Scrollen als een bezetene en ondertussen F5 rammelen op Fok! ...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:45 schreef _Dido_ het volgende:
Ik wil ook een online relatie. Met online seks
Ja en het was ook echt heel leuk met hem! Je hebt gelijk geloof ik, dankjewel!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze heb je dus tijdens het uitgaan ofzo ontmoet? Dus ken je hem al een beetje, of tenminste een indruk. Dus weinig echt engs aan lijkt me. Gewoon doen.
heb jij die?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt een whatsapp relatie hier ook onder?
Laat maarquote:
Nee ik toonde interesse in jouquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
heb jij die?
Met mevrouw roze crocs had ik ook een online relatie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Wat privé zaken waardoor ze emotioneel beïnvloed werd / moe was en niet helemaal aanwezig was die dagen.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ik toonde interesse in jou
ja ik snap m dus niet. FaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Ok ze had haar maandstonden ... en?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wat privé zaken waardoor ze emotioneel beïnvloed werd / moe was en niet helemaal aanwezig was die dagen.
Dan moet je of niet daten of die zorgen/emoties even parkeren voor na de date.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:03 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat privé zaken waardoor ze emotioneel beïnvloed werd / moe was en niet helemaal aanwezig was die dagen.
Zou je denken ja. Het was ook een tikkie ongemakkelijk omdat ik op mijn woorden moest letten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je of niet daten of die zorgen/emoties even parkeren voor na de date.
klinkt echt als een superstart jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:06 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Zou je denken ja. Het was ook een tikkie ongemakkelijk omdat ik op mijn woorden moest letten.
Maar je wil toch juist samen iets gaan doen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:47 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja maar... dan zijn we dus alsnog met zijn tweeën op een terras of in de kroeg. Is eng!
Maar jullie hebben vast gelijk. Ik begin vast met moed verzamelen
Ja.. ik wil hem graag zien maar vind het ook eng dus zocht een soort makkelijk oplossing. Bijvoorbeeld weer naar dezelfde kroeg gaan met vrienden en dan vragen of hij ook komt. Maar inmiddels geloof ik dat dat helemaal niet zo'n goed idee isquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je wil toch juist samen iets gaan doen?
Dan horen we wel hoe het afgelopen is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Ja.. ik wil hem graag zien maar vind het ook eng dus zocht een soort makkelijk oplossing. Bijvoorbeeld weer naar dezelfde kroeg gaan met vrienden en dan vragen of hij ook komt. Maar inmiddels geloof ik dat dat helemaal niet zo'n goed idee is![]()
Dus ik ga hem gewoon vragen of ie wat wil gaan drinken samen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noem het dan gewoon een meet in plaats van een date. Is de beladenheid weg, geen gigantisch verwachtingspatroon wat zich in je koppie aan het ontvouwen is, opgelost, slotje. Sjeesh.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Ja.. ik wil hem graag zien maar vind het ook eng dus zocht een soort makkelijk oplossing. Bijvoorbeeld weer naar dezelfde kroeg gaan met vrienden en dan vragen of hij ook komt. Maar inmiddels geloof ik dat dat helemaal niet zo'n goed idee is![]()
Dus ik ga hem gewoon vragen of ie wat wil gaan drinken samen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan gewoon tijdens de meet voor je hosselenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:
Eens met al het bovenstaande, plus het feit dat die mogelijke date waarschijnlijk zelf ook wel een beetje nerveus is als je wat gaat drinken. Niets menselijks is ons vreemd, toch?
Hier begint de zwoele warmte de zin in dates ook weer te beïnvloeden, heb alleen even geen zin in het datingsite geneuzel, vooral het berichten sturen. Zal de warmte wel zijn. (Nog bedankt voor de topictitel verandering modjes) Dus wie weet gaat Eef weer eens in het echt aan de hossel.
Date met Strateeg wordt waarschijnlijk het eerste weekend van augustus.
Een hoop woorden die zoveel betekenen als 'ik ben hitsig'.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef eefje801 het volgende:
Hier begint de zwoele warmte de zin in dates ook weer te beïnvloeden, heb alleen even geen zin in het datingsite geneuzel, vooral het berichten sturen. Zal de warmte wel zijn.
Niks mis mee toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een hoop woorden die zoveel betekenen als 'ik ben hitsig'.
Ik word er altijd minder hitsig vanquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef Silenus het volgende:
Oh, dat zeg ik ook niet. Denk wel dat iedereen hitsig is met dit weer, anders ben je gewoon niet gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |