En mijn verhaal, onder spoiler want weer langquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:17 schreef Fee-nix het volgende:
Hoi allemaal, ik ben helemaal niet bijgelezen in dit topic, maar ik wil hier wel graag mijn verhaal doen. Ben bezig met wat dingetjes van me af te schrijven. Eerder al in 'Hoe gaat het met ons', maar volgens mij past dit verhaal beter hier. Het gaat over m'n zoontje van 3.
Ik denk dat ik alleen eerst even dit topic sluit... want ik zie dat er nog maar 2 posts over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:19 schreef Fee-nix het volgende:
Mijn laatste post:
[..]
En mijn verhaal, onder spoiler want weer lang:
Indrukwekkend verhaal fee, ik kan niets zinnigs toevoegen, ik vind dat je het erg helder verwoordt. Het lijkt mij een moeilijke situatie, inderdaad vanwege dat telkens veranderende toekomstperspectief en het feit dat je voor je kindje het beste wilt. Maar volgens mij heeft J. het hartstikke goed bij jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het lijkt me heel zwaar en intensief om zo de hele dag met hem bezig te zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:03 schreef Fee-nix het volgende:
Dank jullie. Ik moet zeggen dat ik ook best wel uit kijk naar het moment dat J naar het dagverblijf gaat... Het is zo intensief om met hem om te gaan, vooral vanwege de beperking qua taal en het feit dat ik continu hem taal aan t leren ben en mijn zinnen aanpas aan zijn niveau.
Maar ook qua gedrag is hij 'bijzonder'. Ik hoop dat ze op het dagverblijf mij daar ook in kunnen steunen.
Wat een verhaal Fee, maar wat goed dat hij naar het kdv gaat. Je zult zien dat niet alleen hij, maar ook jij profijt van zal hebben. Wij zijn zo blij dat meisje naar de opvang gaat, het ontlast ons enorm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:03 schreef Fee-nix het volgende:
Dank jullie. Ik moet zeggen dat ik ook best wel uit kijk naar het moment dat J naar het dagverblijf gaat... Het is zo intensief om met hem om te gaan, vooral vanwege de beperking qua taal en het feit dat ik continu hem taal aan t leren ben en mijn zinnen aanpas aan zijn niveau.
Maar ook qua gedrag is hij 'bijzonder'. Ik hoop dat ze op het dagverblijf mij daar ook in kunnen steunen.
ach arm meisje. en het ging zo goed!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:00 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Wat een verhaal Fee, maar wat goed dat hij naar het kdv gaat. Je zult zien dat niet alleen hij, maar ook jij profijt van zal hebben. Wij zijn zo blij dat meisje naar de opvang gaat, het ontlast ons enorm.
Hier gaat het overigens wat minder. Sinds een week of twee is meisje aan het kwakkelen. Af en toe hoge koorts, slecht willen eten. Passief en veel slapen. Vanmiddag zijn we bij de KA geweest en er sluimert toch weer iets in d'r longetjes. Je raad het al, antibiotica...
Ik geloof dat ze net 6 weken er vanaf was.
Ligorthese net maar weer uit bed gehaald, kan ze tenminste op haar zij liggen en kan ze wat makkelijker hoesten.
Erg jammer, het leek even zo goed te gaan.
We kunnen dit gekwakkel nu ook even niet gebruiken, komend weekend zijn we namelijk van plan te gaan verhuizen.
Hopen dat de antibiotica snel gaat werken.
uhhhh, nee nu even nog niet. Ik ben 's ochtends vaak om 6 uur er al uit, zodat ik vroeg op m'n werk ben. Op tijd naar huis, eten en dan klussen tot een uurtje of half tien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Kom je nog een beetje aan jezelf toe, UD?
Ik merk wel dat ik geen 18 meer benquote:Op woensdag 17 juli 2013 07:12 schreef livelink het volgende:
UD, wat is het toch zwaar voor jullie. Wat Rockabella zegt, hou je het zelf nog wel een beetje vol?
Hopelijk slaat de antibiotica snel aan voor jullie en jullie meisje.
Dank je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:03 schreef Nijna het volgende:
Mooi geworden zeg! Echte meidenkleuren! Super.
Succes met verhuizen en beterschap voor meisje, hopelijk knapt ze gauw op!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:18 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Dank je.
De kleuren zijn zoals ze het nu ook heeft, inderdaad echte meisjeskleuren.
Zo zag de kamer er in mei nog uit:
[ afbeelding ]
Oke wel fijn dat ze het meteen checken. En ookal is het waarschijnlijk niet erfelijk is zou er toch niet gerust op zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:04 schreef Fee-nix het volgende:
Ferrari, dat was inderdaad heel erg schrikken ja...
Het kan niet in de baarmoeder al onderzocht worden. Bij S is er navelstrengbloed afgenomen om direct te testen op CHT. Ik neem aan dat we dat de volgende keer weer zullen doen. Maar omdat het (hoogstwaarschijnlijk) dus niet erfelijk is, is de kans zo'n 1 op 3000 geloof ik (zoals bij ieder ander).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |