Ik ben al wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik val altijd stil als bepaalde mensen posten
Hahahaha you know damn well it's not youquote:
Wij sparen ze op! Maar ik vreesde al met grote vrezen, ze hadden op het hoogtepunt moeten stoppen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Het voelt al mega als middag!
Dexter al gezien?
Ik vind het tegenvallen
We hebben een tv buitenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:10 schreef Pagan het volgende:
We sparen een paar Dexters op, met zulk lekker weer hebben we geen zin om binnen te gaan zitten.
Op de Formule 1 na dan.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hebben een tv buitenIdeaal met de Tour de France, of lekker 's avonds!
Bij Breaking Bad zitten we nu ook op een heel taai stuk, wordt dat nog beter?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja, na het seizoen met John Lithgow had de stop er uit gemoeten.
Jammer.
X-Files was juist op zijn best seizoen 6/7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Breaking Bad zitten we nu ook op een heel taai stuk, wordt dat nog beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breaking Bad heb ik echt met HEEL veel pijn en moeite seizoen 1 van afgekeken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Euhm bij de tv staat gewoon een tuinsetje, de oude bank staat wel in de tuin jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat ook wel wat ver gaan haha, gezellig samen buiten tv kijken. Ook een oud bankstel daar staan dan Luts?
Ik vind het vooral een enorme 'stomme sukkel eigen schuld' serie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Breaking Bad heb ik echt met HEEL veel pijn en moeite seizoen 1 van afgekeken
Maar je hebt wel meer zon nu toch? Dat is ook wel fijn!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Dat mis ik trouwens wel echt, in mijn oude appartement had ik een oude bank buiten staan, want mijn balkon was met dak, nu heb ik geen bovenbalkon, dus kan dat niet ivm regen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Pagan het volgende:
BrBa wordt echt geniaal. 11 Augustus beginnen de laatste 8 afleveringen. Seizoen 5b.
Dat dan weer net nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Och, zijn pacemaker, tv is belangrijker toch?
Maar hebben jullie dan echt een oude tv buiten staan?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel meer zon nu toch? Dat is ook wel fijn!
Anders konden ze geen seizoen twee melken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha happy end, daar is het de serie niet voor toch?
Ik ging na 3 afleveringen al correct voorspellen, nou, dan kan ik net zo goed niet kijken.
Bij Breaking Bad vind ik geen enkele hoofdrolspeler sympathiek. Om over lekker nog maar te zwijgen.
Heb je American Horror Story gezien?
Die had ik wel zo gekeken, 2 seizoenen, in 2 weken of zo
Dan kijken we nog maar ff stug door. Vind vooral de scheikundige verwijzingen leuk eigenlijk /nerdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Pagan het volgende:
BrBa wordt echt geniaal. 11 Augustus beginnen de laatste 8 afleveringen. Seizoen 5b.
Oh dat doet me dan weer niksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond dat gehoest in Breaking Bad seizoen 1 echt zo onwijs goor dat ik er gewoon amper naar kon kijken![]()
Ja tis wel horror hoor maar toffe horror.
Vind ik. Maar ik hou dan ook echt van horror.
Pushing Daisies ken je vast wel al?
Zelfs Saul Goodman niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha happy end, daar is het de serie niet voor toch?
Ik ging na 3 afleveringen al correct voorspellen, nou, dan kan ik net zo goed niet kijken.
Bij Breaking Bad vind ik geen enkele hoofdrolspeler sympathiek. Om over lekker nog maar te zwijgen.
Heb je American Horror Story gezien?
Die had ik wel zo gekeken, 2 seizoenen, in 2 weken of zo
Waar ben je nu, welk seizoen? Een zwarte man die iemand doodschiet is wat weinig houvast, dat gebeurt wel vaker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kijken we nog maar ff stug door. Vind vooral de scheikundige verwijzingen leuk eigenlijk /nerd
Call Saulquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zelfs Saul Goodman niet?![]()
Waarom zet je geen tuinbank op je balkon, dan hoef je alleen de kussens maar op te bergen.
We zijn een tijdje geleden dus gestopt, je vraagt aardig wat van m'n geheugen nuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waar ben je nu, welk seizoen? Een zwarte man die iemand doodschiet is wat weinig houvast, dat gebeurt wel vaker.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zijn een tijdje geleden dus gestopt, je vraagt aardig wat van m'n geheugen nuSeizoen en zo heb ik geen idee van.
In de loods, het is die priester volgens mij. Ze hebben achter een vlieg aangezeten want die *moest* weg en dat gedoe met dat hoofd op schildpad is ook alweer een tijd terug.
Nou ja, hierom beperk ik het aantal series dat ik kijk dus. Haal alles door de war
Ja, was niet wat. Wordt het vrees ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Het voelt al mega als middag!
Dexter al gezien?
Ik vind het tegenvallen
Zal 'm es euhh... Bestellenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Omdat een tuinbank niet zo lekker zit man!
![]()
Lutte , Pushing Daisies is ECHT een aanrader, dat vind je wel leuk, tis alleen ook maar 2 seizoenen, nog niet eens helemaal vanwege die stomme stakingen toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planten voeding geven en zonnegroet doen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, was niet wat. Wordt het vrees ik ook niet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]OF Dex en Deb moeten nog gaan batsen en samen moorden en zo op de vlucht slaan, dan wordt het nog wat!
meer benzine tanken danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik val altijd stil als bepaalde mensen posten
Ja maar nu kan het, ze moeten gewoon echt compleet erover gaan en dan spectaculair sterven, niks geen ingewikkeld gedoe meer met plotten en gedoetjes!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dan is ie helemaal aan gort.
Ik wacht op de post. Gisteren hadden ze er niet eens zin in, grrr.
Heb je nog wat op de planning staan dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Wie helpt me er aan denken dat Masuka een geniale naam is voor een huisdier???
Will do!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Wie helpt me er aan denken dat Masuka een geniale naam is voor een huisdier???
Lost is denk ik mss wel bij far de slechtste serie ever he?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:58 schreef Lutte het volgende:
Zolang het maar niet à la Lost een droom blijkt te zijn
Ow ja, maar Teddy is mijn volgende chinezennaam. Masuka vind ik wel poedelwaardig!quote:
Ik vind het vooral een frettennaam. Maar dat zijn dan ook de meest bad ass dieren ooit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, maar Teddy is mijn volgende chinezennaam. Masuka vind ik wel poedelwaardig!
Maar een poedel is zo fluffy en lief, dan past Teddy ook goed. Maar je hebt hem al vergeven dan. Masuka vind ik zo hard.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, maar Teddy is mijn volgende chinezennaam. Masuka vind ik wel poedelwaardig!
Fretten zijn echt gore stinkende moordmachinesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een frettennaam. Maar dat zijn dan ook de meest bad ass dieren ooit.
Joah, al dat zomerfruitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:01 schreef Lutte het volgende:
Maar Pisc, je aardbeien, het is goddelijk hè! Al het zomerfruit in de aanbieding nuAardbeien, kersen, nectarines, watermeloenen
De druiven nog afgelopen week!
Echt, ik heb liever nog een Sjon dan een fret, wat een rotbeesten vind ik dat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Een fret zou wel een leuk speelvriendje zijn voor Sjon.
No way!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar jaaaaaaaaa, de volgende hond komt er hier toch pas als er 3 dood zijn.
Dus.
Dan zijn we Masuka allemaal al lang en breed vergeten
Het zijn allemaal geen honden die op andere mensen gericht zijn, die Japanners, ik vind ze wel heel mooi hoor, maar ik zou er geen hoeven en je kan er ook niet ff lekker mee kroelen buiten of zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
Hier loopt zo'n Hachi-soort in de buurt, ik vind het zo drie-keer-niks. Een pop van een hondje, en de baasjes ook van die mensen die niks met honden hebben, behalve zo'n popje als dit dus. Van die mensen die enkel van mooi weer houden en lopen te tutten.
Ik heb 2 Greyhounds gespot, ik moet ze nog op de kiek krijgen!
Een kennis van mij is zo'n hysterische veganist, van het soort dat iedereen haar mening opdringt. Behalve haar fret, want daarvoor liggen ladingen dooie beesten in de vriezer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, ik heb liever nog een Sjon dan een fret, wat een rotbeesten vind ik dat.
Gisteravond zagen we twee marters door de straat hollen toen ik ben een buuf even stond te kletsen buiten.
No way, ja tuurlijk is het fijn als het niet met bakken uit de hemel komt, maar jij doet en wandelt en gaat óveral met je hele bups! Je investeert enzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik ben denk ik ook wel een goedweertruthondenmens hoor![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een kennis van mij is zo'n hysterische veganist, van het soort dat iedereen haar mening opdringt. Behalve haar fret, want daarvoor liggen ladingen dooie beesten in de vriezer.
Huu, wat eten die dingen eigenlijk? Gewone stukkies vlees? Of lusten ze ook een muis?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een kennis van mij is zo'n hysterische veganist, van het soort dat iedereen haar mening opdringt. Behalve haar fret, want daarvoor liggen ladingen dooie beesten in de vriezer.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
ik krijg hele rare beelden voor mequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig geen lach meer onderdrukken als ik het woord 'kaviaar' voorbij zie komen, ik blijf het een geweldige naam vinden, ik kende ze niet eens voordat jij erover begonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja dat snap ik ook nooit, dan neem je toch lekker een kaviaar of zo?
Sterker nog, als je zo streng vega bent snap ik ünerhaupt niet dat je huisdieren wel vindt kunnen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, ja tuurlijk is het fijn als het niet met bakken uit de hemel komt, maar jij doet en wandelt en gaat óveral met je hele bups! Je investeert enzo.
Die mensen lopen zo'n straatje rond, met hun paraplu en alles is gekapt en wel. Ik denk ook dat de voetjes gedroogd worden als het poppetje bij de voordeur staat
Ah, dat was ik al vergeten van het karakter, dan is het nog meer een 'poppetje' waar je niks mee kan.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig geen lach meer onderdrukken als ik het woord 'kaviaar' voorbij zie komen, ik blijf het een geweldige naam vinden, ik kende ze niet eens voordat jij erover begon
De bevroren dingen waren muizen volgens mij, maar vlees lusten ze sowieso wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huu, wat eten die dingen eigenlijk? Gewone stukkies vlees? Of lusten ze ook een muis?
Jouw honden mogen op de bank, op bed, je wandelt ook in slecht weer. Ook in hitte wandel je!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ja fuck you, ik droog ook die pootjes af ik moet die baggerbende niet in mijn bed en zo hoor, gekkie! En ze worre elke dag gekamd, de twee waarbij je dat ziet.
Als het ff kan mogen ze wel shinen hoor, als we dan toch over straat motten dr mee!
Nooit over nagedacht dat die beesten dat ook zouden eten. Jakkes. En ze stinken ook al zo enorm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
De bevroren dingen waren muizen volgens mij, maar vlees lusten ze sowieso wel.
Mijn kaviaar heeft de tijd van z'n leven, hele dag lekker buiten gras knagenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig geen lach meer onderdrukken als ik het woord 'kaviaar' voorbij zie komen, ik blijf het een geweldige naam vinden, ik kende ze niet eens voordat jij erover begon
Je kan ze ook kattenvoer geven en zo geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht dat die beesten dat ook zouden eten. Jakkes. En ze stinken ook al zo enorm.
Ze is gewoon een beetje een koekertquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan ze ook kattenvoer geven en zo geloof ik.
Maar dan nog, als je zo streng vega bent, dan moet je ook niet zo een fret als huisdier willen houden, die moet niet in een hokje in je huis maar vrij in de natuur jeweets.
Echt?quote:
Is dat hetzelfde als wat wij een koekebakkert noemen?quote:
Uhuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als wat wij een koekebakkert noemen?
Heb hem (met een andere vriend, zelfde kaliber) ook es op sleeptouw genomen naar de kroeg maar dat doe ik nooit meer, verschrikkelijk gênant. Ze kregen ruzie met de uitbater en gingen een getrouwde stelletjes scène doen (eentje liep boos weg, de andere er achteraan, toch weer terug etc).quote:
Ja, Eendjes o+ en natuurlijk een enkele meeuwquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb hem (met een andere vriend, zelfde kaliber) ook es op sleeptouw genomen naar de kroeg maar dat doe ik nooit meer, verschrikkelijk gênant. Ze kregen ruzie met de uitbater en gingen een getrouwde stelletjes scène doen (eentje liep boos weg, de andere er achteraan, toch weer terug etc).
Lief Bos! Eendjes?
Dat is ook helemaal waar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Nja, geen mening over, niet iets waar ik me druk om kan maken.
Die vrijspraak van die vent in de USA voor die moord op die zwarte jongen, daar kan ik echt niet met mijn pet bij. Ik had een comment gezet op de FB van mijn lieftallige schilderende vriendin, weer iets over geweren, ze verwijderde hem meteen, zij zijn allemaal zo pro geweren en zo, ik vind het misselijkmakend, echt!
Die zaak is ook tot twee keer toe bij Dr. Phil geweest, daar kende ik hem van voor het nu weer in het nieuws kwam.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Nja, geen mening over, niet iets waar ik me druk om kan maken.
Die vrijspraak van die vent in de USA voor die moord op die zwarte jongen, daar kan ik echt niet met mijn pet bij. Ik had een comment gezet op de FB van mijn lieftallige schilderende vriendin, weer iets over geweren, ze verwijderde hem meteen, zij zijn allemaal zo pro geweren en zo, ik vind het misselijkmakend, echt!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zaak is ook tot twee keer toe bij Dr. Phil geweest, daar kende ik hem van voor het nu weer in het nieuws kwam.
Kan er ook echt woedend om worden, los of het racisme was of niet. Hij overtrad de regels van de buurtwacht en negeerde 911 die zei dat hij niks zelf mocht doen. Beetje eigen rechter spelen en de held uithangenTen kosten van een jochie.
Wauw, netjes!! Hoe gaat het met de staatvrees?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Bos81 het volgende:
Amerika, tja...
---------------------------------------------------
vanaf 5 augustus ga ik 16 uur in de week werken, ipv de 12 die ik nu werk..![]()
Doe eensquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou, zal ik je zo eens mailen wat dat wijf erover zei? Ik word er echt zo naar van, en dat ze mij comment weghaalde is eigenlijk al reden genoeg om haar te ontvrienden...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe eensDM je m'n mail wel ff.
Heb weer zo'n treklipje voor de vogels! Ranja van een ander merk zat ie op. Hoeveel van die dingen zouden vijftig gram wegen?
Daar heb ik eigenlijk geen last van. Dus misschien was/is het iets anders dan straatvrees (geweest)). Ik heb soms nog wel moeite om naar de winkels te gaan..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wauw, netjes!! Hoe gaat het met de staatvrees?
Mooi om achter te komen toch! En winkels zijn meestal drukker dan een gemiddelde straat, mss zijn het gewoon in het algemeen te veel prikkels?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk geen last van. Dus misschien was/is het iets anders dan straatvrees (geweest)). Ik heb soms nog wel moeite om naar de winkels te gaan..
Mooi opstel is hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:48 schreef oh-oh het volgende:
De enige leuke Amerikanen die ik irl ken zijn al die homo's, maar die zijn van nature al erg vrij en links natuurlijk, dat scheelt.
Lut, je hebt m in je pm gewoon
Geweldigquote:
Ik word er bang van, dat moet dan de machtigste natie in de wereld zijn, en die mensen zijn echt bijna allemaal zo oliedom en zo ouderwets, brrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mooi opstel is het![]()
Ik ken alleen een Amerikaan die nu hier woont en dat zul je weten ook, hij is zooo arrogant. En nog een jongen die er een tijdje gewoond heeft, even arrogant.
Maar dat zijn sowieso geen eckte, zat al Europees bloed in.
Yay, Bos, wat goed! Bostbodequote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:32 schreef Bos81 het volgende:
Amerika, tja...
---------------------------------------------------
vanaf 5 augustus ga ik 16 uur in de week werken, ipv de 12 die ik nu werk..![]()
Ik word er ook niet gelukkig van. Maar sowieso ben ik in vergelijking met Amerika toch wel erg blij met ons kleine kikkerlandje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik word er bang van, dat moet dan de machtigste natie in de wereld zijn, en die mensen zijn echt bijna allemaal zo oliedom en zo ouderwets, brrrrrrrrrrrrrr.
Tja kan ook andere angsten zijn. Ik praat ook niet altijd even makkelijk. Dat kan onbewust goed meespelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mooi om achter te komen toch! En winkels zijn meestal drukker dan een gemiddelde straat, mss zijn het gewoon in het algemeen te veel prikkels?
Och wat heeft hij het warmquote:
Ik ben een ochtendmens dus ik zou het heerlijk vinden, dan heb je ook nog wat aan de middagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
goed en vandaag nr 1 uit n reeks van 4 om 6 beginnen gehad.
Zaterdag ook 6 begonnen, viel me niet tegen..
ik werk dan tot 15.30 of 15 is wel lekker iddquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Och wat heeft hij het warm, wie gaat er ook rennen met dit weer
![]()
Bos wat een goed nieuws![]()
Amerika een prachtig land, alleen er moesten geen amerikanen wonen
[..]
Ik ben een ochtendmens dus ik zou het heerlijk vinden, dan heb je ook nog wat aan de middag
ik werk liever de ochtenden dan avondenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt zoooooo geen ochtendmens he![]()
Maar dan kun je beter 's ochtends werken en de rest van de dag voor jezelf hebben
's Ochtends werken en de rest van de dag voor jezelf is chill inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk liever de ochtenden dan avondenen door de ochtend beschikbaarheid heb ik nu al weken ochtenddienst
Vrees van wel!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word steeds naar mythings doorgestuurd, ligt dat aan mij?
Fijn dat het goed bevalt!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen 6-15, donderdag 6-15 en vrijdag 6-15.30
en ik heb een nieuwe telefoon
Wat jammer! Het is hier al best benauwd, dan zal het bij jullie wel helemaal zweten zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Mèh, wij zouden zondag hier gaan wandelen met een hele groep met chineesjes, maar we hebben de wandeling maar afgeblazen ivm het weer, dat is niet te doen nu met die hitte helaas.
een cheapass Chineesjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat het goed bevalt!![]()
Wat voor nieuwe telefoon?
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn fotoboek is binnen, leuker dan ik dacht!
Wowquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:39 schreef Bos81 het volgende:
1*4min
2*5 min
2*6 min
1* 7 min
tussendoor 1 min wandelen.
En dat met deze hitte,
Ik heb mijn roeping gemist, ik had Keniaan moeten worden![]()
Ja 33 minuten, vandaag weer in de loopgroep,quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
WowZeer netjes! In totaal 33 minuten gelopen dus?
Ik mag morgen voor: 2 lopen 2 wandelen 3 lopen 2 wandelen 5 lopen 3 wandelen 5 lopen 3 wandelen 5 lopen 2 wandelen
Foei!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van een half uur hardlopen. Mijn nieuwe hardloopkousen: pure doping. Voor het eerst gebruikt, maar daar ga ik veel plezier aan beleven! (en blessures mee voorkomen)
Nee, die eet knoflookquote:
Leuk hé die speldjes!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh dank voor de geweldige post
De inktvis is meteen meegegaan in het bad buiten, in een fles![]()
Ik heb net een andere versie van de kaart denk ik, dus hij is nieuw! En wat een mooie servetEn het speldje
Thanks
Ja, wel goed. Ene keer wat beter dan de andere. Maar ik geniet van de tuin en de zomer!quote:
Alles staat in bloei nu?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Ene keer wat beter dan de andere. Maar ik geniet van de tuin en de zomer!
Daar valt veel energie uit te halen hè.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Ene keer wat beter dan de andere. Maar ik geniet van de tuin en de zomer!
Ik kocht een hele kaart met die dingen in Nijmegen laatst, ik vind ze zo schattigquote:
Cutequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kocht een hele kaart met die dingen in Nijmegen laatst, ik vind ze zo schattig![]()
Over schattig gesproken:
[ afbeelding ]
Kees kijkt zo, van het is dat ik lui ben, anders had ik die vogel van MIJN kussen gejaagd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kocht een hele kaart met die dingen in Nijmegen laatst, ik vind ze zo schattig![]()
Over schattig gesproken:
[ afbeelding ]
Oh Kees, ze is toch wel een klasse apart!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Over schattig gesproken:
[ afbeelding ]
De wereldgerechten bij de C1000.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:41 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, welke aanbieding heb je geplunderd?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb regelmatig last van mijn nek omdat ik nog steeds vaak zonder kussen slaap. Als ik de halve nacht op het ding blijf liggen is het al goed.
Ik zou willen dat ik dit ter plekke verzon.quote:Ja mag ik ook wel eens tog niet all tijt maar alleen zeeriejus te zijn
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
Op deze broeierige middag wil ik jullie even laten genieten van het afvoerputje van de samenleving.
[..]
Ik zou willen dat ik dit ter plekke verzon.
Zag 'm net op FB ja, werd spontaan verliefdquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Meh Pis, is dit niet een van die chineesjes die jij vroeger wel eens zag?
[ afbeelding ]
4 jaar issie, perfect braaf ding maar hij kan niet alleen thuis zijn, na een uur gaat ie joelen, ze zoeken een nieuw adres
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zag 'm net op FB ja, werd spontaan verliefdZo jammer
Jij kunt hem er niet bij hebben?
Je prijst je waar niet goed aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zolang als die mongool hier ronddendert moet ik er echt niet aan denken en inruil doet niemand!
Ja en beantwoord meteen mijn vraag!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh Miniem, als je er bent geef ff een gil, ik zag me toch een leuke mini vandaag!
Nou, laten we een beetje realistisch blijven!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je prijst je waar niet goed aanNegatieve dingen moet je oppoetsen
'Lieve mensen, wegens omstandigheden (allergie) moet ik helaas op zoek naar een nieuwe baasje voor mijn steun en toeverlaat Sjon. Met deze energieke hond is geen dag hetzelfde. We hebben samen veel mee gemaakt, het is een echte avonturier. Bent u of kent u iemand voor mijn waakzame viervoeter, neem dan alstublieft contact met me op.'quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, laten we een beetje realistisch blijven!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Lieve mensen, wegens omstandigheden (allergie) moet ik helaas op zoek naar een nieuwe baasje voor mijn steun en toeverlaat Sjon. Met deze energieke hond is geen dag hetzelfde. We hebben samen veel mee gemaakt, het is een echte avonturier. Bent u of kent u iemand voor mijn waakzame viervoeter, neem dan alstublieft contact met me op.'
Het is niet gelogenOf ja, niet echt.
Bedoel je zo'n stevig orthopedisch ding of zo eentje met een bepaalde vorm?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder of met kussen, ik slaap wel. Is maar net waar ik zin in heb, meestal met kussen dus. Ik heb zo'n orthopedisch ding. Ooit geprobeerd en ik wil niet meer anders.
Holy crappersquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
Op deze broeierige middag wil ik jullie even laten genieten van het afvoerputje van de samenleving.
[..]
Ik zou willen dat ik dit ter plekke verzon.
Wat jammer dat het zo'n joeler is!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Meh Pis, is dit niet een van die chineesjes die jij vroeger wel eens zag?
[ afbeelding ]
4 jaar issie, perfect braaf ding maar hij kan niet alleen thuis zijn, na een uur gaat ie joelen, ze zoeken een nieuw adres
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Lieve mensen, wegens omstandigheden (allergie) moet ik helaas op zoek naar een nieuwe baasje voor mijn steun en toeverlaat Sjon. Met deze energieke hond is geen dag hetzelfde. We hebben samen veel mee gemaakt, het is een echte avonturier. Bent u of kent u iemand voor mijn waakzame viervoeter, neem dan alstublieft contact met me op.'
Het is niet gelogenOf ja, niet echt.
Nja, was Chico ook, had ik zo afgeleerd hoor, maar ik heb nu echt geen energie om nog een hond iets aan of af te lerenquote:
Ik moet soms twee keer nadenken bij dat soort woordenquote:
Het klinkt goed!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net een pancake lens gekocht fuck yeah!
quote:
Bepaalde vorm.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n stevig orthopedisch ding of zo eentje met een bepaalde vorm?
Ah, zo eentje heb ik ook!quote:
Het was een meisje van mijn leeftijd met een kind (gok dus tienermoederquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat stom, dat uitjouwen. Wtf?! Maar goed opgepakt daarna.Volgende keer weer die les en dan met een lekker gevoel afsluiten, denk ik. Kan geen kwaad, dan weet je zeker dat je het volgehouden had.
En geniet van het slurpen aan je drankje! (en het gezelschap)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En proberen dit soort gevallen los te laten. Dat is op dat moment heel lastig, maar jij weet wel beter dan zo'n stom mokkelquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was een meisje van mijn leeftijd met een kind (gok dus tienermoeder) dus denk afgunst.. Het was heel rot.
Denk dat dat 'm wordtGewoon voor het fijne gevoel!
Erg mooi park.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het eerste diertje
Was het leuk, Bos? Druk of wel te doen?
Datquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En Aniet en Lange Frans, echt welWhy tell me why
quote:
Is dat een nieuwe aflevering, of is dat die hele oude?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ga weg, ik zit hier hardop te lachen om die diva´s bij die vogelopvang
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ga weg, ik zit hier hardop te lachen om die diva´s bij die vogelopvang
Dank je. En zo als het er nu voorstaat gaan we nog wel vaker naar Artis.. Ook het groen daar ziet er gewoon piekfijn uitquote:
Smakelijk kijken dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn vooruitzicht.Dat maakt de mens blij!
Ik heb net een heerlijke buit dvd's meegenomen van de (grootse) rommelmarkt hier. 6 euro uitgegeven, is wel 25/30 waard samen. Sommigen kijk ik en doe ik weer weg als ze me niet genoeg bevallen.
Oh wow! En vooral die vlinderquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:41 schreef Pagan het volgende:
Twee tuingasten:
Zomervlinder
[ link | afbeelding ]
Platbuik
[ link | afbeelding ]
Sterkte Pisces, niemand die je even kan masseren?
Heel veel ibu doet het hier prima, dan slaap ik tenminstequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Pagan het volgende:
Bij m ij helpt in zo'n geval diclofenac nog wel eens, de spanning trekt er dan uit.
Ah, die zal ik vanmiddag eens halen, goeie tip om te proberen. Ik heb morgen een drukke dag, dan moet het wel een beetje beter zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef Pagan het volgende:
Bij m ij helpt in zo'n geval diclofenac nog wel eens, de spanning trekt er dan uit.
Thanks! Maar dat heb ik ook niet meer op tijd in huis. Ik denk dat vanavond wat slaap wel goed zal doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook geen idee. Mocht t niet zo zijn dan heb ik mss thuis nog wel wat voor je.
Wat een schatjequote:
Ook mooi, en lekker goedkoopquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:11 schreef Pagan het volgende:
Lekker compact, mooi lichtgevoelig ook.![]()
Ik heb smoel op deze.
Als je een gezin hebt is het ook niet gek vind ik..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ik zat laatst de parac. te stashen. 3 pakjes. "Op elke verdieping, in elke tas", toen kreeg ik ze gelukkig mee.
En dan niet deze Erik, maar haar beste vriend Erik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hem besteld, hij is er nog niet, ik heb wel foto's gemaakt met die van Erik
Hmm nee, de collectie wordt alleen maar groter. Een groot deel zijn favo films, maar er staat nu ook een 25-tal die ik nog moet zien. Het is wel zo dat ik de films waarmee ik weinig heb, niet bevielen, weer verkoop. Als dat lukt. Heb er bij elkaar een stuk of 75 staan nu. Ik wil wel weer richting de 50, maar of dat doorselecteren echt gaat werken...quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, heb ik het nou gedroomd dat we het een tijd terug hier over opruimen van dvd's/boeken hadden en dat je juist films weg deed? Koop je nu enkel de pareltjes?
Oeff, ellendig. Pijnstillers erbij en hopen dat het snel weg trekt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb vanochtend om half 6 mijn nek verdraaid toen ik de hond aan ging lijnen. Ik kan bijna niet voor- of achteruit. Loopt van nek naar schouderblad en midden rug door. Net staan stofzuigen, omdat het nodig is, maar man oh man.
Toch iets waar je bij moet zijn voor het effect nu.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig echt in een deuk, goede vriendin van me gaat een uur fietsen voor een lekker ijsje, maar ze mag het niet daar op het terras opeten. FB quote: Ja lekker ! Maar ik had al ambras met dat mens, ik mocht niet op haar terras zitten, want dat gelik de hele dag, dat vindt ze maar niks ?????
For fuck's sake!
Ik betrapte mezelf er gisteravond op dat ik zat te denken...'zo erg is het eigenlijk niet dat we niet al maandenlang zweetavonden hebben'quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt een tikkeltje too hot vandaag weer hoor![]()
Sjon kan er heeeeeelemaal niet tegen.
Heb je het dan ook nog mooi gestald in een kast, of een diepe la?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm nee, de collectie wordt alleen maar groter. Een groot deel zijn favo films, maar er staat nu ook een 25-tal die ik nog moet zien. Het is wel zo dat ik de films waarmee ik weinig heb, niet bevielen, weer verkoop. Als dat lukt. Heb er bij elkaar een stuk of 75 staan nu. Ik wil wel weer richting de 50, maar of dat doorselecteren echt gaat werken...
Ik vind dit ook te heet. Maar ik werk dan natuurlijk ook gewoon in de open lucht/brandende zon, met op sommige plaatsen nauwelijks tot geen beschutting. Gelukkig ligt een deel van mijn gooi gebied in de bossen, maar dat is verreweg het kleinst en het minst. Vandaag zelfs helemaal niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt een tikkeltje too hot vandaag weer hoor![]()
Sjon kan er heeeeeelemaal niet tegen.
Heb ik ook ooit gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig echt in een deuk, goede vriendin van me gaat een uur fietsen voor een lekker ijsje, maar ze mag het niet daar op het terras opeten. FB quote: Ja lekker ! Maar ik had al ambras met dat mens, ik mocht niet op haar terras zitten, want dat gelik de hele dag, dat vindt ze maar niks ?????
For fuck's sake!
Het systeem is voor de bus wellicht ideaal, maar werken doet het idd bijna nergens, dat is landelijk merk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, dat inchecken werkt wel prima, alleen betaal ik nu dus gewoon dubbel
Ik functioneer niet boven de 25 graden. Dan heb ik standaard barstende hoofdpijn. Regen, sneeuw, kou daarentegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er gisteravond op dat ik zat te denken...'zo erg is het eigenlijk niet dat we niet al maandenlang zweetavonden hebben'
Ik vind het ook te warm, maar ik ben dan ook te actief voor dit weer. Je moet laid-back kunnen niksen.
Als je niet hoeft te werken/huishouden/fiets/boodschappen doen, en de hele dag met een cocktail buiten ligt, ja dan is het prima.
Ben je bezig dan is het te warm. Vooral in huis.
Voor de trein is het helemaal prachtig, je moet er standaard een bedrag hebben staan (twintig euro geloof ik).quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het systeem is voor de bus wellicht ideaal, maar werken doet het idd bijna nergens, dat is landelijk merk ik
Daar word je helemaal dol van, je blijft geld pompenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:15 schreef Lutte het volgende:
Dus stel je gaat reizen, zet er dertig euro op, reis kost je tien euro nog wat, mag je er voor de terugreis geld bijzetten en blijft er een flink bedrag staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |