quote:Op maandag 15 juli 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee prom ofzo
maar die heeft helaas al een vriend, en gelukkig legt ze dat er niet bovenop dat die ook op dit forum zit.
Dat zou nogal worst scenario zijn。quote:Op maandag 15 juli 2013 02:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee prom ofzo
maar die heeft helaas al een vriend, en gelukkig legt ze dat er niet bovenop dat die ook op dit forum zit.
inderdaad.quote:
Maar wie is het dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad.
net of onbekende mensen daar behoefte aan hebben. daarom ben ik ook blij dat het niet zo is.
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad.
net of onbekende mensen daar behoefte aan hebben. daarom ben ik ook blij dat het niet zo is.
wie haar vriend is, nog nooit gezienquote:
ik zeg net dat het goed is dat ze dat juist niet 300x per dag laat zien.quote:
ja ik ben niet zo slim sorryquote:Op maandag 15 juli 2013 02:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zeg net dat het goed is dat ze dat juist niet 300x per dag laat zien.
maar nu vraag jij wie het is om te zien? vreemd weer
SLENZOquote:
Je gaat ziek wordenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:44 schreef Spatieloos het volgende:
Net nachteitje op, er was wat raars aan deze :/
Salmonellaquote:
Ja ik denk dat in je keel wel handig is ja, je kan je vinger ook ergens anders in steken, maar weet niet wat er dan gebeurt.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Uhoh, tering, zou ik nu me vinger in mijn keel steken om het uit te kotsen?
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stop FOK!-relaties
tegen het moderne FOK!
Ik snap niet zoveel van je post geloof ikquote:Op maandag 15 juli 2013 02:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stop FOK!-relaties
tegen het moderne FOK!
het gaat niet om het bericht het gaat om de boodschapquote:Op maandag 15 juli 2013 02:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap niet zoveel van je post geloof ik
Hang je al over de wcbril?quote:
nou kijk.quote:
Ehhhhh, ik heb net beetje opgezocht wat salmonella is, en het komt voor bij niet-verwarmd eten, en ik had mijn eitje anders goed verwamd, dus ik denk niet dat het het is, en ik houd niet zo van kotsen dus ik verzin excusen.quote:
Waar plaatsen ze hun foto's dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk.
er zijn hier twee mensjes die hebben verkering en plaatsen telkens foto's en ik word er gek van.
het moet daar eens afgelopen mee zijn.
Anders ga je even interessant doenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het gaat niet om het bericht het gaat om de boodschap
Hou jij niet van kotsen joh? Vreemdquote:Op maandag 15 juli 2013 02:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ehhhhh, ik heb net beetje opgezocht wat salmonella is, en het komt voor bij niet-verwarmd eten, en ik had mijn eitje anders goed verwamd, dus ik denk niet dat het het is, en ik houd niet zo van kotsen dus ik verzin excusen.
Nee, het zag er ook anders uit, was nog gewoon te eten hoor, maar ietsje minder lekker. Misschien was het de pan waar eerst gebakken banaan in heeft gezetenquote:Op maandag 15 juli 2013 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij niet van kotsen joh? Vreemd![]()
Nee tuurlijk is het geen salmonella
![]()
Waarschijnlijk ben je de smaak van ei gewoon zat
Ja normaal maak je die even schoon ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 02:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, het zag er ook anders uit, was nog gewoon te eten hoor, maar ietsje minder lekker. Misschien was het de pan waar eerst gebakken banaan in heeft gezeten
Kun jij nou echt nooit eens normaal doenquote:
Keukenpapier was opquote:Op maandag 15 juli 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja normaal maak je die even schoon ja.
Warm water hequote:Op maandag 15 juli 2013 02:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Keukenpapier was op
En ik houd niet zo van doekjes vies maken, kost weer veel moeite.
quote:Op maandag 15 juli 2013 02:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou kijk.
er zijn hier twee mensjes die hebben verkering en plaatsen telkens foto's en ik word er gek van.
het moet daar eens afgelopen mee zijn.
wat is normaal?quote:Op maandag 15 juli 2013 02:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun jij nou echt nooit eens normaal doen
Ja jezus gastquote:Op maandag 15 juli 2013 02:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan moet de kraan een minuut aan staan :/
Nederlandse bandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |