Je moet een paar dingen voor me meenemenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga het maken op vakantie.!
Vertel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je moet een paar dingen voor me meenemen
Echt typisch weer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Moet even research doen, imma let you know
Jawelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt typisch weer.Zeggen dat je dingen wil maar nog niet weten wat.
Ik ga overal zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jawelweet alleen niet of ze die verkopen in de streek waar jij zal bevinden.
Haten jonge
Je gaat niet zijn waar ik was, toen ik daar wasquote:
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef Ambipur het volgende:
Moeten jullie in Iran ook gesluierd lopen?
Ja maar niet teveel, en lange tuniekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon sjaal overhet hoofd mag ook toch?
Cool..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja maar niet teveel, en lange tuniek
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis en ga ze ook maken
Wel alles kunnen vinden? Zijn volgens mij echt US productenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis en ga ze ook maken
Ja, toen ik het zag dacht ik dat ook en klikte ik het weg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel alles kunnen vinden? Zijn volgens mij echt US producten
Niet de lasagnequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel alles kunnen vinden? Zijn volgens mij echt US producten
Opsommend gaat het dus nergens over en doet het niks nuttigs. Het is meer de saamhorigheid die het kweekt. Je moslim voelen omdat je mee doet met je mede-moslims.quote:Ramewhattewatdan?!
- Moslims vasten dan van zonsopkomst tot iets na zonsondergang, en mogen dan niet eten, drinken, seks hebben en moeten zich van allerlei soorten fysieke lusten onthouden.
Waarom dan?!
- Meestal krijgt men het antwoord dat de moslims het doen om te weten hoe het is om arm te zijn en met ze mee te leven, dit is één van de vele redenen, maar niet DE reden.
Het vasten in de Islam is een voortzetting van het vasten net zoals in de andere Abrahamitische godsdiensten, alleen dan dat er concretere regels zijn waarvan niet afgeweken mag worden, gedurende een maand:
Vers van de Koran:
quote:
O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Hadith over het vasten:
quote:
"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |