Was wel met wat middelen op, hoewel nu redelijk. Al tijdje niks genomen en laat me nu lekker inzakken.quote:
Wauw, als ik een nacht oversla ga ik hem al spacen. Laat staan 6 nachten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:31 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Was wel met wat middelen op, hoewel nu redelijk. Al tijdje niks genomen en laat me nu lekker inzakken.
Nice! jah op mijn manier zo nu en dan wat aan het spacen. Maar altijd nog bewust van mij zelf. Kan ook op verschillende manieren bij mij, soms slaat het denken in mn hoofd op hol. In de vorm van: constante gedachtenstroom die soms moeilijk af te zetten is maar ook wel weer vermakelijk. Spontaan zonder bewust gedachten te kiezen kan ik af en toe mooie verhalen in m'n hoofd afspelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 04:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wauw, als ik een nacht oversla ga ik hem al spacen. Laat staan 6 nachten.
Ot: Leuke avond gehad. Ik begin deze site ook steeds leuker te vinden (L)
Ken het. Gewoon prima blijven voelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het gevoel alsof me een probleem aangepraat wordt, terwijl ik me prima voel bij hoe ik bepaalde dingen aanpak en me daar gelukkig bij voel
Fuck you zeggen tegen de ander (niet letterlijk, natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:31 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het gevoel alsof me een probleem aangepraat wordt, terwijl ik me prima voel bij hoe ik bepaalde dingen aanpak en me daar gelukkig bij voel
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:18 schreef _Dido_ het volgende:
Fuck you zeggen tegen de ander (niet letterlijk, natuurlijk) en doorgaan zoals het voor jou goed voelt (zolang je ook over jouw doen en laten verantwoording kunt afleggen bij je leidinggevende, als het om een werksituatie gaat).
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:02 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ken het. Gewoon prima blijven voelen.
Doe normaal en ga slapen man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 03:22 schreef Purplesparks het volgende:
hmmm mwah weet niet exact. 6 dagen denk ik ofzo.
Geloof jij dat?quote:
gewoon voorstellen om het conflict uit te spreken? Als het een patroon van conflicten is, moet je miss wel je conclusie trekken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:14 schreef pietkanarie het volgende:
Lastig als vriendschappen iedere keer weer mislopen in de communicatie, terwijl je elkaar toch graag mag. We zijn erg verschillend, dat maakt het mooi maar moeilijk. Aan de ene kant wil ik dit huidige conflict graag uitgesproken hebben, aan de andere kant wil ik vooral dat we niet stééds weer in dit patroon terugvallen. Vraag me af hoe dat te bereiken.
Ja, dat wil ik inderdaad proberen. Maar ik ben een beetje bang dat het uitspreken dan weer uitmondt in vooral verwijten maken in plaats van elkaar proberen te begrijpen. Mocht dat het geval zijn dan zal ik inderdaad mijn (voorlopige) conclusie trekken,dan werkt het jammer genoeg (nu) niet. Zonder boos te zijn verder, communicatie doe je samen. Er is niet één 'schuldige'. Wordt het een goed gesprek, dan gaan we maar gewoon weer verderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
gewoon voorstellen om het conflict uit te spreken? Als het een patroon van conflicten is, moet je miss wel je conclusie trekken.
Heb ook zo'n verhouding/vriendschap gehad.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:19 schreef Luxuria het volgende:
Hij heeft geen gevoelens voor mij…
Ik baal echt, ik vond ons echt heel goed bij elkaar passen en het klikte super.
Veel overeenkomsten en dezelfde interesses…
Maar helaas..
Thnxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel duidelijkheid nu. Sterkte!![]()
OT: goed. Morgen picknicken
Dat is zuur inderdaad, maar het komt wel weer goed. Gewoon lekker afleiding zoekenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
ThnxInderdaad, ik heb nu wel duidelijkheid en weet waar ik aan toe ben.
Het is niet zo dat ik al tot over mijn over verliefd was, maar dat zat er wel aan te komen, ik zag het echt zitten met hem.
Normaal ben ik altijd degene die geen gevoelens heeft voor de ander, heb ik dat eens een keer wel…
Lekker picknicken!
Ja met flink veel mayo graag.quote:
Heb zo'n vriendschap... Blij dat ik wel heb doorgezet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:17 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik inderdaad proberen. Maar ik ben een beetje bang dat het uitspreken dan weer uitmondt in vooral verwijten maken in plaats van elkaar proberen te begrijpen. Mocht dat het geval zijn dan zal ik inderdaad mijn (voorlopige) conclusie trekken,dan werkt het jammer genoeg (nu) niet. Zonder boos te zijn verder, communicatie doe je samen. Er is niet één 'schuldige'. Wordt het een goed gesprek, dan gaan we maar gewoon weer verder![]()
Vervelend dat bij jou die vriendschap uiteindelijk toch stuk liep. Maar inderdaad, als het niet gaat dan gaat het niet.
Nice! Veel plezierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat is zuur inderdaad, maar het komt wel weer goed. Gewoon lekker afleiding zoeken
Haha ja, met een leuk meisje die ik tijdje geleden heb leren kennen, dus heb er zin in
Ja, doorzetten zal ik ook zeker doen als dat voor mijn gevoel kan. Daar is het ook vriendschap voor, dat zet je niet zomaar aan de kant. Maar hoe hebben jullie dat negatieve interactiepatroon kunnen doorbreken dan? Uitpraten, vergeven en weer door? Of was er meer voor nodig?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb zo'n vriendschap... Blij dat ik wel heb doorgezet.
Uitpraten, vergeven en weer door. Zo ook de 2de ruzie en de 3de en de 4de en nu weten we hoe te handelen als we irritate of whatever voelen. Heb het er voor over want ik hou heel veel van haar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, doorzetten zal ik ook zeker doen als dat voor mijn gevoel kan. Daar is het ook vriendschap voor, dat zet je niet zomaar aan de kant. Maar hoe hebben jullie dat negatieve interactiepatroon kunnen doorbreken dan? Uitpraten, vergeven en weer door? Of was er meer voor nodig?
Dankje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |