SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Haha, dit ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik kon er geen kut van verstaan, maar moest wel lachen
Ik zie het ook niet gebeuren. Maar Ullrich had ook zijn tweede Tour winst voor het grijpen in 1998, maar kreeg toen ook een klap en verloor de ronde. Dus je weet het nooit.quote:
Had Martin dus toch gelijkquote:Op maandag 15 juli 2013 21:01 schreef groenen het volgende:
Afdalen in de regen, dat overleeft Ten Dam dus niet.
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef rubbereend het volgende:
Dus moeten ze Froome maar elke 5 vragen over doping vragen?
Nieuwsgierigquote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Anker journalisten waarom moeten mensen zo nieuwschierig zijn.
anker journalisten? Die schrijven voor botenbladen?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Anker journalisten waarom moeten mensen zo nieuwschierig zijn.
Die zijn verankerd in de sportquote:Op maandag 15 juli 2013 21:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anker journalisten? Die schrijven voor botenbladen?
Ratelband is dan ook gay.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wat was datEmiel Ratelband is er niks bij.
rustdag he, dan kunnen ze niet over de koers pratenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Sjesus ga het over iets anders hebben. Over de fietsen of zo. Of de helmpjes.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Kanker journalisten? Die schrijven voor botenbladen?
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Sjesus ga het over iets anders hebben. Over de fietsen of zo. Of de helmpjes.
Hij krijgt de tandplak van zijn broer ingespoten, waardoor zijn tanden zo wit zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
Dadelijk gaat Michael nog bekennen dat ie z'n tanden bleekt. Dan ben ik er echt klaar mee
Nee daarom zeg ik: over de fietsen of van mijn part over de tenues of de toeclips. Whatever.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rustdag he, dan kunnen ze niet over de koers praten
Of nog niet traint voor de tourtochtquote:Op maandag 15 juli 2013 21:07 schreef Lutte het volgende:
Dadelijk gaat Michael nog bekennen dat ie z'n tanden bleekt. Dan ben ik er echt klaar mee
Nee dus. Als die journalisten lopen nu overdreven kritisch te doen omdat ze er zelf jaren totaal naast gezeten hebben. Prima dat er vragen over gesteld worden, maar het slaat nu totaal door. Alsof ze op de persconferentie antwoorden krijgen als iemand echt gebruikt.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef rubbereend het volgende:
Dus moeten ze Froome maar elke 5 vragen over doping vragen?
Daar maakte ik eerder al een opmerking over. Ray K komt over twee maanden met een scoop in de Televaag.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef Sheepcidus het volgende:
is er al onderzoek naar die ploeg van gisteren die zaten hard aan de dope
370W is idd niet mis.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef Sheepcidus het volgende:
is er al onderzoek naar die ploeg van gisteren die zaten hard aan de dope
Inderdaad, dat heeft toch totaal geen zin.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef Redefine het volgende:
Laten die journalisten dan eens goede dopinggerelateerde vragen stellen, i.p.v. gebruik je doping tig keer te herhalen.
Froome is er ook niet sterk in, zijn concurrenten hebben net zo hard getraindquote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee dus. Als die journalisten lopen nu overdreven kritisch te doen omdat ze er zelf jaren totaal naast gezeten hebben. Prima dat er vragen over gesteld worden, maar het slaat nu totaal door.
Die hebben geen zwemcoachquote:Op maandag 15 juli 2013 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Froome is er ook niet sterk in, zijn concurrenten hebben net zo hard getraind
21.25 op canvas, vive le veloquote:Op maandag 15 juli 2013 21:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
Het is dat de avond etappe altijd zo laat is anders was de keuze snel gemaakt.
Dat is helemaal niet rullevant.quote:
Jawel.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Geen topshow dus? Heb het pas net opgezet
Voetbalnieuws maakt het een topshow?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Geen topshow dus? Heb het pas net opgezet
Je zou knetterhard positief testen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Goed ik ga plassen (niet voor de dopingcontrole).
Dat komt door de voedingssupplementen.quote:
Heej wil je beweren dat ik dik benquote:Op maandag 15 juli 2013 21:13 schreef n00b13 het volgende:
Alsof Karina in zo'n klein potje kan plassen.
Neequote:Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voetbalnieuws maakt het een topshow?
Is ook zo. Als er niemand gebruikt wint er ook iemand, meer kun je er niet van zeggen. Overtuigende bewijzen leveren dat je clean bent kun je toch niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Froome is er ook niet sterk in, zijn concurrenten hebben net zo hard getraind
Denk je dat vrouwen nooit urine in moeten leveren in het zkh of zo? Je verzint er maar wat opquote:Op maandag 15 juli 2013 21:13 schreef n00b13 het volgende:
Alsof Karina in zo'n klein potje kan plassen.
Oh op een potje zitten lukt nog wel hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of dat je gewoon moeilijk je evenwicht kan bewaren.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
"Ik stuurde mijn gegevens op naar Vistaprint en zij stuurden mij 450 visitekaartjes. Dat was fantastisch."
Je verwacht het niet inderdaad!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
"Ik stuurde mijn gegevens op naar Vistaprint en zij stuurden mij 450 visitekaartjes. Dat was fantastisch."
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog iets meer dan 2,5 uur [ afbeelding ]
Trots Op Utrecht!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Orkaan Rita raast over uw beeldscherm.
Hij is verdrietig vanavondquote:
Met Peter Vandermeersch.quote:
"Dat doet pijn Mart Wilfred."quote:Op maandag 15 juli 2013 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat zo een Harmelinkje doen ben ik bang
Nee he.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij gaat zo een Harmelinkje doen ben ik bang
Wat was er dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee he.
Maar ik kan me zó goed voorstellen dat hij boos is.
NRC (Vandermeersch is hoofdredacteur daarvan) heeft Boogerd beschadigd met lariekoekquote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Smoofie het volgende:
Fuck ,ik had het eerder moeten opzetten.
Waarom hebben ze ruzie?>
Over een verhaal in dat boek dat Boogie bloed van zijn broer heeft gekregen. hetgeen dus niet waar is, maar dat ze toch gewoon gepubliceerd hebben.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Smoofie het volgende:
Fuck ,ik had het eerder moeten opzetten.
Waarom hebben ze ruzie?>
Vooral zijn broer.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NRC (Vandermeersch is hoofdredacteur daarvan) heeft Boogerd beschadigd.
Hij is de zondebok en een hoop nog veel schimmigere renners zitten uit de wind.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee he.
Maar ik kan me zó goed voorstellen dat hij boos is.
quote:
Daarom geen boycot anders komt het elke dag terug.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef Redefine het volgende:
Na vorig jaar Rabo die boos was op TdJ, nu dit jaar Vacansoleil.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk kreeg Maijer een bedorven mossel.
Een bedorven stokbrood lijkt me toepasselijker.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk kreeg Maijer een bedorven mossel.
Neem een griepprikquote:
Zolang hij er maar goed ziek van wordt.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bedorven stokbrood lijkt me toepasselijker.
Kanjer nou op!quote:
Waar precies?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een bedorven stokbrood lijkt me toepasselijker.
Drie bronnen zelfs, want Gert zei het ook al.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Eddy bevestigde de verhalen van Boogerd. Dat betekent twee bronnen, dus het zal morgen wel in de NRC staan.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet alleen de laagste qua leeftijd
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:25 schreef Lutte het volgende:
Bij Poppeltje heb ik het gevoel dat hij een extern brein heeft dat voor hem denkt en praat.
Bij Poppeltje heb ik het gevoel dat hij een extern brein heeft dat voor hem denkt en praat.
Dat zit allemaal bij Boy.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:25 schreef Lutte het volgende:
Hij sprint sneller dan hij praat ja...quote:
en Samson.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie bronnen zelfs, want Gert zei het ook al.
Dat hoop je wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:25 schreef Lutte het volgende:
Hij klimt zelfs snellerquote:Op maandag 15 juli 2013 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij sprint sneller dan hij praat ja...
quote:
En dat ie een Belkinrouter nodig heeft blijkbaar, want nu is het brein niet verbonden.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:25 schreef Lutte het volgende:
Helemaal geen sprinterstype idd...quote:Op maandag 15 juli 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
Die kan wel wat peper in zijn reet gebruiken, sjezus.
Inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een helden die wielrenners, opgeven omdat je denkt dat je het misschien ooit niet gaat halen.
Zonder doping best lastigquote:Op maandag 15 juli 2013 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een helden die wielrenners, opgeven omdat je denkt dat je het misschien ooit niet gaat halen.
neem ik aan ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
Gaat die kapster ook aan Koen vragen of hij nog op vakantie gaat?
Dat Kittel 3 ritten ging winnen.quote:
Als Kittel drie etappes zou winnen, dan dit.quote:
ja daarom dat ik zei: my boyfriendquote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Bij Kittel gaat mijn gaydar wel meer en meer af trouwens
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
Gaat die kapster ook aan Koen vragen of hij nog op vakantie gaat?
die is biquote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Bij Kittel gaat mijn gaydar wel meer en meer af trouwens
Want ik neem aan dat ze al weet dat hij vandaag een vrije dag heeft en wat voor werk hij doet.quote:
Nee inderdaad, wel wielrennen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:31 schreef xzaz het volgende:
[..]
Boogerd moet gewoon z'n muil huiden, heeft nooit kunnen fietsen.
Is natuurlijk lastig als je naast iemand moet zitten, waar je niet naast moet zitten.quote:
Je hebt nog een halfuur om wel een leuke grap te bedenken. Doe je bestquote:Op maandag 15 juli 2013 21:32 schreef xzaz het volgende:
[..]
Boogie en wielrennen in 1 zin, alleen in deze zin kan dat.
Ik krijg een half uur van Redefine, nou nou ik mag wel opschietenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt nog een halfuur om wel een leuke grap te bedenken. Doe je best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |