Neuh dat komt wel goed. Hoop ikquote:Op maandag 15 juli 2013 13:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je het maar in de gaten houd en er niet overheen gaat
Kan je die ook downloaden als je T-Mobile hebt?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Download de MB meter app van KPN dan kan je het goed bijhouden!
ja hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan je die ook downloaden als je T-Mobile hebt?
Ik kan geen apps meer op mijn mobielquote:Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Download de MB meter app van KPN dan kan je het goed bijhouden!
tmobile heeft ook een eigen app dacht ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kan je die ook downloaden als je T-Mobile hebt?
Heb je android?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan geen apps meer op mijn mobielweet niet hoe ik ze op de sd zet hahahaha
Moet je eerst de App apps2sd downloaden uit de play storequote:Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan geen apps meer op mijn mobielweet niet hoe ik ze op de sd zet hahahaha
Bij mijn HTC kon ik gewoon naar apps --> app selecteren --> verplaatsen naar SDquote:Op maandag 15 juli 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je eerst de App apps2sd downloaden uit de play store
Anders eerst even een app verwijderen die je toch niet gebruikt
jaaaquote:
Bij mij kan dat geloof ik nietquote:Op maandag 15 juli 2013 13:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij mijn HTC kon ik gewoon naar apps --> app selecteren --> verplaatsen naar SD
Ja maar ik heb whatsapp, facebook, batterijniveau en kik. En die gebruik ik allemaal.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je eerst de App apps2sd downloaden uit de play store
Anders eerst even een app verwijderen die je toch niet gebruikt
Ik ook bijna overalquote:Op maandag 15 juli 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik al 2x
Toch bijna overal wifi waar ik heen ga (thuis)
Daar heb ik dus alvast die 5GB voorquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook bijna overal![]()
Alleen volgend jaar met reizen moet ik nog even kijken hoe ik dat ga doen
Denken dat je zo goedkoper uit bentquote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onbeperkt internet hebben voor 50 cent
Kan je maar 4 appsquote:Op maandag 15 juli 2013 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik heb whatsapp, facebook, batterijniveau en kik. En die gebruik ik allemaal.
quote:Op maandag 15 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Onbeperkt internet hebben voor 50 cent
Nee, ik heb iphone incl. 5GB voor een mooi prijsje per maandquote:Op maandag 15 juli 2013 13:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kreeg het gesprek niet helemaal mee maar met mobile vikings was dat ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |