Maar dan mag hij nog steeds beledigd zijn als er dingen geschreven worden die niet waar zijn. Zeker zoiets met zijn broer, kan ik mij van voorstellen dat je dat hoog zit.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doe normaal, hij heeft ook 15 jaar lang gelogen
twee bronnen die het weer van één betrokkene hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, als je twee bronnen hebt dan is het waar, volgens de journalistieke wetten.
Één bron is geen bron, dat dan weer welquote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:
twee anonieme bronnen die het van een betrokkene hebben gehoord..... wow, heel sterk
Voor mij is het een jeugdheld. Nog steeds hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef THEFXR het volgende:
gaan we nu boogerd als held eren omdat hij bekent heeft?
omdat Michael graag in de belangstelling staat, in Belgie is gaan wonen omdat hij daar als held met voorrang werd behandeldquote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom worden alle andere dopeurs niet aangepakt dan?
Hij heeft groot gelijk. Als iets niet waar is is het toch niet te hébben als men zulke verhalen over je schrijft?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan mag hij nog steeds beledigd zijn als er dingen geschreven worden die niet waar zijn. Zeker zoiets met zijn broer, kan ik mij van voorstellen dat je dat hoog zit.
idd, hij is lekker genaaidquote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Vandermeersch dacht een leuk avondje over wielrennen te babbelen.
Pech. Prima dat hij het vuur aan de schenen krijgt.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Vandermeersch dacht een leuk avondje over wielrennen te babbelen.
En vooral dat het niet alleen over hemzelf is maar over zijn broer die er natuurlijk buiten hoort te staan.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Als iets niet waar is is het toch niet te hébben als men zulke verhalen over je schrijft?
Ook dat nog eens.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En vooral dat het niet alleen over hemzelf is maar over zijn broer die er natuurlijk buiten hoort te staan.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat Michael graag in de belangstelling staat, in Belgie is gaan wonen omdat hij daar als held met voorrang werd behandeld
Prima hoor, mag 'm toch al niet zo erg.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pech. Prima dat hij het vuur aan de schenen krijgt.
Ik was zeven ten tijde van La Plagne, kan het het me nog helemaal herinneren, een jeugdheld it isquote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voor mij is het een jeugdheld. Nog steeds hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |