Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Uccie het volgende:
Waarom ren ik me altijd de pleuris om op tijd te zijn!
Nee omdat je de ander niet wil laten wachten, kwestie van beleefdheid...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie..
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee omdat je de ander niet wil laten wachten, kwestie van beleefdheid...
Ik ben ook altijd te vroeg om die reden.
Oh dan begreep ik het verkeerd, prioriteiten VOORDAT je weggaat.. Heb ik geen last van, ik ben altijd binnen 10 minuten klaar als ik wegga en vervolgens ben ik meestal een kwartier of nog langer te vroeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.
In dit geval ging het om een doktersafspraak dus was het meer omdat het zo hoort.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie..
Oh nee ik was op tijd vertrokken, alleen alle stoplichten tegen en druk in de binnenstad. Normaal ga ik nooit met de auto.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.
Ik ben altijd 20-15 min te vroeg, met resultaat dat 1 van mijn vriendinnen al in paniek is als ik een keer niet zo vroeg ben. Berichtjes met, ben je het niet vergeten enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik het verkeerd, prioriteiten VOORDAT je weggaat.. Heb ik geen last van, ik ben altijd binnen 10 minuten klaar als ik wegga en vervolgens ben ik meestal een kwartier of nog langer te vroeg.
* kuchtquote:Op maandag 15 juli 2013 16:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd 20-15 min te vroeg, met resultaat dat 1 van mijn vriendinnen al in paniek is als ik een keer niet zo vroeg ben. Berichtjes met, ben je het niet vergeten enzo
Ja ik vond het erg, geen idee wat die reistijden zijn met OV.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik vond het erg, geen idee wat die reistijden zijn met OV.
Daarna rolde ze om van het lachen?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:21 schreef Specularium het volgende:
Dit was toen ze mijn gigantische penis zag.
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is het juist, ik vind er niet echt wat mannelijks aan zittenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:23 schreef hexje het volgende:
Niet snappen waarom ik die mannen erin gooi.
Omdat je niet tegen lekkere wijven kan.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:23 schreef hexje het volgende:
Niet snappen waarom ik die mannen erin gooi.
We hebben weer een deal!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:52 schreef Uccie het volgende:
Ik kon Ryan en Jarrod wel waarderen![]()
Ryan meer dan Jarrod, maar dat komt mooi uit...hoef ik niet te vechten met Hexje.
Gewoon een Google image search doen onder 'handsome man'.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Ryan vind ik ook drie keer niks. Ook zo een gladde.
Ja die vind ik dus vast allemaal niet handsome.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een Google image search doen onder 'handsome man'.
Nah, die vind ik ook niets. Maar het zijn tenminste niet allemaal van die gladde jongens.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus vast allemaal niet handsome.
Maar ik heb je tip toch even uitgeprobeerd, eerste hit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus vast allemaal niet handsome.
Maar ik heb je tip toch even uitgeprobeerd, eerste hit:
[ afbeelding ]
Nee hoor, Ik vis ze via Models.com. En dan de top50 men. Daarom zijn deze mannen wat androgyn.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een Google image search doen onder 'handsome man'.
Ik vind het kwallebabbelsquote:Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee hoor, Ik vis ze via Models.com. En dan de top50 men. Daarom zijn deze mannen wat androgyn.
Ga jij maar weer terug naar het cafe!! Kijken naar de bavianentieten van Bet.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, die vind ik ook niets. Maar het zijn tenminste niet allemaal van die gladde jongens.
Oké okéquote:Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar het cafe!! Kijken naar de bavianentieten van Bet.
Je hebt gewoon geen smaak. Dan te bedenken dat ik jou als mod wilde.quote:
Ik hoef niet te googelen hoor, gewoon deze:quote:Op maandag 15 juli 2013 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, die vind ik ook niets. Maar het zijn tenminste niet allemaal van die gladde jongens.
Heej beetje aardig doen hequote:Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar het cafe!! Kijken naar de bavianentieten van Bet.
Dan gaat je knopje wel tintelen?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoef niet te googelen hoor, gewoon deze:
[ afbeelding ]
Hij kijkt wel erg boos op de overige plaatjes.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoef niet te googelen hoor, gewoon deze:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge denk jij weleens aan iets anders?
Ik houd wel van boos. Zelf ben ik ook altijd boos.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kijkt wel erg boos op de overige plaatjes.
Neeeeeeeeeeeeee blijffffffffffffff.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar toch. Ik pak mijn jasje en mijn koffertje, en ik kom nóóit meer terug.
Dat is waar, je komt altijd heel woedend over. Dat je denkt 'zometeen krijg ik een hengst'.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd wel van boos. Zelf ben ik ook altijd boos.
Jij ook al! Lijkt de trend wel hier.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar toch. Ik pak mijn jasje en mijn koffertje, en ik kom nóóit meer terug.
Daar hoef je niet bang voor te zijn, ik ben bang voor paarden.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar, je komt altijd heel woedend over. Dat je denkt 'zometeen krijg ik een hengst'.
Oh gelukkig, want ik heb er ook geen plek voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, ik ben bang voor paarden.
Ik geef je wel een beuk, voor in je tuin.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, want ik heb er ook geen plek voor.
Met dit weer heb ik liever een muilpeer.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik geef je wel een beuk, voor in je tuin.
Slecht Karina
Nou ik heb nog wel perenijsjes, is dat wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik liever een muilpeer.
Ja prima. Maar niet gooien hoor. Ik ben onschuldig.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb nog wel perenijsjes, is dat wat?
Ik reik hem aan. Pas op dat hij niet aan je lip blijft plakken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja prima. Maar niet gooien hoor. Ik ben onschuldig.
Toch weer die agressie hèquote:Op maandag 15 juli 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Pas op dat hij niet aan je lip blijft plakken.
En dan een lekker sigaretjequote:Op maandag 15 juli 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn misschien moet ik even afkoelen![]()
Kouwe douche dan maar.
Genoeg rustgevende activiteiten voor de avond dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
En mijn nagels inkorten, ik kan amper typen zo lang zijn ze
Tot half 9 want dan gaat het weer los bij TdJquote:Op maandag 15 juli 2013 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Genoeg rustgevende activiteiten voor de avond dus.
Kijk, dat is dus waar jij zo opgefokt van wordt. Overdosis mannen. Ik ga naar de maagden kijken op 5.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot half 9 want dan gaat het weer los bij TdJ
En van al die mannen in strakke wielrenbroekjesquote:Op maandag 15 juli 2013 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, dat is dus waar jij zo opgefokt van wordt. Overdosis mannen. Ik ga naar de maagden kijken op 5.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft de dweil al klaar voor Dries.
De Amerikaanse versiequote:Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
Is dat nog steeds die show 'Ik heb het nog nooit gedaan'?
Geen knappe knul, maar wel sympathiek. Ik vind de Amerikaanse versie minder rommelig dan de onze.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Ik zag vorige week wel een stukje met Skippy die zijn hele huis aan een meisje liet zien en op het eind een kusje wilde geven. Maar dat mocht alleen op haar wang.
Ik heb alleen dat stukje gezien dus geen idee. Wat me wel meteen opviel was de muziek: dat is dezelfde muziek die ze in al van dat soort programma's gebruiken. Bij Vieze Vette Verloofde en zo.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen knappe knul, maar wel sympathiek. Ik vind de Amerikaanse versie minder rommelig dan de onze.
Dat was me niet opgevallen. Ach nou ja, ik vind het wel vemakelijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat stukje gezien dus geen idee. Wat me wel meteen opviel was de muziek: dat is dezelfde muziek die ze in al van dat soort programma's gebruiken. Bij Vieze Vette Verloofde en zo.
Normaal had ik ook gekeken, maar ik zit nu helemaal "in" de tourprogramma's.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was me niet opgevallen. Ach nou ja, ik vind het wel vemakelijk.
Daar word ik helemaal iebel van. De hele middag de Tour en geen nieuws op Radio 1.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal had ik ook gekeken, maar ik zit nu helemaal "in" de tourprogramma's.
Wat een crack homofiel.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:16 schreef hexje het volgende:
Dit topic schreeuwt om Jarrod
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overdag kan ik niet luisteren, niet te doen op mijn werk. Als ik thuis kom zie ik meestal nog wel het laatste stukje en tourjournaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar word ik helemaal iebel van. De hele middag de Tour en geen nieuws op Radio 1.
Ik voel wel iets voor een sportzender. Hoeft de rest tenminste niet te wijken.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Overdag kan ik niet luisteren, niet te doen op mijn werk. Als ik thuis kom zie ik meestal nog wel het laatste stukje en tourjournaal.
Oh daar ben ik het wel mee eens. Al is er normaal niet genoeg om een hele dag te vullen, behalve door alles te herhalen. Je hebt natuurlijk wel Eurosport en binnenkort Fox (maar die laatste is dan weer een betaalzender).quote:Op maandag 15 juli 2013 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik voel wel iets voor een sportzender. Hoeft de rest tenminste niet te wijken.
Er is zat plek op de radio, daar zitten toch vrijwel alleen maar muziekzenders. TV zou alleen een paar uurtjes in de avond uit kunnen zenden; maar daar doet het er niet zoveel toe want op tv heb je veel meer keuze.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het wel mee eens. Al is er normaal niet genoeg om een hele dag te vullen, behalve door alles te herhalen. Je hebt natuurlijk wel Eurosport en binnenkort Fox (maar die laatste is dan weer een betaalzender).
Oh op de radio. Ja dat is wel een goed idee. Radio 7 is er nog niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is zat plek op de radio, daar zitten toch vrijwel alleen maar muziekzenders. TV zou alleen een paar uurtjes in de avond uit kunnen zenden; maar daar doet het er niet zoveel toe want op tv heb je veel meer keuze.
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een mongool ben je dan, als je daaraan meedoet.
Je collega-mod 99.999 gaat de 50km lopen. Ik vind het dapper.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge alsof jullie dat zouden volhouden. Zeikerds.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Sjongejonge alsof jullie dat zouden volhouden. Zeikerds.
Ik las het ja. Ik zou er niet aan moeten denken, ik voel de blaren nu al.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je collega-mod 99.999 gaat de 50km lopen. Ik vind het dapper.
Hier idem, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zo'n uitdaging aan willen gaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las het ja. Ik zou er niet aan moeten denken, ik voel de blaren nu al.
Nee dat zei ik toch al dat ik het niet eens een uur volhoud. Maar ik vind het wel knap dat anderen het doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:49 schreef Tem het volgende:
Net of Corrie überhaupt van der kurk af komt.
http://www.biernet.nl/bier/koerier/in/amsterdamquote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Nee die verkochten volgens mij geen drank. Wel sigaretten.
Wel een gat in de markt: de drankbus.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.biernet.nl/bier/koerier/in/amsterdam
Ik weet niet eens wat het is, soort likeur denk ik.quote:
Ja je kunt er goed mee slaan ookquote:Op maandag 15 juli 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Corrie weet er wel raad mee ook als ie leeg is.
Het is wel een mooie fles.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]Bier drink ik zelden maar ik zag er ook eentje tussenstaan die andere drank bezorgt. Goed om te weten
Zou dit lekker zijn:
[ afbeelding ]
Mag ik helpen, gewoon omdat het kan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is, soort likeur denk ik.
[..]
Ja je kunt er goed mee slaan ook
Als er maar een percentage alcohol in zitquote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk.
En dat Alize is een likeur op cognacbasis zie ik.
Ik houd niet zo van zoete drankjes dus ik denk niet dat ik het lekker vind.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Als er maar een percentage alcohol in zit
Ik had laatst iets met vodka, knalrose fles, het smaakte net zo rose, niet mijn ding maar na andere drank proef je het niet meerquote:Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van zoete drankjes dus ik denk niet dat ik het lekker vind.
Vodka vind ik wel lekker, maar dan gewoon ijskoud puur. Niet met ijsblokjes. Fles in de vriezer zetten en dan drinken.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had laatst iets met vodka, knalrose fles, het smaakte net zo rose, niet mijn ding maar na andere drank proef je het niet meer
Yep, dit was bochtquote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vodka vind ik wel lekker, maar dan gewoon ijskoud puur. Niet met ijsblokjes. Fles in de vriezer zetten en dan drinken.
Dat kan ik wel lekker vinden ja, maar een echte Mojito will do just finequote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag van de week een topic met cocktailskreeg er dorst van.
Ik heb dan liever een Margarita. Beetje bitterig houd ik wel van. En dan zelf maken, geen voorgebrouwen uit een fles.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik wel lekker vinden ja, maar een echte Mojito will do just fine
Volgens mij was het Benny die gisteren een Solero Mojito postte in TAL.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag van de week een topic met cocktailskreeg er dorst van.
Wat drink je als je het wel drinkt? Gewoon bier?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Kentoet het volgende:
Ik drink echt bijna nooit alcohol.
nohomex/
Ja zelf maken, maar mojito zelf maken is ook redelijk bitter, me likequote:Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een Margarita. Beetje bitterig houd ik wel van. En dan zelf maken, geen voorgebrouwen uit een fles.
Die op Parkpop was ookquote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij was het Benny die gisteren een Solero Mojito postte in TAL.
Schijnt met rum te zijn.
Ohja mijn pina colada viel wat tegen.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:10 schreef Kentoet het volgende:
Ik drink echt bijna nooit alcohol.
nohomex/
Ik lust alles wel. Liefst wijn, whisky of bier.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat drink je als je het wel drinkt? Gewoon bier?
Whisky lust ik ook wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik lust alles wel. Liefst wijn, whisky of bier.
Maarrr, idee voor de zaterdag, zelf Mojito's makenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja mijn pina colada viel wat tegen.
Ik houd het voortaan maar weer bij Gin en Tonics
Ik lust alles wel, ik drink alleen niet vaak, sowieso door de weeks niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik lust alles wel. Liefst wijn, whisky of bier.
Dat werd het toch al niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
ALS ik door de week drink, hooguit 2 glazen wijn. Anders wordt het helemaal niks de volgende dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat werd het toch al niet.Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat werd het toch al niet.Je hebt nog wel even nodig voor het avondvullend isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Tel je daar rechter- en linkerhand en opblaasbare meuk in mee?quote:
Je hebt het precies andersom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je hebt het precies andersom.Weet jij helemaal niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel jointjes roken natuurlijk.
Niet meteen zo hè.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Tel je daar rechter- en linkerhand en opblaasbare meuk in mee?
Dat was voor mezelf, dan weet ik wat meeteltquote:
Lekker meezingenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Ik houd het wel bij de beelden van Dries straksgeen rekwisieten nodig.
Moest ik anders bang in een hoekje gaan zitten?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze de introducee van Uccie is.
Dat geeft wat krediet inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je luiergenoot?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Wat lees ik hier over introducees?
Mmmm ga ik eens over nadenken. Misschien is er nog wel een hele vervelende die ik hier kan introduceren.
Huh wat?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:34 schreef Tem het volgende:
Maar ik begrijp dat Corrie zich iedere avond in een kelderbox begeeft.
Jawel, maar geen lege.quote:
Netjes gedragen....anders geen Uccie's moppentrommel meerquote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan gaan we nog even door.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Netjes gedragen....anders geen Uccie's moppentrommel meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer begint die eigenlijk?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Netjes gedragen....anders geen Uccie's moppentrommel meer
Tja, typisch een manquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan gaan we nog even door.Prima...ben ik daar ook weer vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja? De meeste vind ik eigenlijk weinig vanquote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Welke hem?
Ik vind van heel veel hemmen iets.
Heb jij ook een tuinbroek?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja? De meeste vind ik eigenlijk weinig van
Nee, ik ben zeer zeker van de mannen, maar wel die echtequote:
Nee, wel hakken en rokjes, is dat goed?quote:
Kally wil vast ook wel op je buik staanquote:
Ja niet die gladjes van de foto's eerder in het topic.quote:
Dat is wel een +1quote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niet die gladjes van de foto's eerder in het topic.
Daar kwam hexje mee maar die heeft een penis.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja niet die gladjes van de foto's eerder in het topic.
Jason is wel mannelijk toch? Niet te breed, niet te smal, niet te glad, baardje van een dag, gewoon stoer.quote:
Ken ik niet, welke Jason?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Jason is wel mannelijk toch? Niet te breed, niet te smal, niet te glad, baardje van een dag, gewoon stoer.
Nee ik ben niet into boys, wel into mannen.quote:
quote:
mediocrequote:Op maandag 15 juli 2013 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Jason is wel mannelijk toch? Niet te breed, niet te smal, niet te glad, baardje van een dag, gewoon stoer.
Dat wisten we alquote:
Maar wel een man, en niet een boy die nog eerder wegrent dan jij als er wat gebeurt.quote:
Ik ook, nohomo.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin vindt dit soort mannen aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Baard is iets te lang, verder weinig mis mee.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin vindt dit soort mannen aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Eric is wel hot ja, goede tattoo's ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Dat is weer een beetje TE.
Eric Corton dan weer wel.
Danny Vera vind ik ook leuk trouwens.
Yepquote:Op maandag 15 juli 2013 20:52 schreef hexje het volgende:
Dan heb ik Simon Baker ook voor mijzelf.
[ afbeelding ]
En die vind ik OOK leuk, heel ander type.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:52 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op maandag 15 juli 2013 20:52 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. We gaan voor de mooiboys.quote:
Vormeloze hobbezakkenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja preciesMaar dat hebben ze allemaal. Van die tuttejurkjes.
Niks mis mee...quote:Op maandag 15 juli 2013 20:56 schreef hexje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We gaan voor de mooiboys.
Ik zie hem niet, maar inderdaadquote:
Jensen Ackles kan ik wel waarderen, maar omdat hij een ondeugend hoofd heeft.quote:
Hier wat minder, in die reclame is hij welquote:
Flauw maarquote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
Ik heb 'm even op de visite getest:
Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken.
Op die andere boot zat er een Duitser.
De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland.
Op dat eiland is er een stam gevestigd.
Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:''in de pan ermee''.
De fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
Het stamhoofd zegt.
''Zoek 100 dezelfde vruchten''.
De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen.
Het stamhoofd zegt: ''en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen''.
Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
Het stamhoofd: ''IN DE PAN ERMEE!''.
Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen!
De Fransman antwoordde:''Ik zag die Duitser afkomen met 100 kokosnoten.
quote:
#YOLOquote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Beetje wel he?
Mijn hele leven eigenlijk, elke dag is hetzelfde
Daarom blijven de vrouwtjes ook terugkomen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:09 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zoeyzo deze topic.
De kracht van de herhaling.
Ach de rest hangt ook al.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Kom op Corrie, koppie niet laten hangen!
Nah daten is niks voor mij.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, beetje daten enzo. Af en toe olie verversen. Vrolijke Cor gegarandeerd.
Hoe weet je dat nou als je het nooit doet?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Ja doei ik wil geen niveau. En dat internetdaten vind ik drie keer niks.
Omdat ik dat een paar jaar geleden heb geprobeerd en ik vond het niks.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je het nooit doet?
Paar jaar geleden was je er nog niet aan toe.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat ik dat een paar jaar geleden heb geprobeerd en ik vond het niks.
En nu heb ik er geen zin in dat krampachtige gezoek en gedoe, bah.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was je er nog niet aan toe.
Nee internetdaten is niets...ik kies natuurlijk een moordzuchtige psychopaatquote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Ja doei ik wil geen niveau. En dat internetdaten vind ik drie keer niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |