Come to the dark side....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik was zo vastbesloten vandaag te vasten. Het is me niet gegund ofzo.
Moesten jullie maar stoppen! Mijn zondes op jullie!quote:
Zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Aloulou het volgende:
Haal de dag in de winter in, stuk minder lang de dag
quote:
Ambi. Dat is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zat ik inderdaad ook aan te denken.
Maar dan is het zo.. alleen.
[..]Wat is daar allemaal te vinden?
IT'S ALL FOR FREE WOMAN!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Ik wil graag een proefabonnement.
Heb ook weleens dagen ingehaald buiten ramadan om.....damn, dacht dat ik kapot ging. Was veel zwaarderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zat ik inderdaad ook aan te denken.
Maar dan is het zo.. alleen.
quote:
Daarom, dat is wel naar, maarrrr je kan uiteindelijk veeeel vroeger eten dus het valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Heb ook weleens dagen ingehaald buiten ramadan om.....damn, dacht dat ik kapot ging. Was veel zwaarder
quote:
Waar moet ik heen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef Ambipur het volgende:
Wat raar.. Mensen die je niet aan durven te kijken.Onzeker mannen zijn echt zo onaantrekkelijk....
[..]Tot straks
Misschien doen ze mee aan ramadan. Of ben je te aantrekkelijk voor zequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef Ambipur het volgende:
Wat raar.. Mensen die je niet aan durven te kijken.Onzeker mannen zijn echt zo onaantrekkelijk....
Dit was een Nederlanderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien doen ze mee aan ramadan. Of ben je te aantrekkelijk voor ze
Turkse mannen zijn erger. Ging net dingen kopen en ik moest 10 vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit was een NederlanderNee. Denk dat hij heel erg onzeker was, ik zocht gewoon normaal oogcontact en dat trok hij niet, echt weird.
zoals?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Turkse mannen zijn erger. Ging net dingen kopen en ik moest 10 vragen beantwoorden
Waar kom je vandaan?Egypte? Marokko?Tunesie? Geen Turk he? Ben je in Turkije geweest ?mooi he? Wat ga je maken vanavond?quote:
Dat is interessequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?Egypte? Marokko?Tunesie? Geen Turk he? Ben je in Turkije geweest ?mooi he? Wat ga je maken vanavond?
wtfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan?Egypte? Marokko?Tunesie? Geen Turk he? Ben je in Turkije geweest ?mooi he? Wat ga je maken vanavond?
Spannend, omw.quote:
Wuut? Ben je geen Turksequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik verkeerde al mijn leven in de illusie dat een Tannoor iets typisch voor Zuid-Irak was, bljkt de halve wereld het te kennenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:11 schreef Aloulou het volgende:
Slata meshwiya oftewel "gegrilde salade" als voorafje of tussendoor..vers gebarbecuede pepers (moeten beetje pittig zijn), tomaten en knoflook. Vervolgens fijn gestampt met zo'n rollertje...olijfolie erbij en nog wat stukjes ei of tonijn, en natuurlijk olijven erop![]()
Soort van "tapa":
[ afbeelding ]
En dan eten met versgebakken "tabouna" brood van Tante Fatma (voor de Marokkanen: "tabouna" betekent bij ons niet wat het bij jullie betekent):
[ afbeelding ]
Gelijk zin in vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |