Pas even op de bloeddrukquote:Op maandag 15 juli 2013 12:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, die kuthoer moet aan mijn tollie likken, dat is het enige waar ze goed voor is. HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. SLIKKEN ALS JE VAN ME HOUDT!!
Ja maar bij de gemiddelde zolderkamerautist stroomt zelfs bij het typen van die zin 3/4 van de voorraad al naar beneden.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, het moet er wel gemeend uitkomen
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 15 juli 2013 12:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja maar bij de gemiddelde zolderkamerautist stroomt zelfs bij het typen van die zin 3/4 van de voorraad al naar beneden.
Ervaring mee zekerquote:Op maandag 15 juli 2013 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS, het ligt niet aan je looks. Het ligt aan hoe je denkt over jezelf. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen.
O. Pardonquote:Op maandag 15 juli 2013 12:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Mwoa, hij heeft het volgens mij niet over jouw post, maar het is iets wat je mensen wel eens hoort zeggen.
13 jarig meisje die dat zegtquote:
Melissa eet piemels als ontbijt.quote:
Dit. Afhankelijk van het meisje waar je voor gaat, kunnen spieren zelfs een handicap zijn omdat chicks eerder zullen denken dat je oppervlakkig of dom bent.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dima wat is deze? Pussy pullen staat sowieso los van je spiermassa of droogte. Je moet een beetje kunnen babbelen en niet als een mongool overkomen. Dat trainen doe je voor jezelf niet voor vrouwen. Beter ga je als de sodemieter weer naar de sportschool en kom je niet eerder weer terug voor je alle droefs eruit bencht.
Gr!
Vroeger dacht ik idd ook niet best over me nee. Tegenwoordig ben ik compleet veranderd en ga ik heel leuk met mensen om, en ook de vrouwen vinden dat leuk. Laatste keer dansen zeker 7 of 8 meiden die wel geinteresseerd waren. En nee niet in mijn geld of een gratis drankjequote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 04:38 schreef EricOscuro het volgende:
Ach man, hou er dan liever helemaal mee op!
Twee maanden voor Ramadan beginnen met trainen... en alleen maar trainen om zoveel mogelijk te neuken? Koop jezelf een opblaaspop, want ik lees niets over gevoelens of wat dan ook.
Heb je überhaupt gevoelens of moeten we je onder de seksrobots scharen die zonder gevoelens neukt?
In dat geval raad ik je aan om het eens bij homo's te proberen, misschien dat je daar nog iets bij voelt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want xhamster is representatief voor het algehele vrouwelijke volk.
Dit is ook onderdeel van PUA. Je moet zorgen dat meisjes op jou reageren en niet jij op hen, ze moeten je expierencen.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:24 schreef Smack10 het volgende:
Niet gewoon vrouwen/meisjes uitschelden en ze alsnog regelen
Zyzz heeft aesthetics/10 en is van ver gekomen. Verder leuke troll ook wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die Zyzz? Er zijn toch veel meer gozers die zo gespierd zijn, waarom loopt iedereen zo weg met hem?
Hij is een soort braddie voor krachtsporters... Als je maar achterlijk en triest genoeg bent trekt dat ook weer "volgers" aan.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die Zyzz? Er zijn toch veel meer gozers die zo gespierd zijn, waarom loopt iedereen zo weg met hem?
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij is een soort braddie voor krachtsporters... Als je maar achterlijk en triest genoeg bent trekt dat ook weer "volgers" aan.
Van ver gekomen? Pics?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zyzz heeft aesthetics/10 en is van ver gekomen. Verder leuke troll ook wel.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GVD DIE EERSTE FOTO![]()
I can't1800% done
Full gay. Yang hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is ie gay? Of op z'n minst bi? Ik zat al te twijfelen met dat haar van m, maar nu....
Maar ik dacht foto's van hem met chicks gezien te hebben.. Ik snap er niks meer van.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Full gay. Yang hoe oud ben je eigenlijk?
Een kut is niet hetzelfde als een emmer grind.quote:
Neuk jij bakfietsen dan? Wat is daar nou aanquote:Op maandag 15 juli 2013 17:04 schreef Seikcid het volgende:
En een emmer grind is geen bakfiets.
Slotje?
De kans dat het spaak loopt is gewoon zeer klein.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neuk jij bakfietsen dan? Wat is daar nou aan
Ik volg het nietquote:Op maandag 15 juli 2013 17:08 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De kans dat het spaak loopt is gewoon zeer klein.
Jij bent echt Kk stoer hoeveel pussy pull jij per week vriendquote:Op maandag 15 juli 2013 12:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dima wat is deze? Pussy pullen staat sowieso los van je spiermassa of droogte. Je moet een beetje kunnen babbelen en niet als een mongool overkomen. Dat trainen doe je voor jezelf niet voor vrouwen. Beter ga je als de sodemieter weer naar de sportschool en kom je niet eerder weer terug voor je alle droefs eruit bencht.
Gr!
Etha sexy MF!quote:Op maandag 15 juli 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij bent echt Kk stoer hoeveel pussy pull jij per week vriend
Gelijk heeft ie. De werkdruk in de crisis is ondragelijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Etha sexy MF!
Mijn kleine vriend heeft 3 weken verlof aangevraagd. Wilde even tot rust komen met dit mooie weer.
Twee jaar en wat spuitjes.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |