Dat is interessequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?Egypte? Marokko?Tunesie? Geen Turk he? Ben je in Turkije geweest ?mooi he? Wat ga je maken vanavond?
wtfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?Egypte? Marokko?Tunesie? Geen Turk he? Ben je in Turkije geweest ?mooi he? Wat ga je maken vanavond?
Spannend, omw.quote:
Wuut? Ben je geen Turksequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik verkeerde al mijn leven in de illusie dat een Tannoor iets typisch voor Zuid-Irak was, bljkt de halve wereld het te kennenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:11 schreef Aloulou het volgende:
Slata meshwiya oftewel "gegrilde salade" als voorafje of tussendoor..vers gebarbecuede pepers (moeten beetje pittig zijn), tomaten en knoflook. Vervolgens fijn gestampt met zo'n rollertje...olijfolie erbij en nog wat stukjes ei of tonijn, en natuurlijk olijven erop![]()
Soort van "tapa":
[ afbeelding ]
En dan eten met versgebakken "tabouna" brood van Tante Fatma (voor de Marokkanen: "tabouna" betekent bij ons niet wat het bij jullie betekent):
[ afbeelding ]
Gelijk zin in vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
Ben al zo vaak naar de fysio geweest... Het helpt niet...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn vakgebied eh.Al een afspraak gemaakt met de ergotherapeut?
Fysio.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben al zo vaak naar de fysio geweest... Het helpt niet...BIj 1 fysio heb ik 4 maanden gelopen, soms 2 x in de week....
Lekker eten moet gedeeld worden.....zullen ze wel gedacht hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik verkeerde al mijn leven in de illusie dat een Tannoor iets typisch voor Zuid-Irak was, bljkt de halve wereld het te kennen
Nou ja, overal lekker brood dus
Het beste vak ooit.quote:
Bekijk anders ook even dit documentje:quote:CANS (klachten aan arm, nek en/of schouder)
Mevrouw Dassen is 26 jaar en heeft pijnklachten aan nek, schouder, pols en hand. In vaktaal spreken we dan over CANS (Complaints of the Arm, Neck and/of Schoulder); voorheen werd vaak de term RSI gebruikt. Mevrouw werkt fulltime als secretaresse. De klachten ontstaan met name tijdens het werken met de computer, lezen en schrijven. De pijn neemt af na een periode van rust. De ergotherapeut brengt samen met mevrouw de risicofactoren in kaart waardoor de klachten ontstaan, verergeren of in stand blijven. Vervolgens richt de ergotherapie zich op het herstel van de balans tussen belasting-belastbaarheid, het trainen van de houding, het nemen van pauzes, pijnmanagement, het verbeteren van ergonomie (werkomstandigheden, bijvoorbeeld de hoogte van het bureaublad en stand van de bureaustoel) en de inzet van hulpmiddelen.
quote:
Oh dat.. Heb aangepaste toetsenbord, touchmouse pad, special bureaustoel.. Het speelt op als ik pyschische stress hebquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het beste vak ooit.
Voorbeeld wat een ET met je kan doen:
[..]
Okok. Maar gebruik je het ook op de juiste manier? Wel kut trouwens dat het opspeelt als je psychische stress hebt. Hmm. Ik wil wel een keer je werkplek komen observeren, om te kijken of het werkelijk goed is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh dat.. Heb aangepaste toetsenbord, touchmouse pad, special bureaustoel.. Het speelt op als ik pyschische stress hebDat had ik vorige week even
![]()
Heb ook workpace
Awhh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:05 schreef Ambipur het volgende:
Klinker, bij mij komt het omdat ik niet weet hoe te ontspannenTeach me.
Gewoon oreolasagna maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
JFM, is dit bezoekwaardig? [ afbeelding ]
holy. shit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon oreolasagna maken.
http://imgur.com/gallery/t12eZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |