quote:
Ik telde "leave britney alone"quote:
Ik wist niet dat dat dus een knul is, heb het filmpje ook nooit helemaal gezien.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat het daar van was.
Het plaatje kwam me wel bekend voor, maar meer ook niet. Weer een hype die ik gemist heb blijkbaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat dus een knul is, heb het filmpje ook nooit helemaal gezien.
Is volgens mij alweer best sen tijd geleden.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het plaatje kwam me wel bekend voor, maar meer ook niet. Weer een hype die ik gemist heb blijkbaar.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge ik word echt melig, ik moest lachen om zakkammetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar waar, ik zit binnen met zowat een zenuwinzinking van de drukte.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:20 schreef Tem het volgende:
Corrie zit alweer in d'r bikini met een wijntje op het balkon.
Ja voor jullie welquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:25 schreef Specularium het volgende:
Dat belooft een mooie dag te worden. Voor ons dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Amsterdams bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
Beter dan sommige Nederlandse accenten trouwens.
En dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
Voor je het weet zit ik weer te huilen hoe zielig ik ben.
grootste huiler van FOK! Staan in AT teveel SC's dus hij opent een FBtopic om ze te laten sluiten.quote:
Ik zie het. Mede huilie Elflettering doet ook een duit in het zakje met z'n diarree.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
grootste huiler van FOK! Staan in AT teveel SC's dus hij opent een FBtopic om ze te laten sluiten.
Wat heeft ze voor rare helm op? Lijkt een batman ding.quote:
Daar had ik nog niet eens op gelet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat heeft ze voor rare helm op? Lijkt een batman ding.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, nooit geweten dat daar een topic voor was. Eens lezen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef Tem het volgende:
Misschien wat vaker een washandje er doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ow sorry. Was ook al een misverstand in de winkel. Maar dat is uiteindelijk goed gekomen. Ze verkopen ingevroren literbakken. Je krijgt een blaadje mee met tips over het vervoeren, bewaren en serveren van het ijs.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:59 schreef Karina het volgende:
Nee maar serieus, wat zij hebben is toch alleen dat softijs? Kun je dat gewoon invriezen? Of hebben ze ook ander ijs, ik kom daar alleen af en toe voor een softijsje.
Het leek mij inderdaad dat het in de vriezer veel te hard wordt. Dan is het geen softijs meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:00 schreef Specularium het volgende:
Softijs kun je het best buiten de vriezer bewaren.
Als ik dat zou halen dan is het ontdooid voor ik thuis ben denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Ow sorry. Was ook al een misverstand in de winkel. Maar dat is uiteindelijk goed gekomen. Ze verkopen ingevroren literbakken. Je krijgt een blaadje mee met tips over het vervoeren, bewaren en serveren van het ijs.
Inderdaad, ik zou het in de zon zetten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leek mij inderdaad dat het in de vriezer veel te hard wordt. Dan is het geen softijs meer.
Ach man vlieg heen. Je begrijpt best wat ik bedoel. Softijs is wat anders dan schepijs.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het in de zon zetten.
Ah kijk dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef hexje het volgende:
Als je het gaat serveren moet het 45 minuten van te voren uit de vriezer worden gehaald.
quote:Al op de eerste dag van de Nijmeegse Vierdaagse heeft Johan Vlemmix de handdoek in de ring moeten gooien.
De zanger, Oranjefan, ondernemer, politicus, kontfluitbespeler en Bekende Nederlander kampt met een kapotte knieband. Dit gebeurde nadat een overenthousiaste fan op zijn rug sprong. Zijn schoen overleefde het incident ook niet. "Einde #4daagse voor mij", zo luidde het trieste bericht op Twitter van Johan.
Al zes keer eerder liep Johan de Vierdaagse. Vanochtend begon hij nog vol goede moed aan de eerste dag wandelen. "Ik heb der zoveel zin in...super sfeer", aldus Johan destijds op Twitter.
twitter:JVlemmix twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 11:30:42einde #4daagse voor mij . sprong enthousiaste fan op mijn rug .knieband en schoen kapot....baal enorm @omroepbrabant http://t.co/12r0Go9gCC reageer retweet
Johan serieus nemenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verhalen van Johan in twijfel trekken,.
Ik ben al weer thuis en ik wil het nog steeds niet zien.quote:
Ik kijk vooral omdat ik benieuwd ben naar het hoe en wat. Het is niet echt een hele goede serie, maar het kijkt wel lekker weg. Plus alle series die ik volg zijn nu even in de zomerstop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef hexje het volgende:
Je kijkt het nog steeds! Is het echt de moeite waard om te proberen?
Hilarisch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:07 schreef Specularium het volgende:
Plus Corrie kan niet in d'r blote doos op het balkon.
Ja maar ja, hij doet het toch steeds zelf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik krijg het wel een beetje te doen met de beste jongen. Het zit hem niet mee deze week.
Daarom is het ook maar een heel klein beetje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar ja, hij doet het toch steeds zelf.
Elflettering gaat daar reageren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:14 schreef Tem het volgende:
Misschien komt er ook nog wel een topicje over deze sc in feedback. Gezien het niveau.
Die 2 kernleden zijn aan elkaar vastgegroeid.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:26 schreef hexje het volgende:
Ja, met maar 3 kernleden. En van tijd tot tijd maar 2 kernleden.
Oh ik heb 'm wel staan, maar nog niet gezienquote:
Voorteken heeft nu een erectie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
hele rare scheur ergens intern en een rare paarse vlek
Jawel en het zit rechtsonderin dus heel storend is het niet...maar dat is dan altijd je privé laptop, nooit mijn werklaptop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Maar hij doet het nog wel.
Glas is halfvol.
Alleen als het mooi klote isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat Voorwiel daar geen problemen mee heeft.
Dan koop je tweedehands.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Als mijn laptop ooit kapot gaat heb ik een probleem, er zijn geen laptops meer te koop met de aansluitingen die ik nu heb om hem aan mijn tv te hangen.
Bestaan daar geen verloopstekkers voor?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Als mijn laptop ooit kapot gaat heb ik een probleem, er zijn geen laptops meer te koop met de aansluitingen die ik nu heb om hem aan mijn tv te hangen.
Ja en? Van kabeltjes en zo weet ik echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
En Corrie noemt zichzelf een WoW nerd.
Ik heb geen idee hoe die kabeltjes allemaal heten man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
Ja dat is ook allemaal wel heel ingewikkeld.
.
Nu 2 jaar oud, op zich niet oud.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Is het een nieuwe laptop Uccie? Dan is het wel verdomd zonde, vlekken en scheuren.
Garantie natuurlijk net afgelopen, alhoewel ze laten vallen niet vergoedenquote:
Nee, en ik heb 'm komende week ook nodig om mijn scriptie te schrijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat die sowieso niet geldt als je je laptop zelf laat vallen
Geen PC?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, en ik heb 'm komende week ook nodig om mijn scriptie te schrijven.
Jawel, maar die is inmiddels 7 jaar oud en daar staat geen SPSS op.quote:
Dat soort dingen kost meestal een bak geld helaas.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar die is inmiddels 7 jaar oud en daar staat geen SPSS op.
Maar ik kan hem gewoon goed gebruiken. Is maar een klein hoekje rechtsonder waar die vlek/scheur zit. En zal daarna eens gaan informeren wat het me zou kosten om hem te laten maken.
Gelukkig kan ik dan naar het taartenbakken kijkenquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:46 schreef Tem het volgende:
Mensen die een foto van een openstaande kraan op funda zetten
Het is meer radio dan tv.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp nu waarom ik elke dag zo moe ben tegen een uur of 11: door Mart.
bel mijn baas is met diezelfde mededeling.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:07 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen extra hard werken want ik ga om 12:00 uur al naar huis
Is goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
bel mijn baas is met diezelfde mededeling.
vond zelf de tour een goede reden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed
Ik moet wel naar huis, tussen half 1 en half 5 komt er iemand van de WBV langs.
Dat is dan mooi meegenomen, als ik toch thuis moet zitten wachten. Al was morgen dan een betere dag geweest.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:07 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen extra hard werken want ik ga om 12:00 uur al naar huis
En je hebt niet eens uitgeslapenquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Ik begin juist om 12 uur vandaag.
Nee, lukt me nooit. Zon komt mijn slaapkamer al om 7 uur binnengebrand.quote:
Er is niet eens zon hier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, lukt me nooit. Zon komt mijn slaapkamer al om 7 uur binnengebrand.
Nee laatste week augustus pas, dus dat duurt nog even.quote:
Rotterdam is altijd zonnig. Komt omdat we er zoveel Antilianen en Kaapverden hebben wonen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is niet eens zon hier.
[..]
Nee laatste week augustus pas, dus dat duurt nog even.
Amsterdammers hebben geen zon nodig, die zijn van zichzelf al zonnig (uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rotterdam is altijd zonnig. Komt omdat we er zoveel Antilianen en Kaapverden hebben wonen.
Echt iets voor Sp3c
Bassiequote:Op woensdag 17 juli 2013 08:57 schreef Tem het volgende:
Gaat niet goed met Bassie sinds zijn pensioen.
http://www.volkskrant.nl/(...)aardingse-flat.dhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |