Regen en wind, hopelijk een flink hongerklopje of onderkoeling bij ons Keniaanse skelet.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef kilon het volgende:
Het wordt slecht weer. Ik ben benieuwd hoe de nieuwe dopingklanten daar mee omgaan.
[..]
Vandaar dat EltieDeee toch nog een paar seconden verloor?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:56 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zie eerder Laurens ten Dam de tour winnen dan Mollema. Ten Dam was nu al twee keer beter dan Mollema bergop. Zou wel een stunt zijn, Ten Dam in het geel in Parijs![]()
Ricco:twitter:riccardo_ricco twitterde op maandag 15-07-2013 om 08:42:24Finalmente il ciclismo ha trovato un corridore pulito che batte tutti i record di corridori dopati!!! reageer retweet
Dat kwam omdat hij de hele tijd op kop beukte voor Mollema, die voor een groot deel achteraan de achtervolgende groep hing.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vandaar dat EltieDeee toch nog een paar seconden verloor?
Zoiets heb ik niet meer gezien sinds "De Cobra".quote:Op maandag 15 juli 2013 08:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die versnelling was idd bizar. Niet eens bijschakelen maar gewoon met een bizar hoog beentempo gaan rijden voor een paar honderd meter.
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:09 schreef Cara het volgende:
Ricco:twitter:riccardo_ricco twitterde op maandag 15-07-2013 om 08:42:24Finalmente il ciclismo ha trovato un corridore pulito che batte tutti i record di corridori dopati!!! reageer retweet
Het wielrennen heeft eindelijk een schone renner gevonden die de tijden van ge-dopete renners kan verslaan!
Wat een trollkoningquote:Op maandag 15 juli 2013 12:09 schreef Cara het volgende:
Het wielrennen heeft eindelijk een schone renner gevonden die de tijden van ge-dopete renners kan verslaan!
Riccoquote:Op maandag 15 juli 2013 12:09 schreef Cara het volgende:
Armstrong loop tegenwoordig ook weer aardig te trollen. Schijnt een trend te zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ricco![]()
Zoals onze vriend Tankink 5 jaar geleden al zei: "Ik zou hem op zijn muil slaan, ik zou hem in elkaar trimmen."
De titel geeft de inhoud niet echt goed weer.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef INViCTuS het volgende:
Experts over fenomeen Froome: 'Dit is geloofwaardig'
Niemand die weet of Chris Froome zijn eerste eindzege in de Tour de France zuiver gaat behalen, behalve de Team Sky-coureur en zijn naaste omgeving. Maar afgaande op alle gegevens die beschikbaar zijn voor dopingkenners Adrie van Diemen en Douwe de Boer, durven ze te stellen dat ze weinig tot niets verdachts hebben gezien, ook al is het verschil tussen de Brit en de concurrentie zeer riant.
Van Diemen, als trainer verbonden aan Garmin-Sharp: 'Hij heerst in de tijdritten én de bergen. Dan maak je ook snel een groot verschil. Op internet zie ik allerlei cijfers over zijn vermogen en zuurstofopname langsvliegen. Die maken me niet ongerust, dat zit allemaal binnen de marges. Maar het blijft speculeren, ik weet natuurlijk niet wat er bij Team Sky intern gebeurt.'
En De Boer, voormalig hoofd van het dopinglab in Lissabon: 'Het belangrijkste blijft zijn opkomst. Hoe is hij in deze positie gegroeid? En dan zie je dat hij hier vorig jaar ook al toe in staat was, ware het niet dat Bradley Wiggins als kopman boven hem stond. En wat zijn z'n andere resultaten in grote rondes? Is hij opeens boven komen drijven of kondigde dit zich al jaren aan? Dat laatste lijkt me bij hem wel het geval. Wat me wel interesseert: hij schijnt aan zijn Afrikaanse jeugdjaren een infectie overgehouden te hebben, waar hij eens in de zoveel tijd last van krijgt. Nu zal dat hem niet sterker maken, maar dat kan zijn bloedbeeld wel in de war schoppen. En dat kan dan weer gevolgen hebben voor de betrouwbaarheid van zijn biologisch paspoort.'
In dat document worden alle resultaten van de talrijke bloed- en urinecontroles die de profwielrenners ondergaan verzameld en geanalyseerd.
De Boer: 'Ik vind dat we, na alles wat er afgelopen winter naar buiten is gekomen, de sport kritisch moeten volgen. Maar ik wil er ook voor waken dat we iedereen die een buitengewone prestatie levert meteen als dopinggebruiker neerzetten.'
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:33 schreef INViCTuS het volgende:
En De Boer, voormalig hoofd van het dopinglab in Lissabon: 'Het belangrijkste blijft zijn opkomst. Hoe is hij in deze positie gegroeid? En dan zie je dat hij hier vorig jaar ook al toe in staat was, ware het niet dat Bradley Wiggins als kopman boven hem stond. En wat zijn z'n andere resultaten in grote rondes? Is hij opeens boven komen drijven of kondigde dit zich al jaren aan? Dat laatste lijkt me bij hem wel het geval.
Dat Froome enkele jaren terug de grootste koekenbakker was van het hele Sky Cyborg-groepje.quote:
Al die afkortingen (EBH?) zeggen me niks.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat Froome enkele jaren terug de grootste koekenbakker was van het hele Sky Cyborg-groepje.
EBH was toen het grootste talent.
Blok 1, 2 en 3 is goed. Blok 4 en 5 is pelotonvulling. Knap als je van pelotonvulling naar een blok kan gaan dat niet eens past op dat staatje.
Dit is Brailsford (baas Sky) zijn beoordeling en verwachting van de SKY-renners toen hij aan het roer kwam.quote:
Edvald Boasson Hagenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Al die afkortingen (EBH?) zeggen me niks.
Nu snap ik hem. Chris Froome was volgens Brailsford dus eigenlijk de Kenny van Hummel van Sky.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit is Brailsford (baas Sky) zijn beoordeling en verwachting van de SKY-renners toen hij aan het roer kwam.
CF staat voor Chris Froome.
[..]
Edvald Boasson Hagen
Iedere willekeurig jonge waterdrager bij een ploeg waarvan je vrij snel kan aannemen dat hij nooit verder gaat komen dan wat support in onbelangrijke koersen. Hij was nog niet eens op niveau Tankink om maar een zijstraat te noemen. Tankink is WT-support. Froome was net Pro Conti support ontgroeid.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu snap ik hem. Chris Froome was volgens Brailsford dus eigenlijk de Kenny van Hummel van Sky.
Maar goed, het zegt natuurlijk niet zoveel dit. Ik zie het eerder als inschattingsfout van Brailsford dan als aanwijzing van dopinggebruik, want waarom zou Froome zoveel meer voordeel hebben van doping dan andere renners? Als je middelmaat bent rijd je met doping niet ineens iedereen eraf, daar moet je al top voor zijn. Zeker als je er vanuit gaat dat de rest ook gebruikt.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Iedere willekeurig jonge waterdrager bij een ploeg waarvan je vrij snel kan aannemen dat hij nooit verder gaat komen dan wat support in onbelangrijke koersen. Hij was nog niet eens op niveau Tankink om maar een zijstraat te noemen. Tankink is WT-support. Froome was net Pro Conti support ontgroeid.
Ze hebben bij SKY de minstbelovende renner gepakt en het meest experimentele goedje naar binnen gekieperd. Zo moet het gegaan zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 12:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu snap ik hem. Chris Froome was volgens Brailsford dus eigenlijk de Kenny van Hummel van Sky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |