De wereldgerechten bij de C1000.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:41 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, welke aanbieding heb je geplunderd?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb regelmatig last van mijn nek omdat ik nog steeds vaak zonder kussen slaap. Als ik de halve nacht op het ding blijf liggen is het al goed.
Ik zou willen dat ik dit ter plekke verzon.quote:Ja mag ik ook wel eens tog niet all tijt maar alleen zeeriejus te zijn
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:35 schreef Lutte het volgende:
Op deze broeierige middag wil ik jullie even laten genieten van het afvoerputje van de samenleving.
[..]
Ik zou willen dat ik dit ter plekke verzon.
Zag 'm net op FB ja, werd spontaan verliefdquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Meh Pis, is dit niet een van die chineesjes die jij vroeger wel eens zag?
[ afbeelding ]
4 jaar issie, perfect braaf ding maar hij kan niet alleen thuis zijn, na een uur gaat ie joelen, ze zoeken een nieuw adres
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zag 'm net op FB ja, werd spontaan verliefdZo jammer
Jij kunt hem er niet bij hebben?
Je prijst je waar niet goed aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zolang als die mongool hier ronddendert moet ik er echt niet aan denken en inruil doet niemand!
Ja en beantwoord meteen mijn vraag!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh Miniem, als je er bent geef ff een gil, ik zag me toch een leuke mini vandaag!
Nou, laten we een beetje realistisch blijven!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je prijst je waar niet goed aanNegatieve dingen moet je oppoetsen
'Lieve mensen, wegens omstandigheden (allergie) moet ik helaas op zoek naar een nieuwe baasje voor mijn steun en toeverlaat Sjon. Met deze energieke hond is geen dag hetzelfde. We hebben samen veel mee gemaakt, het is een echte avonturier. Bent u of kent u iemand voor mijn waakzame viervoeter, neem dan alstublieft contact met me op.'quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, laten we een beetje realistisch blijven!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Lieve mensen, wegens omstandigheden (allergie) moet ik helaas op zoek naar een nieuwe baasje voor mijn steun en toeverlaat Sjon. Met deze energieke hond is geen dag hetzelfde. We hebben samen veel mee gemaakt, het is een echte avonturier. Bent u of kent u iemand voor mijn waakzame viervoeter, neem dan alstublieft contact met me op.'
Het is niet gelogenOf ja, niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |