Ik ben al wegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik val altijd stil als bepaalde mensen posten
Hahahaha you know damn well it's not youquote:
Wij sparen ze op! Maar ik vreesde al met grote vrezen, ze hadden op het hoogtepunt moeten stoppen..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Het voelt al mega als middag!
Dexter al gezien?
Ik vind het tegenvallen
We hebben een tv buitenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:10 schreef Pagan het volgende:
We sparen een paar Dexters op, met zulk lekker weer hebben we geen zin om binnen te gaan zitten.
Op de Formule 1 na dan.![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
We hebben een tv buitenIdeaal met de Tour de France, of lekker 's avonds!
Bij Breaking Bad zitten we nu ook op een heel taai stuk, wordt dat nog beter?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Ja, na het seizoen met John Lithgow had de stop er uit gemoeten.
Jammer.
X-Files was juist op zijn best seizoen 6/7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Breaking Bad zitten we nu ook op een heel taai stuk, wordt dat nog beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breaking Bad heb ik echt met HEEL veel pijn en moeite seizoen 1 van afgekeken
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Euhm bij de tv staat gewoon een tuinsetje, de oude bank staat wel in de tuin jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat ook wel wat ver gaan haha, gezellig samen buiten tv kijken. Ook een oud bankstel daar staan dan Luts?
Ik vind het vooral een enorme 'stomme sukkel eigen schuld' serie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]Breaking Bad heb ik echt met HEEL veel pijn en moeite seizoen 1 van afgekeken
Maar je hebt wel meer zon nu toch? Dat is ook wel fijn!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Dat mis ik trouwens wel echt, in mijn oude appartement had ik een oude bank buiten staan, want mijn balkon was met dak, nu heb ik geen bovenbalkon, dus kan dat niet ivm regen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Pagan het volgende:
BrBa wordt echt geniaal. 11 Augustus beginnen de laatste 8 afleveringen. Seizoen 5b.
Dat dan weer net nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Och, zijn pacemaker, tv is belangrijker toch?
Maar hebben jullie dan echt een oude tv buiten staan?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel meer zon nu toch? Dat is ook wel fijn!
Anders konden ze geen seizoen twee melken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha happy end, daar is het de serie niet voor toch?
Ik ging na 3 afleveringen al correct voorspellen, nou, dan kan ik net zo goed niet kijken.
Bij Breaking Bad vind ik geen enkele hoofdrolspeler sympathiek. Om over lekker nog maar te zwijgen.
Heb je American Horror Story gezien?
Die had ik wel zo gekeken, 2 seizoenen, in 2 weken of zo
Dan kijken we nog maar ff stug door. Vind vooral de scheikundige verwijzingen leuk eigenlijk /nerdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:23 schreef Pagan het volgende:
BrBa wordt echt geniaal. 11 Augustus beginnen de laatste 8 afleveringen. Seizoen 5b.
Oh dat doet me dan weer niksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond dat gehoest in Breaking Bad seizoen 1 echt zo onwijs goor dat ik er gewoon amper naar kon kijken![]()
Ja tis wel horror hoor maar toffe horror.
Vind ik. Maar ik hou dan ook echt van horror.
Pushing Daisies ken je vast wel al?
Zelfs Saul Goodman niet?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha happy end, daar is het de serie niet voor toch?
Ik ging na 3 afleveringen al correct voorspellen, nou, dan kan ik net zo goed niet kijken.
Bij Breaking Bad vind ik geen enkele hoofdrolspeler sympathiek. Om over lekker nog maar te zwijgen.
Heb je American Horror Story gezien?
Die had ik wel zo gekeken, 2 seizoenen, in 2 weken of zo
Waar ben je nu, welk seizoen? Een zwarte man die iemand doodschiet is wat weinig houvast, dat gebeurt wel vaker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan kijken we nog maar ff stug door. Vind vooral de scheikundige verwijzingen leuk eigenlijk /nerd
Call Saulquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zelfs Saul Goodman niet?![]()
Waarom zet je geen tuinbank op je balkon, dan hoef je alleen de kussens maar op te bergen.
We zijn een tijdje geleden dus gestopt, je vraagt aardig wat van m'n geheugen nuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waar ben je nu, welk seizoen? Een zwarte man die iemand doodschiet is wat weinig houvast, dat gebeurt wel vaker.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
We zijn een tijdje geleden dus gestopt, je vraagt aardig wat van m'n geheugen nuSeizoen en zo heb ik geen idee van.
In de loods, het is die priester volgens mij. Ze hebben achter een vlieg aangezeten want die *moest* weg en dat gedoe met dat hoofd op schildpad is ook alweer een tijd terug.
Nou ja, hierom beperk ik het aantal series dat ik kijk dus. Haal alles door de war
Ja, was niet wat. Wordt het vrees ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Het voelt al mega als middag!
Dexter al gezien?
Ik vind het tegenvallen
Zal 'm es euhh... Bestellenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Omdat een tuinbank niet zo lekker zit man!
![]()
Lutte , Pushing Daisies is ECHT een aanrader, dat vind je wel leuk, tis alleen ook maar 2 seizoenen, nog niet eens helemaal vanwege die stomme stakingen toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planten voeding geven en zonnegroet doen.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, was niet wat. Wordt het vrees ik ook niet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]OF Dex en Deb moeten nog gaan batsen en samen moorden en zo op de vlucht slaan, dan wordt het nog wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |