Bedoel je zo'n stevig orthopedisch ding of zo eentje met een bepaalde vorm?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder of met kussen, ik slaap wel. Is maar net waar ik zin in heb, meestal met kussen dus. Ik heb zo'n orthopedisch ding. Ooit geprobeerd en ik wil niet meer anders.
Holy crappersquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
Op deze broeierige middag wil ik jullie even laten genieten van het afvoerputje van de samenleving.
[..]
Ik zou willen dat ik dit ter plekke verzon.
Wat jammer dat het zo'n joeler is!quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Meh Pis, is dit niet een van die chineesjes die jij vroeger wel eens zag?
[ afbeelding ]
4 jaar issie, perfect braaf ding maar hij kan niet alleen thuis zijn, na een uur gaat ie joelen, ze zoeken een nieuw adres
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Lieve mensen, wegens omstandigheden (allergie) moet ik helaas op zoek naar een nieuwe baasje voor mijn steun en toeverlaat Sjon. Met deze energieke hond is geen dag hetzelfde. We hebben samen veel mee gemaakt, het is een echte avonturier. Bent u of kent u iemand voor mijn waakzame viervoeter, neem dan alstublieft contact met me op.'
Het is niet gelogenOf ja, niet echt.
Nja, was Chico ook, had ik zo afgeleerd hoor, maar ik heb nu echt geen energie om nog een hond iets aan of af te lerenquote:
Ik moet soms twee keer nadenken bij dat soort woordenquote:
Het klinkt goed!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net een pancake lens gekocht fuck yeah!
quote:
Bepaalde vorm.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n stevig orthopedisch ding of zo eentje met een bepaalde vorm?
Ah, zo eentje heb ik ook!quote:
Het was een meisje van mijn leeftijd met een kind (gok dus tienermoederquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat stom, dat uitjouwen. Wtf?! Maar goed opgepakt daarna.Volgende keer weer die les en dan met een lekker gevoel afsluiten, denk ik. Kan geen kwaad, dan weet je zeker dat je het volgehouden had.
En geniet van het slurpen aan je drankje! (en het gezelschap)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En proberen dit soort gevallen los te laten. Dat is op dat moment heel lastig, maar jij weet wel beter dan zo'n stom mokkelquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was een meisje van mijn leeftijd met een kind (gok dus tienermoeder) dus denk afgunst.. Het was heel rot.
Denk dat dat 'm wordtGewoon voor het fijne gevoel!
Erg mooi park.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Oh het eerste diertje
Was het leuk, Bos? Druk of wel te doen?
Datquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En Aniet en Lange Frans, echt welWhy tell me why
quote:
Is dat een nieuwe aflevering, of is dat die hele oude?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ga weg, ik zit hier hardop te lachen om die diva´s bij die vogelopvang
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ga weg, ik zit hier hardop te lachen om die diva´s bij die vogelopvang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |