is ze hier nu aan het smizen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:32 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Tyra Banks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, haar b00bettes en haar 0gen poppen er haast uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vermoed een relatie tussen haar blik en een héle strakke spandex
quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, haar b00bettes en haar 0gen poppen er haast uit
Ze lijkt wel steeds meer op Miss J!quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:32 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Tyra Banks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt ook door de maquillage (hier geleerd).quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Cynix ® het volgende:
Er is in ieder geval flink aan die waffel geknutseld. Een wassen beeld heeft meer uitstraling.
Welke minuut dan, hoef ik niet alles te kijken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef jcdragon het volgende:
Taylor Swift slaat zichzelf tand uit de mond![]()
3:54quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke minuut dan, hoef ik niet alles te kijken?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:14 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oh ik wil hier even Robbie Williams verexcuseren... ook al staat ie dik en lelijk op de foto, in het echt is hij TE leuk
Tnx, ik ben geen fan verderquote:
Ik ook niet.quote:
Dat was best lomp, aan de andere kant ze ging op in haar showquote:
Dit is echt geen Rihanna, tenminste niet "DE" Rhihanna.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:39 schreef sherezade het volgende:
Rihanna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit is echt geen Rihanna, tenminste niet "DE" Rhihanna.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit is echt geen Rihanna, tenminste niet "DE" Rhihanna.
Ik heb niets gezien. Het viel in ieder geval niet op.quote:
Oja, verdomd zeg. Die kan er wat van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt er wel op!
Zei spuit 11, t gaat trager op een telefoon!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
Eentje uit de oude doos...
[ afbeelding ]
Foei! Arnold Schwarzenegger..
Vorig jaar tijdens het carnaval daar zijn er soortgelijke foto's van haar gemaakt...quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, verdomd zeg. Die kan er wat van.
Jeetje, zijn ringvinger lijkt er echt IN te zittenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij Celebs onflatteus op de kiek!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:55 schreef Queens het volgende:
[..]
Jeetje, zijn ringvinger lijkt er echt IN te zitten
Zonder dat pijltje had ik hem nooit herkend!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ook wel in de Lelijke outfitjes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo haar, waar ga je met Oprah heen?
[ afbeelding ]
Haar benen hebben een hele andere kleur als haar voetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:31 schreef SEMTEX het volgende:
Hallo haar, waar ga je met Oprah heen?
[ afbeelding ]
Weinig rokken gedragen in de zon of zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef Mryc het volgende:
Haar benen hebben een hele andere kleur als haar voeten
Heeft te maken met hoe de flitser is gericht op haar lijf, direct op haar middenlijf.. hens de donkere voeten en handen..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef Mryc het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Bij haar achterste been stopt die lijn ook precies boven haar enkel. Volgens mij heeft ze gewoon veel broeken gedragen met pumps (of igg open schoenen) waardoor je kleurverschil krijgt. Dat is helaas ook eigen ervaringquote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heeft te maken met hoe de flitser is gericht op haar lijf, direct op haar middenlijf.. hens de donkere voeten en handen..
Maar die vind ik er ook leuk uitzienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het net Miss Piggymaar kan aan mij liggen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die vind ik er ook leuk uitzien
Ik heb dat ook als ik bruin ben. Mijn kuiten blijven wit, maar mijn voeten worden wel heel bruin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:12 schreef Mryc het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Jezus, wat een lelijk wijf. Kijk die armen. En dat hoofd![]()
[ [url=h]afbeelding[/url] ]
Probeer het zelf na 6km hardlopend door rivieren en over heuvels baggerenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
Je hebt er wel eens beter op gestaan, meid
Dat durf ik niet met mijn kleine vagina, daar heb je ballen voor nodigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Probeer het zelf na 6km hardlopend door rivieren en over heuvels baggeren
Toppuntje wel, deze foto.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja. Een eckten celeb, naar het schijnt.
Ik doe het je niet na hoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het een hilarische foto! Ben er nog trots op ook. En ach, hell, iemand vroeg me bij die foto 'of dat spieren waren ofzo'. Nah, gewoon drillend vet hoor
Ik word ook niet elke ochtend wakker met mijn haar in model, en hardlopen levert dit soort foto's op. Such is life!
Maar ik ben wel helemaal vereerd dat ik het tot 'celeb' heb geschopt nu, ik post zelfs in SHO. Fucking quote alert. Nou ja, ga maar weer over tot de orde van de dag. Eckten celebs!
Volgens mij heb ik alleen máár van dat soort hardloopfoto'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Probeer het zelf na 6km hardlopend door rivieren en over heuvels baggeren
Toppuntje wel, deze foto.
Nou ik vind het geen porum! Zo, het kan maar gezegd zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Turbomuis het volgende:
Beyoncé doet een Miley.
Niet per se onflatteus, maar .... anders... kweenie
[ link | afbeelding ]
D'r pruik hangt nog in die ventilator denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:31 schreef Noek het volgende:
Ik denk niet eens dat ze een ander kapsel heeft, denk dat ze even geen extensions in heeft of geen pruik want die draagt ze ook wel.
Never stand too close to a Fanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r pruik hangt nog in die ventilator denk ik
Ik moest lachenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Never stand too close to a Fan![]()
Ze hebben wel meer tijd voor seks, want ze hoeven niet elke ochtend hun haar in de krullers te zetten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef sherezade het volgende:
Ik hoop niet dat ze nu die fase in gaat als geëmancipeerde ''stoere''vrouw en gaat rond neuzelen dat vrouwen met kort haar sexy zijn
Volgens mij hoefde ze dat sowieso niet en had ze voor iedere gelegenheid een andere pruik in de startblokken en ja nog maar af te wachten wat manlief ervan vindt hequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer tijd voor seks, want ze hoeven niet elke ochtend hun haar in de krullers te zetten.
Met eigen krullen hoeft dat niet. Ik heb altijd begrepen dat vrouwen met kort haar juist meer werk hebben, fohnen en zo. Ik schud 's morgens een keer met mijn handen door mijn krullen en klaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer tijd voor seks, want ze hoeven niet elke ochtend hun haar in de krullers te zetten.
Wie is deze gast en wat heeft hij met Biejons gedaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Turbomuis het volgende:
Beyoncé doet een Miley.
[ link | afbeelding ]
Kort haar is serious business!quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Never stand too close to a Fan![]()
Gorgeous! Zo zie je maar weer dat mooie vrouwen hier prima mee wegkomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Turbomuis het volgende:
Beyoncé doet een Miley.
[ link | afbeelding ]
Al een eeuwigheid rock steady?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe zit dat nou toch met Oop en Stedman?
Ja maar een jaar ofwat geleden gingen ze dan weer ineens scheiden en had Stedz een zak geld gekregen om er immer over te zwijgen?quote:
Oeh ik ben duidelijk niet op de hoogtequote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar een jaar ofwat geleden gingen ze dan weer ineens scheiden en had Stedz een zak geld gekregen om er immer over te zwijgen?
Nou ja ik ook niet, want ze lijken dus heel de tijd rock-steady enzo! Ik snap er niks meer van.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh ik ben duidelijk niet op de hoogte
scheiden? en dat terwijl ze nooit getrouwd zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar een jaar ofwat geleden gingen ze dan weer ineens scheiden en had Stedz een zak geld gekregen om er immer over te zwijgen?
Idd zoals bij Emma Watson of Natalie Portman. Daar stond het beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:15 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het niet bij haar passen. Beyonce is mooi, maar haar trekken in haar gezicht zijn niet heel fijntjes. Ik vind zulke hele korte kapsels eigenlijk alleen mooi staan bij frele vrouwtjes met elven gezichtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |