quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat Michael graag in de belangstelling staat, in Belgie is gaan wonen omdat hij daar als held met voorrang werd behandeld
Prima hoor, mag 'm toch al niet zo erg.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pech. Prima dat hij het vuur aan de schenen krijgt.
Ik was zeven ten tijde van La Plagne, kan het het me nog helemaal herinneren, een jeugdheld it isquote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Voor mij is het een jeugdheld. Nog steeds hoor.
Dit. Er komt louter onzin uit Petertje.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef Redefine het volgende:
Als je minder geïnteresseerd bent in de poppetjes, moet je die poppetjes ook niet noemen. Lekker hypocriet.
Belgen neem geen doping, nooit gedaan ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of die Belg het ook zo zou aanpakken als hij in Belgie nog hoofdredacteur was bij een krant. Kijken of hij bij OPQS wat kan vinden
Dat verhaal is niet bij mij aangeboden, zou hij dan zeggenquote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of die Belg het ook zo zou aanpakken als hij in Belgie nog hoofdredacteur was bij een krant. Kijken of hij bij OPQS wat kan vinden
Is het zeker. Ben er van overtuigd.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef Muto het volgende:
Ik denk wel dat dit programma goed is voor Boogerds imago.
daarom zittie er ook. Kan vertellen wat hij wil en wordt niet kritisch bejegend.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef Muto het volgende:
Ik denk wel dat dit programma goed is voor Boogerds imago.
Volgens mij hebben ze daar nog geen enkel kritisch artikel over Ibarguren geschreven.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:48 schreef franklop het volgende:
Soberso.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Michael blijft een held voor mij
Ik zie gewoon iemand die oprecht pissig is.quote:
Boogerd heeft net het bloed van Derksen in laten spuiten en is nu stilletjes aan het doodgaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |