SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Wheelieeeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'Twee duitsers bij zich om het af te maken'
Die kan ook wel zo'n zakkammetje gebruiken.quote:
Service hè.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
De tekst dat het Degenkolb was die viel is merkwaardig genoeg verdwenen.
Hij zit hier anders voor de sport, dus dan zijn ze wel relevant. En zijn column over Froome is gewoon lachwekkend.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:53 schreef KoosVogels het volgende:
De sportcolumns van Wagendorp boeien me niet, redefine.
quote:"Daar zingt een dame, en zij geeft aan dat vier heren hun snavel moeten houden."
De eindtune van Dalida is begonnen.
Drenthequote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Monolith het volgende:
Ik kan het accent van Addy niet helemaal plaatsen.
Drents.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Monolith het volgende:
Meer richting het oosten van het land.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Monolith het volgende:
Ik ook niet maar volgens mij spreekt hij de Nederlandse stem van Pippi Langkous in.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Monolith het volgende:
Niet gelezen. Bert is over het gehele jaar gemeten gewoon een held.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij zit hier anders voor de sport, dus dan zijn ze wel relevant. En zijn column over Froome is gewoon lachwekkend.
Heeft hij niet altijd achterin gezeten?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef Redefine het volgende:
Ze dachten vorig jaar al aan het klassement. Ah vandaar Frohlinger
Ja dat haalde ik er nog wel uit. Hij lijkt zich alleen vaak halverwege zinnen te bedenken dat hij toch nog iets moet produceren dat op ABN lijkt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meer richting het oosten van het land.
Het was uiteraard sarcasmequote:Op maandag 15 juli 2013 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft hij niet altijd achterin gezeten?
Daar zou ik voor tekenen.quote:
Nu weten we dat Mart niet kan tellen.quote:
The human sizequote:Op maandag 15 juli 2013 22:59 schreef Redefine het volgende:
Nee Mart dit is geen changing of the guards. De menselijke maat is terug.
En rijdt dit jaar overal vooraan.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Kwiatkowski was vanaf zn jeugd al goddelijk hij domineerde met Sagan alles.
Gewoon een oude Dylan fan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
Wisseling van de wacht in het Engels
Waarom in godsnaam, Mart?
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Redefine het volgende:
Contador, Kreuziger, Rodriguez inderdaad nieuwe jonge renners.
Heet van die vulkanen natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
Vroem is een heet ding.
Zou Mart gewed hebben?
Kreuziger is wel even oud als Mollemaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Redefine het volgende:
Contador, Kreuziger, Rodriguez inderdaad nieuwe jonge renners.
Wat moet hij dan zeggen? Ik heb op Tenerife even een kuurtje gehad?quote:
Maar nieuw allerminst.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kreuziger is wel even oud als Mollema
Is een geloofwaardiger antwoord ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen? Ik heb op Tenerife even een kuurtje gehad?
Wel leuk voor Roman, dat je als (ex-) Ferrari klant nog gewoon lid mag zijn van de nieuwe schone generatie.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kreuziger is wel even oud als Mollema
Bazen.quote:
Als hij ergens anders kopman kan worden, en meer kan verdienen zal hij wel vertrekken denk ik....quote:
Als Froome binnen de komende drie jaar wordt uitgesloten krijg je misschien alsnog je geldquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
Ik heb twee euro op Mollema gezet, kom maar hier met die 134 euro.
Op zich logisch als je 100 journalisten te woord moet staan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik denk wat doet hij raar, maar de 2 vragen waren geweest.
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Redefine het volgende:
Die organisator van G - W is nog lachwekkender dan ik al had gedacht.
Ja is ook zo, maar het zag er een beetje vreemd uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich logisch als je 100 journalisten te woord moet staan.
Iemand die één keer 50 punten pakt, daar heb je inderdaad veel aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema , Kittel , Bakelands en Trentin in je poule hebben
Het geel ook 2 xquote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand die één keer 50 punten pakt, daar heb je inderdaad veel aan.
Voornamelijk Maijerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef INViCTuS het volgende:
Wat zijn er toch ook een hoop lompe en domme boeren bij de pers/media
Bijna goed weer.quote:
Ze hebben die van Mart omgesmolten tot 25 bandjes voor mensen met normale armen.quote:
Mart heeft hem afgedaan na doodsbedreigingen toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben die van Mart omgesmolten tot 25 bandjes voor mensen met normale armen.
Aart nog veel meer.quote:
Nog wel ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef alors het volgende:
Gedurfde uitspraak hoor, Froome als winnaar!
anders komt god eventjes naar benedenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
En weer bang voor Knevel. En terecht natuurlijk.
Overledenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
En weer bang voor Knevel. En terecht natuurlijk.
eerst even bidden voor de kindjes in Afrika hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Nou op naar de gristenbroeders, hopelijk kan Nynke wel amusant over de Tour vertellen.
Die Afrikaantjes kunnen niet zo goed fietsen. Japannertjes ook niet echt. Was getekend Henk Lubberdingquote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
eerst even bidden voor de kindjes in Afrika hoor
Zijn broer is slager, dus die weet dat Bertje komende week als een speer gaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef stark72 het volgende:
Zei die nou Contador op 1 vanwege de geschiedenis, kon het niet goed verstaan.
Oh, de biefstukken zijn binnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn broer is slager, dus die weet dat Bertje komende week als een speer gaat.
Is goed.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feestje bij jou thuis dan maar?
Dat was Aart. Misschien vind hij het passender voor de geschiedenis dat een veroordeelde doper de 100e tour wint.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef Fides het volgende:
Ja, ik snap niet echt waarom Engels nou voor Contador was "vanwege de geschiedenis"?
Free wifi alles.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel kunnen FOK!ken natuurlijk.
Is wifi ook al doorgebroken in Sesamstraat?quote:
Ieniemienie is mijn wifi toch.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is wifi ook al doorgebroken in Sesamstraat?
quote:
Lees je dat nog na dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:30 schreef sig000 het volgende:
Ach, ondanks een saaie uitzending nog altijd een stuk beter dan het gewauwel in dit topic.
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond met Jan Hoogsteen, Rene van Kooten en Burt.
Van Kooten en de Bie ken je wel toch? Nou die dus.quote:
Dat is Kees van Kooten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie ken je wel toch? Nou die dus.
Jan: http://www.mmc.nl/medewerkers/hoogsteen_dr_j
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van Kooten en de Bie ken je wel toch? Nou die dus.
Jan: http://www.mmc.nl/medewerkers/hoogsteen_dr_j
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 20:47:27Ja, beste mensen. De wielerrebus wordt al ruim vóór de Tour gemaakt. Ze hebben geen invloed op de rituitslag de dag daarna. #tip reageer retweet
Die knotsmalle, knotsgekke thefxr, waar ik een zo hoog mogelijke hoed voor afneem, stelt me nu even teleur.quote:
quote:
Oh en natuurlijk Burt Carvillage.twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 20:15:59Vanavond aan tafel: René van Kooten en Jan Hoogsteen. Musicalster meets cardioloog. 22.10u, NL1. reageer retweet
Wie is de grootste dopeur?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie is de grootste dopeur?
A. Valverde
B. Mollema
C. Froome
hehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A. Valverde
B. Mollema
C. Froome
Haha nou zeg! Maar goed dat ie columnist is dan. Nee, Bert is een baasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert wagendorp met dat, en u weet dit nog niet, lullige rare hoofd.
Ik ook. Pilsje, knabbels en uiteraard Fok!quote:
D. Martquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A. Valverde
B. Mollema
C. Froome
Welk bier?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik ook. Pilsje, knabbels en uiteraard Fok!...
E. L Tie Diequote:
Alsof hij Schutters gaat zeggen.quote:
Die kent u nie.quote:
Amstel Radler.quote:
L. Armstrong en J. Vermeerquote:
Nee dat kasteel stond eerder in de HES.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Duitsland valt ondertussen weer binnen.
Alle fêtes he.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:21 schreef INViCTuS het volgende:
Vuurwerk hoor je daar in de Alpen echt net zo vaak
Sneijder is ook 22 cm.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef Redefine het volgende:
Leg het in 22 seconden uit. Mart kiest de getallen ook willekeurig
en houdt zich er vervolgens niet aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:23 schreef Redefine het volgende:
Leg het in 22 seconden uit. Mart kiest de getallen ook willekeurig
Hij is wel incognito. sssst.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Sinterklaas op de achtergrond.
Fête du lac!quote:
Maak er 2010 van en ik was erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |