Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:33 schreef Uccie het volgende:
Waarom ren ik me altijd de pleuris om op tijd te zijn!
Nee omdat je de ander niet wil laten wachten, kwestie van beleefdheid...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie..
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee omdat je de ander niet wil laten wachten, kwestie van beleefdheid...
Ik ben ook altijd te vroeg om die reden.
Oh dan begreep ik het verkeerd, prioriteiten VOORDAT je weggaat.. Heb ik geen last van, ik ben altijd binnen 10 minuten klaar als ik wegga en vervolgens ben ik meestal een kwartier of nog langer te vroeg.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.
In dit geval ging het om een doktersafspraak dus was het meer omdat het zo hoort.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar stond laatst een stuk over in de VK magazine. Omdat vrouwen vinden dat ze alles moeten en alles ook nog leuk moet zijn en dat kan niet, geen prioriteiten kunnen stellen was de conclusie..
Oh nee ik was op tijd vertrokken, alleen alle stoplichten tegen en druk in de binnenstad. Normaal ga ik nooit met de auto.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee het idee was juist dat ze altijd te laat vertrokken omdat ervóór ook nog 38744393 dingen moesten die ECHT_NIET konden wachten.
Ik ben altijd 20-15 min te vroeg, met resultaat dat 1 van mijn vriendinnen al in paniek is als ik een keer niet zo vroeg ben. Berichtjes met, ben je het niet vergeten enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan begreep ik het verkeerd, prioriteiten VOORDAT je weggaat.. Heb ik geen last van, ik ben altijd binnen 10 minuten klaar als ik wegga en vervolgens ben ik meestal een kwartier of nog langer te vroeg.
* kuchtquote:Op maandag 15 juli 2013 16:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd 20-15 min te vroeg, met resultaat dat 1 van mijn vriendinnen al in paniek is als ik een keer niet zo vroeg ben. Berichtjes met, ben je het niet vergeten enzo
Ja ik vond het erg, geen idee wat die reistijden zijn met OV.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik vond het erg, geen idee wat die reistijden zijn met OV.
Daarna rolde ze om van het lachen?quote:Op maandag 15 juli 2013 18:21 schreef Specularium het volgende:
Dit was toen ze mijn gigantische penis zag.
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is het juist, ik vind er niet echt wat mannelijks aan zittenquote:Op maandag 15 juli 2013 18:23 schreef hexje het volgende:
Niet snappen waarom ik die mannen erin gooi.
Omdat je niet tegen lekkere wijven kan.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:23 schreef hexje het volgende:
Niet snappen waarom ik die mannen erin gooi.
We hebben weer een deal!quote:Op maandag 15 juli 2013 18:52 schreef Uccie het volgende:
Ik kon Ryan en Jarrod wel waarderen![]()
Ryan meer dan Jarrod, maar dat komt mooi uit...hoef ik niet te vechten met Hexje.
Gewoon een Google image search doen onder 'handsome man'.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Ryan vind ik ook drie keer niks. Ook zo een gladde.
Ja die vind ik dus vast allemaal niet handsome.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een Google image search doen onder 'handsome man'.
Nah, die vind ik ook niets. Maar het zijn tenminste niet allemaal van die gladde jongens.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus vast allemaal niet handsome.
Maar ik heb je tip toch even uitgeprobeerd, eerste hit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die vind ik dus vast allemaal niet handsome.
Maar ik heb je tip toch even uitgeprobeerd, eerste hit:
[ afbeelding ]
Nee hoor, Ik vis ze via Models.com. En dan de top50 men. Daarom zijn deze mannen wat androgyn.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon een Google image search doen onder 'handsome man'.
Ik vind het kwallebabbelsquote:Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee hoor, Ik vis ze via Models.com. En dan de top50 men. Daarom zijn deze mannen wat androgyn.
Ga jij maar weer terug naar het cafe!! Kijken naar de bavianentieten van Bet.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, die vind ik ook niets. Maar het zijn tenminste niet allemaal van die gladde jongens.
Oké okéquote:Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar het cafe!! Kijken naar de bavianentieten van Bet.
Je hebt gewoon geen smaak. Dan te bedenken dat ik jou als mod wilde.quote:
Ik hoef niet te googelen hoor, gewoon deze:quote:Op maandag 15 juli 2013 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, die vind ik ook niets. Maar het zijn tenminste niet allemaal van die gladde jongens.
Heej beetje aardig doen hequote:Op maandag 15 juli 2013 19:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar het cafe!! Kijken naar de bavianentieten van Bet.
Dan gaat je knopje wel tintelen?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoef niet te googelen hoor, gewoon deze:
[ afbeelding ]
Hij kijkt wel erg boos op de overige plaatjes.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoef niet te googelen hoor, gewoon deze:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge denk jij weleens aan iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |