maar buiten op het terras zitten ... fruitjes, ijsjes, roze wijntje lekker koel, radio een beetje aan ... njaquote:
buikscheetjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:13 schreef SilentChaos het volgende:
Er gaat niks boven plakkerige zweetseks met dit weer
Maar dat zal wel aan mij liggen
Dat werkt ook in de winter!quote:
Tsja. Daten/relatie/etc werkt gewoon niet als het niet van twee kanten komt, wat de reden daarvan ook is. Simpel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:57 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Beetje jammer wel voor hem dat hij daarop aafgewezen wordt.
Zeg niet dat ik het niet snap van jou en ie bent geen filantropische instellingmaar voor hem is het rot.
Offline gedeelte overslaan en groeienquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Online klik zegt weinig over offline () klik. Is het er in het echt niet, dan houdt het gewoon op.
Je bent in ieder geval duidelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:42 schreef _Dido_ het volgende:
Kreeg twee keer (vandaag en een paar dagen geleden) een interessebericht van dezelfde persoon op RP, die ook nog eens een full membership had en dus gewoon een normaal bericht had kunnen sturen en toch stuur ik een zelfgetikt geen-interesseberichtje terugIk ben te goed voor deze wereld
Niets terugkrijgen is ook heel duidelijkquote:
Dat laatste vooral. Ik stuurde zelf altijd wel wat als ik niet geïnteresseerd was. Maar andersom? Zelden iets gekregen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Niets terugkrijgen is ook heel duidelijkMaar ook onbeschoft.
Mjah, als ik 1 berichtje had gestuurd en ik kreeg geen reactie wist ik al genoeg. Dan ga ik er ook niet meer moeite in stekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:12 schreef _Dido_ het volgende:
Goh, wat ik dan weer zó vervelend vind is dat iemand niet snapt dat ik met een reden niets meer terugstuur op een gegeven moment en dan toch gewoon berichtjes blijft sturen.
RP? Ja, netjes. Maar als je dagelijks meerdere (lange) berichten krijgt ga je ze echt niet allemaal één voor één afwimpelen met met een zelfgeschreven berichtje. Daar is de zin ook snel vanaf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Niets terugkrijgen is ook heel duidelijkMaar ook onbeschoft.
Daar heb je als v die een v zoekt geen last vanquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
RP? Ja, netjes. Maar als je dagelijks meerdere (lange) berichten krijgt ga je ze echt niet allemaal één voor één afwimpelen met met een zelfgeschreven berichtje. Daar is de zin ook snel vanaf.
Daar heb ik zo'n hekel aan, als je full member bent neem dan ook de moeite om gewoon een berichtje te tikken. Als ze dan alleen maar een interesse berichtje sturen en het is niks, dan ga ik ook echt niet de moeite nemen om iets te tikken, dan gaat er gewoon een standaard geen interesse berichtje terug.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:42 schreef _Dido_ het volgende:
Kreeg twee keer (vandaag en een paar dagen geleden) een interessebericht van dezelfde persoon op RP, die ook nog eens een full membership had en dus gewoon een normaal bericht had kunnen sturen en toch stuur ik een zelfgetikt geen-interesseberichtje terugIk ben te goed voor deze wereld
Ja vooral dáárom voel ik me te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan, als je full member bent neem dan ook de moeite om gewoon een berichtje te tikken. Als ze dan alleen maar een interesse berichtje sturen en het is niks, dan ga ik ook echt niet de moeite nemen om iets te tikken, dan gaat er gewoon een standaard geen interesse berichtje terug.
Kon niet beter.... Ach ik wacht het rustig af. Het is online leuk en gezellig en ik zie wel waar het eindigt. Qua karakter matcht het wel en als het op uiterlijk fout gaat verander ik daar weinig aan.quote:
Kan mij weinig voorstellen bij een speeddate sessie eigenlijk. Werkt dat echt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef MissGump het volgende:
Vanavond het speeddaten, het gaat zo waar door! Ben benieuwd, de voorpret maakt het iig al de moeite waard
Ja!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:04 schreef Wolken het volgende:
[..]
We gaan gewoon tijdens de meet voor je hosselen
Yep..zie hierbovenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een hoop woorden die zoveel betekenen als 'ik ben hitsig'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |