Ik heb geen iPad. Zou niet weten wat ik (behalve films kijken, wat ik ook op de tv kan doen/laptop) daar mee zou moetenquote:
Ik had een iPad gekocht voordat ik deze iphone had. Eerlijk gezegd heb ik sindsdien de iPad niet meer aangeraaktquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen iPad. Zou niet weten wat ik (behalve films kijken, wat ik ook op de tv kan doen/laptop) daar mee zou moeten
Daarom. Tablets heb je geen flikker meer aanquote:Op maandag 15 juli 2013 13:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had een iPad gekocht voordat ik deze iphone had. Eerlijk gezegd heb ik sindsdien de iPad niet meer aangeraakt
Tja, oppo.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn mobiel gaat te snel leeg, ik vraag me af of dat komt omdat ik hem te lang aan de oplader had gehad, of dat het gewoon zo hoort :/
Goedkope Chinese sjit.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn mobiel gaat te snel leeg, ik vraag me af of dat komt omdat ik hem te lang aan de oplader had gehad, of dat het gewoon zo hoort :/
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.
Daarom Nexus 4quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga dan op z'n minst voor de HTC One, dan heb je tenminste nog een beetje het idee dat je kwaliteit in je handen hebt.
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?quote:
hahaha smooth cachetquote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?
Een nexus 4quote:Op maandag 15 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke heb je nu dan? En wat is je nummer?
*zet nummer op privé*quote:Op maandag 15 juli 2013 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hmm, voice mail, bel mij eens? 06-geefmejenummer123
Jij liegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij liegt06-geefjenummer123 was niet bereikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |