Nee. Als je niet kan ,kan je niet.quote:
Ik voel jequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Als je niet kan ,kan je niet.
Ik ook gedaan. Ben nu eten
Ging haast KOquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik voel jeIk word echt ziek dan altijd.
Come to the dark side....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En ik was zo vastbesloten vandaag te vasten. Het is me niet gegund ofzo.
Moesten jullie maar stoppen! Mijn zondes op jullie!quote:
Zat ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef Aloulou het volgende:
Haal de dag in de winter in, stuk minder lang de dag
quote:
Ambi. Dat is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zat ik inderdaad ook aan te denken.
Maar dan is het zo.. alleen.
[..]Wat is daar allemaal te vinden?
IT'S ALL FOR FREE WOMAN!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Ik wil graag een proefabonnement.
Heb ook weleens dagen ingehaald buiten ramadan om.....damn, dacht dat ik kapot ging. Was veel zwaarderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zat ik inderdaad ook aan te denken.
Maar dan is het zo.. alleen.
quote:
Daarom, dat is wel naar, maarrrr je kan uiteindelijk veeeel vroeger eten dus het valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:33 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Heb ook weleens dagen ingehaald buiten ramadan om.....damn, dacht dat ik kapot ging. Was veel zwaarder
quote:
Waar moet ik heen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef Ambipur het volgende:
Wat raar.. Mensen die je niet aan durven te kijken.Onzeker mannen zijn echt zo onaantrekkelijk....
[..]Tot straks
Misschien doen ze mee aan ramadan. Of ben je te aantrekkelijk voor zequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef Ambipur het volgende:
Wat raar.. Mensen die je niet aan durven te kijken.Onzeker mannen zijn echt zo onaantrekkelijk....
Dit was een Nederlanderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien doen ze mee aan ramadan. Of ben je te aantrekkelijk voor ze
Turkse mannen zijn erger. Ging net dingen kopen en ik moest 10 vragen beantwoordenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit was een NederlanderNee. Denk dat hij heel erg onzeker was, ik zocht gewoon normaal oogcontact en dat trok hij niet, echt weird.
zoals?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Turkse mannen zijn erger. Ging net dingen kopen en ik moest 10 vragen beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |