drinken. Niets menselijks is ons vreemd, toch?
Hier begint de zwoele warmte de zin in dates ook weer te beïnvloeden, heb alleen even geen zin in het datingsite geneuzel, vooral het berichten sturen. Zal de warmte wel zijn. (Nog bedankt voor de topictitel verandering modjes) Dus wie weet gaat Eef weer eens in het echt aan de hossel.
Date met Strateeg wordt waarschijnlijk het eerste weekend van augustus.
Een hoop woorden die zoveel betekenen als 'ik ben hitsig'.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:
Hier begint de zwoele warmte de zin in dates ook weer te beïnvloeden, heb alleen even geen zin in het datingsite geneuzel, vooral het berichten sturen. Zal de warmte wel zijn.
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een hoop woorden die zoveel betekenen als 'ik ben hitsig'.
Ik word er altijd minder hitsig vanquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef Silenus het volgende:
Oh, dat zeg ik ook niet. Denk wel dat iedereen hitsig is met dit weer, anders ben je gewoon niet gezond.
maar buiten op het terras zitten ... fruitjes, ijsjes, roze wijntje lekker koel, radio een beetje aan ... njaquote:
buikscheetjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:13 schreef SilentChaos het volgende:
Er gaat niks boven plakkerige zweetseks met dit weer
Maar dat zal wel aan mij liggen
Dat werkt ook in de winter!quote:
Tsja. Daten/relatie/etc werkt gewoon niet als het niet van twee kanten komt, wat de reden daarvan ook is. Simpel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Beetje jammer wel voor hem dat hij daarop aafgewezen wordt.
Zeg niet dat ik het niet snap van jou en ie bent geen filantropische instellingmaar voor hem is het rot.
Offline gedeelte overslaan en groeienquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Online klik zegt weinig over offline () klik. Is het er in het echt niet, dan houdt het gewoon op.
Je bent in ieder geval duidelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:42 schreef _Dido_ het volgende:
Kreeg twee keer (vandaag en een paar dagen geleden) een interessebericht van dezelfde persoon op RP, die ook nog eens een full membership had en dus gewoon een normaal bericht had kunnen sturen en toch stuur ik een zelfgetikt geen-interesseberichtje terugIk ben te goed voor deze wereld
Niets terugkrijgen is ook heel duidelijkquote:
Dat laatste vooral. Ik stuurde zelf altijd wel wat als ik niet geïnteresseerd was. Maar andersom? Zelden iets gekregen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Niets terugkrijgen is ook heel duidelijkMaar ook onbeschoft.
Mjah, als ik 1 berichtje had gestuurd en ik kreeg geen reactie wist ik al genoeg. Dan ga ik er ook niet meer moeite in stekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef _Dido_ het volgende:
Goh, wat ik dan weer zó vervelend vind is dat iemand niet snapt dat ik met een reden niets meer terugstuur op een gegeven moment en dan toch gewoon berichtjes blijft sturen.
RP? Ja, netjes. Maar als je dagelijks meerdere (lange) berichten krijgt ga je ze echt niet allemaal één voor één afwimpelen met met een zelfgeschreven berichtje. Daar is de zin ook snel vanaf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Niets terugkrijgen is ook heel duidelijkMaar ook onbeschoft.
Daar heb je als v die een v zoekt geen last vanquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
RP? Ja, netjes. Maar als je dagelijks meerdere (lange) berichten krijgt ga je ze echt niet allemaal één voor één afwimpelen met met een zelfgeschreven berichtje. Daar is de zin ook snel vanaf.
Daar heb ik zo'n hekel aan, als je full member bent neem dan ook de moeite om gewoon een berichtje te tikken. Als ze dan alleen maar een interesse berichtje sturen en het is niks, dan ga ik ook echt niet de moeite nemen om iets te tikken, dan gaat er gewoon een standaard geen interesse berichtje terug.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:42 schreef _Dido_ het volgende:
Kreeg twee keer (vandaag en een paar dagen geleden) een interessebericht van dezelfde persoon op RP, die ook nog eens een full membership had en dus gewoon een normaal bericht had kunnen sturen en toch stuur ik een zelfgetikt geen-interesseberichtje terugIk ben te goed voor deze wereld
Ja vooral dáárom voel ik me te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan, als je full member bent neem dan ook de moeite om gewoon een berichtje te tikken. Als ze dan alleen maar een interesse berichtje sturen en het is niks, dan ga ik ook echt niet de moeite nemen om iets te tikken, dan gaat er gewoon een standaard geen interesse berichtje terug.
Kon niet beter.... Ach ik wacht het rustig af. Het is online leuk en gezellig en ik zie wel waar het eindigt. Qua karakter matcht het wel en als het op uiterlijk fout gaat verander ik daar weinig aan.quote:
Kan mij weinig voorstellen bij een speeddate sessie eigenlijk. Werkt dat echt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef MissGump het volgende:
Vanavond het speeddaten, het gaat zo waar door! Ben benieuwd, de voorpret maakt het iig al de moeite waard
Ja!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
We gaan gewoon tijdens de meet voor je hosselen
Yep..zie hierbovenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een hoop woorden die zoveel betekenen als 'ik ben hitsig'.
Dat wordt flink schijten voordat je erheen gaatquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:21 schreef mugumquomp het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie aanmoedigingen!
Ik heb helaas niet stoer kunnen doen. Ik sprak hem aan op whatsapp en dat vond hij blijkbaar al zo aanmoedigend dat hij mij meteen mee uitvroeg (= jammermaar ook wel weer leuk natuurlijk
). Heb nog wel zelf voorgesteld waar we zouden afspreken
![]()
Ik zie hem dit weekend. Spanning en sensatie! Kan ik me daar weer zorgen over gaan makenGelukkig heb ik het best druk met andere dingen dus waarschijnlijk word ik pas vlak van te voren hééél zenuwachtig. Dat zien we dan wel weer. Eigenlijk ben ik hoe het ook gaat straks al heel blij dat het hiertoe gekomen is. Ik weet namelijk zeker dat ik niet ga afzeggen en anders had ik nu al uitwegen zitten bedenken.
Nee alleen gepraat en mijn nummer gegevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:24 schreef Silenus het volgende:
Waarom zo zenuwachtig? Je had al eens met 'm gezoend toch? Of alleen nummer gegeven?
Gewoon lekker het terras op en genieten van je avond.
Verder nog iets positiefs, want van jou komt alleen maar gelul af wat er allemaal niet goed is aan een bepaalde user/profiel. Geloof me, we weten allemaal dat dit voorkomt. Vaak.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:15 schreef HaerdenC het volgende:
Ik weet niet wat sommige vrouwen denken maar een foto van 30 kg geleden op je dating profiel zetten is gewoon niet slim, ten eerste komt het een beetje als bedrog over en ten tweede ga je echt geen 30 kg afvallen mocht je volgende week een date hebben. Leuke dame, leuke foto's, voegt ze me op facebook toe en ziet ze totaal anders uit. Uiterlijk is niet alles maar je anders voor gaan doen dan je nu bent vind ik minstens even fout.
heb ook al verschillende positieve dingen gemeld zowel over de dating zaken als bv het speeddaten hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Verder nog iets positiefs, want van jou komt alleen maar gelul af wat er allemaal niet goed is aan een bepaalde user/profiel. Geloof me, we weten allemaal dat dit voorkomt. Vaak.
wut? Wat is dat voor rare regel?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef MissGump het volgende:
#$@!&%!
Maximale lengte speeddaten: 1.80 m
Dat meen je toch niet serieus hoop ik?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef MissGump het volgende:
#$@!&%!
Maximale lengte speeddaten: 1.80 m
Je bent per ongeluk naar de dwergenmeet gegaan ipv een speeddate?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef MissGump het volgende:
ter geruststelling: nee, dat was natuurlijk geen officiële eis, dat was mijn constatering, er zijn hier werkelijk geen mannen boven de 1.80: hellup!!!
Geen fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven is voor mij echt een van de allergrootste afknappers.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Moogwai10 het volgende:
Oké, en wat vinden we van dit soort taalgebruik in berichtjes van een dame van een dating site:
"Als k zo.n enge film s.nachts /s,avonds kijk , Ben k liever met zn tweeen. T is natuurlijk wel eens gebeurt dat k na zo,n film alleen Mn bed in moet. Dan check k wel even of alles veilig is in huis.:-)
Programma,s als peter r de vries moet k Dus ook niet alleen kijken ..dat is gewoon realiteit."
De dame in kwestie zou 30 en HBO geschoold moeten zijn. Op de een of andere manier kan ik me daar weinig bij voorstellen, of zou ze echt gewoon helemaal ge-sms-whatsapp-ificeerd zijn de laatste jaren?
Als ze dan nog tenminste van die puntmutsjes hadden gedragen... Dan leken ze nog wat langerquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je bent per ongeluk naar de dwergenmeet gegaan ipv een speeddate?
Niet per se onrealistisch. Ken een meisje dat net haar diploma SPH heeft gehaald en ook zulke berichtjes typt. En als ik sommige meisjes bij ons in de bieb hoor praten zijn er daar volgens mij veel meer van, ook op het hboquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Moogwai10 het volgende:
Oké, en wat vinden we van dit soort taalgebruik in berichtjes van een dame van een dating site:
"Als k zo.n enge film s.nachts /s,avonds kijk , Ben k liever met zn tweeen. T is natuurlijk wel eens gebeurt dat k na zo,n film alleen Mn bed in moet. Dan check k wel even of alles veilig is in huis.:-)
Programma,s als peter r de vries moet k Dus ook niet alleen kijken ..dat is gewoon realiteit."
De dame in kwestie zou 30 en HBO geschoold moeten zijn. Op de een of andere manier kan ik me daar weinig bij voorstellen, of zou ze echt gewoon helemaal ge-sms-whatsapp-ificeerd zijn de laatste jaren?
Instant afknapper.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Moogwai10 het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Moogwai10 het volgende:
Laten we er even van uit gaan dat haar ' knop niet werkt, en dat ze , gebruikt als vervanger. Dat kan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:54 schreef Moogwai10 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:33 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Laten we er even van uit gaan dat haar ' knop niet werkt, en dat ze , gebruikt als vervanger. Dat kan.
"Als k zo'n enge film 's nachts / 's avonds kijk , Ben k liever met z'n tweeen. 't is natuurlijk wel eens gebeurt dat k na zo'n film alleen M'n bed in moet. Dan check k wel even of alles veilig is in huis.:-)
Programma's als peter r de vries moet k Dus ook niet alleen kijken ..dat is gewoon realiteit."
Dat lijkt al heel wat beter. Laten we stellen dat je contact met haar legt, en je krijgt haar duidelijk gemaakt dat het ik is en niet k:
"Als ik zo'n enge film 's nachts / 's avonds kijk , Ben ik liever met z'n tweeen. 't is natuurlijk wel eens gebeurt dat ik na zo'n film alleen M'n bed in moet. Dan check ik wel even of alles veilig is in huis.:-)
Programma's als peter r de vries moet ik Dus ook niet alleen kijken ..dat is gewoon realiteit."
Dus, als je haar aanspreekt, neem een goedkoop, ¤5 toetsenbordje voor haar mee voor de eerste date, dan kan ze ook weer gewoon ' typen. Dat, en ik in plaats van k, maakt haar zin al gewoon normaal leesbaar.
Hier heb je ten minste nog geen hele verschrikkelijke spelling en grammaticale fouten. Alleen iemand met een stuk toetsenbord en een hekel aan ik.
Eeeh?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef MissGump het volgende:
ter geruststelling: nee, dat was natuurlijk geen officiële eis, dat was mijn constatering, er zijn hier werkelijk geen mannen boven de 1.80: hellup!!!
begrijp ik nou goed dat de speeddate zo vervelend was dat je daar ter plekke gaat fokken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:07 schreef MissGump het volgende:
Tja, als alle mannen onder de 1.80 zijn, wat moet je dan he?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:53 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat de speeddate zo vervelend was dat je daar ter plekke gaat fokken?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:33 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dus, als je haar aanspreekt, neem een goedkoop, ¤5 toetsenbordje voor haar mee voor de eerste date, dan kan ze ook weer gewoon ' typen. Dat, en ik in plaats van k, maakt haar zin al gewoon normaal leesbaar.
Hier heb je ten minste nog geen hele verschrikkelijke spelling en grammaticale fouten. Alleen iemand met een stuk toetsenbord en een hekel aan ik.
Er waren meer vrouwen dan mannen dus ik had regelmatig pauzes van 3 min tussendoor, nog net niet zo erg als tijdens de daadwerkelijke speeddate mijn telefoon heb pakken (al kreeg ik soms die neigingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:53 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat de speeddate zo vervelend was dat je daar ter plekke gaat fokken?
Op je knieën is in ieder geval het foute antwoordquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:54 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Tja, als alle mannen onder de 1.80 zijn, wat moet je dan he?
Meer vrouwen dan mannen? Dat had ik dan weer niet direct verwacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:05 schreef MissGump het volgende:
[..]
Er waren meer vrouwen dan mannen dus ik had regelmatig pauzes van 3 min tussendoor, nog net niet zo erg als tijdens de daadwerkelijke speeddate mijn telefoon heb pakken (al kreeg ik soms die neiging)
Vrouwen komen vaker in groepjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:13 schreef Metro2005 het volgende:
Meer vrouwen dan mannen? Dat had ik dan weer niet direct verwacht.
Denk ook dat vrouwen wellicht 'socialer' zijn in die zin dat ze makkelijk zo'n speeddate doen dan mannen?quote:
Denk het niet. De mannen die ik destijds eens bij een speeddate zag, waren nou niet heel sociaal.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Denk ook dat vrouwen wellicht 'socialer' zijn in die zin dat ze makkelijk zo'n speeddate doen dan mannen?
Het type vrouw wat er op speeddates afkomt is ook van een totaal ander slag dan het type man wat er op een speeddate afkomt, dat is tenminste wat ik gehoord heb van mensenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk ook dat vrouwen wellicht 'socialer' zijn in die zin dat ze makkelijk zo'n speeddate doen dan mannen?
Wel ideaal om daar als man heen te gaan dan, als je iets socialer bent dan de rest heb je al een streepje voorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk het niet. De mannen die ik destijds eens bij een speeddate zag, waren nou niet heel sociaal.Maar daar was een overschot aan mannen
Vrouwen met een streepje voorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wel ideaal om daar als man heen te gaan dan, als je iets socialer bent dan de rest heb je al een streepje voor![]()
en inderdaad wat silentchaos zegt, wellicht verschil in verwachtingen van mannen en vrouwen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met een streepje voor![]()
Oh wacht
Sorry, t'is vrijdag he
En nog een warme vrijdag ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen met een streepje voor![]()
Oh wacht
Sorry, t'is vrijdag he
Je maakt me nu alleen wel nieuwsgierig hoe lang je zelf bentquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:05 schreef MissGump het volgende:
[..]
Er waren meer vrouwen dan mannen dus ik had regelmatig pauzes van 3 min tussendoor, nog net niet zo erg als tijdens de daadwerkelijke speeddate mijn telefoon heb pakken (al kreeg ik soms die neiging)
Maar er zat niks bij de prima kerels of waren ze echt allemaal te kort? Ben je zelf zo lang dan ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:42 schreef MissGump het volgende:
[..]
En nog een warme vrijdag ook![]()
Er zouden eigenlijk ook meer mannen dan vrouwen zijn, maar van de 20 mannen die zich aangemeld hadden kwamen er maar 9 opdagen![]()
Ik had trouwens niet echt het idee dat de vrouwen enorm ambitieus waren, mannen wisselde nogal, van de übernerds tot eigenlijk best prima kerels
ben je wel langer dan 1.80?quote:
Nice. Heb ook wel eens iets dergelijks meegemaakt, en daar had ik nog wel de indruk dat de date mislukt was, bleek ze me zo leuk te vinden dat ze helemaal stil was gewordenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef nadepauze het volgende:
Nou tweede date met N-2 was op zijn zachtst gezegd interessant!
Deze diplomaat namens de Nederlandse overheid lust er pap van!
Wij afgesproken, ik had nog aangegeven, ik moet de tijd even in de gaten houden ivm laatste metro naar waar mijn auto staat geparkeerd. Afijn, ik kijk op mijn horloge, sh*t laatste metro gemist.
Okee geen probleem, ik pak wel een taxi, maar ik heb ook geen haast meer. Afijn, ik mee gelopen naar haar appartement. Ik nog geprobeerd te vragen of ik misschien op de bank kon crashen, maar nee dat vond ze maar niks. Ze begint mij plots ineens te zoenen en ipv op de bank mocht ik bij haar in bed overnachten![]()
Speechless!...
Ja? Je hebt haar flink laten schreeuwen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nice. Heb ook wel eens iets dergelijks meegemaakt, en daar had ik nog wel de indruk dat de date mislukt was, bleek ze me zo leuk te vinden dat ze helemaal stil was gewordenDat is later op die avond helemaal goedgemaakt
Als een speenvarkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? Je hebt haar flink laten schreeuwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |