Omdat ze al een keer of zes grandioos is misbruikt door kerels die haar vervolgens voor oud vuil hebben achtergelaten en daarom probeert te compenseren door de grote meid uit te hangen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, vast eentje die roept 'dat geen enkele vent haar aankan'.
Wat ook de reden is, mij stoot het eerder af ... en ik denk de meeste normale mannen/jongensquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze al een keer of zes grandioos is misbruikt door kerels die haar vervolgens voor oud vuil hebben achtergelaten en daarom probeert te compenseren door de grote meid uit te hangen.
Ze vind je niet aantrekkelijk ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:58 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik heb al enkele maanden via Skype contact met een meisje en het is heel gezellig. We hebben elkaar 2 keer gezien onder niet ideale omstandigheden. Zij zegt online de klik wel te voelen maar in het echt nog niet. Het lijkt online goed te klikken. Is dit het een geval pech gehad en vergeet het maar dat er meer in zit?
Tenzij je alleen maar een online-relatie wil natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Online klik zegt weinig over offline () klik. Is het er in het echt niet, dan houdt het gewoon op.
Maar dan kan zij toch ook zeggen dat het gewoon niet gaat werken in plaats van vaag te zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Online klik zegt weinig over offline () klik. Is het er in het echt niet, dan houdt het gewoon op.
Daar heb je een punt. Veel duidelijker kan ook niet eigenlijk. Er zijn wat zaken die haar nu tijdelijk beïnvloeden waardoor ze twijfelt waar het aan ligt. Dat zorgde er deels ook voor dat die 2 dates niet helemaal ideaal verliepen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo is ze vaag? ze zegt dat het online klikt en offline niet. Niets vaag aan lijkt me zo.
Kijk.. dat is nu wel vaag gelulquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Veel duidelijker kan ook niet eigenlijk. Er zijn wat zaken die haar nu tijdelijk beïnvloeden waardoor ze twijfelt waar het aan ligt. Dat zorgde er deels ook voor dat die 2 dates niet helemaal ideaal verliepen.
Wat hierboven staat. En stop met overanalyseren. Heb je niks aan, kijk eerst maar eens hoe het uit gaat pakken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef mugumquomp het volgende:
Hoi!Ik ben nieuw hier, hoop dat jullie goeie adviezen hebben voor me
Ik ben echt een sukkeltje op dating gebied.
Dit weekend leuke jongen ontmoet, mijn nummer gegeven. Sindsdien paar keer gesproken via whatsapp en facebook. Alles tot nu toe op zijn initiatief. Nu wil ik zelf ook wel wat initiatief tonen. Ik wil hem alleen niet aanmoedigen nog meer te gaan whatsappen, ik wil hem eigenlijk gewoon 'in het echt' zien.
Als er dan zo'n lange aanloop is en we al heel veel toffe gesprekken hebben gehad dan komen er voor mijn gevoel veel te veel verwachtingen bij en word ik nog zenuwachtiger of zeg ik zelfs af.
Eigenlijk wil ik hem ook graag voor zijn (niet dat ik zeker weet dat hij me gaat uit zal vragen natuurlijk) zodat ik kan kiezen wat we doen haha. Ik zie hem geloof ik liever eerst nog een keer in een wat relaxter sfeer.
SAMENVATTING:![]()
Mijn vraag aan jullie is dus of jullie ideeën hebben over wat ik aan hem kan voorstellen om te doen wat niet meteen een officiële date is.
quote:
quote:
Wat wil je dan? met zijn vrienden of met jouw vrienden erbij?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:47 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja maar... dan zijn we dus alsnog met zijn tweeën op een terras of in de kroeg. Is eng!
Maar jullie hebben vast gelijk. Ik begin vast met moed verzamelen
Tsja.. ik heb geloof ik te lang in mijn comfortzone gezeten bij m'n studentenvereniging. Daar heb je al dat enge begin niet, ken je elkaar eigenlijk altijd al voordat het meer wordtquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat wil je dan? met zijn vrienden of met jouw vrienden erbij?
Vraag dan of ie eens mee gaat stappen ofzo. Veel anders blijft er niet over he.
Deze heb je dus tijdens het uitgaan ofzo ontmoet? Dus ken je hem al een beetje, of tenminste een indruk. Dus weinig echt engs aan lijkt me. Gewoon doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:52 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Tsja.. ik heb geloof ik te lang in mijn comfortzone gezeten bij m'n studentenvereniging. Daar heb je al dat enge begin niet, ken je elkaar eigenlijk altijd al voordat het meer wordt
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:45 schreef _Dido_ het volgende:
Ik wil ook een online relatie. Met online seks
Mits pikante foto'squote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valt een whatsapp relatie hier ook onder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |