quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ik moet helemaal niks!! ./eigenwijsquote:Op maandag 15 juli 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jezus gastJe moet er wel beetje moeite voor doen
Niet huilen danquote:Op maandag 15 juli 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks!! ./eigenwijs
Zo erg was het niet, dat het ei wat minder smaakte!
Van mij toch niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:01 schreef Stuart het volgende:
Ik word een beetje moe van sommige mensen geloof ik
Ben ik onaardig dan? Zal vast wel meevallenquote:Op maandag 15 juli 2013 03:03 schreef xcachet het volgende:
Slapen
En Tjacka en stuart lief zijn anders moet LB billenkoek uitdelen
doeiquote:Op maandag 15 juli 2013 03:03 schreef xcachet het volgende:
Slapen
En Tjacka en stuart lief zijn anders moet LB billenkoek uitdelen
nou negeer je mij maar gewoon?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik onaardig dan? Zal vast wel meevallen
Sweet dreams![]()
Nee maar voor er wel minder lieve woordjes gepost wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 03:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ik onaardig dan? Zal vast wel meevallen
Sweet dreams![]()
Laterz Tjackiequote:
Wie is die jongen uit je UI trouwens?quote:
Hoezo, weiger je nu mijn uitnodiging?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
nou daar ben je mooi klaar mee dan
quote:
ik moet donderdag voor de vijfde keer afrijdenquote:
5 keer is scheepsrechtquote:Op maandag 15 juli 2013 03:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet donderdag voor de vijfde keer afrijden
te sloom nu automaatquote:Op maandag 15 juli 2013 03:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
5 keer is scheepsrecht
Wat ging er de vorige 4 keer fout?
Chill. Ga je later ook in een automaat rijden?quote:
ik moet welquote:Op maandag 15 juli 2013 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill. Ga je later ook in een automaat rijden?
Waarom niet? je zult toch keer moeten leren schakelen?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet wel
anders kan ik nooit rijden in eigen autootje
Acteur?quote:
Die ander is Asa Butterfieldquote:Op maandag 15 juli 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? je zult toch keer moeten leren schakelen?
[..]
Acteur?
mag niet vanwege je rijbewijs dan. moet je weer helemaal opnieuw op voor schakel enzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 03:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? je zult toch keer moeten leren schakelen?
[..]
Acteur?
Ah, dankuquote:
automaat is wel stuk duurder of niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 03:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag niet vanwege je rijbewijs dan. moet je weer helemaal opnieuw op voor schakel enzo.
als ik er al aan denk.
Ja auto met automaat bedoel ikquote:
Trustenquote:
Lucky you. af en toe denk ik echt dat er een of ander gezwel op m`n stembanden zitquote:
Dat wilde ik eerst doen, maar Stu sprong ervoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 03:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt dat je mij welterusten wenst met je hengel
jij ook alvastquote:Op maandag 15 juli 2013 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst doen, maar Stu sprong ervoor.
Trusten Tjakkie
Hou op man, ik heb astma en hoest vaker wel dan nietquote:Op maandag 15 juli 2013 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lucky you. af en toe denk ik echt dat er een of ander gezwel op m`n stembanden zitGaat de hele avond door. en overdag heb ik er dan veel minder last van
Ja misschien heb ik gewoon wel astmaquote:Op maandag 15 juli 2013 03:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou op man, ik heb astma en hoest vaker wel dan niet
Trusten Stuquote:
He watquote:Op maandag 15 juli 2013 10:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik kreeg honger van jouw starbucks op tumblr
spuit 11quote:Op maandag 15 juli 2013 10:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
He watfollow jij mij op tumblr?
:sss shots :s xdquote:
quote:
Foxieeequote:
Ik zoek abo met 500 mb (denk ik) en qua sms/belminuten het goedkoopste.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar waar ben je naar op zoek?
Misschien kan ik je advies geven.
500 is echt niksquote:Op maandag 15 juli 2013 11:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek abo met 500 mb (denk ik) en qua sms/belminuten het goedkoopste.
Maar weet ook niet zo goed hoeveel mb ik moet nemen.
Kijk eens naar: https://mobilevikings.com/nld/nl/quote:Op maandag 15 juli 2013 11:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek abo met 500 mb (denk ik) en qua sms/belminuten het goedkoopste.
Maar weet ook niet zo goed hoeveel mb ik moet nemen.
Ik vind het er niet echt betrouwbaar uitzien tbh..quote:Op maandag 15 juli 2013 11:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk eens naar: https://mobilevikings.com/nld/nl/
Ik kan je verzekeren dat het betrouwbaar is.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het er niet echt betrouwbaar uitzien tbh..
:/ ik weet het niet hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 11:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het betrouwbaar is.
In België is het al één groot succes en sinds kort zijn ze ook in NL.
Van viking nog nietquote:
Genoeg om te whappen/radio streamen/youtube op sd en een beetje browsenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde de internetsnelheid van bliep.
Die ligt niet echt hoog.
quote:
Ik heb 5GB en die verwacht ik gewoon op te krijgen aangezien ik binnenkort dagelijks 3 uur moet reizenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]als je slim gebruikt heb je aan 500 genoeg.. Ik gebruik hooguit per maand 350 mb
voor normaal gebruik heb je echt niet zoveel nodigquote:Op maandag 15 juli 2013 12:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb 5GB en die verwacht ik gewoon op te krijgen aangezien ik binnenkort dagelijks 3 uur moet reizen
Het verschil tussen 2GB en 5GB was 40 euro over 2 jaarquote:Op maandag 15 juli 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor normaal gebruik heb je echt niet zoveel nodig
ik heb 500 mb en ik red het daar makkelijk mee met alleen whatsapp en facebook soms op 3G en thuis op wifi.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het verschil tussen 2GB en 5GB was 40 euro over 2 jaar![]()
Dan lijkt het mij logisch dat je voor de 5GB gaat.
5gbquote:Op maandag 15 juli 2013 12:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het verschil tussen 2GB en 5GB was 40 euro over 2 jaar![]()
Dan lijkt het mij logisch dat je voor de 5GB gaat.
waar?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
Denk dat ik aan 500 meer dan genoeg heb
10,50bazen abonnement
quote:
quote:
Als je het maar in de gaten houd en er niet overheen gaatquote:Op maandag 15 juli 2013 13:03 schreef supersof het volgende:
Ben wel blij met mn abo dan. Als ik op vakantie ga gewoon internet en alles
Neuh dat komt wel goed. Hoop ikquote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je het maar in de gaten houd en er niet overheen gaat
Kan je die ook downloaden als je T-Mobile hebt?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Download de MB meter app van KPN dan kan je het goed bijhouden!
ja hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan je die ook downloaden als je T-Mobile hebt?
Ik kan geen apps meer op mijn mobielquote:Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Download de MB meter app van KPN dan kan je het goed bijhouden!
tmobile heeft ook een eigen app dacht ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan je die ook downloaden als je T-Mobile hebt?
Heb je android?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan geen apps meer op mijn mobielweet niet hoe ik ze op de sd zet hahahaha
Moet je eerst de App apps2sd downloaden uit de play storequote:Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan geen apps meer op mijn mobielweet niet hoe ik ze op de sd zet hahahaha
Bij mijn HTC kon ik gewoon naar apps --> app selecteren --> verplaatsen naar SDquote:Op maandag 15 juli 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je eerst de App apps2sd downloaden uit de play store
Anders eerst even een app verwijderen die je toch niet gebruikt
jaaaquote:
Bij mij kan dat geloof ik nietquote:Op maandag 15 juli 2013 13:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij mijn HTC kon ik gewoon naar apps --> app selecteren --> verplaatsen naar SD
Ja maar ik heb whatsapp, facebook, batterijniveau en kik. En die gebruik ik allemaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je eerst de App apps2sd downloaden uit de play store
Anders eerst even een app verwijderen die je toch niet gebruikt
Ik ook bijna overalquote:Op maandag 15 juli 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik al 2x
Toch bijna overal wifi waar ik heen ga (thuis)
Daar heb ik dus alvast die 5GB voorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook bijna overal![]()
Alleen volgend jaar met reizen moet ik nog even kijken hoe ik dat ga doen
Denken dat je zo goedkoper uit bentquote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onbeperkt internet hebben voor 50 cent
Kan je maar 4 appsquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik heb whatsapp, facebook, batterijniveau en kik. En die gebruik ik allemaal.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onbeperkt internet hebben voor 50 cent
Nee, ik heb iphone incl. 5GB voor een mooi prijsje per maandquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kreeg het gesprek niet helemaal mee maar met mobile vikings was dat ofzo?
Oke, voor jou is het misschien goedkoper.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kost me iets van 1 euro per maand, dus ja
Naja, er zijn denk ik maar weinig mensen die elke dag van huis gaan. En die hebben ook niet elke dag internet nodig. En laten ze zeggen 20 dagen in de maand, 20*50= 10 euroquote:Op maandag 15 juli 2013 13:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oke, voor jou is het misschien goedkoper.
Voor mensen die ook van huis af komen daarentegen...
Ik heb het 10x geactiveerdquote:
15 euro voor 1,5gb in de maand is wel te doen iddquote:Op maandag 15 juli 2013 13:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, ik heb iphone incl. 5GB voor een mooi prijsje per maand![]()
MobileVikings is een aanrader als je sim only wilt.
5 euro voor 200MB is anders behoorlijk duurquote:Op maandag 15 juli 2013 13:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb het 10x geactiveerd
over die 10x heb ik 200mb gebruikt
5 euro voor 200mb dus xd
Maar ik had in januari bijv. ook een dag dat ik met mobiel internet 173mb heb verbruikt dan is bliep wel fijn
Zo werkt het niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:39 schreef nodig het volgende:
[..]
15 euro voor 1,5gb in de maand is wel te doen idd![]()
Maar als je dan buiten de bundel gaat rekenen ze 1 euro per mb
Maar hoe maak jij zoveel op dan, ga je youtube filmpjes kijken?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
5 euro voor 200MB is anders behoorlijk duur![]()
Ik betaal voor mijn 5GB 15 euro
Niet als je het gespreid kan gebruiken op dagen die je wiltquote:Op maandag 15 juli 2013 13:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
5 euro voor 200MB is anders behoorlijk duur![]()
Ik betaal voor mijn 5GB 15 euro
Ik heb dus 500 voor 7,50quote:Op maandag 15 juli 2013 13:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb het 10x geactiveerd
over die 10x heb ik 200mb gebruikt
5 euro voor 200mb dus xd
Maar ik had in januari bijv. ook een dag dat ik met mobiel internet 173mb heb verbruikt dan is bliep wel fijn
Ik gooi de hotspot aan en ik ga lekker browsen op m'n mac die ik dan hebquote:Op maandag 15 juli 2013 13:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe maak jij zoveel op dan, ga je youtube filmpjes kijken?
En bliep heeft 2GB voor 1 dag met snel internet voor 1 euro
Jij bent ook rijkquote:Op maandag 15 juli 2013 13:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik gooi de hotspot aan en ik ga lekker browsen op m'n mac die ik dan heb
Ja, maar die heb jij ookquote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
LMI, daarentegen heb jij wel de meest kutte provider die er is.
Maar die dropbox uploads zou je gewoon mee kunnen wachten tot je wifi hebt toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk, ik werk gewoon![]()
Maar die 5GB ga ik wel opkrijgen d.m.b. dropbox uploads etc
Ik wil komend schooljaar tijdens het reizen m'n tijd beetje nuttig besteden voor schoolquote:Op maandag 15 juli 2013 13:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die dropbox uploads zou je gewoon mee kunnen wachten tot je wifi hebt toch?
Je kan *bliep in heel Europa gebruiken, we bieden een SMS-bundel aan van ¤3,50 voor 100 sms'jes, bellen gaat tegen de standaard buitenlandtarieven. We bieden op het moment nog geen internet (roaming) aan in het buitenland omdat dit te duur zou worden. Vanaf deze zomer zullen we echter met een leuk pakket komen!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bliep in het buitenland?
Ik kies gewoon voor de voordeligste en dat is T-mobile voor mijquote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik wekelijks merk
[..]
*ding ding ding* jij gaat door naar de volgende ronde.
Buitenlandquote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bliep in het buitenland?
De landelijke dekking is niks vergeleken met die van KPN.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan Tmobile dan
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik wekelijks merk
[..]
*ding ding ding* jij gaat door naar de volgende ronde.
Lijkt me dus niet echt een slechte provider voor de rest?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
Bovendien is T-mobile de enigste die 4G voor de iPhone gaat aanbieden
Ze moeten zorgen dat de dekking wat beter wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me dus niet echt een slechte provider voor de rest?
Ik snap niks van dekking, bedoel je dat je niet overal in Nederland internet hebt? En dat als je in een bos bent ofzo dat je dan geen internet hebtquote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat de dekking wat beter wordt
Je hebt inderdaad niet overal internet, al is T-mobile niet de enige die hier last van heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niks van dekking, bedoel je dat je niet overal in Nederland internet hebt? En dat als je in een bos bent ofzo dat je dan geen internet hebt
Mijn abonement is 0,50 x 100quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef nodig het volgende:
[..]
0,50 betalen en er dan achterkomen dat je op je locatie geen 3g kan ontvangen, huilen![]()
![]()
Ik zat toch al bij T-mobile en KPN was voor mij iets van 200 euro duurder over 2 jaar,quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kies gewoon voor de voordeligste en dat is T-mobile voor mij![]()
Misschien toch overwegen om over te stappen op KPN...
Voorbeelden van locaties?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef nodig het volgende:
[..]
0,50 betalen en er dan achterkomen dat je op je locatie geen 3g kan ontvangen, huilen![]()
![]()
Ik heb net ff naar de prijzen van KPN gekeken en dat blijkt dus niks voor mij te zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn abonement is 0,50 x 100Had toen die tijd het nieuwste van het nieuwste en betaal nu 1 jaar later nog steeds de hoofdprijs
[..]
Ik zat toch al bij T-mobile en KPN was voor mij iets van 200 euro duurder over 2 jaar,
50 per maand?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn abonement is 0,50 x 100Had toen die tijd het nieuwste van het nieuwste en betaal nu 1 jaar later nog steeds de hoofdprijs
[..]
Ik zat toch al bij T-mobile en KPN was voor mij iets van 200 euro duurder over 2 jaar,
Ik zou wel iets van 25 euro betalen de eerste 8 maanden daar en ALLES onbeperkt hebben. Maar daarna zou het 16 maanden voor mij ook zo iets zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb net ff naar de prijzen van KPN gekeken en dat blijkt dus niks voor mij te zijn![]()
55 per maand
Ik heb de mijne ook verkocht. Had een samsung Galaxy SIII. Maar wat een kut ding. Heb nu een iPhone 4 gekochtquote:Op maandag 15 juli 2013 13:51 schreef nodig het volgende:
[..]
50 per maand?
Ik ben blij dat ik een los toestel heb gekocht
Wat is er mis met een Slllquote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook verkocht. Had een samsung Galaxy SIII. Maar wat een kut ding. Heb nu een iPhone 4 gekocht
Niet compact, past dus niet in je broekzak.quote:
Hmm mijn telefoon is idd ook wat lomp voor in de broekzakquote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet compact, past dus niet in je broekzak.
Verder vond ik hem voor mij niet zo gebruiksvriendelijk, zo veel extra dingen en soms zo ingewikkeld.
Maar nu iPhone en MacbookDie synchroniseren meteen je agenda afspraken en itunes etc. Voor mij veel handiger. Maar de S3 had een betere camera en was sneller. Is maar net wat je fijn vind.
En, ik kon er nog wat voor krijgen voordat de S4 uit kwam
Ik haat niet op android, maar als jij van android naar ios overstapt ga je jezelf afvragen waarom je dat niet veel eerder hebt gedaan.quote:
En dat is weer fijner met YouTube en filmsquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm mijn telefoon is idd ook wat lomp voor in de broekzakMaarja krijg je wel een groter scherm voor terug
Daar hebben we een iPad voorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat is weer fijner met YouTube en films
Ik ben juist van ios naar android gegaanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik haat niet op android, maar als jij van android naar ios overstapt ga je jezelf afvragen waarom je dat niet veel eerder hebt gedaan.
Ik heb geen iPad. Zou niet weten wat ik (behalve films kijken, wat ik ook op de tv kan doen/laptop) daar mee zou moetenquote:
Ik had een iPad gekocht voordat ik deze iphone had. Eerlijk gezegd heb ik sindsdien de iPad niet meer aangeraaktquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen iPad. Zou niet weten wat ik (behalve films kijken, wat ik ook op de tv kan doen/laptop) daar mee zou moeten
Daarom. Tablets heb je geen flikker meer aanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had een iPad gekocht voordat ik deze iphone had. Eerlijk gezegd heb ik sindsdien de iPad niet meer aangeraakt
Tja, oppo.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn mobiel gaat te snel leeg, ik vraag me af of dat komt omdat ik hem te lang aan de oplader had gehad, of dat het gewoon zo hoort :/
Goedkope Chinese sjit.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn mobiel gaat te snel leeg, ik vraag me af of dat komt omdat ik hem te lang aan de oplader had gehad, of dat het gewoon zo hoort :/
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.
Daarom Nexus 4quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?quote:
hahaha smooth cachetquote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?
Een nexus 4quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?
*zet nummer op privé*quote:Op maandag 15 juli 2013 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hmm, voice mail, bel mij eens? 06-geefmejenummer123
Jij liegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij liegt06-geefjenummer123 was niet bereikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu zie je je eigen kutkopquote:Op maandag 15 juli 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
Omg ik ben buiten, waarom is mijn scherm een soort van spiegel geworden
Spring op mijn rug, ik breng je welquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef xcachet het volgende:
Moet ik nog helemaal naar de AH lopen want heb geen fiets
hoezo heb jij geen fietsquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef xcachet het volgende:
Loop dan gelijk langs het station en jat er eenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:21 schreef xcachet het volgende:
Ik ga wel te paardquote:
Nee woon in Engeland he..quote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoezo heb jij geen fiets
Je woont toch in Nederland?
Ik zei niet dat ik geen geld hadquote:Op maandag 15 juli 2013 14:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Loop dan gelijk langs het station en jat er een
Hang dan wel een koets achter het paard, voor de boodschappen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga wel te paard
[..]
Nee woon in Engeland he..
[..]
Ik zei niet dat ik geen geld had
Behalve de batterij is de kwaliteit perfect hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaanquote:Op maandag 15 juli 2013 14:29 schreef xcachet het volgende:
Godver helemaal de slappelach van dearest
Boodschappen doen
echt? Nog steeds?quote:
Ik dacht wel cachet jaquote:
Nee hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die heeft iedereen zijn nummer wel dacht ik zo
Doe maar normaal, dan doe je al geak genoegquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die heeft iedereen zijn nummer wel dacht ik zo
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al geak genoeg
lief zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doe maar normaal, dan doe je al geak genoeg
quote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie wel van veel users hun nummer dan?
Door die WA groep van de JNG ging mijn nummer wel heel hard door haha.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie wel van veel users hun nummer dan?
Heb je ook al wel eens users gemeet?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
Ik heb er 18, ff geteld. Maar praat maar met sommige.
Ik heb er...quote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef supersof het volgende:
Ik heb er 18, ff geteld. Maar praat maar met sommige.
ja vaquote:
U SUCKquote:
SUCK SHANNAAAquote:
Ik zit sinds vandaag/gister ook af en toe in die KSC maar die gedragen zich soms nog erger als pubers dan wij hier, jeetjequote:
KSC?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zit sinds vandaag/gister ook af en toe in die KSC maar die gedragen zich soms nog erger als pubers dan wij hier, jeetje
Niet meegekregen maar niet iedereen is daar leukquote:Op maandag 15 juli 2013 15:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik zit sinds vandaag/gister ook af en toe in die KSC maar die gedragen zich soms nog erger als pubers dan wij hier, jeetje
Wat is KSC dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet meegekregen maar niet iedereen is daar leuk![]()
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
mientje heeft de han je machtiging al goedgekeurd?
Nee, mijn 2.50pm vlucht is gecancelled dus ik ga nu pas om 5.10pmquote:
Ahh oke, je gaat zeker naar familie/vrienden?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mijn 2.50pm vlucht is gecancelled dus ik ga nu pas om 5.10pm
Yesquote:Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ahh oke, je gaat zeker naar familie/vrienden?
Is goed. Ik reageer vannacht ofzo wel uitgebreider. Ga namelijk zo offline en nog even wat op de luchthaven hangen/drinkenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even wat drinken. Tot vannacht misschien
lol ik schrokquote:Op maandag 15 juli 2013 16:33 schreef supersof het volgende:
IK WEET WAAR DE DM OVER GING WANT IK KAN HACKEN AHHAHAHAHHHHAHIHIAHAHAH
Dearestquote:Op maandag 15 juli 2013 16:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen![]()
![]()
nee grapje, wat is er dan?
hahahahahaha watquote:
ohh wat ergquote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dearest
Nou ik kreeg een printscreen van een nieuwsbericht dat er een jongen met bergbeklimmen naar beneden is gevallen en overleden is.. Hij is 17 en komt uit mijn stad. Dus misschien ken ik hem wel en zat hij bij mij op school
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
ohh wat ergweet je niet wie het is dan?
kan ik ook?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja ik dacht dat je ineens iedereens dm's kon lezen ofzo
"Hou van je schatje ntbquote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh oh, wat staat er in mijn dm naar VA?
spatieboosquote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh oh, wat staat er in mijn dm naar VA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |