Buitenlandquote:Op maandag 15 juli 2013 13:44 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Bliep in het buitenland?
De landelijke dekking is niks vergeleken met die van KPN.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan Tmobile dan
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik wekelijks merk
[..]
*ding ding ding* jij gaat door naar de volgende ronde.
Lijkt me dus niet echt een slechte provider voor de rest?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
Bovendien is T-mobile de enigste die 4G voor de iPhone gaat aanbieden
Ze moeten zorgen dat de dekking wat beter wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me dus niet echt een slechte provider voor de rest?
Ik snap niks van dekking, bedoel je dat je niet overal in Nederland internet hebt? En dat als je in een bos bent ofzo dat je dan geen internet hebtquote:Op maandag 15 juli 2013 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat de dekking wat beter wordt
Je hebt inderdaad niet overal internet, al is T-mobile niet de enige die hier last van heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap niks van dekking, bedoel je dat je niet overal in Nederland internet hebt? En dat als je in een bos bent ofzo dat je dan geen internet hebt
Mijn abonement is 0,50 x 100quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef nodig het volgende:
[..]
0,50 betalen en er dan achterkomen dat je op je locatie geen 3g kan ontvangen, huilen![]()
![]()
Ik zat toch al bij T-mobile en KPN was voor mij iets van 200 euro duurder over 2 jaar,quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kies gewoon voor de voordeligste en dat is T-mobile voor mij![]()
Misschien toch overwegen om over te stappen op KPN...
Voorbeelden van locaties?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:46 schreef nodig het volgende:
[..]
0,50 betalen en er dan achterkomen dat je op je locatie geen 3g kan ontvangen, huilen![]()
![]()
Ik heb net ff naar de prijzen van KPN gekeken en dat blijkt dus niks voor mij te zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn abonement is 0,50 x 100Had toen die tijd het nieuwste van het nieuwste en betaal nu 1 jaar later nog steeds de hoofdprijs
[..]
Ik zat toch al bij T-mobile en KPN was voor mij iets van 200 euro duurder over 2 jaar,
50 per maand?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn abonement is 0,50 x 100Had toen die tijd het nieuwste van het nieuwste en betaal nu 1 jaar later nog steeds de hoofdprijs
[..]
Ik zat toch al bij T-mobile en KPN was voor mij iets van 200 euro duurder over 2 jaar,
Ik zou wel iets van 25 euro betalen de eerste 8 maanden daar en ALLES onbeperkt hebben. Maar daarna zou het 16 maanden voor mij ook zo iets zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb net ff naar de prijzen van KPN gekeken en dat blijkt dus niks voor mij te zijn![]()
55 per maand
Ik heb de mijne ook verkocht. Had een samsung Galaxy SIII. Maar wat een kut ding. Heb nu een iPhone 4 gekochtquote:Op maandag 15 juli 2013 13:51 schreef nodig het volgende:
[..]
50 per maand?
Ik ben blij dat ik een los toestel heb gekocht
Wat is er mis met een Slllquote:Op maandag 15 juli 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook verkocht. Had een samsung Galaxy SIII. Maar wat een kut ding. Heb nu een iPhone 4 gekocht
Niet compact, past dus niet in je broekzak.quote:
Hmm mijn telefoon is idd ook wat lomp voor in de broekzakquote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet compact, past dus niet in je broekzak.
Verder vond ik hem voor mij niet zo gebruiksvriendelijk, zo veel extra dingen en soms zo ingewikkeld.
Maar nu iPhone en MacbookDie synchroniseren meteen je agenda afspraken en itunes etc. Voor mij veel handiger. Maar de S3 had een betere camera en was sneller. Is maar net wat je fijn vind.
En, ik kon er nog wat voor krijgen voordat de S4 uit kwam
Ik haat niet op android, maar als jij van android naar ios overstapt ga je jezelf afvragen waarom je dat niet veel eerder hebt gedaan.quote:
En dat is weer fijner met YouTube en filmsquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm mijn telefoon is idd ook wat lomp voor in de broekzakMaarja krijg je wel een groter scherm voor terug
Daar hebben we een iPad voorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat is weer fijner met YouTube en films
Ik ben juist van ios naar android gegaanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik haat niet op android, maar als jij van android naar ios overstapt ga je jezelf afvragen waarom je dat niet veel eerder hebt gedaan.
Ik heb geen iPad. Zou niet weten wat ik (behalve films kijken, wat ik ook op de tv kan doen/laptop) daar mee zou moetenquote:
Ik had een iPad gekocht voordat ik deze iphone had. Eerlijk gezegd heb ik sindsdien de iPad niet meer aangeraaktquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen iPad. Zou niet weten wat ik (behalve films kijken, wat ik ook op de tv kan doen/laptop) daar mee zou moeten
Daarom. Tablets heb je geen flikker meer aanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had een iPad gekocht voordat ik deze iphone had. Eerlijk gezegd heb ik sindsdien de iPad niet meer aangeraakt
Tja, oppo.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn mobiel gaat te snel leeg, ik vraag me af of dat komt omdat ik hem te lang aan de oplader had gehad, of dat het gewoon zo hoort :/
Goedkope Chinese sjit.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn mobiel gaat te snel leeg, ik vraag me af of dat komt omdat ik hem te lang aan de oplader had gehad, of dat het gewoon zo hoort :/
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.
Daarom Nexus 4quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?quote:
hahaha smooth cachetquote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?
Een nexus 4quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?
*zet nummer op privé*quote:Op maandag 15 juli 2013 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hmm, voice mail, bel mij eens? 06-geefmejenummer123
Jij liegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij liegt06-geefjenummer123 was niet bereikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |