Ben al zo vaak naar de fysio geweest... Het helpt niet...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn vakgebied eh.Al een afspraak gemaakt met de ergotherapeut?
Fysio.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben al zo vaak naar de fysio geweest... Het helpt niet...BIj 1 fysio heb ik 4 maanden gelopen, soms 2 x in de week....
Lekker eten moet gedeeld worden.....zullen ze wel gedacht hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik verkeerde al mijn leven in de illusie dat een Tannoor iets typisch voor Zuid-Irak was, bljkt de halve wereld het te kennen
Nou ja, overal lekker brood dus
Het beste vak ooit.quote:
Bekijk anders ook even dit documentje:quote:CANS (klachten aan arm, nek en/of schouder)
Mevrouw Dassen is 26 jaar en heeft pijnklachten aan nek, schouder, pols en hand. In vaktaal spreken we dan over CANS (Complaints of the Arm, Neck and/of Schoulder); voorheen werd vaak de term RSI gebruikt. Mevrouw werkt fulltime als secretaresse. De klachten ontstaan met name tijdens het werken met de computer, lezen en schrijven. De pijn neemt af na een periode van rust. De ergotherapeut brengt samen met mevrouw de risicofactoren in kaart waardoor de klachten ontstaan, verergeren of in stand blijven. Vervolgens richt de ergotherapie zich op het herstel van de balans tussen belasting-belastbaarheid, het trainen van de houding, het nemen van pauzes, pijnmanagement, het verbeteren van ergonomie (werkomstandigheden, bijvoorbeeld de hoogte van het bureaublad en stand van de bureaustoel) en de inzet van hulpmiddelen.
quote:
Oh dat.. Heb aangepaste toetsenbord, touchmouse pad, special bureaustoel.. Het speelt op als ik pyschische stress hebquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het beste vak ooit.
Voorbeeld wat een ET met je kan doen:
[..]
Okok. Maar gebruik je het ook op de juiste manier? Wel kut trouwens dat het opspeelt als je psychische stress hebt. Hmm. Ik wil wel een keer je werkplek komen observeren, om te kijken of het werkelijk goed is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh dat.. Heb aangepaste toetsenbord, touchmouse pad, special bureaustoel.. Het speelt op als ik pyschische stress hebDat had ik vorige week even
![]()
Heb ook workpace
Awhh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:05 schreef Ambipur het volgende:
Klinker, bij mij komt het omdat ik niet weet hoe te ontspannenTeach me.
Gewoon oreolasagna maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:53 schreef Ambipur het volgende:
JFM, is dit bezoekwaardig? [ afbeelding ]
holy. shit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon oreolasagna maken.
http://imgur.com/gallery/t12eZ
Je moet een paar dingen voor me meenemenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga het maken op vakantie.!
Vertel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je moet een paar dingen voor me meenemen
Echt typisch weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet even research doen, imma let you know
Jawelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt typisch weer.Zeggen dat je dingen wil maar nog niet weten wat.
Ik ga overal zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jawelweet alleen niet of ze die verkopen in de streek waar jij zal bevinden.
Haten jonge
Je gaat niet zijn waar ik was, toen ik daar wasquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef Ambipur het volgende:
Moeten jullie in Iran ook gesluierd lopen?
Ja maar niet teveel, en lange tuniekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon sjaal overhet hoofd mag ook toch?
Cool..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel, en lange tuniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |